
Navštíveno 16668x


22.06.2010, 18:50 |
Cormi Ahoj, znáte tuhle firmu? Mají fajn ceny a dokonce za mnou i přijedu což se mi hodí :-D
Golf 4 1.6 16V
původně: 77 kW / 148 Nm
po úpravě: 86 kW / 163 Nm (+9 kW / +15 Nm) 3 990 Kč
dokáže někdo říct, jestli jsou tyhle hodnoty reálné? Podle mě ta rezerva 10% tam bude... pokud získám těch 15Nm tak do toho jdu... nejde mi o peníze... už mám sání co mě vyšlo skoro na 10 tis (BMC) ale chce to ještě něco... taky je na autě laďák Supersprint, roura místo střeďáku...
ostrá vačka je asi nesmysl, co? SCHRICK jsou hrozně drahý a jinak nevím...
uvažuju o laděných svodech, ale vůbec nevím kde je sehnat... Supersprint má, ale za 20ku... když je budu chtít nechat udělat tak to udělají jenom podle mých původních svodů nebo se pletu? Svody jsou jiné u 1,4 1,6 a 1,6 16V
co s tím motorem ještě můžu udělat? Nejede to špatně, ale 23kg kola a 8kg kotouče vpředu už ten motor těžko rozdýchává, i když maximálka je pořád 200 jako když byl novej... ale dost tomu pomáhá sání...
názory jako že ten chiptuning je na nic prosím vynechejte... já to vim, ale věřim že něco malinko co i pocítim to přinese

22.06.2010, 18:51 |
Cormi [ Link ] Profichip, s.r.o.
Jeneweinova 2
617 00 Brno
www.profi-chiptuning.cz

22.06.2010, 18:59 |
TROY : o ))))) já si myslim,že to smrdí akorát vyhozenejma penězma a do toho motoru nic nervy - zbytečnost - sprinty s tim nejezdíš bo na to nemáš kola a kundu na to taky nezbalíš )))))

22.06.2010, 19:01 |
Oli | Upraveno: 2010-06-22 19:07:47
to je ta firma co je ve stejne budove jako sekin (prakticky v jedne prodejne) takze zkusit se poptat tam nebo si tam zajet jsou hodne vstricni. Jestli ma cenu chipnout 1,6 motor je napováženou kluci ti tu budou řikat že to jsou vyhozené peníze ale jsou to tvoje peníze takže si s nima delej co chces. Ja osobne sem si auto premapovat nechal ale mel jsem to zadarmo takze sem to neresil. Kdybych ale premyslel o chipu a mel platit ty zajimave castky co za to nekteri chteji tak jedine zmerit pred a o chipu na brzde jakej je tam rozdíl a hlavne v jakém spektru otáček atd aby se to dalo vubec pouzit a nebyl to jen placebo efekt ala ABC tuning (nyni profesional chiptuning)

22.06.2010, 19:01 |
Cormi to ne, ale potřebuju aby to jelo nějak normálně :-D moc tomu nechybí... musim dávat moc plynu aby se to pohnulo :-(

22.06.2010, 19:02 |
TROY páč máš velký kola ;) a navíc těžký ))))))))))))))

22.06.2010, 19:05 |
Cormi Oli: díky za info... já do Brna nepojedu, řešim to takhle na dálku... je mi jasný, že ty hodnoty mi nikdo nezaručí, ale aby se to aspon nechovalo hůř než předtim :-) v Plzni mi to načipuje firma co mi ozvučovala auto, ale za 8500,- a moc jim nevěřim... 4000 jsou úplně jiná suma a pokud si stojí za údajema co uvádí, tak jsem jedině pro
jinak co se týče peněz... vždycky když se něco dělá na autě tak se to prodraží a nakonec jsem rád, že se to vůbec nějak udělalo a funguje to, takže se na to koukám jinak než když jsem začínal a bylo mi líto každý tisícovky co přišla vniveč... taková je prostě situace u mě - s tím se nedá nic dělat... taky spousta zásahů je pokus-omyl a člověk zjiští až když je pozdě, že se na to měl vykašlat

