Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Jak toto funguje - princip a na co?

 o Navštíveno 1047x o
o 27.04.2006, 08:51 | Octan
Strasne by me zajimalo na co a jak fuguje tato soucastka.Mela by to byt stavitelna kost stabilizacni tyce u Octavie ale vubec nevim na co to je dobre a jak to funguje to nastavovani.
Diky za pomoc

foto k příspěvku  od Octan



o 27.04.2006, 08:54 | Wheelman | Upraveno: 2006-04-27 08:55:39
To je štělování odklonu kola tzv. camber kit. Pokud snížíš auto a na nápravě se ti udělaj áčka, tak timhle se daj eliminovat.
Jinak funguje to tak že se to dá místo originálu a je v tom závit, kterej když se šroubuje tak se to buď roztahuje nebo zkracuje
o 27.04.2006, 08:56 | Octan
A zadny jiny vyznam to nema?Ja to dostal v sade se stavitelnym podvozkem ale nic u toho nebylo tak jsem nevedel nejdriv na co to je a kam se to dava a pak jsem tedy prisel ze je to je misto te plastove kosti stabil. ale jak to funguje ci na co to je nevim.
diky
o 27.04.2006, 08:58 | Wheelman
No já myslim že tenhle význam je docela dostačující
o 27.04.2006, 09:24 | Ondras
Neznám detailně přední zavěšení kokty, ale může mi někdo vysvětlit jak kostmi nastavím odklony? Mé skromné vědomosti říkají, že okdlony se nastavují stavitelným horním uložením tlumičů. Stavitelnou kost bych viděl spíše jako řešení problému, kdy při větším snížení hrozí riziko kolize stabíku s jinou částí zavěšení nebo karoserie. Rád se nachám vyvézt z omylu.
o 27.04.2006, 09:36 | Octan
No ja jsem prave slysel ze je to na neco jako psal Ondras.Ze kdyz by jsi to hoidne snizil tak aby jsi neznicil poloosu, aby nedoslo prave kolizi poloosy se stabilizatorem alespon tak jsem to slysel a tak jsem se chtel zeptat.Tohle asi nema vliv na odklon kola.
o 27.04.2006, 09:40 | dh
Pokud jsou to stavitelne kosti stabilizacni tyce tak to s odklonem nema nic spolecneho a slouzi pouze pro lazeni predpeti stabilizatoru.
o 27.04.2006, 09:51 | FBS
taky sem čuměl jak puk co nam to chce wheelman říct...
o 27.04.2006, 09:52 | DoktorF
dh ma pravdu....
o 27.04.2006, 09:57 | Zephyr
a nebude to tzv kurvitko ? :-)
o 27.04.2006, 10:03 | TAZZZZ
kurviko loooooooooooooooool
o 27.04.2006, 10:43 | Lukaash
taky bych to videl jako dh...
o 27.04.2006, 13:02 | Wheelman
Aha, tak to se omlouvám, myslel jsem že je to na zadek, u hondy to tak je a vypadá to tak :-(
o 27.04.2006, 13:31 | MarauderZ28
tím napružíš stabík takovým způsobem, že když pak v sezvisu měněj ramenu ustřelí to mechanikovi kedluben ...
o 27.04.2006, 13:53 | Pepino
Mar: :-D
o 27.04.2006, 13:56 | Rajdlos
Mar: :-))))
o 27.04.2006, 13:58 | Octan
Tak to je dobry Marauder. :))

Ne tak fakt na co to tedy slouzi a jak se s tim pracuje, ci jak se to nastavuje a co se tim nastavuje a v posledni rade jak to spravne nastavit.
Ted jsem to nastavil na delku jako origo kost.Ale rad bych znal presnou funkci
tohoto zarizeni a nastaveni.

Ale ten mechanik je dobrej.:))
o 27.04.2006, 15:47 | Milan_K
Pochybuju i o nastavení předpětí stabilizátoru jelikož není pevně uchycen k nápravnici. Jde jen přes kosti k ramenům na levé a pravě straně a příčit to proti sobě je nesmysl.
o 27.04.2006, 18:10 | Lukaash
mno jo...
o 27.04.2006, 18:40 | m1tv
zaleži jak je to velky . protože ta kost je blbost ten stabilizator se přizpuspobi poloze ramene a že by ho takle napružovaly?? to je divny koukni jestly to nepatři jinam třeba na zadek..ale zase kokta ma pevnou zadni napravu co?? fakt divny..
o 27.04.2006, 23:56 | dh
nastavuje se to tak ze si sednes do auta ktery stoji na rovny zemi (zatizis ho tak jak by na okruhu bylo zatizeny) a stelujes to tak aby tam nebyl tlak ani jednim smerem - kdo si s tim hral vi o cem mluvim, kdo nehral tak si to nekdy zkuste :)
Ramena pracuji diky stabilizatoru proti sobe, ale vaha ridice pusobi na jedne strane a touto stelovaci kosti to prave uvadis do toho neutralniho stavu - ve vetsine pripadu ti bude stelovaci stacit jen ta jedna u ridice, ale dovedu si predstavit situace kdy muzes mit malo prostoru a to co na jedne strane uberes, budes na druhou stranu potrebovat pridat - bavime se o milimetrech, ale i ty muzou hrat roli na okruhovem specialu. Lazeni podvozku je alchymie :)

na aute pro provoz na silnicich to vicemene nema zadnej efekt se tim zabejvat, seriovy kosti ti budou fungovat jak maj a nebude te znervoznovat ze mas neco laditelnyho a nevis jak to ladit :D
o 28.04.2006, 07:46 | Octan
Tak diky za pomoc.
No byly v sade s podvozkem tak jsem je tam dal misto tech originalu.Ty uz byly jakysi spatny a tyhle stavitelny vypadaji lepe a i by mohly vydrzet vic nez ten plast.Nastavil jsem je stejnou delku jako original a sup tam s nema.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3827 sekund.