Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Octavia 77kw VS 103kw

 o Navštíveno 23459x o
o 10.05.2011, 19:01 | hanzy10
Ahoj všem,vím že to nepatří sem do sekce tím se předem omlouvám . jsem lajk v tomhle.tak bych rád chtěl vědět vaše názory na tyto motory od škodovky. mam možnost si koupit octavii combi 77kw 4x4 2006,ale nevím...chtěl bych tu 103kw. sám vlastním mondeo MKIII TDDi 85kw. chtěl jsem trochu něco živejšího.tak nevím co si otom myslíte?? a co se týče motorů který je lepší??diky za postřehy


o 10.05.2011, 19:20 | Ladic
No, nevím jestli můj názor bude zajímavý, ale meli jsme tyto auta ve firmě obě. 103kw brala okolo 6,8-7 kdežto 77kw tak 5,5. Obě žrala olej okolo 1 litr na 2-3000km, po německý dálnici i víc (1/1500). Výkonově neporovnatelné, ta 103kw jela prostě o poznání líp, to ale na služebky bylo celkem jedno. Auta se kupovala nová, takže mě ta spotřeba oleje docela překvapila, avšak na passata 2.8 to stejně nemělo :)
o 10.05.2011, 19:29 | Marťas1
Rozhodně bych volil 1,9 TDi 77kw i za cenu menšího výkonu, 2,0TDi je nesrovnatelně poruchovější: odchází turba (výroba Rumunsko), praskají hlavy,.....................................
o 10.05.2011, 19:30 | tappaja
103kW mam, najel sem s ni 55tis, premapovano na 180 koni, za poslednich 22tis km mam prumer 6,87 l/100km, litam vetsinou po dalnici a nijak moc se nemirnim.
Kdyz jedu pana klobouka 120-130 po dalnici, tak jezdim za 6.
Rek bych, ze 6ka je velka vyhoda, 77kW ma bracha, jezdi o cca litr dva min...
Olej mi zere tak pul litru mezi vymenama (15tis)

Takze za me jdi do 2.0
o 10.05.2011, 19:33 | Akordýsek
Měl jsem stejné problém a nakonec 77kw a nelituju,ale z té 4x4 bych měl strach je to dost poruchová 4rka..přece jen je to 5 let staré že..
A mě to žere 1,5litru oleje na 24000km,víc zatím nemám najeto :-)a jezdím zima do 6ti a leté cca těch 5,5 a zima origo 15 a léto 16tky a et35...
o 10.05.2011, 19:36 | hanzy10
zatím děkuji za postřehy...přinejhorším bych to mohl nechat chipnout aspon na 90kw:) aby to trochu jelo
o 10.05.2011, 19:40 | hawai
se 103kw se dá i pod 5 litrů, praha-benešov cca 40km, zkrs prahu, pak dálnice 4,8, finsko-čr 5,2 s rakví na střeše a plně naložená. většinou se jelo kolem těch 130km/h
o 10.05.2011, 20:27 | hanzy10
doufám ,že se to tu trochu rozepíše...fakt nevím:)ale zatím diky
o 10.05.2011, 21:05 | MazliG
mám tour 2010 - 32 najeto, 74 kw - čipnuto na 96 kw - dobrý .o)
o 10.05.2011, 21:47 | Augi | Upraveno: 2011-05-10 21:48:38
Mám doma jak 2,0, jak i 1,9. Obě byly původně v sérii, teď jsou obě čipnuté. 2,0 na 18" jezdí za 6.2 a má 120tkm a 1,9 na 17" jezdí za 5,5 a má 140tkm. Čipem se spotřeba ani u jednoho z aut nezměnila. 2,0 má teď 191PS, 1,9 má 150Ps.
Rozhodně už před čipem má 2,0 mnohem větší dynamiku, líp bere odspodu a šestka je každopádně super věc. 2,0 mi bere asi 1litr oleje mezi výměnama, 1,9 podobně.

