
Navštíveno 19465x


03.01.2010, 19:53 |
yethy Zdravim,
nevim jestli to patri sem nebo do jine sekce, ale zajimal by me nazor nekoho kdo v techto autech sedel a hlavne porovnani.
Delsi dobu uvazuju nad MB, bud coupe nebo sedan a motorizace nejlip 320, popripade 300 v benzinu/LPG. Je to sice starsi auto,ale co se tyce kvality,tak na urovni a vybava byva taky hodne slusna. Jde mi vsak o porovnani z hlediska rizeni automobilu. E36 jsem uz ridil, sice ne sestivalec,ale rizeni mi sedlo pekne do ruky a je komunikativni,tak jak jsem byl dosud zvykly,coz je pro me vyhodou. Nevim ale co cekat od Mercedesu, mam trochu strach z rizeni, ktere je pry snekove,tudiz bez zpetne vazby do volantu. Je mi jasne ze BMW je sportovnejsi. Rad se obcas vyblbnu a svezu se v zatackach, ale verim ze v MB by to slo taky,alespon ve verzi sportline, nebo se mylim? Jde mi o slusne svezeni,nehci vylozene sportovni podvozek, sveho stavajiciho auta (Ford Cougar) se chci zbavit prave proto,ze me uz nebavi drkotat na tech nasich "silnicich".Zaroven ale nechci prijit o pozitek z jizdy.
Bude fajn kdyz se tu najde nekdo kdo tyhle 2 auta dokaze trochu srovnat, ikdyz je kazde z nich jinak zamerene...
Jako druhy adept pokud by MB nebylo to prave orechove by bylo prave E36 coupe 325 vanos...
Diky

03.01.2010, 20:17 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2010-01-03 20:25:47
Tak na vybrlnutí se v MB spíš zapomeň, je těžkopádnější, větší, motory nejsou moc výkoné, ale zato držáky, musel bys jít tak do 500, já měl CE 230, jelo to v pohodě, dokonce mě nedal ani prassák f tédéíčku :-D ale jak říkám, na vyblbnutí to fakt není. Podvozek tam byl sportovní, snížený, pěkně a až moc tvrdý, ale jinak sedělo to pěkně. Dle toho, co píšeš, tak E36 je jasně lepší volba.
U MB se mi líbilo, že tam vše bylo jednoduché, takže opravy jsem si dělal sám, ale byly to prkotiny - nefunkční přítlačák ventilátoru, přetěsnění termostatu, špatný altík, oprava 1.000,- Kč, jinak nebyl žádný problém. Co je bomba, je kufr, ten je mega...


03.01.2010, 20:26 |
yethy S tim se pocita,ze MB je tezsi a vetsi. Jeste jsem zapomel napsat ze jsem mel moznost ridit E39 a byl jsem nadseny,prostorne,komfortni ale zaroven slusne sedi!
Jinak je pro me dulezite i to co pises,ze MB je spolehlive a jednoduche a podle me i co se tyce koroze na tom bude lepe nez BMW. Kufr je velky,to mas pravdu, Cougar ma taky slusny, 41O litru.
Byl bych rad za prijemnou komfotni jizdu, ale taky aby to v zatacce neco ustalo...

03.01.2010, 20:28 |
yethy Jinak o tvem coupe uz jsem cetl neco malo na MACZ,pekny kocar. Proc jsi prodaval?
Za mě MB měl jsem 190 2.5 turbo koroze žádná,sedělo to v zatáčkách perfektně a zrychlení parádní.A to jsem zapoměl podotknout že to byla nafta a měl 93kw což na rok 89 nemělo žádné BMW to začlo se 105kw až v 93.Každopádně BMW perfektní auto ale s tímhle mercedesem bych srovnával spíš E34.

03.01.2010, 20:30 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2010-01-03 20:33:31
nevím, jak standart podvozek, ale myslím, že to by tedy šlo. Motor min. 320. Odzkoušeno že do kufru se vejdou 3 dospěláci každej min. 180 cm a ani se nemačkají :-)
Tady ten je r. 1989, rez jen na 2 místech na hraně kufru a to cca 30x5 mm
Prodej z důvodů, že jsem na něj neměl čas a taky jsem potřeboval auto pro běžné ježdění, s tím podvozkem jezdit hodně nešlo. Navíc jsem potřeboval min. 4 dv. Nejsem ten, kdo má více aut, prostě 1 a takové, co zrovna potřebuju :-)

03.01.2010, 20:31 |
bobmasitr | Upraveno: 2010-01-03 20:32:23
na mercedes nedám dopustit.Bohužel již ho nemám