22.06.2010, 19:06 |
Cormi TROY: to jo, ale fakt nejhorší rozdíl jsem poznal až s těma kotoučema - ty tomu dávají neskutečnej kouř... samotný kola jsem téměř nepoznal !!!
vyhozený peníze..
90% úspěchu je zpřevodování..
já zahodil 3,545:1 na stálým převodu a nasadil 4,2:1... zrychlení neporovnatelný-nalibovolnej kvalt a nemusím šahat na výkon..ještě sem to vylepšil pidi kolama s o 15cm menším obvodem ( a tak mi padnul sp někam k 4,7:1)...
to co chceš řešit:
1) kvalitní vačka něco stojí(u nás umí např. i ing.Muck, p. ALbrecht, nebo p.krejbich) cenově přebrus vyjde levněji, ale není to tak kvalitní profil jako z kulatiny - a taky to je cenově jinde...
2) chip - cháchá...takovýhleho nárustu dosahujou v zahraničí, když maj konkrétní auto napíchlí na emulátor epromky, WB lambdu a detcans a den dva jezděj (dle rozsahu úprav klidně i měsíc) a dolaďujou jak v provozu, tak na válcích...
3) na vejfuky jedině p.Grabiec z MB,nebo p.Doupovec..ostatní mi přijdou jako srandisti,když daj na 2lmotor 70mm potrubí-2l NA 210PS motor snese v klidu 50mm,zvětšení průměru pak znamená mrtvo do 4000 a žádnej bonus nad (viz snížení rychlosti plynů). Mam od p.Grabiece (dle mýho návrhu - se kterým víceméně souhlasil..) a i bez doladění elektroniky byl nárust výkonu, a zlepšení výplachu motoru znát- nárust cílové rychlosti na 1/4 míli dobrejch 5km/h
klidně v tom vefinále skončíš za 40 , ale pokud chceš auto stále denně používat,tak nesmíš dát brutus vačky(nebo nějakej přebrus..)což tě omezí na výkonu...
za 4litry přidat nejistých 9kW :D tak to je mazec

23.06.2010, 07:34 |
Hráďa bavíme se o MHčku že jo? znam tady v plzni kluka se kterym se o tom můžeš pobavit a ten ti to udělá, velice spolehnlivý kluk a super jednání uchování tvých dat a jak řikam rozmluva a řekne pro a proti. dokonce právě když něco poserou v MH tak jdou za nim.
když zhubneš tak uděláš líp a pojede ti to víc :D za ušetřený peníze pak zase můžeš tloustnout :)