Na 1,9 se mi vždycky líbila spotřeba - nevím, jak je to možný, ale dálnice Pha-Brno 140 na tempomat zajela za 5,2.

A teď ten verdikt :-) Pro mě bych opět zvolil 2,0 i s vědomím vyšší poruchovosti (já osobně mám doma náhradní hlavu i vstřiky pro strýčka příhodu), ale ten vyšší výkon a dynamika mi za to stojí. Pokud jsi ale klidnější řidič, kterej bude preferovat nižší spotřebu, jdi do 1,9, ten motor objede desetkrát zeměkouli a budeš jen měnit olej.

A jak říkám všem: NEčipovat je blbost... :-)
o 10.05.2011, 23:20 | MazliG
100% souhlas s AUGI - defakto ve všem
o 10.05.2011, 23:21 | MazliG
AUGI: mmj. 1.9 na 150 PS - je docela dost ... co turbo - v klidu ? já jsem šel ze 74 na 96 kw a beru to tak jako akorát - ale už je to zas málo .o) ale to pak už asi jiný auto
o 10.05.2011, 23:21 | FBS
můžu jen doporučit 2.0 16v TDI BKD, i když na to všichni plivou... Průměr 5.3l/100km zima na 15", a teď v létě 6 na 16". Taky chipnuto, stejný výkon jako má Augi.
Zrovna před 14dny jsem měl zákazníka kterému jsem měnil podsvit u OII na bílo a vezl jsem mu auto z Vyškova do Brna. Měl 1.9 a cesta byla pro mě docela šok, netušil jsem že v tom může být takovej rozdíl, chyběla 6ka a výkon na předjíždění kamionů abych neohrozil střelce co letěj 180...
o 10.05.2011, 23:24 | MazliG
- švagr má servis, a taky mě varoval před 2.0 16V - že je to poruchový - takže jestli jsi klidnej jezdec, kup 1.9 77 kw, čipni to a asi to vydrží víc .. možná
o 10.05.2011, 23:33 | Augi
MazliG: Pochopitelně je to vždycky o tom, jak často a po jakou dobu ten výkon využíváš, toť vše. Dochlazovat turbo je základ a jestli turbo odejde po 100tkm nebo 200tkm zas až tak moc neřeším - resp. těším se na to, aspoň to bude ideální příležitost dát větší turbo.... A jiný vstřiky, mezichladič, čerpadlo, spojku... ;-)
o 11.05.2011, 06:15 | Escudo
se 4x4 jsem ujel jednu služebku asi 600km a o živosti se tam moc mluvit nedá, navíc když to srovnám s 1.6TDi CR, tak u 4x4 je 6° vyloženě k vzteku a velice rád jsem se vrátil zpátky k 5°, kde člověk neřadí jak imbecil. A že by ta šestka byla o hodně delší než pětka u CR, tak to fakt ne. U 103kW to aspoň pojede, pokud 4x4 vyloženě nevyužiješ, vůbec bych nad tim neuvažoval
o 11.05.2011, 08:11 | hanzy10
tak trhač asfaltu nejsem,ale takový to pružnejší předjetí určitě neni k zahozeni,kord když věčně vozím 4 lidi:) takže asi tech 105ps bude malo:(((asi pujdu teda do toho 2litra:)))moc děkuji za postřehy a nazory:)))je fajn že sou lidi co poradí diky:)))
o 11.05.2011, 08:16 | cupra.165
Hlavne je to vsechno o udrzbe..vcas menit olej,nejezdit na long life intervaly,poctive zahrivat a chladit turbo a bude Ti 103 slouzit bez poruch
o 11.05.2011, 08:42 | MazliG
cupra.165:

hele když najedu 40 za rok, i tak nejezdit na longlife ?

