
Navštíveno 187x

nevítě někdo jak zapojit přídavnej otáčkoměr do auta, kde jsou dvě cívky? řešil to někdo?? Když ho zapojím jenom na najednu cívku tak to ukazuje polovičná otáčky!
jinak je to do renault kangoo 1,2 8V rv 2001
našel jsem něco takového, myslíte že je to ono a ty hodnoty tam napsané bodou na všechno stejné(všechny motory)???

co to je? JOKE :o)))))))))
proč? já nevim, nerad bych něco posral tak se radši ptám! a tohle jsme našel!
nebo jenom dát kabely od obou cívek dohromady, jak jsem si myslel původně???

30.01.2006, 18:21 |
Big_Max | Upraveno: 2006-01-30 18:21:30
teď jsme našel že tohle je potřeba jen u 2taktů a u 4taktů je to takhle!
OPRAVDU TO JOKE NENÍ A POTŘEBUJU PORADIT!!!
nene normalne to pripojis na jednu z nich..tohle se dela ale trosku jinak u dvoutaktu. Uvidis sam....
Management motoru z roku 2001 by snad už mohl mít přímo v konektoru vyvedený pin veličiny SPEED, tedy otáčkový signál. Nejjednodušší bude vzít schema či najít stejné auto s otáčkoměrem zabudovaným a je to. Zákonitě, pokud se připojíš jen na jednu cívku, tak uvidíš poloviční otáčky, protože ta cívka je buzena z ECU jen jednou za otáčku klikové hřídele, ne dvakrát. No a otáčkoměr je prachobyčejný čítač impulzů, neboli převodník frekvence/napětí. Druhou šancí je podívat se zezadu na alternátor, jestli tam náhodou není svorka (byť nezapojená) s označením W. Pokud ano, máš bod kam se lze připojit.
jako radek.613, nehlede na to ze zapojeni na obrazku by fungovalo podle me