Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Kapalinové vs plynokapalinové vs plynové tlumiče

 o Navštíveno 590x o
o 30.05.2006, 15:52 | Honza33
Asi mě čeká výměna tlumičů tak se chci poptat na výhody a nevýhody jednotlivých typů tlumičů, vyzná se někdo?


o 30.05.2006, 17:11 | aka
Hm, tento problém jsem nedávno taky řešil. Obecně se dá říci, že kapalinové (olejové) jsou levnější než plyno-kap., ta plynokap. by měla být krapet tvrdší než kapalina.
o 30.05.2006, 23:48 | clown
plynokap lehce tvrdsi nez kapalinove, zase pomaleji se zahrivaji na maximum a tim dele snasi zatez .. bezne kapalinove udelaji pri ohrati penu a ztraceji na ucinosti ..

vozy stredni tridy a vys maji vetsinou origo plynokapaliny ..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3096 sekund.