švára povídal, kdo najede 10 za rok, po 15, když máš 40 za rok - jezdi long - jezdim tedy po 27 tis. km
o 11.05.2011, 08:54 | Nismo.Power
77kw je lemra líná ale drží, 103 se prostě serou a řeknou ti to zvela všude vč. mě a autorizáků......

fakt necápu jak s ní někdo dokáže jezdit za 5L neb to prostě je PD a všechny tyhle motory co máme ve firmě tak maj 8 vejš výjma jednoho klobouka co jezdí kolem 7,5.... Praha asi nebo nevim, Míla zdejší taky a těch 100k co s tim má bude někde kolem 8L.......

jinak když už 2.0tdi taksi hodně opatrně vybírat, vyhnout se těm co jezdily na LL, zkusit sevyhnout 16V verzim a hlavně verzim s DPF a ono celkově těch 103kw je asi 7 nebo 8 modelů ač vypadaj skoro stejně, nicméně serou se všechny si myslim... nejvíc co znám tak k nám jezdí taxikář co už má 280+ možná už tak 300 ted ale passat jako celek už je totálka a motoricky už dávno turbo měněný, všechny vstřiky,klapka sání,2x altík, motor už všude chčije všechno možný no prostě 77kw je proti tomu zlatá ale taky to neni výhra.... teda proti TDDi motoru je to ale jako vyhrát jackpot ale, tdci je katastrofa a ddi je ještě horší :)
o 11.05.2011, 09:01 | Augi
Zapomněl jsem doplnit, že 2.0 servisuju po 15tkm, 1.9 jezdí na long life.
o 11.05.2011, 11:40 | hanzy10
Nismo.power: tak tedka si mi uplně pomohl se rozhodnout:D asi si koupím letadlo:D ne kecám,no jestě mam nabídku na OI RS r.v.2003 cca 155...km tak nevim...to RS asi ne že??nebo fakt už nevim.
o 11.05.2011, 11:54 | Augi | Upraveno: 2011-05-11 11:54:52
Nismo.Power: Já beru všechny Tvoje spotřeby s rezervou :-). S HTP jezdíš za 10, já do 7, s TDI za 8, já kolem 6, ale jenom s osmihrnkem jezdíš za stejný litry jako já - to je zvláštní ;-)
o 11.05.2011, 12:01 | hanzy10
augi: co si myslíš o RS OI ??? jeto 2003 155...km a je za 170 000,- co myslíš??
o 11.05.2011, 12:21 | tappaja
ad Nismo:
tady je moje statistika, zacal jsem sice pozde, ale bylo to na popud prave ruznejch debat, kolik ze to vlastne zere...
[ Link ]
o 11.05.2011, 12:26 | Augi
O1 RS proč ne, ale řešíš tu TDI a teď bys vzal benzín? Jinak já proti O1 v podstatě nic nemám, ale je to prostě už starší auto, horší materiály, horší výbava (ikdyž RS byla vcelku vybavená), ale mně osobně se 1.8T motor líbil.
o 11.05.2011, 15:04 | hanzy10
Augi: jasny, řeším TDi jen že tohle je jestě nejkrajnější řešení,a je to v obzoru:)tak pak sem hodím co jsem si nakonec pořídil,známí mi sjede net v nemecku a uvidíme co nabídne a co se přiveze:) zatím diky kluci.ale budu volit 103kw diky
o 11.05.2011, 15:25 | clown
za mne OII 2.0 benzin a pripadne plyn .. a usetris mraky nad koupi TDI o kterym muzes jen hadat, co mu je..

OII 77kw TDI mam a jako do 100km/h dobry, pak tomu chybi sila .. o jizde ve dvou a vice radeji pomlcim .. moc priskrcenej motor :o(( chybi 6 kvalt, OII 77kw 5kvalt vs 103kw 6kvalt .. cesta CB > Ricany ..., jeli jsme za sebou .. ja teoretickych 6.7, on 5.2 .. neni to jen o spotrebe ..

