
Navštíveno 15795x

O víkendu jsem viděl obě auta v akci...
Tady Venon 1000HP

Tady ta šílená Vette cca. 880HP

Těžká konkurence Mustang 800 - 1000HP dle boostu...

Byla i ZR1


22.08.2010, 22:01 |
Kesam Byl masakr jak tomu naložil tak dycky ubral jelikož to stím autem házelo jako kráva :-)

22.08.2010, 22:02 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-08-22 22:14:38
Ani jedno...
Všechny tyhle monstra co mají motor v předu mají prostě problém s trakcí, nybyl problém hrabat i na trojku v půlce dráhy bokem. Prostě špatná koncepce pohonu :-D
Všechny tyhle auta dostali na prdel od Porsche 993 upravené u firmy 9ff, výkon cca. 600HP :-)


22.08.2010, 22:03 |
Kesam To já nevím já znám tebe a ty jsi bral pohár :D
Ale jestli za sprint nebo oldies to nevím :-)

22.08.2010, 22:04 |
Kesam To porshe taky letělo do pole prej slušně jak to nedobrzdil :-)
Jóóó až mě bude zas někdo vyprávě o úžasné Americe, tak ho odkážu sem :-)
Tuner: a nehraje tady roli hmotnost?

22.08.2010, 22:07 |
tj slusny masakry! :-)

22.08.2010, 22:08 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-08-22 22:20:40
Kesam: Woe kecání o srazu v sekci akce srazy :-) Jinak pravda s Porsche trochu přejel dráhu, ale to bylo tím, že měl studené brzdy. Když jel ráno hned po příjezdu na sraz, tak to úplně normálně ubrzdil a čas měl v neměřených sprintech dokonce ještě lepší. Holt 4 keramické kotouče potřebují zahřát.

22.08.2010, 22:09 |
Kesam :-)
Midnite to bych neřekl ten vemon přidal a prdel létala metr sem metr tam ta ubral přidal ubral přidal :-)
jj tuhle 993 zname... to je proste naprostej hukot... ;-)

22.08.2010, 22:11 |
Kesam Myslím že jsem slyšel 10 a něco.

22.08.2010, 22:12 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-08-22 22:23:53
Midnite: Částečně. Nejsem malej kluk abych nevěděl co udělá poměr váha výkon, ale tady jde i o trakci a prostě motor za zadní nápravou a pohon zadních kol je to to nejlepší. Dokazuje to i Klásek se Škodovkou, to auto prostě nezahrabe a může tomu naložit plnej už na začátku, to tyhle auta ne...
Luke-Jeep: Strávil jsem u toho auta a focení půlku srazu. Masakr a příjemný pokecání s majitelem, který opravdu ví co chce a hlavně se vyzná.
jj presne tak... mel jsem tu cest na Porsche srazu v Krumlove ;-)

