Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Alfa Romeo 156 2.4JTD

 o Navštíveno 9879x o
o 25.05.2010, 15:51 | bobmasitr
jaké máte zkušenosti,poznatky, či jiné informace k tomuto autu. r.v. 1999 jedná se o sedan.

Díky


o 25.05.2010, 18:15 | Lukasino
poznatky s autem nemam, motor jsem mel

hlavne pozor, aby nerachtalo olej. cerpadlo, druhovyroba neexistuje, novy stoji 10tis.
Na kazdym motoru odejde, jen je to otazka casu (150-200tis km)

Jinak prumerne jsem jezdil za 8,5l v kappe.
o 25.05.2010, 20:30 | zipp
ahoj, mám dva roky a poznatky jsou takový, že víceméně za celou dobu bez poruchy, až na neustále vymlácený ramena - chtělo by to koupit asi nějaký dražší - kvalitnější

jinak motor perfektní. Krásnej zvuk, zátah po čipu úžasnej a spotřeba? na dovolené 5,8l, hodně svižná jízda 98% po Brně mám dlouhodobej průměr 8,3l
o 26.05.2010, 00:07 | bobmasitr
No čerpadlo asi stejně dřív nebo pozdějš odejde, udáváno je 150tis že auto má najeto,což tomu na naftáka takhle starýho nevěřím.Zippe ramena to máš pravdu, to říká hodně lidí,asi je dáno těžkým motorem.Spotřebou si mě potěšil.Co kvalita pohodlí.

Teď mám Punto 2, předtím MB a ted do alfy,chtěl jsem naftáka no,co krapet jede a mám možnost pěknou alfu zelenou,výbava slušná,zachovalá,jen chlapec jí neutáhne finančně,jelikož studující a nepracující
o 31.05.2010, 15:14 | Midi34
sorry za OT ale co jsi měl za MB ? díky
o 31.05.2010, 16:37 | bobmasitr | Upraveno: 2010-05-31 16:41:40
tady ho máš, hezčího nenajdeš široko-daleko v 2.5Turbo dieselu a automat.Do těď lituju že jsem ho prodal.Člověk si myslel že ušetří malým autem,ale jelikož jsem mladej a blbej, tak už jsem poučen.No neušetří se.

foto k příspěvku  od bobmasitr

o 31.05.2010, 16:47 | Midi34
za kolik šel ?
o 31.05.2010, 16:55 | bobmasitr
Za hodně dost.koupil jsem za to Punto a pořád mi zbylo.Do 03/2007 jezsil v DE a měl vyplňvanou servisku přímo u MB.04/07 byl ve vlastnictvím Naší rodiny.
o 31.05.2010, 18:19 | Lukasino
tak toho MB je fakt skoda :((
o 31.05.2010, 19:16 | bobmasitr
Lukasino to mi povídej, do teď si to neodpustím.Ale zas ho ode mě koupil slušnej člověk.Týpek z ministerstva zahraničních věcí.Kupoval to pro tátu k 70narozeninám.Takže určo sním nebude lítat mraky km.Teď uvidím jestli pujdu do tý alfy a pokud se mi líbit tahl ekonkretně nebude peču na to a a hledám opět starýho meďu.Ty auta maj něco do sebe
o 31.05.2010, 19:19 | bobmasitr