ale dobra legrace minuly tyden

OII se 3 lidma .. kazdy 100kg +, plna nadrz, na lane Mondeo kombajn + 80kg clovek + 200kg naradi v kufru :o)

celkem tragedie se rozjet :o) na rovine 80, zarazena 3 / 80km /h 16l/100, tahnul jsem to 50km a mel jsem dost :o)))

ja ti nevim, jestli si oproti mondeu spis nepohorsis, preci jen OII je at chces nebo ne pod Mondeem co se tyka velikosti a pohodli 85kw bylo v pohode, ten motor se mi zdal OK .. (neridil jsem .. az ten silnejsi)
o 11.05.2011, 17:31 | hanzy10
clown: no hezky rozepsané:Dto musela být sranda:Dmam taky perličku.MOJE přítelkyně mi nalila skoro plnou nadrž benzínu:D takže musel nastat odtah.mam kamarada ten je funebrák přijel s T5 2.5TDi...je fakt ze me táhl do docela velkého krpálu a hodně esíček..ale ani on nečekal ze to mondeo je tak těžke na laně.málem jsme zastavili:D to pak nevim jak by to roztáhl:Djinak mondeo za tu dobu co ho mám mě stálo kalsika vyměna oleju atd. pak destičky a 2x už jsme měnil stabilizační tyčky.a problem mám akorád že ručka netaha,a to byla už dělaná.jinak nic.ale už je prostě starej.snad nešlápnu vedle no:D
o 11.05.2011, 18:57 | Escudo
to se stalo před měsícem kolegovi, natankoval benzin do 1.6 TDi CR, tak to vyčistili, já s tim jel Ústí a nechalo mě to na prvnim výjezdu. Tak to šlo znova do servisu, vrátili to a já zase že pojedu do Únl, celá cesta tam a zpět v nouzáku. Takže šlo čerpadlo a jeden vstřikovač :o) počítám tak 70k a to to kolega nenastartoval, čerpadlo si to natáhlo samo při otevření dveří. Co se velikosti týče, tak je na tom podle mě OII úplně stejně jako Mondeo, z něj jsem nikdy neměl pocit velkýho auta teda
o 11.05.2011, 22:00 | hanzy10
mě naštěstí nic...pač jsem měl jestě asi cca 5-10litru nafty,když tankovala.a od benzínky domu to měla cca 1km...no ale až pak když jsem šel do auta že pojedem..tak to začlo litat,okamzitě jsem to chcipl...no a bylo to jasne...pak se to vycucalo dal jsem naftu a bezporblemu:)naštěstí
o 12.05.2011, 09:56 | Antonio
měl jsem 4x4 2001, 74kw PD 1.9tdi, měla najeto 300tkm kdyz se prodávala a za celou dobu nebyl jediny problem, vse puvodni, spotreba kolem 6l v lete bezna jizda, v zime nebyl problem jit i na 8l, PD proste bere vic a jeste k tomu OI combi 4x4 je nejtezsi verze OI vubec. V rodině máme jeste další 2 čtyřkolky ( OII a OIII) všechno stejne 77km motory a ani s jednou nikdy nebyl problem. Ze 103km jsem mel vzdycky strach, mel jsem jednu asi 3mesice a bez problemu, jede jak čert ale oproti 77kw si fakt vezme vic, navic jsem dolival olej co 5tkm. Osobně bych si už 103 nekoupil. Jinak pokud se rozhodujes mezi klasikou a 4x4 tak ja bych uz dvoukolku nechtěl. jedna zima s haldexem a vim, že dalši auto bude taky čtyrkolka. neresis odhazovani snehu, pokud ji nepolozis na bricho tak jede a jede. předjižděni bez problemu, proste slapnes na plyn a auto jede. Ne, ze se Ti robzlika protiskluz, padnou otacky a auto ne a ne predjet. Kdybys chtěl tak jedná z octavek 4x4 je na prodej, neni problem se prijet podivat a projet.2006, poctivych 110tkm, koupena v čr, nikdy nehavarovana. combi. Jinak na 6kvalt jsem si zvyknul po jednom dni, nevidim v tom zadny problem, sice hodne kratka jednicka,ale je to jen otazka zvyku s se s tim naucit jezdit.
o 12.05.2011, 10:09 | Ladic
To: Escudo
Muzu rict, že rozdil velikosti mezi OII a mondeem je poměrne zásadní, jeli jsme v 5 obouma a to se nedá srovnávat. OII je jak konzerva proti mondeu, ale na druhou stranu kolikrát kdo jezdí v 5, ja poměrně často, ale to jsem spíš vyjímka.
o 12.05.2011, 10:34 | LukeFab
za me 2.0tdi,spotřeba o litr vyšší jak 1.9,ale az ten výkon to stojí.Zatím motor drží,jen turbo trošku píská.Olej nežere.z vysočiny do brna sem jel i za 4.2,ale to jen tuhle trasu :-),jinak na 15" sem měl dlouhodobou po městě i mimo 6.3,ten na 17" mám kolem 7
o 12.05.2011, 10:39 | Luke_288
77kW motor jsem jezdil skoro 7let, ne teda 4x4, najeto 240tis km, longlife interval a na motoru se měnila akorát 2x spojka, poprvné po tom, co jsem to celkem neuváženě chipnul na 150koní a 350Nm, což nesnesla a pak ve 220tis km se měnila komplet i se setrvákem. jinak nic.dynamika jízdy pravda nic moc, spotřeba oleje z mýho pohledu dost velká- 0,5l/5-6tis km.
o 12.05.2011, 10:50 | Zdenek (A)
Hmmm.... Kdyz tu mluvite o 2.0 103kW, tak jaka to ma byt verze? PD nebo CR? Co znamena, ze se to sere? Nic opravdu konkretniho tu jeste nikdo nenapsal.
o 12.05.2011, 11:18 | jasisoft
pd sa serie, cr je moc kratko na trhu aby ti na to niekto odpovedal, ale tak zatial su dojmy ze je to super motor, ktory sa neserie... na pd vacsinou odchadzali trysky, turba atd....
o 12.05.2011, 11:29 | Luke_288 | Upraveno: 2011-05-12 11:30:25
Zdenek: můžu posoudit rozdíl mezi 77kW PD a 125kW CR. rozdíl o třídu jinde (neřeším dynamiku). CR nebere olej a to tak, že už mám 23tis km a nedolejval jsem, to u 77kW jsem na tyhle km doplňoval už 3x-4x. samozřejmě s CR je v kabině oproti PD ticho jako v pokojíčku. spolehlivost CR těžko posoudit za ty km. jinak teda na PD se mi za 240tis km neposralo nic krom spojky, ale to nemá nic společnýho s PD
o 12.05.2011, 11:48 | Zdeny60
Je třeba si uvědomit, že dnešní moderní dýzly všechny bez výjimky jsou časovanou bombou, která někde vybuchne dříve, někde později.Bohužel životnosti a spolehlivosti starých nermtelných dýzlů o MB z 80. let si ůžeme nechat už jen zdát a vybírat z těch, které v rámci onoho zla jsou tím nejmenším zlem.
Konkretně u Sˇkodovky skončila éra bezstarostnosti s motory 1,9TDI 66/81kW. Vše po tom už neslo a nese jistá rizika. Z těch post-předkomůrkových bych asi zvolil 77kW PD a to ze dvou důvodů? jednka celkem slušná výdrž agregátu bez nějakých větších rpoblémů (jako důkaz je sousedova Okta II s tímto agregátem aku dnešku má na hrbu asi 360.000km - na motor se nechytlo, snad jednou žhaviče, ale to není přímo věc motoru, taktéž převodovka katsle jsou OK - tedy vše řadí a nic nerezne, natož aby to korodovalo :-)

