Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Uprava sani 1.2Tsi

 o Navštíveno 11620x o
o 05.11.2017, 11:34 | fabiamk3
Ahoj

Som tu pod novym nickom.

Premyslam nad upravou sania na F3 1.2tsi 81kw od forge motorsport vid foto.Moj dotaz je ci to ma zmysel a potencial aj bez chiptuningu?S tym ze by som urcite urobil odtienenie od motoru s privodom vzduchu.Ide mi o to aby vykon motora kw/nm ostali na hodnote aka je teraz a hlavne neklesli,nepocitam s tym ze by tam bol nejaky ohromujuci narast vykonu.

Co si o tom myslite?skusenosti rady?Od forge mam uz blow off a hodilo by sa to tam k sebe

foto k příspěvku  od fabiamk3



o 05.11.2017, 11:34 | fabiamk3
Takto to teraz u mna vyzera

foto k příspěvku  od fabiamk3

o 05.11.2017, 12:28 | camron
Predpokladam, ze zadarmo to nebude...a zaroven od toho nic necekas. Nejak nechapu smysl te upravy?
o 05.11.2017, 12:37 | fabiamk3
camron : lepsie je neocakavat a pocitit narast ako ocakavat a nepocitit nic :D ide mi spis o to ze ked teraz vymenim k&n filter vlozku co mam za papierovy tak malinko citim ze motor sa nenecha tak lahsie vytocit,tak by som bol rad za tu ochotu vytacania ale s tym az nepoklesne vykon/nm pretoze sa mi paci zvuk aky motor potom ma.Planujem vyfuk od Foxu na dalsi rok ale nechce sa mi moc chipovat,Auto bude uz len na vikendove jazdenie a na okruh pre zabavu len
o 06.11.2017, 09:31 | CervinVega
Chybející tepelné odstínení je nejvetsi problem te úpravy...
o 06.11.2017, 10:00 | Pglock
Když tak čtu todle téma, tak mi to nedá...

1.2 TSi na okruh a víkendy?

Pokud nehodláš dělat něco dalšího - pouze do toho nalejt vejfuk a jakýsi sportovní "sání" tak se na to vykašli a nech to v sérii. V případě rozsáhlejších úprav to smysl má.

Nicméně - základ je sání studenýho vzduchu. Což tady není ani omylem.

Suma sumárum - vyser se na to a jezdi. Protože jakýsi "sportovní sání" a a vejfuk maj vliv poměrem cena/výkon nesmyslnej.
o 06.11.2017, 11:18 | fabiamk3
Cervinvega a pglock - V 3-tej vete som pisal ze by som urcite robil odtienenie od motoru.A zabudol som len dodat ze tam mam sportovy podvozok od eibachu ale jazdim pre zabavu a auto bude uz len na zabavu a nejake upravy pretoze uz ma svoje odrobene a ostane mi
o 06.11.2017, 12:46 | assassin
fabiamk3 - on vervin to nejspis myslel tak, ze odstinit to tam nebude vubec snadny - naka prepazka nebo folie smerem k motoru te nezahrani, zalezi na tom odku to bere vzduch - a to tady jasne bude z motoroveho prostoru.
o 06.11.2017, 13:04 | Kapka (M)
kdysi jsem na svá Octa RS udělané takhle..přepážka+přivod studeneho vzduchu z předního narazniku

