
Navštíveno 9186x

Zdravim mam mensi dotaz jestly budou problemy s PČR , kdyz budou na aute tyhle veci ....
vuz. . Všechny díly mají evropskou homologaci TÜV, originální certifikáty jsou u dílů vždy přiloženy.
[ Link ] jakou mate zkusenost ???
TUV je Ti tady u nas na dve veci

13.05.2010, 08:01 |
Hanes Nenič tak pěkný auto jako je corrado touto sadou.

13.05.2010, 08:03 |
luda551 | Upraveno: 2010-05-13 08:04:26
takze na to zas seru :-( a nakoupim tuning narazniky v kauflandu tam ma vse homologaci :) A myslite ze by to slo nejak zapsat do TP ??(pres znamy ? )
Hanes : corro byl jen přiklad :)
neubližuj tomu autu, prosím :-)
ty woe rikam že to byl jen přiklad :o)))) CORRO je nadherne auto !
Mam astru F a chtel sem toto
[ Link ] = kvuly sirokejm kolum :) aby moc nelezly to se me moc neliby .
tykeev : že bych sjel do kaufu pro chrom doplnky a pak rovnou do melniku ????? :D

13.05.2010, 08:15 |
JR a co ti na to rekli v MZB?
to luda551:
na chrom doplňky se vykašli, ale na Mělník zajet můžeš - myslím, že kola bychom tu vyřešili raz dva :-))

13.05.2010, 08:20 |
luda551 | Upraveno: 2010-05-13 08:21:41
JR : co je MZB ??? :o)
tykeev : s toho sem vyrostl asi pred 5ti lety ....... byl to joke:-P
na kola urco zajedu ale postupem casu.....
MZB je ta firma, na kterou jsi dal odkaz hned v prvním příspěvku :-)
:o)))) sem to nejak prehlidl no..... Tam sem se neptapl po stejne nakecaj <>viny jen aby to prodaly.....

13.05.2010, 09:09 |
JR No prave ... Jednotlivy dily tohodle kitu homologaci nemaji! Homologaci ma pouze kit jako celek a to za podminky, ze je namontovan firmou Rieger tuning. Kdo uvadi neco jineho, tak lze! Potom by tady mela byt cesta, jak to zapsat i u nas. Problem je ten, ze montaz stoji zhruba stejne jako ty dily.
Rajdlos: jako prodejce autodoplňků bys mohl vědět, že TUV u nás funguje
Vasekch: ano TUV u nas plati, protoze je to EU homologace, ale druha vec je ta kdo ho akceptuje, organ se Ti na nejaky TUV z vysoka vy..., protoze u nas funguje jen ATEST 8SD nebo prohlaseni o shode
Jakym zpusobem u nas TUV funguje ?
Přes dekru... dojedeš s autem, on omrkne na montáž jestli souhlasí s TUV, vystaví český protokol o schválení a hurá na magistrát. Cena ukonu na dekře cca 3K.
LOL takze jinymi slovy TUV je u nas k nicemu :)))) presne jak jsem psal, ROFL
Vasekch: priste nas zase pouc :)

13.05.2010, 19:14 |
TROY DEKRA = dementi
Psal jsem jim dotaz na rám,že k tomu mám výše zmíněnej TUV papír jestli by to něco stálo apod aby mě to prohlídli a vystavili papír nebo jestli to odsouhlasej.
Odepsal mi nějakej ing.že nic takovýho nepřipadá v úvahu,že rám v autě = závodní vozidlo a pak mi už ani neodepsali. Ti budou ING ze starý socialistický školy.
Rajdlos: TUV není u nás k ničemu a mysli si co chceš. Johanik chtěl vědět jak to funguje, tak jsem mu odpověděl. Dál to s tebou nehodlám rozebírat.
Vasekkch: tohle, co tu popisujes, na to nepotrebujes TUV, do zkusebny muzes zajet s cim koliv, kdyz si to zaplatis a auto projde bezpecnostni zkouskou. Ja Ti znovu pisu, ze TUV jako homologace Ti je u nas k nicemu, protoze u nas plati pouze ATEST 8SD nebo prohlaseni o shode, to bys mohl vedet zase Ty. Ano dal to rozebirat nebudes, protoze si napsal jasnou kravinu. Chapu. Bohuzel tady nejsi v Nemecku.
Rajdlos: jenže ty dost dobře nechápeš, že ta zkušebna vychází z toho TUV, takže nemůsí provážet všechna měření jako nárazové, pevnostní zkoušky, bezpečnost montáže atd. Prostě to už je zahrnuto v tom TUV a nemusí to provádět znova. Víš kolik stojí schválení dílu, který nemá nic? Rozhodně to nejsou 3K.
Ty nechapes to, ze ja Ti pisu, te TUV je Ti takovej k prdu, musis s autem proste do zkusebny kde to zacalujes, ale TUV tady proste u nas jako homologace neplati!!! po ste, proc to nedokazes pochopit? TUV tady proste neplati, tecka.
Platí pro dekru!! Co to je 3000,- oproti 50000,-??
jasny, tak az tam pojedes, tak nam oskenuj fakturu na ty Tvoje 3.000Kc, kdyz si myslis, ze je to tak jednoduche :)))
Kluku klidně ti jí doma oskenuju jestli jí doma ještě najdu ;)