a jakej tam byl praktickej rozdíl mezi těma autama ???
jasný že o koncepci se nepřu, každý má svoje pro a proti ale 9ff se snaží sakra dlouho vyvíjet něco čim by se dalo konkurovat špičce a zatim se jim praxe pořád nedaří tak jak to maj na papíře....
ale hlavně to taky bude o řidiči a podmínkách.....
naprosto pochybuju že by tohle 9ff bylo schopný konkurovat těm dvoum autum nahoře pokud by se jednalo o dobrou 1/4m dráhu , pořádnýmu zahřátí gum a rozjezdu opravdu naplno né jen přidat ubrat :) klidně do mě :)
Nismo: NJ to jsem čekal...
1. Tohle auto není dělaný u 9ff, měl tam jen upravit motor a jsou použité jeho brzdy. Jinak co jsem z krátné debaty s majitelem vytušil, tak se stavělo tady u nás v Plzni.
2. To jestli 9ff se o něco marně snaží a nebo ne nevím dle čeho soudíš?
3. Ano na zahřátých slickách, čisté, absolutně rovné dráze by Venom vyhrál o tom není pochyb, ale mít auto které umí jezdit jen rovně a to ještě hodně špatně je dost na HO*NO. Stačí nerovnost, píseček a to auto ztrácí kontrolu a to je to, co tuhle "starou" 993 dělá podstatně rychlejší a hlavně použitelnější v běžném provozu.
Já osobně mám jasno, viděl jsem jak se ty auta chovají na limitu... Venoma jsem viděl i v Mostě a tragédie snad krom masakrálního zrychlení na cílové rovině...
nismo: jak s tebou kolikrát alespoň v duchu souhlasím a ameriky se mi taky líbí a mít časem nějakou doma bych taky chtěl, tak prostě Porsche je Porsche :o) A bylo by mi jedno, jestli mi něco ujede nebo ne. Prostě bych se jen vozil ;o)
opět jen nutno podotknout že viper jakožto sériový auto je auto schopný skoro největšího bočního přetížení ze všech supersportů a od toho se odvíjejících vlastností v zatáčkách a je mu jedno zdali má jeho V10 vepředu nebo na střeše.... prostě má podvozek tak dobrej že na to ani nevypadá a jeden z mála kterej se s nim je schopnej rovnat je GT-R díky technice ....
venom, acr natož acr-x jsou na tom podvozkově podstatně líp takže tam pak už je podstatnej jen článek mezi sedačkou a volantem jinak papírově bude viper nejlepší volba na zatáčky.... samozřejmě je něco jinýho řídit sérii která je N/A a venoma kterej je přetlačenej na současnejch 1000-1200 a nově cca 1450....N/A je samozřejmě lepší volba na okruh a nevyžaduje kdejakou preciznost řidiče.....
takže soudit vozy podle toho jak je kdo viděl v mostě je mimo mísu dokud do nich nesedne profík....
a co se běžný použitelnosti do provozu týče tak jak porsche tak corvette obstojej na 1* zatimco lambo,ferrari apod se můžou jít zahrabat na prvnim příčnym prahu vč. okruhu kde jim jak porsche tak corvette stejně natře :)
ad 9ff tak ty se snažej stále s GT9 ale pořád se z toho nedaří dostat to co chtěj....ale i tak to auto je super a starýho veyrona to posvačilo jako většina aut :)
a stejně.... už je předprodej asi nejlepšího supersportu na světě :)

hlavne sem nepis ze "americkej supersport" :O)
NP : má pravdu, pokud se u nás konečně nepostaví pořádná dráh na 400m, tak tyhle auta nebudou moc se ukazovat a závodit
zase kdo dneska má na postavení 2km pořádné dráhy, když dnešní km dálnice stojí 1miliardu, ale třeba náš nový ministr to zlevní, když to škrtá jak na běžícím pásu :-))
Tomu, že má Viper dobrý podvozek se musím opravdu smát... Viděl jsem jich v akci už několik, kdysi dokonce i na rallyesprintu v Praze a tak neohrabaný auto v zatáčkách snad jiné není :-)) Buď to to nezatáčelo a nebo s neopatrným přidáním to bylo naopak přetáčivé.
Ke zbytku se ani vyjadřovat nebudu, stejně je to jen teorie a blafání o ničem. Vím co jsem viděl a i já nemám postavené auto na ideální 2km dráhu, ale na ježdění po silnici a tam prostě jak Vette, tak Venom dostanou.

23.08.2010, 08:44 |
Dexter | Upraveno: 2010-08-23 09:01:38
taky jde o to že třeba Veyron je sériové auto a ostatní upravené od různých firem, tzn. kdyby si vzal někdo Veyron do parády a dostal z něj nějakých 1400-1500PS taky by to pak asi vypadalo jinak (Mansory nepočítám).
navíc řešit, mít pořádně zahřátý gumy, pořádnou trat, profi řidiče. to už se rovnou můžeme bavit o drag autech a ty Venomy Vette a spol smetou.
cendler.... všechno jde když se chce ale u nás je to docela asi nerentabilní projekt udělat takovej "drag strip" :)) cena by byla taková za kterou si to postavíš né ta za kterou se staví kilometr dálnice kterou by první silný auto srolovalo :)
Tuner : možná se směj, já viperu taky nijak nefandim sem spíš na vette ale prostě to co je schopnej viper udržet tomu se vyrovná málokterý supersportovní auto.... o jelitech za volantem se bavit nemusíme.... viper vždycky byl a vždycky bude jen motor z kamionu posazenej na podvozku postavenym za krále klacka bez nějakejch elektronickejch chůjovin.....
Dexter : nevim o čem si psal nebo zdali sis splet Venom s Veyron.... sériovejch aut silnejch je hodně, třeba novej venom zde na fotce neni upravený auto ale je to malosériový auto stejně tak jako veyron , jedinej důvod vydání novýho veyronu supersports byl ten že už je Venom na světě a němci chtěly aspon chvilku držet prvenství tak proto to bylo tak urychleno....