23.06.2010, 11:01 |
Rudi LOL, jako Nismo :-D

23.06.2010, 15:16 |
Cormi hehe dejte pokoj já už víc zhubnout nemůžu... naopak se snažím nabrat... :-D z 65 se mi povedlo dostat se na 70 a dál už to jde fakt blbě :-(
jojo bavíme se o M+H a o tom chlapíkovi jsem slyšel, ale ten to prý dělá jen pro známý...
4 nebo 5 tisíc pro mě nejsou taková investice, abych to nerisknul... 8 tisíc v M+H už je na pováženou, zvlášť když to tam neni jistota... takže asi tak... lepší než dát 20 za svody Supersprint a zjistit že to prakticky nic nepřineslo
svody a vačka to je pěkný, ale nechat si to dělat na zakázku? To musim dojet za chlápkem, tam sundáme origo svody, on si je naměří, zase je dáme zpátky a on je pak vyrobí? Nedovedu si to právě představit - to je pro mě nereálný. To radši zkusím ten chip... Hráďa: ty se s tím chlapíkem znáš? A máš na něj kontakt?
kdyby se pro ten motor dělala sada na dodělání turba tak jí beru ať to stojí co to stojí... to by bylo řešení pro mě... jednu takovou sadu jsem viděl pro Golfa 1,4ku a mělo to velmi zajímavej nárůst krouťáku. Nejhorší ted je že já jezdim nad 10 L/100km - s 1,6kou. No chápete to ??? Ale takhle sem s ní jezdil i když byla v sérii, teď je to teda trošku víc... nevim no... ale je fakt, že s touhle náloží musím víc sešlápnout plyn aby se to hejbalo a jezdim jen město a dálnice, takže to asi až tak divný nebude. Jo a jezdim v autě věčně sám
no jak tu bylo psano, nejlepsi a nejlevnejsi varianta je to prodat a koupit treba G IV 1.8T nebo 2.8mu ;)
kamos si nechaval prehazovat motor z 1.6 16v na 1.8T stalo ho to nejakych cena motoru + 10 000,- i s predelanim elektriky. Za dva dny jezdil. Mozn to auto budes znat ze srazu, takova svetle modra metaliza 3dv, hudba GZ, svetly interier a na boku a kapote kremovou barvou takovy ornamenty nebo co to je.
než tyhle pokoutný pokustóny,zavolej p.Muckovi a optej se ho ..mam tušení,že ti dovede nabídnout vše (vačku,svody, chip+převod) najednou (sic budeš chvíli bez auta) a bude tě tostát nejmíň úsilí, ale trochu víc peněz,vč.záruky za odvedenou práci a skvělýho přístupu...
www.tommutuning.cz
z 1.6 8v feldy kdysi dostával v TOP silniční úpravě kolem 90kw...
Aneb jak vyhodit peníze za nesmysl:)))
věčný debaty na téma jak z línýho auta udělat rychlý.. je to nesmysl a každej kdo tvrdí jak u svý atmosférický 1.4 (1.6, 1.8....) po načipování poznal ukrutnou změnu na výkonu prostě lže aby se mu okolí nesmálo. Chceš výkon- kup si auto se silným motorem, jiná cesta není, nebo se zařaď do zástupu zoufalců s vydechlejma autama co drží pořád plnej kotel a jedinej výsledek je ten smrad za nima z unavenýho "potuněnýho" motoru kterej už toho má plný zuby...

23.06.2010, 18:14 |
Hráďa jo milana znam a mam na něj i kontakt
proč by to nešlo, když tady
[ Link ] jde získat ze stock 103HP až 119 jen čipem :-P

