Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Má smysl Intercooler a blow off ???

 o Navštíveno 7142x o
o 01.10.2009, 20:26 | Borin
Mám Citroen Xsara 2.0HDI 90ps...intercooler má až silnější verze...má smysl to upravovat a intercooler tam přidávat ??? popřípadě má smysl dávat blow off ???


o 01.10.2009, 20:30 | 20bad
Bov do diesla nema smysl, a misto cooleru bych spis volil nejaky dobry chip, tot muj nazor
o 01.10.2009, 20:35 | Borin
Tak chip nějak moc extra nechci...tyhle HDIčka sou docela citlivý a nerad bych něco zprznil...
o 01.10.2009, 20:41 | Vencaf
nesral bych se do toho když to funguje..
o 01.10.2009, 21:04 | Nismo.Power
jako vencaf..... pokud chceš silný auto nekupuj si slabý, naftu a už vůbec ne citroen...... nech to dokud to jede, jinak bov nesmysl a IC by ti pomohlo trosku a to i bez zásahu do poruchovosti zatimco cip samo můze zlobit...
o 01.10.2009, 21:15 | Rajdlos
taky bych rekl ze to nema extra smysl, IC nic nezkazis, ale pochybuju ze neco ziskas :-)
o 01.10.2009, 21:22 | Borin | Upraveno: 2009-10-01 21:29:34
Jasný to mi stačí...díky všem zůčastněným :-)

To nismo : Já sem tomu motoru jen chtěl lehce pomoct...výkon mi stačí, nejsem závodník a na ježdění hlavně po městě mi to vyhovuje... naftu mám rád a Peugeoty a Citroeny mám kolem sebe už X let a nikdy se nic kromě spotřebních věcí a jednoho čerpadla u benzínový 306ky neposralo :-) Kdyby mi šlo o výkon tak koupím třeba peugeota s 3.0 V6 a načipoval to, ale nepotřebuju jako spotřebák auto, který mě sežere :-)
o 01.10.2009, 22:37 | .mycTD
sorry, ale 3.0 V6 od peugeotu neni zrovna etalon sily :-)
o 02.10.2009, 10:15 | zipp
mycTD: to je pravda, není, ale v porovnání s tím, co má teďka, je to kulturista :-)
o 02.10.2009, 12:23 | Vlastah
zipp: :-)
o 02.10.2009, 15:40 | Milhauzz
Si pamatuju jeden názor kohosi tady z fóra na blow off. Znělo to asi takto: "znám lepší způsoby jak utratit prachy, než dávat píšťalku do kamen" :)
o 02.10.2009, 18:25 | Borin
.mycTD : To vím, že to není šádnej šlágr, ale jede to pěkně...Když bych chtěl auto s pořádným výkonem a krouťákem tak jdu po BMW :-)
o 02.10.2009, 20:54 | unregistered
Borin: Neříkej... :) BTW zejtra jedu pro sedmu, osmibod LPG, mechoš se dušoval že budu jezdit do 15/100, v HK LPG za 10kč, jsem náramně zvědav. ;)
o 02.10.2009, 20:59 | Nismo.Power
BMW maj výkon a krouták ? který moc jich neznám :) každopádně lepší než 3.0V6 co jsi jmenoval to je snad nejhorší V6 co jsem kdy řídil :)
o 03.10.2009, 10:10 | unregistered
N.P: No třeba ty co maj V8 motor, M60B40 a lepší... :) Nebo se ti 286hp/420Nm nezdá jako dobrej základ? :) Já vim, není to 5,7 HEMI....
o 03.10.2009, 10:23 | Knightey-
jak zde psali nademnou, tim IC nic nezkazis, maximalne lehce pomuzes ze ti pujde chladnejsi vzduch do motoru, coz neni nikdy na skodu :)
A ten BOV je u naftaku jen jako paradicka, zadnej jinej smysl nema.
Kazdopadne bych tam ten IC hodil pokud mas moznost za pekny prachy a pak bych uvazoval o decentnim chipu ;)
o 03.10.2009, 13:04 | zipp
taky zrovna rozmýšlím, jestli do svýho auta místo obyč malýho ic v podběhu dávat větší FMIC. Někdo mě od toho zrazuje, že to je k ničemu, že to na výkonu stejně skoro nepoznám, někdo zase naopak že je to super, že to přidá tak 15 - 20 koní. Co myslíte? (jedná se o AR 156 2.4JTD po čipu a zvednutým tlaku turba z 0.9 na 1.2Bar)
o 03.10.2009, 14:20 | Rajdlos
15-20 koni je holej nesmysl, vetsi IC poznas az tak na 300PS+ motoru, videl jsem hodne grafu z netu kde naopak vetsi IC vykon i degraduje :-)
o 05.10.2009, 09:06 | peta34
zipp : nesmysl, nepřidá ti to nic. pokud nebudeš dělat nějaké další úpravy kromě čipu, tak není třeba vyměnovat IC za větší, neboť ti to nic nepřinese.
o 05.10.2009, 11:43 | zipp
ok, tak já na to asi teda kašlu a raději koupím lepší brzdový kotouče
o 05.10.2009, 12:23 | .mycTD
ciste teoreticky: chladici medium zustava stejne, takze zchlazena smes ani s vetsim coolerem uz o tolik chladnejsi nebude. vetsi IC ma spis efekt, pokud se mi zvysi vstupni teplota a vystupni chci zachovat, jako dosud.
o 05.10.2009, 18:56 | Nismo.Power
jak píše rajdlos velký IC = velkej výkon kterej ti ho protlačí, ale když už bude turbo tlačit tolik aby to velký IC překonalo jako to sériový a víc tak máš samo vyhráno neb ti tam pude hafo ochlazenýho vzduchu .....

každopádně u tebe si nepohoršíš.....řek bych že velký IC na pozdější modely nedávali bezdůvodně :)

unregistered : no dyt...jeden z mála :) jinak ostatní BMW mi fakt příjdou jako každý jiný auto co potkáš , jediný co se mi líbilo ač to je fakt hroznej motor tak 2.0V6 že to je takový kultivovaný a docela tahá...ale jinak normálka prostě :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4491 sekund.