Nejhorší motor, se kterým jsem měl čest před dvěma měsící byl agregát 74klW v Superbu - psal jsem o tom - to je doslova výraz bídy a utrpení a kor v Superbu, kde se evidentně moří s váhou a proto taky žral (kdo mě zná, ví, že dokáži s 3,0R H6 od SUbaru jet v klidu za 8,5, ale s tímto 74kW motorem jsem jel za 7 a tojsem ho šetřil - naftu ibenzín si hradím sám.-) Navíc otřesné doslova otřesné zvukové projevy motoru (vibrace, klapot, drnčení, dunění a bůhví co ještě - měl mít natočeno dle tacha a si 170.000 - tak tento motor mě vyloženě zklamal.
Se 103kW mám zkušenosti jen z Pasáta,. netuším, jestli se liší 103kW Pasát od 103kW v Oktě, ale domnívím se, že ne. Klid je lepší, zátah je dost dobrý, spotřeba 7,5 taky jde, ale co se mi nelíbilo - dost různých poruch - namátkou měněné turbo 2x ( z toho 1x v záruce - uznána reklamace díky vadě - servis Škoda/VW v Linzi AT), pak se měnil alternátor, servo, prostě celkem dost "prkotin" za "slušné prachy".Těsně před prodejem se měnil ještě klimakompresor-to byl ranec v přepočtu asi 30 litrů (takté výměna v AT).