foto k příspěvku  od bobmasitr

o 31.05.2010, 19:26 | Vencaf
to je taky nápad z pěkný 190 jít do Punta.. sežeň radši místo tý Alfy Romale zachovalej MB124 a uděláš líp..
o 31.05.2010, 19:29 | Lukasino
jako Venca, na alfu se vykasli ;)
o 31.05.2010, 21:58 | bobmasitr | Upraveno: 2010-05-31 22:03:54
Však klucí já vím,byla to hloupost.Ale špatný je to že 190tku pěknou fakt už naftovou nekoupíte.Teda ne u nás.A 124 je to taky bída,už jsem jich viděl mnoha, lidi se k tomu chovaj jako k nevim k zemědělskýmu stroji fakt že jo.Co se týče Alfy jde o to že týpek by to vyměnil, v tom vidím jediný pozitivum.Ale zase si myslím že Punto prodám snáž než Alfu za nějakou dobu myslím.i když to byl ročník 89 stejně na svuj věk to bylo auto užasný.Hlavně fakt nikde koroze ani krapet, což mě udivovalo.Dneska když si chci koupit třeba ečko nebo cečko tak asi všicí víte jak vypadaj v tej ceně okolo 80tis.
o 31.05.2010, 22:08 | zipp
bobmasitr: no, s pohodlím je to horší, jelikož mám sportpacket II (tlumiče Bilstein a pružiny Eibach o 25mm nižší, než série) a k tomu nízkoprofilový 17", tak je to dost tvrdý... ale zato to perfektně sedí na silnici :-)
o 31.05.2010, 22:32 | bobmasitr
Zippe o jízdních vlastnostech nepochybuju.Jen ty naše silnice jsou pochybné.
o 31.05.2010, 22:57 | jarda333 | Upraveno: 2010-05-31 23:04:09
Čus, od loňska vlastním 2.4 mjet (129kw) sportwagon, rv 2004. Kufr hodně sport, málo wagon, to platí i o vnitřním prostoru, pro velký kluky to moc není. Zatím se mi vysypaly všechny věci, které připadají na 156 do úvahy a nákladné to rozhodně je (komplet přední náprava, ložiska v předních kolech, poloosy, kosti a uložení i na zadním stabilizátoru, nefunkční tempomat, hromada řemenic a ložisek u pohonu mikrořemene ko, spodní kryt musel jít z hliníku - plastové jsem dva záhy rozsekal apod.). Shrnuto - bohužel jsem narazil ještě na idioty v servisech, takže za rok najeto sotva 11tkm, auto několik měsíců po dílnách a 80t. fuč. Nutnost pořídit nové obutí a podobnou spotřebku do toho nepočítám.
VZhledem k investici s ní budu muset nějakou dobu vydržet, ale něco na povídačkách o AR prostě bude. Fakt, že auto bylo jistě částečně zanedbané popřít samozřejmě nelze. POdotýkám, že před koupí jsme u auta dělali s kamarádem tělocvik dobře dvě hodiny a kromě drobností, které se nejevily jako zásadní problém, jsme nenarazili na nic (nezkušenost s AR obecně v tom bohužel asi hrála roli). Měsíc jsem v klidu jezdil a potom - lavina. Doteď.
V rovině to jede pěkně, zvuk fajn. Sériový podvozek tragédie, brzdí to, no, zastavit se auto spolehlivě dá, ale žádný zázrak (brembo max + textar).
Sehnal jsem z DE poměrně levně eibach pro system - lepší, ale je to dost trvdý, nepobere to nerovnosti a auto místy odskakuje. Silně nedotáčivé, do zatáček je to jako tank - žádná velká zábava na okresce, na rychlé polykání kilometrů ale jinak fajn.
Smyslem není Tě odradit, AR má svoje kouzlo (jinak bych ji samo nekoupil), ale náklady na udržení v chodu můžou být poměrně dramatické (netuším, jaké máš možnosti).
o 31.05.2010, 23:03 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-05-31 23:08:45
po poslední alfě 156 1,9jtd v nějakym Ti paketu s najetejma 80tis od novýho jsem se naprosto utvrdil v názoru že tohle auto je opravdu maximální herka a parodie na auto.......nevěřil bych kolik může mít závad auto který opticky vypadá jako nový, jakej problém může bejt je řešit, kolik vypláznu za díly na opravu či test k opravě natož že konektor např. na vstřiku kterej vypadá jako novej může bejt vadnej, že hadice od turba která se nemá kde o co prodřít bude prasklá, že po 80tis odejde řj která stojí 47bez dph......
opravdu tohle auto mi nesmí nějakej pátek na oči, nehledně na to že když s 2,5 vemeš ostrou zatáčku tak jí vylágruješ.... tam je vidět jak soudruzi přemejšlej při výrobě resp. nepřemejšlej.....
a všeobecně po svezení pár kouskama nechápu co na tom kdo vídí natož už vůbec nechápu co má znamenat jejich "cuore sportivo" ? zlatej VW a že ho fakt nemusim ale je to pravda bohůžel
o 31.05.2010, 23:17 | bobmasitr
Jardo bohužel tohohle jsem se bál.Hodně lidí říká paráda auto,vlastnosti atd.Popravdě mě se to i jako auto fakt líbí.ale nechci si kupovat kasičku, ne že bych byl až tak bez peněz,ale auto má sloužit mě,nikoliv já jemu.Docela se dívím že 2004 a takovejch poruch, to už je poměrně nový auto.Mě právě i dost překvapujou ty ceny za 70tis. a takový hezký auto.
o 31.05.2010, 23:19 | Lukasino
Nismo koukam Tobe musi byt problem hledat praci, pac vetsina aut Ti nemuze prijit na oci :-D
o 01.06.2010, 01:36 | jarda333
Koupil jsem auto po ráně, takže si za to trochu můžu sám, ale na tomhle 5V
- podvozek do háje půjde v každém případě (mrkni na
fórum věnované 156, výdrž taky okolo 10tkm a znovu)
- poloosy přijdou na poměrně dost peněz (12-14t a polsko nebo okolo 18-19 AR) a není to výjimečná závada, totéž třeba setrvák
- problémy s elektrikou prostě to auto má
- dost věcí se řeší okolo rozvodu a pohonu mikrořemene.
Ať koupíš v jakémkoliv stavu, nechal bych si min. 30t rezervu. Jinak před rokem jsem za něj dal 180t a zdálo se to jako výhodná cena (s výhodností je to už trochu jinak). Pokud bych se rozhodoval dnes, přidal bych 100t a koupil německou paštiku - passat B7 a asi by mi nic nechybělo (včetně místa v kufru).
Vlastně něco na 156 silně pozitivního je - velmi strmé řízení a velmi slušná zpětná vazba (ale poloměr otáčení zase asi jako karosa).
o 01.06.2010, 01:59 | Nismo.Power
Lukasino : práce je dost voe..... třeba ted zrovna jedna A6 ale bez motoru (tim myslim 2,5tdi) to je u mě na dílně ....na normál servisu co dělám tak tam vládnou francouzi, italové a škodovky :)