03.01.2010, 21:11 |
yethy Ta 190 vypada velmi libove,pekny kousek!
Hightower: Jsem na tom stejne,mam jedno auto se kterym dojizdim denne do prace a ten sportovni podvozek neni to prave orechove. Nastesti zatim pro me neni problem vlastnit 3 dveraka,doposud jsem ani auto s vetsim poctem vrat nemel;-)
190tka neměla jedinej škrábanec po 1 majiteli to bylo a origo maska AMG a jinak vš original.Až na audio jak jinak
MB pokud chceš auto který dost vydrží ale i tak už dneska musíš dávat bacha na kus , auto má tragickej interiér a je jedno zdali to je 124 nebo 190 obojí je těžce humpolácký, motory nic moc výjma 190ky evo :)
pokud se chceš vyblbnout tak e36 s 2,5 nebo 2,8 minimálně ale i to neni trhač dlaždiček samo :)
a i trhač peněženky pak si myslím.Ale mercedesy maj interier dost kvalitní.nesmí v tom jezdit jezedák
u starejch MB je problem jen sedacky, bejvaj boky dodrbany - vsechny a sedis jak na starym gauci
mam eckovej sedan 250DT a auto na jizdu a pocit z toho dobry, jede to slusne ale zavodnik to neni i kdyz 200kmh to jede taky
ono porovnavat 3er a E-klasse je trochu mimo
v tomhle případě bych teda 3er a eklasse s klidnym svidomim srovnal a dodal bych že Ečko je mnohem humpoláčtější po všech stránkách ale díky tomuhle humpoláctví je odolný :)
sedačky ne jen že jsou dodrbaný ale oni jsou od novejch většinou hnusný pokud na sobe maj ten "doktor z hor" paket aneb je uprostřed našitej kostičkovanej ubrus na stůl :) interiér tragicky humpoláckej i na svojí dobu nýbž funkční, sem tam se třeba vysere tlačítko na stahování oken nebo něco ale zase to neni SMD elektronika takže se veme šroubovák a je opraveno....
dost často mi ted jezděj na servis s w124 takový dva týpkové s nikaragui....česky neuměj, pořád smlouvaj ale jinak jsou hustý..... jeho w124 najeto 370tis je sice totálně rozpadlá ale neni zrezlá, tak nějak to jede, automat tak nějak škube ale řadí a vůbec poprvý mi tam přijel že má divný kolo... no měl samo totálně shnilej spodní čep takže mu kolo upadlo na parkovišti samovolně... hned jsem proklel MB za nalisovanej čep v rameni a pružinu opřenou o rameno a ještě to že jsem to opravoval na tom parkovišti a ještě k tomu pršelo, ale jinak auto prostě jede v rámci možností.....
záverem já bych prostě šel do e36 v tomhle případě, porochový to taky prostě neni tolik
uvedom si ze W124 byla na svete uz v roce 1985 a e36 az v roce 1991 takze ono tech 6let je taky rozdil jasnej .-D
přesně tak MB již 1985 a navíc pokud se nebudeš starat ani o BMW tak bude rozpadlý taky.Ale kdo se kdy vozil mercedesem tak ví že to auto všechno vydrží a je kvalitní.BMW je spíš takový z tý doby sporotovnější.Ale trojka je malej prcek oproti 124 ta váží o krapet víc a hlavně do toho naložim 2x tolik
ja mam W124 tusim uz 8let, posledni dobou s tim moc nenajezdim, ale mam ji porad rad :-D
kterej zmetek ti ukradl znak?a co krycí plasty.Zajeď do Mělníka kluci ti tam něco na to najdou.Jinak krása
znak mam doma, a palsty taky
ono auto proslo nejakyma predelavkama a neni to jen dosttojeny
ondru s martinem v melniku znam dobre a dost dlouho :-)
naposled jsme byli o vanocich na pivu :-D
mne aktualne ukradli jen mercedes kryty ventilku :-D
Nevím co na ventilkách lidi tak maj ale mě je taky sebraly origo z alu kol
kral : jo to si uvědomuju, ale taky si potřeba uvědomit že MB ved humpolácký interiéry skoro po rok 2000 až od něj začal dělat "normální" :))

04.01.2010, 09:42 |
yethy Tak interier je otazka vkusu, me se ten Eckovy celkem libi pokud je v kuzi. Spis ted reism jizdni vlastnosti, ale asi bude nejlepsi se v tom rovnou projet,ikdyz to je prave problem, protoze moc jich uz nejezdi.
kral007: Tvoje auto uz jsem nekde videl, akorat jak koukam na to snizeni,tak uz to asi nebude ten komfort jako je temto autum pripisovan. To bude jeste tvrdsi nez to moje.
mám 124 E, podle mě to není moc dobrý srovnání s BMW E36, ty auta jsou úplně jiný... jestli jseš větší jako já, tak ve 124 se budeš cítit dobře oproti BMW, jízdní vlastnosti jsou takový těžkopádný, je to taková důstojnější jízda než v E36, což je dneska spíš auto pro mladý rybízky... Každopádně všechny naftový motory ve 124 byly velice trvanlivý, což se o BMW nedá říct ani náhodou.. v benzínu jsem spíš mírně nakloněnej BMW v šestiválci, ale srovnatelná je spíš 5-er
naprostej souhlas tady s kolegou Vencaf.Ale i tak jízdní vlasnosti na tak veliký auto dobrý, když srovnáme jiný značky.Hlavně nápravy na tom vydržej mraky kilometrů
ja mel H&R pruziny a vyhovovalo mi to, porad to bylo pohodlnejsi nez moje bmw co ma kompletni H&R podvozek :-D

