
Navštíveno 4173x


20.05.2006, 18:15 |
206HDi | Upraveno: 2006-05-21 13:37:09
Prodám 206 2.0HDi.Spousta uprav(čip Bitpower 96kW,sportovní podvozek,rozšířený, apod.),2x alu(17" a orig.15" na zimu).Velmi pěkné a spolehlivé auto.Nutno videt a svést se.Foto mailem.
Vice info na tel. 724689109.
Jižní Morava (Vyškov).


20.05.2006, 20:48 |
suuuk pěknej kousek až na pár samolepek :o)
Jako bych ho odnekud znal...

21.05.2006, 11:30 |
clown hezkej

21.05.2006, 11:56 |
aštar Můžu upřímně říct, že majitele znám... stará se o to krásně a autíčko je v naprosté pohodě. Taky jsem to řídil a na naftu to jede pekelně. S mým Focusem TDDI se ho vůbec nemůžu držet.
no nevim ale peugeot turbodiesel nedelal.Jelikoz mame v rodine taky 2.0HDI ale ze by to byl turbodiesel :)))

21.05.2006, 12:44 |
aštar slovo turbodiesel tady nepadlo. pro spokojenost HDI je preplnovany common rail
aštar ale ono tam nahoře je že je to velmi pěkny a spolehlivy turbodiesel :o)
tak si to poradne precti
20/05/2006 18:15 206HDi - Prodám Peugeot 206 2.0HDi
Upraveno 2006-05-20 18:46:42
Prodám 206 2.0HDi.Spousta uprav(čip Bitpower 96kW,sportovní podvozek,rozšířený, apod.),2x alu(17" a orig.15" na zimu).Velmi pěkný a spolehlivý turbodiesel.Nutno videt a svést se.Foto mailem.
Vice info na tel. 724689109.
Jižní Morava (Vyškov).
OT: jakej je rozdíl turbodiesel x přeplňovaný commonrail ???
Na rozdil od jinych vstřikovacich systemu ,motory typu Common rail pracuji s tlakem paliva vznikajicim nezavisle na jednotlivich vstřicich do valcu.Vysokotlake čerpadlo plní společní (common) akumulační objem(trubku,lištu-rail) palivem pod vysokým tlakem,kde zustava trvale stlačeno a pripraveno.Z teto zasobarný uvolnuji jednotlive elektromagnetické ventily(vstřikovače) potřebné množství paliva pro každy válec.
Já vím jak funguje CR, ale ať má naftový motor jakýkoliv typ vstřikování + turbo tak je to turbodiesel ne? :o) No to je jedno... jinak je pěknej :o)
tyhle hajzle s cipem jezdi jak z praku :-) nedavno jsem se s jednim trosku skadlil a na rovinkach mi decentne ujizdel ale rekl bych ze u peugeotu 206 dost zaspali na brzdach. ma HDI vzadu kotouce nebo jen vpredu?

21.05.2006, 23:55 |
imax pekny ... mozna by to chtelo kola do bile barvy ;)
Pazouty jsou moooc krasne auticka, ale to je asi tak vse :(. Aspon ta nase 206 je hruza. Razeni jako v traktoru, neustale problemy s RJ (2x nas odtahovali od turnova zpatky do Prahy) a vrcholem bylo to, kdyz se na miste ridice zacala "HORET" sedacka... Neustale reklamace, neochotny prodejce LionCar Kunovice atd. :(
God bless Honda.
Petrik - pral bych ti svezeni v 306 gti-6 nebo 106 s16 :-) zmenil bys nazor ... kazdopadne s 206 kama se moc nevytahli, ta "ostra" RC je uplne o nicem.
btw: kdyby nekdo mel tu moznost nekde videt rozstrelenou 306 GTI-6 (s16) s motorem a prevodovkou OK, dejte vedet ;-)
no a jaká je cena? nebo představa? teda pokud jem to nepřehlédl:O)
kdyžtak více fotek na mail, díky
m.uriel@seznam.cz
Dekl: taky rikam vsemu turbodiesel. nedovedu si predstavit rikat treba commondiesel
Luke_288 recht.....nebo taky trebas? ropohlt, (bratr svý žábě říká "turbodehet" - TD)

22.05.2006, 12:06 |
ajsik | Upraveno: 2006-05-22 12:08:52
professor_W . a ja bych ti pral jizdu v 205GTi , to je teprve brko ... 306 a 106 jsou super ale na 205 to nema :)
tu svou jsem uz dal do kupy a naposled jsem zkousel najit hranici a nasel jsem ji behem jedne tahle zatacky (dalnicni sjzed - 180°) kdy jsem hnedka krasne citil jak mi zacina utikat zadek a pridanim jsem plynu mu vysvetlil ze si ma dat pohov :-D a pak jsem prudce ubral a uz jsem slysel jak krasne rvou zadni gumy a mohl jsem jit pod plynem do kontra pekne to rozpalit na 3jku do pripojovaciho pruhu ... mel jsem VTS ale tohle ho prekonava :)
professor_W: david106s16 z P-C clubu vozi z anglie francouze a myslim ze tam GTi-6tek jezdi mraky zkus mu napsat ...
nj,205 byla genialni auto,jiste ze lepsi nez 106,hlavne lehci a 1,9 silnejsi. ale co se tyce seriovyho odladeni podvozku,nema 106 s16 konkurenci. btw...306 gti-6 kvuli jedne veci...6-ti kvalt:-)
já nevím máti má 206 je to sice 1,1i ale není to nejhorší.má najeto 60000 a bez sebemenších problémů jen olej a brzdy se měnily-předek.