Obávám se, že v dnešní rizikové době, kdy jeden neví, co má auto za sebou ahlvěn nelze tušit, co má ještě před sebou a kdy nafta = benzín co do ceny, ale servis dýzla je chtěj nechtěj dražší a rizikovější, bych už - coby bývaly naftový nadšenec - nevolil a radši bych zvolil osvědčený benzínový atmosferický dvoulitr typu Honda, Mazda, SUbaru , 1,8 od Toyoty a podobně, nebo klidně vychatné 75kW 1,6 od ŠKodovky, či 1,8 Ford (/nemá potíže s 2hmotou, neb ji nemá) bevo 2,4i od Volva a při větším nájezdu dal LPG/LPi.

Jen v benzínu je výběr horší než v naftě.
o 12.05.2011, 12:09 | Zdenek (A)
V benzinu je malej vyber. To je fakt. A hlavne kvuli tomu debilnimu downsizingu a "ekologii" ty motory musi tocit otacky jako motorovej clun. Pochybuju, ze takove motory vydrzi pres 100.000km bez uhony. Navic papirove udavanej vykon je (aspon tedy pocitove) jen zbozne a nedosazitelne prani vyrobce.
o 12.05.2011, 12:22 | tappaja
Jeste jedno srovnani, starsi PD 1.9 77kW a CR 1.6 77kW... Hodnoty papirove uplne shodny, ale proste to CR nejede. Diky zprevodovani je to prej o dost linejsi, prej ho strci Hyundai s jejich dieselem do kapsy.

Myslim, ze furt bude platit poucka, ze objem nicim nenahradis.
o 12.05.2011, 15:25 | clown
budu se opakovat ..
jen dodam, ze to je 3r stary zapis .., u ojetin z te doby bude situace jeste asi horsi

foto k příspěvku  od clown

o 12.05.2011, 15:26 | clown

foto k příspěvku  od clown

o 12.05.2011, 16:42 | hanzy10
clown. byl by si tak hodný a hodil mi to na email?,ja to tu nepřečtu?:D děkuji Hanzy10@seznam.cz
Jsem rád že se tu trochu rozjela debata.pač furt váhám,bohužel na nove nemám:( tak hold ojete bude to rok 2006 ale nevím jestli teda 8V či ten 16V.ale vím že to bude dotazene z DE .prece jenom si vemu auto co ma natočenu určitě 150 ...km nnbo kolem...a když říkáte jak odchazí turba atd...a jakto žere olej.nevim,čekal jsem že to bude už trochu jinde ty škodovky.
o 12.05.2011, 16:47 | Luke_288
myslim, že by sis měl koupit něco jinýho, benzínovýho, když jsi čekal, že škodovky už jsou někde jinde.
obecně kupovat 5let starý naftový auto, ještě typickýho služebáka nebo auto s kým někdo jezdí víc než kolemkomína je sázka do loterie a osobně bych možná vzal něco co má třeba 200tis km, ale kritický součástky motoru už vyměněný.
o 12.05.2011, 16:54 | Proffesor_W
clown, to je mazec, musim to ukazat brachovi, furt mele nejaky picoviny ze chce TDi, musim mu to rozmluvit :-S
o 12.05.2011, 17:01 | tappaja
ja osobne neznam nikoho, komu 2.0 PDI kleklo. Kdyz uz budes koukat po 16V, tak aby bylo od 06/2006, kde udelali nejakou konstrukcni zmenu na olejovym cerpadle a ty motory neumirali.
Myslim, ze je kolem toho zbytecne velka hysterie, stejne tak se muzou srat motory od BMW (slysel jsem, ze 3litr se straaasne sral) :o))
o 12.05.2011, 17:01 | clown
nekam vam to zitra vystavim ..
ma to 15 mega ..
o 12.05.2011, 17:01 | clown
tappaja ... treba Q :o)
o 12.05.2011, 18:20 | tappaja
A co mu umrelo?
o 12.05.2011, 19:51 | Etien (M)
tap: k tomu srovnani PD 1.9 77kW a CR 1.6 77kW...

