
Navštíveno 10495x


05.02.2011, 13:08 |
Komba Čau,chtěl bych se zeptat na kvalitu těchto sedaček,zda by o tom někdo něco věděl:) je to značka FK a jako příklad uvedu tyto
[ Link ] Cena je právě pěkná a podotýkam,že to nepůjde do závodního auta,ale jen do užitkovýho a když to vydrží 5let,tak to bohatě stačí.
No nevim jestli do užitkovýho je to ta správná volba.. chce to vidět na živo jak jsou vystlané abych po 100km nebyl rozlámaný. Do jakýho auta to chceš?

05.02.2011, 13:21 |
Komba Na živo to bohužel těžko vyzkouším.Je to do osobáku,do 205tky ...

05.02.2011, 13:57 |
Hráďa FK celkove rozumný provedení za rozumný prachy ale problemy s uvolňováním ty sklopky... ale to asi u jakýkoli dělený sedačky - je to plastový pouzdro a to se vyšoupává de to pootočit ale max 2X
dále trubková konstrukce - jako závodní sedačka pro amater rally se to proste neosvědčilo - nemá to podstatnou výdrž a pohodlí - jedinný plus je to ze pokud si tlustej de to roztáhnout heverem a pak to drží tvar.
ale já sem pro karbon nebo kevlar-karbon ale to je cenově jinde
toť můj názor a postřehy

05.02.2011, 17:29 |
Komba Sklopku máš na mysli kolečko na naklápění opěradla?To bych stejně nastavil jednou a hotovo.Trochu mi není jasné co máš na mysli tím rámem,co je tam špatně?
Mam nějakých 186cm a 75kg,takže papír:) žádný kraviny v tom taky dělat nechci a hlavně aby mě to v zatáčkách podrželo.
A ještě tohle nevypadá špatně,ale tady není ani výrobce
[ Link ]

05.02.2011, 17:34 |
sk8ty kouknul bych i na sedačky JBR....za super penízky...a celkem výběr..Sám nad nima přemýšlím do Calibry..

05.02.2011, 20:27 |
Hráďa for Komba: to na tvym prvnim linku neni skořepina jako taková ale sportovní stavitelná sedačka do 3 dvířka, čili sklopná (sklopka) opěradlo tam drží na pantech a na každej straně je plastovej váleček do kterýho se zasekává taková vidlička - tenhle system používají všichni recaro,sparco...
to je proste komplexní nevýhoda sklopný sedačky do 3 dvířka - nebude nikdy tak dobrá jako skořepina
dál - jedná se o sedačky s trubkovým rámem - to je, že konstrukce je tvořena klasickou trubičkou z ocele a je obalena molitanem a pak potahovej materiál - nejlevnější řešení ale kroutí se a při ráně je v tom vše poznat
lepší varianta je kompozit - karbon kde celá sedačka je samonosná a je pevná jako celek
musim ale dodat že vše posuzuju z hlediska motorsportu takže pro mě hlavní odolnost bezpečnost a v neposlední řadě váha
pokud je to na tuning a do 205ky neřešil bych to cena jedný sedačky z karbonu je někde kolem 18ti papírů a de to vejš klidně k 80 ale to je unreal...
takže závěr šáhni po tom nejlevnějšim co je - nadělá to parády až až a na normální pojezd je to OK

06.02.2011, 12:04 |
Komba To je super postřeh co jsi mi napsal:) děkuji za lepší objasnění.
Sedačky jsou do 5ti dvířka,takže sklápění nehrozí a bourat nějak nehodlam,takže žádný jiný nárazy ani sedačka čekat nemusí.Jde mi hlavně o vzhled,trochu bezpečnost(kterou stejně v 205 nedocílim:D) a pak výdrž,aby se po roce neulomily bočnice a neprodřela látka či kůže.
u prodreni latky u FK mit strach nemusis, mam presne tyhle sedadla v aute jen v latkovem provedeni a sou jako novy porad a to jsem je kupoval pred vic nez 2ma lety.
skoda ze neshanis cerveny :-) zrovan je mam na prodej