04.01.2010, 22:08 |
dddd e36 vylezlo 1990 ne 91

04.01.2010, 22:44 |
bobmasitr | Upraveno: 2010-01-04 22:47:13
Báwko je malý a stále hezký auto.Ani s jedním se chyba neudělá.Obě poctivý auta z dob kdy auta byla kvalitní

04.01.2010, 22:51 |
ruffrider | Upraveno: 2010-01-04 22:53:16
bobmasitr - ?
EDIT - už to přepsal
nejlepší bude když se sveze obojím a sám usoudí co je pro něj lepší
Rufrider:to máš určitě pravdu každýmu vyhovuje něco jinýho.přátele mějte se

05.01.2010, 14:37 |
yethy To je pravda, je potreba se svezt,nejlepe to odridit. E36 uz jsem ridil, ted jen najit pobliz nejake Ecko...
btw Higtowere, nemel jsi nahodou Mondeo?Nebo se pletu?
hele tak si kup obe dve varianty a pak tady res co prodas..... nez resit co koupit :o))))
Peknou 124ku jsem uz nevidel pekne dlouho.
Jedna tu je:
[ Link ] Vypadá hezky, ale žádný dravec.
co to tady blijete, hitghtower s dvatrojkou s 97kilowatama ujede pasatu, ale tvrdí že velký motory nejedou? Další zas argumentuje, že 124 vyjela z linky v roce 85 a proto je proti e36 (která patří o třídu níž) stará ?
Pokusím se slušně Vám napsat co si myslím já. 124 sice sjela z linky v 85 ale kdyby nebyla technicky vymakaná tak ji nebudou vyrábět přes 10 let (sedan do 95 kombi do 96 kupe do96 kabrio do 97). Má to povedenej čitelnej podvozek, víceprvková náprava vzadu. Jako trochu nevýhodu bych viděl maticový řízení, který mívá vůli. Většinou stačí dotáhnout převodku, někdy už je po ní. Přestože vyjela už v85roce tak to auto prošlo dvěma faceliftama. Vlastním poslední facelift 3.2 elektronicky řízený vstřikování hfm (každej vstřik el. řízenej) je to řadovej šestiválec 24ventil 3199ccm 162kw 310nm s proměnným časováním ventilů. Ano to co vykřikuje do světa bmw jako vanos má tohle taky. Jede to hezky, i přes větší váhu to je celkem svižný. Stovku pod 8s a maximálku jsem nezkoušel v papírech to má 235. Mám origo sportline 4kvalt automat, dělali i 5 auto a 2druhy manuálu, z toho jeden sport od fy getrag. Ovladatelný to je perfektně, nechá se s tim pěkně lítat a díky sportline podvozku to hezky sedí a není to nepříjemně tvrdý. Na větší dálku se v tom pohodlně cestuje-kůže dofuky sedadel, vyhřívání. Spotřeba 12, dá se mezi 10-11. Mám v tom sekvenční lpg Tartarini, výkon klesl nepatrně v max otáčkách (v nízkých zase jede líp) spotřeba 14 plynu. Bmw e36 bude zábavnější (pouze 2.5-2.8, s dvoulitrem jsem jezdil a akorát to řve a nejede)ale proti tomuhle je to taková motokára, meďák je takovej kultivovanej polykač kilometrů. Řek bych spíš, že je to nesrovnatelný, oboje je dobrý v tom svym a nabízí něco jinýho. Takovýhle starší auto musí člověk fakt chtít, protože když někdo chce aby to fungovalo jak má, tak to stojí docela peníze. Někomu stačí polofunkční srač, dá angel světla a je spokojenej. Ten Mercedes kupéčko 320 bude obstojnej venku stát +-100.000 a beztak nějaký investice potřeba budou. Člověk ho musí fakt chtít, ale je to dobrý auto a umí bejt i zábavný. Ten bavor bude na provoz určitě levnější.
uvedom si ze posledny prispevok bol 14.01.2010, 06:13 cize skoro pred rokom....a ty si sa dnes registroval tak prosim nevytahuj dinosaury na povrch.....

02.01.2011, 12:37 |
Tomas320CE | Upraveno: 2011-01-02 13:39:00
Ano registroval jsem se čerstvě, abych mohl přispět svými zkušenostmi se 124kou. Třeba se to může někomu hodit. A jestli s tím máš nějakej problém, tak to nečti a zbytečně nebuzeruj ! ! !
[ Příspěvek byl již nahlášen jako závadný ]
Co je na tom zavadnyho? ze je to vykopany stary thread? nebo nekoho urazilo slovo blit? :D

02.01.2011, 15:15 |
X-sat (M)
Žádám diskutující aby zklidnili své emoce. Pokud tak neučiní, budeme mazat.
Sehnat peknou 124ku bude asi pekny problem. Kazdopadne to auto musis mit rad. Jinak snim spokojem nebudes. A nez se nadejes pri renovaci prekrocis cenu novejsih modelu.