attim ma PD 1.9 a ja CR 1.6... zkouseli jsme to sice jen jednou, ale chovalo se to fakt stejne...
je mozny, ze srovnani realnejch spotreb bude jinde...
i kdyz ty pohadky o spotrebe 4 litry nezeru ;-)

mam CR 1.6 od vanoc a mam najeto 21k km... spotreba je cca 5,7... jezdim s tim vetsinou dalnici 140-150...
o 12.05.2011, 20:59 | tappaja
To je fuk, stejne se ti to tobe a aTTimovi vysere.. :o))
o 12.05.2011, 21:26 | Etien (M)
no je pravda, ze podle toho co tady ctu, by melo byt oboje po smrti ;-)))
o 12.05.2011, 21:39 | tappaja
Minimalne uz ve fabrice.
Me piska turbo uz 55tis km, melo bejt davno mrtvy, ale podle budiku tlaci jak za mlada.
Muj servisak mi rikal, ze kdyz ho vymenim, je to 50 na 50, zacne piskat taky. Tak cekam az umre a poridim si nejakyho lepsiho sneka.
o 13.05.2011, 09:26 | clown
tap .. pak muj sef .. , auto 5tkm najeto, 8 tydnu v servisu .. servis to uznal ale Skoda to slusne protahovala .

oba 2.0 TDI..
presne co popisuji jinde ..,
zacalo to chlastat vic vody nez nafty ..


jinak slibeny clanek
[ Link ]
heslo AHC

ja si nemyslim, ze OII je spatny auto, oproti O1 je to o znacnej kus dal, jen si myslim, ze 77kw by melo byt tak pro Fabii ..,ale bohuzel VW omezuje skodovce moznosti .., proc neni OII GTI, nebo R32 ?? , kdyz to jde do golfa ?? coz je furt to same auto .. (a hezci), proc vrcholnym RS motorem je to co davaj bezne do VW :o(( to i ten SEAT Sport je na tom lip .. (ale ten podleha primo Audi)


prestava jak nase kolegyne jede do Chorvatska s 77kw TDi OII v kombajnu s DSG, ve 4 lidech, + velka rakev na neopreny a pod .. .. nevim, asi utrpeni.
o 13.05.2011, 11:31 | Augi
clown: já myslím, že chip není tak drahej... ;-)
o 13.05.2011, 12:41 | clown
Augi ..
ja CHIPovat auto, aby to hulilo nebudu .., i kdyz auto je tmavy :o)

