
Navštíveno 953x


03.10.2005, 17:25 |
imax

03.10.2005, 17:26 |
imax

03.10.2005, 17:36 |
imax Kupil jsem nova kola a taky nova pneu. Cekal sem ze se zlepsi jizdni vlastnosti, ale stalo jse to ze mi auto nejako moc plave nevim cim to je??? Pneu pred tim 165/70 R13 - ted 195/50 R15....mozna je tam spatny tlak v pneu! Poradte pls nekde jaky ma byt spravny tlak v pneu? Je to Dunlop SP sport 01 , ale nemusi to byt prave tohle! Vsem dik za rady
Ono vetsi kolo o 2" a vetsi pneu neco vazi, je to neodpruzena hmota a tlumice ji nemusej pobirat. Jinak bych zkusil tlak podle stejnejch udaju, cos mel ty 13". Prefoukana guma uskakuje, podhustena plave. proste neni zadnej univerzalni tlak, zalezi na zatizeni naprav.

03.10.2005, 17:55 |
Daryl (A)
podle prvniho obrazku bych rek ze mas podhusteno.
ja mam 215/40 a hustim na 3,2 predek a 2,6 zadek.
195/45/14 a hustim 2.7 predek a 2.5 zadek....auto ma 1200kg a je to 2litr- sedi jak pribyty
195/50/15 2.5 predek 2.3 zadek auto taky 2litr ale 1250kg:))) obcas , na mokru ustreli prdel

03.10.2005, 18:09 |
imax No pozrem na kolik to je ted a porovnam, ale ty pneu robili servise tak nevim jeslti to bude preve tohle? Cim by to jeste mohlo byt?

03.10.2005, 18:12 |
imax Ne ne ty jsem mnenil za nove jeste pred pneu

03.10.2005, 18:12 |
imax Tak isto aj capi vsechny a geometrii
no a nebo taky by to chtělo nechat ty nový gumy trochu zajet, ne???????
to píšou všude že nový gumy se musí zajet....
imax - to je normalni. Proste mas ted sirsi pneu a o dost nizsi profil. Auto pak proste citliveji reaguje na povrch silnice (koleje atd...) Me to dela taky - zima 175/65/14 a leto 215/40/17 rozdil jak prase. Ale rozdil dela i znacka pneu. Mě to na yokohamach 215/40 plavalo na vyjetych kolejich o dost vic nez treba na 215/40 nokie, nankang
Prej plave... právě naopak plaveš ty protože teď pneu je široká, nízkoprofilové boky nepodajné, vymetáš koleje, každá nerovnost tě tahá a chce to pořádně držet volant. Počítej s tím, že až několikanásobně stoupne opotřebení tlumičů, čepů atd. Známe to asi všichni :o)

04.10.2005, 16:19 |
imax to RedBaron: az na to jsem to skusel na rovne ceste bez koleji a na to ze je to sirsi pneu, bych cekal lepsi ovladatelnost vozu!!! A mi nerikej ze to tak neni!!! Som menil na G4 pneu ze 195/65 na 225/45 a rozdil v ovladatelnosti je dost velikej a nic neplave, prave naopak! Cim nizsi profil tam das tym lepe to sedi na ceste! S temy tlumici mas pravdu, ale jinak si mi moc nopomohl
ja 195/50 15" hustim predek na 2,5 a zadek na 2,3. jezdim zatacky krapet ostreji, tak aby se to nesliklo........jinak to tahani v kolejich mam taky.
jj, pro 195/50 R15 mám odzkoušených jako ideální 2,5-2,6 na předek a 2,4-2,5 na zadek... Tahání v kolejích je o zvyk... :-) Po čase už to tak nepřijde...

05.10.2005, 12:36 |
imax Tahani v kolejix to je normal....mne ale islo o to ze pri prejizdeni zatacky to nejak moc plave. Skusim pozret ten tlak a uvidime!
225/45R17 predek + 245/40R17 zadek, foukam na 3atm.oboje a je to akorat
mám stejnej názor jako RedBaron. 195x50x15 musí líp sedět přehuštěná i podhuštěná než 165x70x13. (vlastní zkušenost) samo sebou při nerovnosti vozovky ti připadá, že auto plave, ale přitom sedí jako přibitý.
Druhá možnost je rozdíl váhy kola oproti 13kám, tuším to zmínil Tappaja. u malých lehčích aut je to docela znát.
A třetí možnost je sbíhavost.Nech si přeměřit sbíhavost.(to byl muj případ)dal jsem z5 13ky a auto drželo normálně, dal jsem 15ky a auto si dělalo co chce.
Určitě bych nehledal chybu v tlaku pneu(pokud tedy nejsou extrémně podhuštěný) Ale to by bylo na první pohled vidět.
ty vole si dělaš srandu ne? podle ty první fotky to máš podhuštěný jako blázen tak co se divíš? neni to nahodou ještě diesel? na 195/50 jezdim 2,8-3 předek a je to tak akorat. vzadu tak 2,5-2,7. čim nižší profil, tim musíš dávat výšší tlak. třeba na 215/40 bylo akorat 3,5

06.10.2005, 16:58 |
imax No panove tak je to za mnou bylo to tym tlakem nastesti :-) dik vsem za rady!!!! v predu 2,7 vzadu 2,5