
Navštíveno 793x

Byl sem na brzdě a naměřil sem míň a to o dost. Zjišťoval sem kde je problém a prý to dělá ESP, který do toho zasahuje. V servisu ho neumějí odpojit (prý skoro u žádnýho auta to nejde) jak se teda měří výkon? Ten rozdíl je prý kolem 30%.
tak ESP neni snad problem vypnout ne? .-) Aspon koncerny maj na to knoflik

08.04.2006, 06:55 |
clown ESP zasahuje pri prokluzu atd ne ? Jako, ze bys strhnul valce a uklouzlo ti to na tom ? kuwa to mas S16 nebo co ?
kazdopadne by to melo jit vypnout .. vzdyt ne vse auta maj ESP a kdyz se ESP dodelava, tak se dost casto jen aktivuje v RJ ... aspon tak mi to bylo receno u VW .. proste pripojit ESP rj hlavni rj... tak by to melo jit i opacne .. ne ? stejne jako vypnout airbag
no jistě já taky, ale nevypnu ho celý a další věc že nad 50 se zas aktivuje. mám 307ku a origo tam je 180k, chci změřit kolik doopravdy i s dalšíma úpravama. Bylo mi řečeno že se s tím drbali v servisu 3hod. a nepodařilo se to odpojit. Jinak abych to trochu trochu osvětlil - auto pozná že se mu netočí zadní kola, pozná že to není normální režim jízdy a přiškrtí auto zhruba o 30% výkonu i s vyplým ESP..měřili ste někdo novější auto na brzdě?
ty vole, tak to sis mel zjistit jeste pred koupi, ze nejde vypnout esp. takovy auto je pro zlost
tj, souhlas, tohle dela kamosovi i novej megane, vypne, ale jakmile prekroci urcitou rychlost, zase se to zapne. strasny...

08.04.2006, 19:08 |
Long bezpecnost nade vse:)
spíš pro leváky všechno....
kamil306: nedokázal by to vypnout někdo kdo dělá modifikace ECU nebo dělá odblokování omezovačů a tak? možná jsem teď vyplodil pitomost, ale zeptal bych spíš tam než v klasickým servisu...
No do řízení to nějak výrazně nezasahuje, kromě zimy to auto nějak neomezuje, jde to vypnout aby to nepřibržďovalo v zatáčkách kola, protože když se tomu dá za krk, tak na podvozku a těhle kolech to esp škrtí moc brzo. Ondro, přes servis se řešil i chip a ti omezovač posunovali, takže to s tím asi nesouvisí. Je to škoda, že to nejde změřit, včera sem zprdele zkoušel na křižovatce sprint s Focusem STi a bacha:-) na dvojku sem mu ještě stačil, ale pak mi ujel s přehledem:-)) jen zvuk to nemá moc hezkej..ale jinak mazec kára!
kamil306 : a věděl že s ním závodíš? :-))))))))))

