
Navštíveno 7142x


01.10.2009, 20:26 |
Borin Mám Citroen Xsara 2.0HDI 90ps...intercooler má až silnější verze...má smysl to upravovat a intercooler tam přidávat ??? popřípadě má smysl dávat blow off ???

01.10.2009, 20:30 |
20bad Bov do diesla nema smysl, a misto cooleru bych spis volil nejaky dobry chip, tot muj nazor

01.10.2009, 20:35 |
Borin Tak chip nějak moc extra nechci...tyhle HDIčka sou docela citlivý a nerad bych něco zprznil...
nesral bych se do toho když to funguje..
jako vencaf..... pokud chceš silný auto nekupuj si slabý, naftu a už vůbec ne citroen...... nech to dokud to jede, jinak bov nesmysl a IC by ti pomohlo trosku a to i bez zásahu do poruchovosti zatimco cip samo můze zlobit...
taky bych rekl ze to nema extra smysl, IC nic nezkazis, ale pochybuju ze neco ziskas :-)

01.10.2009, 21:22 |
Borin | Upraveno: 2009-10-01 21:29:34
Jasný to mi stačí...díky všem zůčastněným :-)
To nismo : Já sem tomu motoru jen chtěl lehce pomoct...výkon mi stačí, nejsem závodník a na ježdění hlavně po městě mi to vyhovuje... naftu mám rád a Peugeoty a Citroeny mám kolem sebe už X let a nikdy se nic kromě spotřebních věcí a jednoho čerpadla u benzínový 306ky neposralo :-) Kdyby mi šlo o výkon tak koupím třeba peugeota s 3.0 V6 a načipoval to, ale nepotřebuju jako spotřebák auto, který mě sežere :-)
sorry, ale 3.0 V6 od peugeotu neni zrovna etalon sily :-)

02.10.2009, 10:15 |
zipp mycTD: to je pravda, není, ale v porovnání s tím, co má teďka, je to kulturista :-)
Si pamatuju jeden názor kohosi tady z fóra na blow off. Znělo to asi takto: "znám lepší způsoby jak utratit prachy, než dávat píšťalku do kamen" :)

02.10.2009, 18:25 |
Borin .mycTD : To vím, že to není šádnej šlágr, ale jede to pěkně...Když bych chtěl auto s pořádným výkonem a krouťákem tak jdu po BMW :-)
Borin: Neříkej... :) BTW zejtra jedu pro sedmu, osmibod LPG, mechoš se dušoval že budu jezdit do 15/100, v HK LPG za 10kč, jsem náramně zvědav. ;)
BMW maj výkon a krouták ? který moc jich neznám :) každopádně lepší než 3.0V6 co jsi jmenoval to je snad nejhorší V6 co jsem kdy řídil :)
N.P: No třeba ty co maj V8 motor, M60B40 a lepší... :) Nebo se ti 286hp/420Nm nezdá jako dobrej základ? :) Já vim, není to 5,7 HEMI....
jak zde psali nademnou, tim IC nic nezkazis, maximalne lehce pomuzes ze ti pujde chladnejsi vzduch do motoru, coz neni nikdy na skodu :)
A ten BOV je u naftaku jen jako paradicka, zadnej jinej smysl nema.
Kazdopadne bych tam ten IC hodil pokud mas moznost za pekny prachy a pak bych uvazoval o decentnim chipu ;)

03.10.2009, 13:04 |
zipp taky zrovna rozmýšlím, jestli do svýho auta místo obyč malýho ic v podběhu dávat větší FMIC. Někdo mě od toho zrazuje, že to je k ničemu, že to na výkonu stejně skoro nepoznám, někdo zase naopak že je to super, že to přidá tak 15 - 20 koní. Co myslíte? (jedná se o AR 156 2.4JTD po čipu a zvednutým tlaku turba z 0.9 na 1.2Bar)
15-20 koni je holej nesmysl, vetsi IC poznas az tak na 300PS+ motoru, videl jsem hodne grafu z netu kde naopak vetsi IC vykon i degraduje :-)
zipp : nesmysl, nepřidá ti to nic. pokud nebudeš dělat nějaké další úpravy kromě čipu, tak není třeba vyměnovat IC za větší, neboť ti to nic nepřinese.

05.10.2009, 11:43 |
zipp ok, tak já na to asi teda kašlu a raději koupím lepší brzdový kotouče
ciste teoreticky: chladici medium zustava stejne, takze zchlazena smes ani s vetsim coolerem uz o tolik chladnejsi nebude. vetsi IC ma spis efekt, pokud se mi zvysi vstupni teplota a vystupni chci zachovat, jako dosud.
jak píše rajdlos velký IC = velkej výkon kterej ti ho protlačí, ale když už bude turbo tlačit tolik aby to velký IC překonalo jako to sériový a víc tak máš samo vyhráno neb ti tam pude hafo ochlazenýho vzduchu .....
každopádně u tebe si nepohoršíš.....řek bych že velký IC na pozdější modely nedávali bezdůvodně :)
unregistered : no dyt...jeden z mála :) jinak ostatní BMW mi fakt příjdou jako každý jiný auto co potkáš , jediný co se mi líbilo ač to je fakt hroznej motor tak 2.0V6 že to je takový kultivovaný a docela tahá...ale jinak normálka prostě :)