23.08.2010, 09:49 |
Nismo.Power | Upraveno: 2010-08-23 10:03:28
zajímavý....
viper zvládne větší boční přetížení než porsche i přes svoje mnohem větší rozměry a hmotnost..... kde udělaly ty němci chybu ? je tam ale jasně vidět na tý křivce jak se za tou hranicí 1.08 smekne a de do kytek.... některý auta tam na tom jsou líp za maximem a to je to o čem se bavíme a to že viper prostě debila za volantem neodpustí stejně tak jako hafec dalších supersportů ala Diablo apod....
z obrázku teda lze usoudit že podle přístrojů se v mezní situaci nejlíp chová mustang a pak mazda... , nejhůř naopak bmw
odezva od řízení...

kurnik upravoval sme první předešlej post a nevšim sem si zmizení obrázku

a ještě jedno rejpnutí....
rekord na laguna seca drží kdo ? :)
1)Viper :))
za nim pak
2)Devon což je viper a silnej motor ovšem z projektu padlo
3)Viper
4)ZR1
5)Z06
6)997
7)997 GT3
a tak dáále....
kurnik mě se ten těžkej velkej trakař s motorem s kamionu taky tak nelíbí ale řikat tomu že nemá dobrej podvozek ? :D

23.08.2010, 10:53 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-08-23 11:05:52
A co to jako ukazuje? Viper sice vyprodukuje největší g, ale pak se naprosto nepředvídatelně utrhne a to je přesně to co je vidět i na dráze.
Mimochodem Sériový Viper zajel na Nordschleife čas 7:59, což zajela i obyčejná a slabá Carrera S...
[ Link ] Takové GT2, či Turbo jsou o půl minuty lepší :-)
Neberu ACR, to je auto, které má úplně jiný podvozek (mimochodem podvozek je evropský KW, protože prostě amíci podvozek neumí :-)))), brzdy, upravený motor, všude carbon, atd. atd.
Jak může bejt Viper 1. a pak i 3. to fakt nechápu a časy z Nordschleife mluví zcela jinak. Tam je ta půlminuta propastná...
ale ta křivka se u viperu a porsche zrovna dvakrát neliší....rozhodně neni podobná tomu co ukazuje ford a mazda..... ale rozhodně že tam je pak prudkej pokles neznamena že to je špatný.... to bmw tam na tom je nejhůře a lagunu zajede o 3s pozdějc než 997 :)
ACR je auto který je viper a je tam prodávaný naprosto stejně jak běžnej viper jen s tim že chceš nebo nechceš tenhle paket.... od toho to je "American Club Racer" .....
mimo to viper s ACR paketem stojí 1,5m což je opravdu krapet jinde než veškerá jeho konkurence která ho stejně je schopná natřít leda na běžný silnici ale rozhodně né na okruhu...na běžnou silnici je dobrej zase klasickej viper ....
s paketem ACRX to stojí +/- nějakejch 2,5m myslim a to už je pak sice opravdu jen na okruh ač to má homologaci na silnici ale zase na okruhu se to už rovná spíš GT autum než sériovýmu supersportu a pořád je ACRX jen viper s paketem :)
KW sou dobrý podvozky ale opět řikat že v americe neuměj podvozek....za všim co na podvozku vidíš stojí v prvopočátku amerika, CTS-V má nejrychlejší podvozek na světě (elektronickej)... několikrát rychlejší než ferrari s techologiema F1
jinak ACR je jen o paketu, tzn kola, brzdy , přítlak a ochuzenej interiér.... žádnej motor ten je stejnej :)
myslim že kdyby tu mrdardér byl tak by se tu určitě vyjádřil....kdyby existovalo něco lepšího tak stavěj auta z toho, takhle je prostě dělaj z vette/viper
může tam bejt stejně jako 997 je tam 2x..... turbo za 1:39,8 a facelift za 1:37,8 a acr s 1:35,1 a po revizi převodovky 1:33,9 ....
ACR není rozhodně jen o paketu kola, brzdy, spojler a ochuzený interiér. Tohe by neudělalo tech 40 sekund na Nordschleife, to dělá hlavně ten podvozek KW...
K ostatnímu se už raději vyjadřovat nebudu :-)
To chce klid, Nismo, preci ridil vsechno co tu vyjmenoval, proto to tak vi. :-D
jasně podvozek sem zapoměl napsat ale to prostě do paketu patří..... nechápu co tě na tom tak trápí že si prostě chrysler nechá na zakázku udělat tlumiče u KW.... je to přeci jen jedna z nej firem která se rozrostla hned potom co vyrazily do ameriky na SEMU že ano.... ? :) do tý doby to byla taková malá filiálka dělající výborný tlumiče...
stejně tak si je tam nechává na zakázku vyrábět třeba MB do SL65 apod herek :)
všechno tou stejne beze sporu super auta ale ani o jednom bych neřek že má špatnej podvozek nebo koncepci......
a propo myslim že Veyron SS by je udělal uplně všechny ač to řikám nerad.... konečně se němcum podařilo udělat zatáčející těžký auto.... proti starýmu neohrabanýmu veyronu je ten novej jako z jinýho světa fakt...
ale je pravda že je vidět že už venomu nestačí motor vpředu tak proto ten lotus :)
Skid : jo to chce klid samo..... že sem to řídil to sem neřikal nikde :)ve viperu sem byl svezen , vette řídil, 911 řídil, GTR byl svezen a kousek řídil ale poklidnou jízdou(radši neb bylo nový)..... veyron mě nezajímá, svez bych se ale neřídil , ferrari naprostej nezájem ale řídil sem 360 a 355 , lambo řídil zánovní LP640 cestou do servisu...
z toho všeho u mě vede co se jízdy a blbuvzdornosti tče vede jednoznačně GTR, za nim LP640, pak 911T... ostatní sou moc surový auta...
denní použití
rozhodně první místo GTR, za nim 911 , pak vette , ostatní moc surový na běžnou jízdu....
co se top auta týče tak tam bych volil vette , za ní GTR , 911T , lambo .......... 360 ani omylem to je špatnej vtip né auto, 355 je bezva stylovka ještě, překvapivě komfortní ale opravdu líný na ten výkon...
viper je ale jednoznačně nejsurovější aniž bych ho řídil...