23.06.2010, 23:45 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-06-23 23:51:08
Pokud chceš čip, tak je v Plzni maník, kterej tomu opravdu rozumí a když budeš chtít, tak změří výkon před a po čipu na válcové brzdě kterou vlastní. Já u něj měřil taky.
To zda něco dělat s atmosférou je jen a jen na Tobě. Z pohledu poměru "výkon/cena" samozřejmě vyjde nejlépe jiný motor či auto.
Pokud ale do toho chceš jít jako já u Žlutky, tak rozhodně všechno a nebo nic. Sání je jen placebo efekt, ono to dělá takový jiný zvuk při tahu a samotné sání nepřinese na malém objemu nic. To samé platí o svodech, pokud dáš samotné svody na jinak sériový motor, tak je to o ničem. Rozhodně nejvíc z toho co jsi jmenoval udělá vačka/vačky. Z těch brusičů/výrobců co byli vyjmenováni určitě Krejbich a nebo p. Ing. Čepek z Motor Excelu. To jsou lidi co vačky opravdu aktivně leta vyvýjejí a ví co a jak. Muckovi bych se osobně vyhnul, známému dodal vačku jiných parametrů než měla být a jeden kluk na virtu měl od něj motor a když přešel na motor od p. Čepka z Motor Ecelu, tak to bylo nebe a dudy... Počítej, že pak samozřejmě k vačce potřebuješ jinou mapu a rázem jsi v tom za 40 a víc tKč. Takže opět otázka zda do toho jít či ne. Ještě na doplnění, tak k delší vaččce je oprimální i zvýšit KP, takže sundat hlavu, líznout, případně upravit spalovací prostory, kanály, sání a už to není 40 ale podstatně víc. Pak se klidně dá z 1,6 16V dostat 215HP jako má Kopelent z Plzně ve své Felicii kit car a můžeš směle pojíždět Mišáky a dokonce ten motor i něco málo vydrží :-)
prodat, koupit silnejsi... rozhodne nejlepsi, nejlevnejsi a nejelegantnejsi reseni...
tak nejak trosku nechapu tu "rezervu" co maji vsichni chipovaci na mysli... ze jako schvalne ve fabrice delaj vsude o 10-20koni min a staci "neco" prepsat v software a jsou tam zpatky? mechanicky na tom motoru nic nezmeni. ridici jednotka meni jen mnozstvi vstrikovaneho paliva a predstih. ze by palivo bylo schvalne "spatne" tzn chudy nebo bohaty mi prijde jako bezduvodny a maximalne by slo soupnout predstihem k agresivnejsimu za predpokladu ze hrozici detonace se potlaci lepsim palivem. v praxi ale asi moc nehrozi ani tohle. kazdej motor ma vyrobni tolerance, takze je mozny ze se nekterej lip povede a mapy postavene pak na konkretni motor muzou neco malo pridat.. ale to je pak pripad kdy se ty mapy sestavuji na brzde, nebo v provozu s WB ve vyfuku.. a ne ze se tam po kabelu napere nakej jinej "universalni-ze vylepsi kazdej motor toho typu" soft.
Tak nekde ta rezerva skutecne je, z duvodu omezeni vykonu=nizsi pojistka, jako je tomu v DDR. Hektery Honda motory mely restriktor, vlozka v sani, po jejim odnejtovani to poskocilo z 55kW nekam na 63kW...
Ale nektery motory jsou uz tak nasponovany, ze je nemozny z toho neco dostat, treba co sem slysel, tak skodovacka 1.4 16V 100HP a i ta 1.6 100HP, tam uz neudelas nic...
tappaja: jasny jenze tam je to vetsinou omezeny i mechanicky, restriktor v sani, doraz na klapce apod.. protoze kdyby dala jen malo paliva jednotka tak pri plny klapce by to bylo chudy. tzn pak funguje odstraneni restrikce + chip(spis custom mapa) ... ciste jen chipem u atmosfery nikdo zazraky neudela. pokud by to nekdo ladil na brzde tak je cena 5-10tis adekvatni vynalozene praci, pokud tam nekdo po kabelu pere soft.. treba kopii nakyho takhle custom odladenyho na brzde... za par minut hotovo bez prace a odbornych znalosti.. tak mi i ty 3-4tis prijdou jako zlodejina. Znam teda tohle spis okolo motorek, auta maji Fi systemy slozitejsi a ruzne eko-ficury predstavuji vic restrikci, takze tam je vic prostoru nez u nasponovanejch motoru motorek... ale 10koni/15Nm na stokonovy 1,6 atmosfere.. tomu neverim. nalozil bych ladice s notebookem, odvezl na valce a zmeril pred a po...
1)
tovární auta jsou odladěný tak,aby splňovaly emise+měli přijatelnou spotřebu
-tudíš v co největším pásmu stechiometrická směs a co nejnižší akcelerační obohacení
-zde je tedy mírná rezerva ve středním pásmu otáček -obohatit v případě NA motoru až k 12,6:1,kdy motor dosahuje nejvyšího MK a při akceleraci (akc.obohacení nepřidá nic na výkonu,ale chuti motoru doživota)
2)
-předstih je nastaven konzervativně.. pár stupňů lze přidat, ale pokud výkon a MK s větším předstihem neroste, nemá smysl přidávat (každej motor reaguje jinak)..zde se teoreticky daj vyčarovat nějaký koně navíc ve vysokejch otáčkách
3)
většina aut je ve špičce spíš bohatší - i pod 12.6:1, na úrovni 12:1,což sice trochu omezuje výkon,ale chrání motor před poškozením přetočením - motor prostě ztrácí dech..ochuzením na 12,6:1 se zase něco dá získat.. pokud to je ale stále bohatý,je třeba se zamyslet nad sacím traktem a vačkama...
ale ne pouhým přehrátím SW kde tuhle by woko uberu,támhle přidám..
to co píšu mam podložený grafama z brzdy ze seriových fiatů tipo 2l 16v a 8v NA,a bravo HGT, kde je i záznam křivky předstihu a AF... po odladění byl u tipa 16v (107kW) nárust na 120kW (po následný celkový úpravě hlavy,sacího potrubí,výfuku a o5 přeladění výkon vylezl na solidních 130kW)
tappaja: Pokud myslíš čipem, tak asi jako u každé maloobjemové atmosféry nejdou čekat zázraky, ale jinak vím o pár motorech kde 1,4 16V je odbržděná na 190 - 195HP samozřejmě komplet překopaný motor.
Co se týčeč sériového odladění aut, tak souhlas s Honzou 2,0 16V, prostě tam musí bej rezerva i na to, že nějaký důchodce bude zkoušet zrychlovat na pětku z 30km/h protože zapoměl přeřadit. Prostě sériový motor musí mít rezervy, jak kvůli poškození, detonacím, emisím, atd.

