
Navštíveno 641x

Mám ted venku výfuk, na povrchu je někde trošku narezlej, tak mě napadlo jestli to neobrousit a nečím nenatřít.. nemáte zkušenost? Má to vůbec smysl?
díky
ma to smysl, vem ho celej dratakem na flexe, odmasti a nastrikej sprejem na kamna nebo necim do aspon 600C

09.04.2006, 15:03 |
20bad no myslim ze to velkej vyznam mit nebude, ten kov je extremne namahanej jak teplotou tak vlhkem atd, kdyby to melo zasadni vyznam delal by to uz vyrobce.
nerez rulezzzzz:-)))
kdyby mel nerez zasadní vyznam nemeli by vsechny auta nerezovy vejfuky chytraku?
Zinkovy sprey....jedine co je fakt dobre na vejfucky.
ja si vzdy vystacil se stribrenkou na kamna :-)
Díky všem.
Takže když to tak shrnu, co třeba tento?:
zinkový sprej specialní světlý, do 600C
[ Link ]
Mám doma spec. barvu na výfuky,vypadá jako stříbřenka....určitě to budou mít v autodílech...

09.04.2006, 19:50 |
Lukaash | Upraveno: 2006-04-09 19:52:24
nemely...maj ho jen ty lepsi...jako moje Gee :-P
ne vazne...ten AK vyfuky by to dost prodrazoval, a konkurence nespi...
Scream, samozřejmě že existují auta, která nemají od výrobce "naprogramováno" dojit zákazníka na garancích s pomalu pravidelnou výměnou kusů výfukového traktu a mají ho celý z nerezu, mnohdy ještě s garantovaným kilometrovým proběhem.
jasne vsichni si dame vejfuky z nerezu aby meli nasi spoluobcane nosit co do sberny :-)))) to si ten vejfuk radsi koupim jinej az zrezne
Např. Aston Martin, RR a Bentley, Jaguar, ......... mám pokračovat? :-D

10.04.2006, 06:37 |
Kmoda No nevim jestli pomuze barva kdyz vyfuk rezne spis zevnitr.Nejdriv jdou ruzne ty prepazky,vrtane trubky a pak prorezne plast a je vymalovano. :-)

10.04.2006, 09:28 |
Etien (M)
jako Kmoda: každej vejfuck rezne zevnitř... jakýkoliv natírání je jen zbytečná kosmetika...
radek.613: aha, presne tyhle auta jsem cekal, jenze tohle je trosku jina liga
Je to sice trošku "jiná liga" :-D, ale alepoň je vidět ten přístup vůči zákazníkovi, jsou to divize koncernů co pochopili slovní spojení "spokojený zákazník". Holt u koncernů low-cost soc generation pořád platí "zákazníku neotravuj, plať a poraď si jak chceš"....
souhlas...proste co nejnizsi cena, jen aby to proslo zarucni lhutou (trosku nadsazene receno)...

10.04.2006, 20:23 |
BULOH radek.613: no nevím, já jsem měl takové to lowendové auto a výfuk na něm vydržel 100 000km, tak nevím.
To buď rád, 100 000 zase není tak moc, to je tuším právě většinou konec záruční lhůty ne (3 roky nebo 100kkm).
to nebude pristupem k zakaznikum, ale dle me v tom hrajou roli penize. snad byste nechteli do Fabie junior davat nerezovej vyfuk.