já jsem opravdu na 156 ostatně jako asi snad každý beta teta romeo neshledal nic zajímavýho ani světobornýho..... cuore sportivo podle nich asi znamená dát těžkej setrvačník aby se to točilo půl hodiny po sešlápnutí plynu, dát tam selespeed z kterýho sem měl výtlem asi hodinu po tom co sem z toho vystoupil a nechápal co to má sakra bejt......

celkově kvalita, hrozná..... samo sou kousky co vydržej ale moc jich nebude
design, někomu se asi líbí, mě rozhodně ne, interiér fakt divnej
prostor : konkrétně u 156 fakt tragédie, dozadu nejde vidět u kombíku, hlava se tam nevejde a rukou šáhnu na spolujezdcovi dveře bez naklonění.... celkově stísněnej prostor víc než ve fabii

no prostě za mě fakt divná automobilka....

jarda333 : líbí se mi jak to bez servítek napíšeš ač si majitel, tohle tu moc lidí nepřiznává :)
o 01.06.2010, 14:14 | hifim@ni@k | Upraveno: 2010-06-01 14:17:48
Kdysi jsem po Alfách také koukal třeba v Anonci a zaujalo mně jak snad každá pátá byla po výměně nebo generálce motoru. To nebude náhoda.
Také mi bylo známým co dělá do aut řečeno Diesel nebrat, mizerné motory. Benzíny mají dobré, ale co je to platné když se sere všechno ostatní.
Dost se mi líbí, ale už o ní vůbec neuvažuji.
o 01.06.2010, 15:03 | tykeev
že by zrovna JTD byl mizerný motor mi přijde trochu jako úlet...

pár AR už jsem sedlal, stejně jako spoustu VW a zrovna JTD (1.9) mi tedy přijdou jako hodně slušné (výkon, výdrž, spotřeba).
o 01.06.2010, 15:24 | bobmasitr
Pravda je že od motoru mě moc lidí neodrazuje, spíš od zbytku auta.
o 01.06.2010, 18:50 | jarda333
Motor obecně asi v pohodě, naopak bych se u AR obával staršího benzínu.
Legenda N.P. :-) - není důvod si nic nalhávat, stačí nohy na zemi. Když mě to stálo za rok milion, tak to prostě v pořádku není. Kecy o orgasmech a pocitu z AR jako takové se u mě jaksi nedostavily. AR umí opravdu krásný auta, 156 SW se mi hrozně líbí, ale je potřeba si přiznat všechny okolnosti. Na druhou stranu, když se podívám na fóra klbů jiných značek bmw, vw .... od shora až dolů taky řeší závady.
Bobmasitr - ber to trochu s rezervou, lidem 156ky taky fungujou v pohodě, ale prostě se závadama a výraznějším opotřebením kalkuluj, protože etalon kvality to rozhodně není.
Jinak samozřejmě držím palce (třeba to nebudeš potřebovat ;o))) ).
o 01.06.2010, 18:57 | bobmasitr
Jardo no se závadama počítám, ale tak radši se dycky poptám u více lidí než do něčeho jdu.Uvidím po víkendu buď bude nebo nebo ne.Každopádně bych někoho z vás rád viděl v Plasích letos.Popřípadně alfu ukážu ale audio do ní už nestihnu.
o 02.06.2010, 09:47 | Nismo.Power
tykeev : mě to jako úlet nepříjde..... běžnej koncernovej chrochták se dožije víc než jtd.... 1,9ka mi příjde jako tragédie , jede to na hnědáka a kvalita všeho kolem motoru je fakt divná.... 2,4 jede tak nějak normálně ale zase co jsem jel v pár kusech tak mě vždy překvapila spotřeba která byla tragická na naftu a to že většinou čouděj jak fabrika....