foto k příspěvku  od Kapka

o 06.11.2017, 13:11 | tibaltík
celkom nechapem tvoje uvazovanie. chces nieco na okruh/vikend, ale nechces cipovat, ale chces vyfuk a sanie??? to je trochu zvlastne.
Ak chces viac zabavy, vzkasli sa na sanie/vyfuk a daj to cipnut. ak to mas kvazi ako spotrebak na vikend tak ti moze byt jedno ak motor po par tisic km vyleti cez vyfuk, a aspom budes mat nejaky narast vykonu. Zaplatis ovela menej ako za vyfuk/sanie co su takmer bez efektu. A riesil by som aj lepsie brzdove platnicky. nech ten brachialny vykon aj skrotis :D
o 06.11.2017, 14:58 | fabiamk3
Assassin - S odtienenim problem nebude ani s privodom vzduchu,original privod ide z masky cez spojku do boxu,da sa zohnat rovna spojla ktora pojde pomedzi baterku a blow do odtienenia s tym problem vobec nemam a pocitam s tym.
Spis som chcel najprv urobot sanie a vyfuk a ked bude lepsie to chipnut tak to aj chipně a auto uz moze mat sanie a vyfuk hotovy ak to bez toho zmysel nema
Kapka - dik za reakciu a nevlhol ti ten filter ked si jazdil za dazda?Alebo sa tam voda nedostAne?Nemal by som to uplne ma priamo z masky ze by mi tam tiekla voda
o 06.11.2017, 15:39 | assassin | Upraveno: 2017-11-06 15:40:06
Ono se proudeni vzduchu docela blbe odhaduje, klidne tou trubkou z narazniku muze prijit jen 10procent nasavaneho vzduchu a zbytek si to vezme z motorovyho prostoru, bez mereni a pokusu/omylu se to neobejde. Nebo jestli nejaka firma co ma vysledky uz ma reseni hotove ktere funguje, tak proc ne. U auta pro zabavu bych dal to sani kde je ted baterka + to stineni a baterku kde je ted sani, lehkou LiFePO4 :) nemyslim si ze zmena sani/vyfuku bude nejak razantne znat ve srovnani schipem, zvlast v pomeru k cene to nebude zadna slava. Ale kdo si hraje nezlobi a jak rikas, vytvori to prostor pro budouci upravy (jestli zustanes u fobie)
o 06.11.2017, 15:47 | CervinVega
Motoru voda "nevadí", může jí spalovat až tuším 20% objemového množství nasávané směsi. Nesmí ji nasát najednou, což u filtru dost dobře nejde (měl jsem sací otvor v kapotě přímo na filtrem, ikdyž voda šla náporem až za filtr, tlak je všude stejný, "náporem" si nikterak nepomůžeš, jen budeš častěji čistit/měnit filtr... tedy za předpokladu utěsněného boxu, což je obtížnější než se ti teď zdá).
Beztak ten chip bude "generic", tzn. nějaký vliv "tajné zbraně" v podobě vymrveného sání nebo uřvaného výfuku nebude mít vliv... Co větší IC s menším vnitřním odporem a řádným přívodem/odvodem vzduchu?
o 06.11.2017, 18:28 | fabiamk3
cervinvega - samozrejme IC by bol dobry ale neviem nevidel som ziadnu takuto upravu na 1.2 tsi pretoze pokial mam dobre info tak cooler chladi u tohoto motoru vzduch vodou takze ano asi by sa to dalo prerobit ale to bude teraz asi nerealne.
Znamemu v BSR prave montovali vyfuk ten nebol moc urevany celkom decent normal s tlmicom a prave toto sanie a jemu to nechali otvorene a len mu tam nasmerovali tu hadicu s privodom vzduchu a nechali to tak co sa mi moc teda nepaci tak premyslam ako by to bolo najlepsie urobit

assassin - a nebolo by teda lepsie potom urobit uzatovrene sanie napr od BMC?ponukaju uni sanie napr do 1600cm3 s tym ze sa tam urobi privod vzduchu a salo by to vzduch len od masky?URcite by som chcel zacat tymto a na koniec chip napr od power tecu kde to zoberu na valce pred a po uprave nie len nahrat soft. ako to robi apr alebo bsr
o 06.11.2017, 18:50 | Honza2.016v
to seriový mi přijde tak nějak líp řešený než to "tuning" ...zachovat styl seriovýho, jen zvětšit průměry... tj. trochu se zamyslet a udělat to podle sebe-než kupovat nesmysl za nesmysl prachy..

ad. vejfuk - pokud ho nepřekopeš hned od turba, nemá cenu se tím nějak zabejvat cat back přidá nic moc..

tj. downpipe+100/200CPSI kat, 1-2 plněprůchozí tlumiče (dle požadavku jak moc to má křičet..) s potrubím 50-55mm... to něco dá...

k tomu doladit soft- sice nevím jak - koncern ladí TSI motory na stechiosměs i při WOT (viz datalogy např. supersprintu-kde lambdy klesá pod 1 kolem až 5500..)..takže jedinej prostor tu je na úpravu tlaku turba, předstihu a možná trochu přikrmit, aby se to neuklepalo.. tím se ti stane to, že to úměrně přidanýmu palivu začně žrát :)
o 06.11.2017, 19:09 | fabiamk3
Honza2.016v - niecim takym?Uzatvoreny uni box predavaju podla obsahu motora s tym ze by to fungovalo ako seriove sanie ze to bude sat vzduch tam kde to vyvedies
Vyfuk no jedine co sa da zohnat tak je od prveho tlmica vratane,zvody nebudu este nikde si myslim
a soft. tak to vobec netusim ako a co by tam mohli upravit to by som riesil uplne asi na poslednom mieste

foto k příspěvku  od fabiamk3

o 22.11.2017, 12:56 | Rustapha-659
Hele NEvidím fotky jenom já? Nebo se něco nepovedlo? :-)
o 22.11.2017, 13:07 | Davados
Chrome a v telefonu taky nevidim
o 22.11.2017, 16:06 | Honza2.016v
nevidím nic - ztratily se i ty původní.. (starej ntb, XP, FF)
o 22.11.2017, 16:12 | Tuner#2
Daryl to tu má celý rozesraný viz. připomínky k fóru...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3143 sekund.