14.05.2010, 12:35 |
Pepíno_Honda | Upraveno: 2010-05-14 12:36:52
tak na to si počkám, ale spíš by mě zajímalo, co je nyní tedy dopsáno v TP :-)

14.05.2010, 14:33 |
JR Trochu zapominate, ze i v CR existujou organizace TUV SUD a TUV NORD. Zrovna s TUV SUD i MDČR jsem homologace řešil. To že mi chlap na ministerstvu řekl "Hele, pokud maji narazniky stejny rozmery, tak to proste nereste" beru jako nadsazku. Kazdopadne ofiko vec se ma tak, ze s nemeckym certifikatem TUV prijedete tady na ceskej TUV, kde proveri platnost toho certifikatu, zkontroluji montaz jestli to tomu odpovida a potom opravdu vystavi papir na zaklade ktereho to lze zapsat do TP. Jenom to proste stoji par penez, ale neni to tak drahy.
Přesně jak píše JR to funguje a ověřil jsem si to praxí, takže tím bych to uzavřel. Rajdlos se něčemu aspon přiučil a třeba mu to pomůže v jeho podnikání.

14.05.2010, 15:31 |
TROY fotky,skeny faktur atd - sem s tim ;)
Vasekkch: Ty mas fakt dlouhe vedeni vid :) Ja ti pisu znovu, ze na silnicich je Ti TUV jako takovy k nicemu, nebo co opet nechapes? To ze to jde zapsat pres TUV/zkusebnu neresim, na to se tu luda neptal. Ty tu celou dobu mluvis o necem jinem :) Ale omlouva Te to, ze je patek :) Neboj zapsani veci jsem resil nekolikrat a pokazde se stejnym koncem.
Radlojs: Na vedení si asi sedíš ty ne?! Vasekkch jasně napsal, k čemu je to TUV dobré a rozhodně to není k ničemu, jak to furt dokola tvrdíš. Je to o dost velkém snížení nákladů při homologaci...

16.05.2010, 12:36 |
Rajdlos | Upraveno: 2010-05-16 12:37:58
Octavak: ja pisu na silnici, asi neumis cist, LOL dalsi inteligent :))) Luda se tu ptal pri kontrole zda mu bude k necemu TUV. Ja napsal, ze ne. O zkusebne tu nepadl ani doatz. Precti si poradne o cem tenhle thread je a pak tu zacni plkat. Klidne se muzes pokakat ale proste u nas plati pri kontrole PCR pouze ATEST 8SD nebo prohlaseni o shode. Nejakej TUV jim je ukradenej.

21.05.2010, 15:20 |
Shr3k | Upraveno: 2010-05-21 15:23:02
Já se musím připojit k Rajdlosovi, nějaký německý TÜV protokol je při tuzemské silniční kontrole nebo při kontrole na STK k ničemu a jste odkázáni na shovívavost policisty případně technika. Je to přesně to samé, jako kdybyste začali coby němečtí rezidenti mávat německému policistovi před ksichtem českým protokolem z TÜV Süd nebo Dekra Automobil.
Policista a technik na STK se v případě nestandardních úprav řídí tím, co je uvedeno ve velkém technickém průkazu (pokud se nejedná o náhradní díly nebo autopříslušenství s ATEST 8SD případně s evropskou homologací ECE).