
Navštíveno 8878x

Pokud pujde o 8mi ventil, tak na nic. Pokud o 16ti vetnil, tak defakto bacha na celej motor.
A jinak u 19let starýho auta asi na všechno. Je to postavený na Vectře, takže koroze, elektrika - pokud bude ve výbavě, tlumiče ...
je to 16V,kolko sa dozivaju motory?
To ti nikdo neřekne, záleží, kdo a jak s tím jezdil. Bude to chtít zkušenýho automechanika. Zkus raději nějaký opel fórum, ale tyhle auta už budou dávno za zenitem. Tedy pokud nepůjde o nějaký vyloženě hezký zachovalý kus.

01.04.2010, 22:03 |
Shr3k | Upraveno: 2010-04-01 22:04:29
Koroze uvnitř prahů, lemy blatníků, C20XE - klepsensor, obecně lambda a řídící elektronika (často nouzový mód), vodítka a zdvihátka ventilů, citlivé rozvody. Vytahaná péra vzadu.
pokud te zlaka 4x4 tak to moc nefunguje :)
ses nejak vazanej na calibru ???? posledni dobou to ma kazdej , mrknul bych spise po vw corrado 1.8T nebo 2,9 VR6 ,) ikdyž te vr6 nic moc nejede prijde mi to liny jak tam neni kompresor
no tuto chce moj otec. Neviem cim ho zaujala,preto ma zaujma naco davat pozor. Teda hlavne na mechanicke casti.
No takhle - jako u Vectry A - takže koroze snad všeho, motor 2.0 8V - 85 kW - drží, ale nejede
motor 2.0 16V - drží míň a jede o něco lépe, ale žádná raketa to taky není
jak jsem Oplák, tak musím říct, že bych do toho asi nešel - musel by to být kousek v super stavu a těch je málo.
Jinak to bude kasička.
Sere se na tom elektrika, motor ani tak moc ne, hnije to kam se podíváš...
Kolik se dožije motor - jestli je to typ, co se dával do Omegy (100 kW), tak klidně milion km, ale taky může být po smrti po 100 tis. Jestli s tím jezdilo prase, tak může být po smrti třeba po 50 tisících - u tohoto auta je to spíš otázka času, kdy se to vysype, pokud na tom nebyla dělaná generálka...
zeptej se tady www.calibra.cz nejake topicy uz na toto tema tam jsou
Jestli vyloženě netoužiš po calibře tak se na ni vykašli a kup něco lepšiho bude to kasička byvaj hodně dorasený a zbastlený sehnat super kousek se da ale je to umění a i tak tě budou čekat nemale investice.
Freerider: do omegy se daval X20XEV 100 kw ten byl na tom trochu lepe než C20XE 110kw.

02.04.2010, 08:16 |
kuja Kontaktuj clena bart_dev....ten jich mel neco kolem 6 od 8V az po 4x4 Turbo....a ruzny roky....
Ale ale C20XE je posledni spolehlivej a naprosto tupej motor od popelu. Sam ho mam jiz 11 let ve svem 19let starem aute. Mel jsem ho 4x venku rozebranej na sroubek kvuly ruznejm pikacarnach, ale nikdy ne s defektem. Tento motor si veme bezne s dost ujetejma km kolem 0,3l oleje na interval. starim je treba podkladat pruzinku na olejovem cerpadle ( pochybuji, ze nekde sezenes uplne nove ), mit v poradku vsechny gufera a pouzivat dobrej olej. Pak je to motor NAPROSTO nesmrtelnej. Ta fama ze clakaj ventily je od tech pokakanejch cerpadel. Kdyz nyvytlacis olej k hydrostelum, tak nemas cim mazat a pak cvakas.... MOTOR C20NE ( 8v ) je jednoduzsi s krasny zaberem odspoda, ale taky vice papa olejicek, jinak vcelku stejnej jako C20XE. Ja osobne treba pouzivam ruzna tesneni z NE motoru nez z XE...
Obecne o kalibre je to tezke chlape. Vsechny tyhle auta s timhle RV jsou takrka schnile a jen malokdy narazis na cloveka co se o ne stara. karoserie jedinej problem s reznutim.... jinak sveho casu nejlepe udelana karoserie s nejmensim odporem vzduchu :-)))
V tehle hajtrach jsem se nejakou dobu hrabal, tak se klidne ptej. Nove popely vubec neznam :-) a to jsem oplar co ma trochu upraveneho kadetta a jezdi koncernem VW :-))))))))))) Pak mi neco ver ze ? :-)))))
takze tato calibra ma 270 000km,jazdi nou zena. Dovod predaja je ze maju dve a jej muza vyhodili z prace takze jedno auto musi z domu. Vravi ze auto je bezproblemove po vymene vsetych naplni. Hrdza je na rohu dveri a kusok predny blatnik.
náplně jsou sice pěkné ale co rozvody atd? 270tis km po ženě? to potom bude pěkně chycené, jelikož předpokládám že žena jezdila jen kratší trasy tudíž jim těch km moc nepříbývalo. Asi bych se na to vyprdnul a koukal po něčem jiném

03.04.2010, 05:17 |
zipp u calibry hnijí hlavně karoserie vyrobený v německu... ty finský hnijí mnohem míň... já sám jsem měl finskou a oproti srovnatelným autům téměř bez koroze
jinak co se týče c20xe, tak já jsem s ním byl dva roky naprosto spokojenej...olej nežral téměř vůbec, parádně jel a benzínu žral taky málo....akorát mi cvakaly hydroštely... ale je možný, že je to jak říká barthez...