04.07.2010, 11:53 |
Cormi děkuju moc za rady... zatím to asi zkusím nachipovat a uvidím co dál...
chlapy v tom autě je 8 let mýho života... učil jsem se s ním jezdit... k dnešnímu dni má najeto necelých 65000 km :-) to auto nikdy a opakuju nikdy neprodám !!! Akorát si k němu časem dokoupím ještě jednoho Golfa, se kterým budu denně jezdit... zatím jezdím denně s tímhle... pak by mě ten výkon tolik netrápil... ono tohle auto už je teď vlastně fakt jenom na výjimečnou projížďku než se s ním trápit v denním provozu...
teď je opravdu moc znát, jak musím víc šlapat na plyn, aby to vůbec nějak jelo... zase když tomu šlápnu úplně na krk, tak to jede pořád super... ale to není řešení... nehledě na to, že z původních 10 litrů za který jsem jezdil to teď bude alespoň 11... je to hlavně tim, že z 90% jsou to pojížďky po městě a nebo dálnice - krátký úsek cca 15km tam a zpět...
zatím mám komplet sání - BMC a pak rouru místo střeďáku a koncák Supersprint... ještě nové svíčky NGK (měnil jsem je teď za Denso, které jsem tam měl 6 let - na ten motor to byly fakt sra*ky). Když byly nové tak to jelo krásně ale pak s nima byly jen problémy... měl jsem je vyhodit hned
Další parametry po chipu, které jsem našel...
Výkon před úpravou: 77 kW / 105 PS / 148 Nm
Výkon po úpravě: 88 kW / 120 PS / 160 Nm
Nárůst výkonu: + 11 kW / + 15 PS / + 12 Nm
Zkusím toho chlapíka z Plzně... 7-8kW z toho určitě pude dostat a kdyby se vykouzlilo ještě nějakých 15-16Nm tak by mi to mohlo stačit... pro začátek určitě

04.07.2010, 11:55 |
Cormi jo jinak 1,8T je motor mých snů... ale na takovou přestavbu si netroufám... i když potom už by to absolutně nemělo chybu a s tim motorem bych moh dál čarovat :-) ale na druhou stranu... mně ta 1,6ka vážně stačila... když sem mávnul rukou nad tím když sem se potřeboval rozjet do kopce třeba na dálnici na pětku tak to byl docela živej motor... teď má ale fakt moc naloženo a ten jeho potenciál je zachovanej jenom když je plyn úplně na podlaze

