
Navštíveno 10581x

vysvětlí mi někdo jaký je mezi nimi rozdíl kromě ceny?
v popisu zboží jsou úplně stejné ...
případně jaký desky zvolit?
cca 2měsíce zpět jsem dělal go brzdičů a dával jsem nové desky a kotouče od TRW, jenže to začalo poměrně dost špinit a na světlých kolech to je dost vidět a nebaví mě je denně mýt ... navíc z jednoho kola to krásně otřu a z druhého kola to musím "doleštit" tempem, jinak ten bordel dolů nedostanu
navíc při ostřejším stylu brzda - plyn se brzdy dost rychle ohřejou a nebrzdí, ale to se mi stávalo i dřív se starými kotouči a deskami (tuším že taky textar)

tady to snad bude vidět líp ...


31.05.2011, 17:22 |
erix7 (K)
a jak to bylo s orginalama na aute ? ja sobne pokud se da sehnat orginalni dil, shanu po nem, v pripade ze jiz ne, tak nejaky "tuning" zimermann, diamondbreaks a pod desticky ferodo ds, ebc.
Můžou mít rozdílnou směs, proto i ten rozdíl v ceně něco jako obyč Premier od Feroda versus DS řada.
Ale prášit budou všechny desky jedno jaké...
T#2: no bude přášení a prášení, kolega má teď taky na civicu nové kotouče a desky od TRW a taky říká (i jsem viděl) že má kola černý jako uhel ... meje auto po 10-14dnech, stejný styl jízdy, stejné km a kola jsou víc špinavý než dřív ...
TRW jsem také kdysi zahodil. Špinění nevím, ale velmi brzy se ohřály a konec.
Místo nich jsem dal tenkrát Bendix a nyní je budu na dalším autě dávat znovu. Jsou sice měkčí, ale brzdí za každých okolností a kotouče ubývají méně. Nevýhoda je tedy ten nižší nájezd. Dobrá je i cena.
já dělám EBC brzdy a ty jsou bezprašné, takž tohle už neřeším ;-)
cendler: me teda prasi az az

31.05.2011, 20:14 |
Nora Dej Nipparts Sport
dej cokoliv normalniho, tohle auto podle me nepotrebuje lepsi desky, resp. nepamatuju si ze bych civic nekdy dohnal do stavu, ze by brzdy nestihaly.
Sportovni desky jsou fajn, pokud Ti nevadi ze je musis ohrat a udrzovat ohrate aby brzdily, jinak Te budou otravovat piskanim a skripanim.
To ze deska prasi neni na zavadu, ac to muze otravovat, prestrikej kola :O)
H-Honza: no mě se to už několikrát povedlo (nejen s tímhle civicem), že jsem se zapřel o volant a brzdový pedál a auto jelo pořád stejně a pak kouř z blatníků - ale to je už fakt extrém :o)
to že desky práší je dobře, aspoň se to čistí a brzdí to, ale kola nesmí být černý po 30km normální jízdy kdy se většina úseků nechá dobrzdit motorem ...
barva na kola se mi opravdu nepovedla, to je pravda :o(
v pátek na to dám Textary a uvidím jestli jsem si polepšil nebo vyhodil další peníze za o(ú)pravu která nebyla potřeba ...
jinak TRW je za příjemnou cenu a myslím, že funguje dobře (až na to špinění)
ja jsem nakonec naskocil do MINTEXu z U.K. (kotouče i desky) a vyšlo to fakt symbolicky :-)

01.06.2011, 16:35 |
jasisoft | Upraveno: 2011-06-01 16:36:48
ja som to pisal, mintex, pokial nieco sportovejsie tak CTF alebo M-tec brakes......
edit: btw textar je prvovyrobca platniciek vacsiny europskych automobiliek. mintex je prvovyrobca kotucov a platniciek vacsiny automobiliek na celom svete....
jasisoft: jj opravdu jsi mi dal podnet ty a dal jsem na tebe :-) a diky tomu, ze mam transport z U.K. temer gratis (nahodou tam nekdo jede), tak to vyjde na neskutecne malo.

20.06.2011, 01:20 |
Olda Jezdím na DS 2500 a jsou super... Jen ta cena :)
Nahodil a zajel jsem právě Ferodo Premier. Spokojenost maximální a cena se mi zdá také dobrá. Brzdy jsou 4 pístky Brembo.
zaměnil jsem TRW za Feroda, a kotouče TRW nechal stočit ...
desky špiní o poznání méně, ale kotouče kopou jako kráva pořád :o(
dostal jsem doporuční na EBC, uměl by někdo na civic coupe EJ2?
EBC neni problem, umim ca do 7 dnu, kdyztak na majl
ja bych zase potreboval neco co bude brzdit trosku lip za mokra, mam megana sport, 4 pistky brembo, za sucha to brzdi neskutecne dobre, ale jak trochu sprchne, tak ta ucinost klesne
Ještě jsem zapomněl, že desky Ferodo Premier jezdím v kombinaci s kotouči Brembo. Nějaká základní řada.