23.08.2010, 15:22 |
assassin | Upraveno: 2010-08-23 15:34:07
nismo: mohl bys mi prosim objasnit ty obrazky a na zaklade ceho soudis jak se ktery auto chova na hranici smyku?
u druhyho testu jezdili do kolecka a merili bocni zrychleni a to jak je natocenej volant ... z tyhle zavislosti me osobne nic nedochazi asi sem natvrdlej.... spis mi prijde ze treba u tho mustangu pri te velke rychlosti uz musis na kazdy zvetseni bocniho pretizeni=jedes zatacku rychleji vic otocit volantem. tzn ze zacatku to jde citliveji a ke konci je rizeni tupy... tzn auto jede vic a vic nedotacive...
coz teda jen tupe ctu graf, ono kazdy to auto se bude chovat v zatacce jinak kdyz ho budu ovladat plynem... to v tom grafu videt neni. navic na tohle vsechno budou mit velkej vliv pneu, pouzity pruziny i nastaveni podvozku(stav)
prvni obrazek ctu jako jak rychle auto reaguje na impuls volantem, naklonem, zrychlenim, zatocenim.. a i v tom bych asi z fyzikalniho hldiska nasel rozpory ...opet z toho asi nejde delat zadny extra zavery... nacpu do auta brutalne tuhy pruziny, stabiky a tenhle test vyhraju, ale o tom ze to bude nej podvozek na svete pochybuju....
na základě toho druhýho obrázku kterej měl bejt první teda.....
máš určitej kruh tvořenej kuželkama , jedeš okolo a zrychluješ do tý doby dokud seš schopnej se toho kruhu udržet, klasickej Gmeter ti zaznamenává boční přetížení který máš a když dosáhneš s autem maxima že ti povolej gumy rychlostí která už neni slučitelná s poloměrem toho kruhu tak prostě odletíš do haleluja a to je ten náhlej pokles na konci křivky.... auto který tam má rovnou křivku se chová jako něco co má 50:50 hmotnost tudíž jede rychlejch ale sune se zvětšující se rychlostí stále většim poloměrem při stejnym maximálnim bočnim přetížení který zvládá...... auto kterýmu tam ta křivka padá dolu ztrácí boční přetížení tzn. bud je přetáčivý nebo nedotáčivý....
to druhý je jen stupidní test kdy trhneš úhel kterej vygeneruje boční přetížení 0,5g (úhel znaj z předchozího testu) a počítáč reakci auta na zatočení, čas kdy máš 0,5g a kdy to vlastně zatočilo to auto....
těžká geomterie ;-))