04.07.2010, 12:10 |
Cormi Jo a ty hodnoty co sem uváděl naposled, tak to je takhle:
MAXIMAL POWER
Tento způsob modifikace je určen pro všechny, kteří mají rádi výkon a rychlost. Modifikací lze dosáhnout maximálního výkonu vozu, stále však s ohledem na jeho životnost. Dochází k výraznému zvýšení citlivosti pedálu plynu, posunutí nebo zrušení maximální rychlosti a maximálních otáček. Výrazně vyšší výkon již ve spodním rozsahu otáček, pružnější akcelerace. Prostě maximum bez dalších úprav, úprava je však stále bezpečná pro motor. Nastavení se provádí pro nejefektivnější výkon, nikoli pro ekonomický provoz. Automaticky to však neznamená, že spotřeba vzroste. Závisí to samozřejmě na stylu jízdy, při velmi razantní jízdě je však nutné počítat s tím, že spotřeba může stoupnout v řádu do 10%. Při stejném stylu jízdy zůstane nastejno.

04.07.2010, 12:11 |
Cormi no a taky by bylo určitě dobrý dát auto na brzdu v současnym stavu a pak po tom chipu... abych věděl jakej výkon to auto skutečně má

04.07.2010, 14:44 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-04 14:50:08
Proč jsi měl na sériové 1,6 Denso? To je největší kravina co kdo může udělat. Já do svého kupuju NGK za pár korun - podstatné je najít správnou tepelnou hodnotu do upraveného motoru a ne nebo u sériovky se držet toho co doporučuje výrobce nic víc.
Tu citaci raději no coment, chipem na 1,6 jak už jsem psal něco málo tam bude rezerva, ale optimálně by to chtělo vačky a svody aby jsi z toho něco dostal.
Pak nahoď grafy zajímá mě co s tím provede.
než to svěříš nějakýmu pokustónovi,tak si přečti např.knihy od A.G.Bella ...protože vidím že ohledně čipu tu je hodně nepoučitelnejch a ty mezi nima..radši ti dám číslo účtu a pošli my ty peníze co za to chceš vyhodit..

11.07.2010, 15:23 |
Cormi tak na to půjdu obráceně...
vačka SCHRICK = 300 €
nerez svody Supersprint = 500 €
a pak teprv zkusim nechat načipovat :-)
sání už mám hotové


11.07.2010, 15:25 |
Cormi a ohledně vačky jde o to kterou vybrat

Dej odkaz na vačky tady z toho nic nevidím...

11.07.2010, 21:32 |
Cormi hodil jsem to na imageshack takže dávám odkaz. Je to výřez z celého PDF katalogu
[ Link ] a ještě ohledně svodů... dávám odkaz na stránku výrobce kde je kompletní nabídka pro moje auto... zatím mám ten koncovej tlumič s oválem a rouru místo střeďáku (vlastní výroba). Ten tlumič stačí akorát nabarvit (pořád nevím čím) a vzal bych pořádnou rouru místo střeďáku... nevím ale co u těch svodů znamená tahle značka " λ=02 " - bude to něco s lambdou co? Každopádně jsou vhodné pro origo kat a nemají samozřejmě homologaci...
[ Link ] a další dotaz je co s katem... kat samozřejmě chci, takže ta náhražka nepřipadá v úvahu, ale třeba Powersprint má v nabídce sportovní katy...
[ Link ] no a ještě mě čeká kompletní upgrade podvozku: štelovák, přední a zadní stabík, rozpěrná tyč AUDI S3 a pak ještě spodní stabilizační tyč ramen + komplet sada silentbloků POWERFLEX takže pak už s tím doufám vážně končím, protože takhle to dál nejde !!!
ještě si neodpustím dotaz... svody Supersprint a vačka SCHRICK už něco přinesou, ale je to pořád vhodný pro auto na denní ježdění? I když teda moc nenajezdím... přece jenom to neni auto který vytáhnu jen na projížďku

11.07.2010, 21:34 |
Cormi jo a k těm svíčkám... dal jsem na radu jednoho člověka... navíc jsem tenkrát nové svíčky vůbec nepotřeboval :-/ ale to byly moje začátky