jo AR umí hezký auta, ale zase tolik hezkejch jich nemaj a spíš to jsou starý kousky když už, 156 mezi ně podle mě nepatří a už výbec né ty starý modely.... ta nejnovější v kombíku a černý barvě nevypadá zle..... ale pořád v tom prostě vidim jen kus šrotu kterej když potkám tak bud jede do nebo ze servisu což sleduju na jednom týpkovi se 166 kterej na ní nedá dopustit ale na servise ho mám pečenýho vařenýho a pořád nějaký problémy, nakonec sem se v tom svez a musel sem se smát že to je fakt příšerný, má sníženej podvozek což má za následek že se v tom pomalu nedá jet a půlka interiéru upadla nebo vrže, vejfuk laděnej že se v tom nedá jet a vůbec jako celej fakt divný.....
o 02.06.2010, 11:43 | fredh
vy se tu furt bavíte o Alfě romeo, ale je to obyčejnej fiat. A jak známo, auta od "F" nebrat. (fiat, ford...)
o 02.06.2010, 11:53 | bobmasitr | Upraveno: 2010-06-02 11:56:13
fredh to stebou nemužu souhlasit proč nadávat na Fiat?Je to levn přibližovadlo, jezdí jich všude mraky jak u nás tak v DE a i jinde.Zrovna třeba těch Punt je vyrobeno mrtě.Nemužeš srovnávat závadovost vozů kterých je vyrobeno 10tis a 100tis. to je pak poměr poruchovosti jinej.
Ale jak píšo Nismo tak bohužel není jediný kdo tohle říká.

Jinak od F je i Ferarri
o 02.06.2010, 12:20 | tykeev
Nismouši, sám jsem měl AR147 s 1.9 JTD 16V (140k) a jelo to teda moc pěkně. S výkonem i motorizací obecně jsem byl hodně spokojen. Sám jsem s tím za rok a pár drobných najel 80 tisíc km a problémy žádný.
o 02.06.2010, 19:02 | fredh
psal sem to jako fór.


Jinak Ferrari je taky jen Fiat :)
o 02.06.2010, 19:37 | bobmasitr
hehe to máš pravdu
o 05.06.2010, 22:52 | jazzman
Mám 156 1,9jtd asi dva roky. Za tu dobu krom oleje měněna akorát jedna kladka a jedno horní rameno. Čeká mě ještě tyčka stabilizátoru a mělo by to zase být na rok O.K. S el zatím problémy nejsou, krom vyhřívání sedaček. Díly jsou určitě dražší, než na ostatní auta, spousta věcí neseženeš neoriginál. Motoricky to je bída a i 2,4 je bída. Je to prostě diesel. I když to má slušný zátah, tak raketa to není. MJ je jinde, ale to i finančně. Kupoval jsem to, protože jsem tohle auto vždycky chtěl jak kvůli venku, tak kvůli vnitřku. Podvozek odchází, to je stará známá věc a zvlášť na sedmnáctkách. Jinak záleží kus od kusu. Já jsem si pro něj byl osobně v De a asi jsem udělal dobře. Asi bych to auto nehodnotil jako někteří podle toho, jak vypadá, je potom na něj přehnané očekávání. Je ale fakt, že ve své době a ve své třídě to byla špička. Rozhodně radši půjdu radši vždycky do zajímavého itala s menší pořizovací cenou a něco do něj nasypu, než si koupit nějaký tuctový koncerňák, rádoby cennější, na kterém není jedna jediná věc, pro kterou bych se nadchnul.
o 07.06.2010, 15:01 | zipp
jazzman: víceméně s tebou souhlasím, až na názor, že ty motory jsou bída...nejsou..jsou podle mě velice fajn (minimálně 2,4)....nádhrenej zvuk a na to, že mám tu nejstarší a nejslabší verzi, tak se zrychlením 7,1s mi to už relativní raketa přijde
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4314 sekund.