nismo: ale to co popisujes v tom grafu fakt nevidim..ty osy sou divny a navic je na nich vyneseny bocni pretizeni v zavislosti na zatoceni volantem, ale uhel volantu nic nerika o polomeru zatacky, kdyz uz pujde o nedotacivej smyk tak uhel volantu muzu zvysovat jak chci a polomer zatacky se nezmensi, navic bude to zrychleni zalezet na rychlosti, takze proste aby ten graf o necem vypovidal urcite by nemohl vypadat takhle, takze pro me je to klasickej vyplod automobilovych novinaru... obrazky a kecy ktery 90ti procentum lidi prijdou jako sofistikovany vyzkum kterymu nerzumi a spokoji se se zaverem novinaru ve stylu "mustang a korveta jsou nejlepsi" a ten zbytek co o tom neco vi se zasmeje...
přesně, tyhle testy většinou dělat hloupý lidi :o) asi by jsme jim to měli napsat než se ztrapněj třeba v AutoBildu

24.08.2010, 14:39 |
JP Tak ono udělat podvozek kterej se udrží při jízdě dokolečka na hladkym asfaltu asi neni zrovna těžký... stačí když je dostatečně tvrdej, těžiště auta je nízko uprostřed a má obutý lepivý pneu. Jenže na normální silnici (zvlášť český) tomu pak o třídu ujede i obyčejná stará Impreza WRX s pětinovym výkonem, když tam nebudou rovinky... Tenhle test řiká o podvozku asi tolik, jako zrychlení 0-100 o motoru.
assasin : tak když nevidíš tak to neřeš :) nebo si někde dohledej celej ten test tam je to i někde rozepsaný, už je to starší test.....
a víceméně pak byl po něm ještě jeden a to je jeden z nejuznávanějších testů co kdy udělaly..... byl to test jaký auto je nejlepší pro řidiče resp. je prostě použitelný.... a kdo to vyhrál ? :) vyhrál cayman s tim že i cayman je lepší auto než 911 pro řidiče :)
Escudo :) voe.... to neni žádnej autobild :D
JP : ještě že si napsal to "asi" .... udělat auto aby ti dokázalo na tý jízdě dokolečka udržet přes 1g je kurevsky těžký :D a následně je pak těžký tam udržet bestii se nelítostnym motorem vpředu zatimco 911 sice neudrží tolik ale bude kroužit hladčej... viper prostě má maximum o dost dál než 911 ale neni to auto pro člověka kterej umí řídit 911 je to auto pro echt řidiče... a když tam echt řidiče posadíš tak i kdyby se ta 911 rozkrájela tak nemá nárok.....
tyhle testy řikaj o autě asi tak jako o něm řiká crashtest...a to že obojí sou standardizovaný věci a postupy.... tebe třeba nezajímá brzdná dráha auta ? :)
serem na teorie a dohady (BTW Escudo chce Viper , možná jen vette ale o viperu začal dřív)
co takhle prodrbat něco co tu na ahc zatim asi nepadlo ? :)
tohle auto bude malosériový jako veyron, bude to taky jeden z důvodů předčasnýho vypuštění Veyronu SS (kterej měl bejt 2011) a bude to asi nová laťka kterou němci dle mýho názoru moc nepoberou.....
a opravdu by to mělo mít otevřenou střechu....
jen takovejch pár tech. info.....
standard výkon nějakejch 1300hp
na racing palivo 2000hp
0-60 cca 1,5s
1/4mile 6,7s
toč. moment : až 2710 ve špičce
max rychlost : 483kph
cena : přibližně 360 000 $
uvedení na trh : někdy 2011 s příslibem zajetí rekordu na nürburgringu and virginia international raceway
zní to jako porno :)
jedná se o auto jehož základem je corvette, jeho motor je podobnej LSX motoru a samozřejmě země původu je usa :)