navic ne ve 190tkm + .. aspon v tomhle mam rozum. Navic rvat CHIP do auta, ktery mam max jeste tak na rok, protoze ma dost ... Joo bejt to 81kw .. to jezdilo jak svine .. :o(
o 13.05.2011, 13:58 | Augi | Upraveno: 2011-05-13 13:58:53
clown: když myslíš... Já mám docela "vyhoněnej" chip, ale že bych měl černej nárazník? Za posledních 50tkm jsem si nevšiml... :-) Ale samozřejmě chápu, že se Ti do toho nechcou rvát prachy...
o 13.05.2011, 14:05 | LukeFab
tak špinavej nárazník by bylo to poslední co by me po chipu zajímalo
o 13.05.2011, 15:15 | clown
taky kour to je to nejmensi co by mne trapilo .. a to ten chip muzu mit za 1/2 ceny nez bezne je k videni,
proste za mne 77kw je pro lidi co jsou nenarocny, auto maj novy a ve 120tkm to strelej dal .., takovy ty tatky :o) ja nevim, proc na tom bez mala 20 let starym motoru, kde lidi delaj leta kouzla, tak moc priskrtili vykon .. , vzdyt ani tech origo 96, ci 110kw nekourilo .. a to jsem ty 110kw Alhambre daval cocku.

Jenze proste vykon chce nazrat, proto se sundal vykon/ dosahlo se nizkych emisi atp..

Lidi chtej setrit, jezdi za mystickych 4.5 litru, kdo z nasich lidi prizna, ze TDI mu jezdi za 6 litru .., nebo i vic. Ted mi borec tvrdil, ze ma BMW 330D a ze jezdi pod 5l, Prahu ! :o))

Jako jasny beru .. prvni 2 roky (u mne 120tkm), kdyz do toho budu lejt jen olej + naftu tak to bude super .. pak za dalsi rok, za 50t Kc vymenim setrvak + spojku, + turbo za dalsich 15.. a kde jsem s tou bajnou spotrebou ?? na 0 ..

ale jak rikam, kdyz budu jako kolega, co ma koktu po me .., jezdi denne Beroun Praha a zpet, dal se moc casto nedostane .. , tak to bude fajn. Clovek dostal rozmazleny auto, po vymene kdeceho, za rok najede 15tkm.

Ja vim a mam vyzkouseno, ze kdyz udelam Praha napr. Vsetin pod plynem, tak jsem tam za 6.2 - 6.5 + 1/2LL oleje.

Nemam nic proti VW ani proti nafte .. 2.0, ci 2.7HDI by mi mohlo domu ihned, stejne tak JTD, ze kteryho Bosch TDI udelal.

kuwa .. mel jsem to rozdelit na vic postu .. takhle Nisma nedohonim :o))
o 13.05.2011, 21:54 | Luke_288
kdo? třeba já. OII 77kW dlouhodobej vypočítanej průměr 6,8l/100km.
SII 125 kW CR DSG za 24tis km vypočítanej průměr 7,5l/100km.
ano, nejezdím jako připosranej
o 14.05.2011, 13:10 | clown
Luke .. ses jeden z mala :o)) 6.8 je na 17" ?

kolega co ma moji ex koktu mi vynadal, ze ta moje je rozezrana .., ze jezdi o 0.75l vic nez predchozi ..,
ale ze ta jeho puvodni mela TDI, 2x pytel, digi klimu a konecna .. a moje mela esp, ostriky, vyhrev sedacek, el. sedacku ridice atp .. to uz nevidel .. :o) na ferovku na mne nastoupil, co jsem mu to dal za sracku, ze ta stara zrala min .., jako by to to neplatil CCS .., proste ex policajt .. no comment
o 14.05.2011, 19:39 | Luke_288
obě auta přes sezonu 18tky, zima 17ky a říkám, všechno jsou reálný spotřeby, protože třeba maxidot u supa kecá jak svině, podměřuje o cca 0,8l/100km, servis tvrdí, že s tím nejde nic dělat.
oktávku teď jezdí mladá a ta má spotřebu ještě větší, ale to je tím, že jezdí skoro jen Prahu.
o 17.05.2011, 08:06 | BadyS
moje zkušenosti s 2.0TDi u OII, beru to z pohledu co shání zákazníci, po čem je poptávka:

BKD - těchto motoru už jsem se nascháněl poměrně dost, co si matně vzpomenu tak většina přidřenejch

BMM - DPF rok 2007 nahoru bezproblémové (co odchází je DPF ale to je klasika u čehokoli) jinak se prodava pouze bižuterie potřebná po bouračce

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3372 sekund.