11.07.2010, 21:41 |
Cormi a ještě zásadní dotaz... potřebuju jednu vačku na sání a druhou na výfuk, takže to ve finále znamená že potřebuju dvě vačky - takže celkem 600 € podle etky má můj motor obě vačky stejné, jiné kódy motoru je mají odlišné
svody úplně nahovno... krátký větve,tudíš se budou v nízkejch a středních otáčkách válce ovlivňovat a nebude to stále optimální ( potřebuješ tak 80-100cm dlouhý trubky podle vačky a požadovanýho pásmaMK..) je vidět že SS svody dělá tak,aby se vešly do mot.prostoru na úkor optimální fci..
vačky -zdvih v TDC maj poměrně nízkej,takže by se s autem dalo v pohodě jezdit a seriová elektronika by to měla zkousnout.... bych volil 252

11.07.2010, 21:50 |
Cormi Honza: a mění se jen ta vačka pro sání nebo obě? Jinak díky za rady... tu vačku bych vzal klidně hned, svody už jsou na delší debatu... každopádně svody pro mě mají smysl jenom předvyrobený
ono to neni o tom jen vymenit vacku, ale dalsi komponenty v makovici
případě těhle ° se v makovici mění pouze vačka -schrick a další NEnoname výrobci maj hodně dobře zjištěno co k jejich vačkám za tuhost, výšku pružin,gufírka,hydra či pevný zdvihátka...
v katalogu máš zvlášť rozepsáno sání/výfuk (E/A) takže měnit obojí.. svody bych svěřil někomu jinýmu - jak mi kdysi řekl p.Albrecht když jsem od něj (sám ty to věci dováží) chtěl brát OMP gp.N/A vejfuk..OMP,SS, a další jsou jen leštěný prdy pro tuningáře co to snad ani nemůžou myslet s výkonem motoru vážně..
Jména Grabiec,nebo Doupovec jsou asi top tady v čr v poměru cena/výkon..cenově cca od 6000,-)
..čili jak bylo napsáno výše, prodej to a kup si něco silnějšího a ještě ušetříš..

12.07.2010, 15:34 |
Cormi moje auto neprodám a ani nebudu měnit motor... :-)
ještě k tomu chiptjůninku... nebylo by nejlepší vzít rovnou chip od SKN Tuning? To je renomovaná německá firma... ale zase to stojí raketu
přikláním se k vačkám SCHRICK + chip a co dál, to by se ještě uvidělo...
Bezeichnung
Original Leistung /
original power 77 kW (105)PS
Original Drehmoment /
original torques 148 Nm
SKN Mehrleistung /
SKN additional power + 11 kW (15)PS
SKN Mehrdrehmoment /
SKn additional torque + 12 Nm
SKN Gesamtleistung /
SKN final power = 88 kW (120)PS
SKN Gesamt-Drehmoment /
SKN final torque = 160 Nm

12.07.2010, 15:53 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-07-12 16:01:20
Cormi: Pokud s tím chceš normálně jezdit, takbych šel do vačky s otevřením do 260° (takže asi ty dvě prostřední) a k tomu chip. Je otázka zda neudělat nějaké překrytí, větší vačku na sání, ale to by řekl jedině zkušený motorář kdo tyhle motory zná a už nějaký dělal a brzdil. Ty svody jsou opravdu moc brzo spojené a mají krátké větve to je pomalu to samé co origo...

12.07.2010, 20:48 |
Cormi tohle mi odpověděl jeden německý prodejce... cenově vychází dvě vačky na 600 €...
von schrick haben wir für diesen motor 252° für drehmoment u. leistung von unten raus sowie stadgas wie serie oder 268° wellen mit max. power ab 4000 Umin. standgas leicht erhöht.
beide sorten sind AU tauglich.
verstärkte federn usw... sind nicht nötig.
LOL 600ecek a narust 3 kone :)
Cormi: Já bych se i na vačkách domluvil s někým od nás. Zkus zavolat p. Čepkovi do Motor Excelu, buď Tě to vymluví a nebo poradí a vačky udělá přebrusem s tepelnou úpravou za daleko lepší cenu.