25.08.2010, 16:28 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-08-25 16:39:59
No 1/4 míe za 6,7 je dobrej JOKE pokud to pojede to auto co je na obrázku (rozumněj velký kola s gumou jako šlupka). Kolem 7 sekund to jezdí auta o stejném výkonu, ale na drag kolech a s rámem aby se to nepřevrátilo... První video co jsem namátkou našel a nechápu jak tohle může bejt proti videu ještě o sekundu lepší:
[ Link ] Hele a že hlavní šéfkonstruktér je Chuck? :-))
skoda, že Š120 nebyla obsah alespon 2,6... primou umerou by Klasek nebo Tuner2 deklasoval i F1...
jinak ten test co jsem daval Chuck je normalni mereni, ktere se dela pri ladeni podvozku jako krok 1... doporucuju napr knizku Race car vehicle dynamics od D. Milliken a spol
[ Link ]

25.08.2010, 20:08 |
Nismo.Power | Upraveno: 2010-08-25 20:21:00
Tuner : neboj, zatim to auto reálně nic takovýho nezajelo ale vůbec bych se nebál že něco podobnýho nebude schopný zajet......
auto vyvíjí americká TranStar racing a né nějakou VW koncern..... TranStar je v celosvětovym měřítku jedna z nej firem která tohle může dělat a v americe už stojí za hodně věcma..... např. Saleen S7 a dokonce je má najatý i NASA jakožto specialisty na aerodynamiku takže bych neměl u Dageru ani problém věřit tomu že to pojede 480 s tim že nemá střechu....
jinak budou 3 modely toho auta což teda moc nechápu když se jich má vyrobit 5ks v 2011 a 15 další rok ale proč ne....
GT-R což bude silničně závodní model
GT-LS což bude model stavěnej na 300+ MPH
GT-D bude orientovanej hlavně na drag což zodpovídá tvuj dotaz vpodstatě
Cervin : jj, taky jí mám někde staženou v PDF :)
Escudo by Vipera bych rád, ale Vette je přecejenom ekonomičtější volba. Jenže nakonec padla volba na barák :o) takže se to trošku posune asi :o)

25.08.2010, 21:48 |
zazaa CV> ty ses tim fakt prokousal ? ja sem chvili zkousel a pak sem to vzdal a hledal neco co nema 500 stran vzorcu :)
NP:podle mne je to jenom kec,tyhle casy to auto nikdy nezajede.Mozna kdyby se do toho dal VW koncern tak jo:))

25.08.2010, 23:45 |
htd :D

26.08.2010, 09:19 |
Nismo.Power | Upraveno: 2010-08-26 09:35:50
Escudo : to je hned :) BTW už je time kdyžtak na konkorda aby sme na něj nezapoměly....
Zazaa.... nápodobně....taky sem tam většině věcí zrovna moc nerozuměl :D
mike : to je asi pradva.... dyt takovej čas zvládne snad každý VW auto z 0-40metrů :))))
BTW nejryhlejší 1/4mile stále snad drží vanishing point ne ? to už je opravdovej mazec a myslim že stále nikdo nezajel rychlejš než tohle v roce 1984...
0-60mph : 0,16s
0-100mph : 0,36s
1/4mile : 3,58s s rychlostí 386mph....
takže 0-600 během 3,5s :D
no jsem zvedavej jestli to pojede aspon jako veyron,jestli to teda vubec nekdy pojede:)
no řek bych že i Venom pojede líp než SS Veyron....
Kitty O'Neil (born 1946 in Corpus Christi, Texas) is a former stuntwoman and racer noted for a handful of exceptional accomplishments, despite becoming deaf when she was four months old.
In 1977 in the Mojave Desert, she piloted a hydrogen peroxide powered rocket dragster built by Ky Michaelson to the quickest quarter mile elapsed time in auto history, with a timed run of 3.22 seconds at 396 mph (637 km/h) with an average speed of 279.5 mph (449.8 km/h). During the same time, she also made a quarter mile run with a top speed of 412 mph (663 km/h). Her records are contrary to popular belief that NHRA Top Fuel dragsters hold the fastest quarter mile times in the 4.4x seconds and 330 mph (530 km/h) range as of 2005. NHRA rules state that any run that sets a record on a drag strip must be backed up within one percent during the same meet. FIA rules on land speed records require any run to set a record must be based on the average of two runs, each way, within one hour. Because the quarter mile elapsed time was not set in such conditions, it cannot be declared an absolute record.