09.04.2006, 09:58 |
kamil306 | Upraveno: 2006-04-09 09:58:26
Se Koubo pochlub se svým autem, rád se mrknu!;-)
Já vím, je to drzý, ale jestli to ESP neužívá pro sejmutí otáčení kol svoje čidla (i to už jsem viděl) ale jak je běžné čidla ABS, co způsobit dočasně "failure" ABS - např. vytažením pojistky ABS či odpojením čidla u kola? Pak se sice rozsvítí v přístrojové desce "vánoční stromeček", ale ESP by nemělo reagovat.....
To nevím z čeho to snímá, ale on se ten stromeček rozsvítí i tak na brzdě, i když čidla neoblbuju - jenže jakmile s tím je něco v nepořádku, tak to neběží dál normálně, ale ŘJ omezí výkon..spíš bych potřeboval zkušenosti od někoho kdo taky měřil nový auto a kolik naměřil. Je taky možný že mi kecali, nic to neomezuje a má to tak nízkej výkon normálně:-) ale tomu moc nevěřím protože RS oktávce stačím..
seriovy RS stačí kdejakej starej krám.....
scream: :-))))to cos napsal mi prijde absolutne mimo mísu. RS nebylo nikdy prezentovaný jako the best of. skoro ke kazdýmu novýmu autu se najde nejakej "starej krám", kterej mu bude stacit. to bys musel musel mit Carreru GT a i tam se najde starej krám McLaren F1, kterej by ti stacil. coz musi kazdej vyrabet auta, ktery vsemu co je starsi napráská? to by muselo mít všechno nový 800koní.
taky mi to připadne trošku ujetý, další věc že ten můj novej krám váží 1700kilo...
a screame, ty co příspěvek to perla...
Luke: to mas sice pravdu, ale ty stary kramy myslim parirove slabší. tim myslim skoro kazdy gti a Gsi z devadesatejch let....
kamil: nesud lidi ktery vubec neznas a absolutne nemas paru o tom co ví nebo neví. dík
Scream: nj, jenze to je dany pomerem vaha/vykon, s tim jiste budes souhlasit. ted jde o to, proc jsou novy auta tezsi. myslim, ze hlavni duvod bude bezpecnost, starsi auta nebudou mit takovy deformacni zony, nebudou mit tak tuhou kastli a spoustu dalsich veci. o výbavě nemluvě. ale mozna se mýlim.
kamil: me ted tak napada, co máš v tom žabožroutu za motor? to je ten 3.0 V6 nebo co se tam dava?
stačí když vidím co furt melou, vždycky píšeš absulutní hovadiny co nemaj s dotazem nic společnýho...
já nevím, ale seš trochu mimo...205gti sem měl a má to přezdívku rakev na kolech, proč jsou ty auta rychlejší? není to tím že váží polovinu?
Luke to napsal dřív:-) nene tem tam nedávají, mám dvoulitr, ten rychlejší:-)
sem netušil že do francouze dávaj 180ti konovej dvoulitr, to nemusí jet zle
Luke: jasně, ale taky bych rekl že to je tim, že benzinovejm motorum VW proste neco chybí. I stejne tezky auto papírově srovnatelny, vetsinou jede hur.
kamil: to mas pravdu, ale ta stara rakev na kolech, ktera je sice uz davno za zenitem, ale i dneska nebídne daleko víc řidičskejch zažitků nez dneswn auta. ale vsude je mince o dvou stranach..... 180PS 2,0 ma Xsara VTS a, Clio Sport a Peugeot RC ne?
ano, benzinovy motory VW od dob 1.8T uz opravdu nejsou dvakrat povedeny
uvídíme co ty nový, ale meli by se držet spíš dieselu si myslim..... IDocela me zajíma to FSi, pokud si dobre pamatuju je to víc než 10let starej patent Mitsu, ktery to zavrhli, ze to je k nicemu a oni to koupili a zacli na to stavet. sem na to moc zvedavej....
2.0 FSi je naprostej propadak. ten motor je hroznej...
jo je to ten samej motor jako 206RC. s tím gti s tebou samozřejmě nesouhlasím, protože podvozek je hroznej, ale jinak sem z toho auta byl celej pryč:-) a co 2,0 TFSI, nevím jak je to s poruchovostí, protože ten co máme doma se sere furt, ale táhne krásně..
ten by me taky zajimal, ale jeste jsem nemel moznost se s nim svest
stojí za to, řídil sem jak A3 v automatu, tak golfa v manuálu a je to s tím mím nesrovnatelný, on to hodně hraje krouťák - já 203 a ten má 280Nm. Myslím že ten motor dostal i nějaký ocenění. Ale mít turbo v cc, taky by mi to lítalo:-))
kamil: Gti melo super podvozek, neskutecne sedí, to že si ho mel vymlacenej, jak je tomu z 95% zvykem je treba vec jina. Ale pokud 205GTI ve stavu je to dobry auto, dokud se nezacne srat.....
hmm podivny, ze 1.8T se umistilo nekolikrat jako jeden z nej motoru preplnovanejch, to same ted 2.0T FSI
zjistete si prosim fakta nez zase zacnete se subjektivnimi dojmy ;-)
na 2.0 TFSI a 1.8T tady nepadnul jedinej zápornej názor, takze to cos napsal moc nechapu..
zkus si to precist jeste jednou, pak to mozna pochopis ;-) jen napoveda pro nechapave - RS = 1.8T
i kdyz vlastne koukam, ze to tak mohlo vyznit s tema nic moc VW motorama, ale ja mel na mysli spis ty 1.4, 1.6, 2.0
no nevim, sem fakt asi tatar, ale nemuzu najit jediny slovo, jedinou vetu, ktera by hanila 1.8T v RS
seriovy RS stačí kdejakej starej krám.....
ano, benzinovy motory VW od dob 1.8T uz opravdu nejsou dvakrat povedeny
že benzinovejm motorum VW proste neco chybí
2.0 FSi je naprostej propadak. ten motor je hroznej...
staci??? jednoduseji uz to fakt neumim
ad:"ano, benzinovy motory VW od dob 1.8T uz opravdu nejsou dvakrat povedeny" mysleno tak, ze motor 1.8T je jeden z poslednich zatim dobrych benzinaku, myslel jsem, ze vetsina lidi to takhle pochopi, koukam, ze budu muset psat vic polopaticky
ad:"2.0 FSi je naprostej propadak. ten motor je hroznej..." pokud jsi mel moznost se svezt s 2.0 FSi bez turba, musis bejt blazen, pokud reknes, ze ten motor je dobrej. s dvoulitrem v turbu jsem jeste nejel, takze nesoudim.
ad:"seriovy RS stačí kdejakej starej krám." si myslim, ze bylo vysvetleno, to nema s motorem v RS vubec nic spolecnyho
a to ze benzinovym motorum VW neco chybi, autorem sice nejsem ja, ale fakt mam pocit, ze dobrych benzinaku VW moc nema...
dobry, na vysvetleni mi to staci :o)
nekdy asi formuluju svoje myslenky ne dost srozumitelne ;-)
hm, tak si pokecejte...a někdo kdo měřil...pro změnu?
pochybuju, ze tady nekdo takovej, komu se ESP samo zase zapina a meril na brzde je.
díky za odpověď...většina aut to takhle má, ať je to peugeot nebo audi! Např. A6 je hezkej příklad
A6? nevim jak ted ta nova generace, ale ta stara to rozhodne tak nema
ta nová jo..nebo nevím jakou máš na mysli - teď ta auktuální, r.v. 05
A fakt v případě fyzické poruchy (samozřejmě záměrně způsobené) na systému snímání otáček kol dojde k omezení výkonu motoru? Zkusili jste to někdo? Já to tedy zase tak moc nestudoval, ale mám za to že ne, že se rozsvítí příslušné poruchové signálky, systém ABS/ESP se automaticky vyřazí z provozu a toť vše...
Luke_288: Tvoje hodnocení motoru 2.0 FSI je dost v rozporu i se zapřísáhlými odpůrci koncernu. Nebude to tím, že už jsi z těch TDIček náhodou zlenivělej podřadit a vytočit? :o)
[ Link ] =
redbaron: nebude to tim, spis je to tim, ze kdyz uz benzina, tak by mel umet i jiny veci nez dejchat pořádný naftě na záda a dělat vír v nádrži.
RedBaron: ne, zajdi si nekam pucit passata s tim motorem a jiste se mnou budes souhlasit. rozhodne sem ho nestetril...