Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Dotaz ohledně výfukového potrubí

 o Navštíveno 1006x o
o 21.06.2006, 23:03 | Cormi
Ahoj chlapi, mam dotaz ohledně výfukového potrubí. Auto GOLF 4 1.6 16V, zatím mam namontovanej rok koncovej tlumič Supersprint. Napřed nebyl vůbec slyšet, ale teď po zimě je to paráda. Jenže začínam chtít víc... A tak přemýšlim o výměně středního tlumiče za laděnej - opět Supersprint (alternativě mají v nabídce ještě volně průchozí rouru jako náhradu za střední tlumič) a k tomu bych dal kit přímýho sání K&N.

O co mi jde? Letos jsem měl prvně STK a na emisích jsem s tim prošel, hlučnost naštěstí neměřili, ale je jasný, že bude vyšší :-) Přímý sání, laděnej střední a koncovej tlumič nemají absolutně žádnej vliv na emise? A co kdybych dal místo toho středního tlumiče volně průchozí rouru? Tak to bude určitě o dost hlučnější, ale k něčemu tam ten tlumič určitě je a navíc to nemá homologaci, takže radši laděnej tlumič, žejo? A když to zkombinuju s kitem přímýho sání, tak jak se to ve finále projeví na zvuku? Kamarád říkal, že samotnej laděnej koncák je o ničem, když neni přímý sání - co je na tom pravdy? Ten muj koncák má dost pěknej zvuk i se sériovym sánim, ale rád bych to ještě trochu "poladil" :-)

Taky bych rád znal názor na přímý sání... slyšel jsem stejně tolik názorů jakože to nemá na motor žádnej negativní vliv, jako že to má celkem zásadní negativní vliv a pokud je to auto na všední dny, tak radši nechat sérii.

Díky ;-)

foto k příspěvku  od Cormi



o 22.06.2006, 00:04 | MarauderZ28
tvůj kámoš kecá
o 22.06.2006, 00:07 | MarauderZ28
www.camaro.cz/xxx/V6a.mp4

www.camaro.cz/xxx/V6b.mp4
o 22.06.2006, 00:12 | Mac
ohledně přímého sání nevím, ale taky jsem slyšel, že samotný koncák má efekt neznatelný, snad i žádný, jen zvuk jiný. No ale komu se chce měnit svody za leštěný a laděný komplet zbytek za ty prachy...
o 22.06.2006, 00:14 | MarauderZ28
prosim Vás klid samotnej kit sání přidá 00 prd na autech do dvoulitrů absolutně nic měřitelnýho, zatímco průchozí koncák samo může přiudat relativně nějaký to % výkonu neb neklade takovej odpor ...
o 22.06.2006, 00:19 | Mac
sání vůbec neřeším, dobrý možná tak na koukací párty s otevřenýma kapotama :o)
o 22.06.2006, 01:01 | Cormi
Co se týče výkonu, tak počítam s tim že to přidá 00 prd - navýšení výkonu vůbec neřešim, musel bych přestavět na přeplňování nebo vyměnit motor... :-)
Mně jde spíš o to, jestli když budu mít laděnej střední a koncovej tlumič, tak jestli to přímý sání přidá na výslednym zvukovym projevu nebo jestli je to úplně stejný s nim jako bez něj...
o 22.06.2006, 07:25 | Only_One
Tak ja sem nahodil kit sani a zvuk se zmenil :o) pridalo mi to garantovane 0,00000000000000001 klokana ale za to podivani do kapoty a ten zvoucek si myslim ze odbra investice :o)
o 22.06.2006, 08:09 | 20bad
Supersprint je hodne decentní, ja mam ten smej vejfuck ale dal jsem tam pruchozí rouru místo stredovyho tlumice a zvuk se podstatně zlepsil ale je furt decentní, ale nevim jakou to ma spojitost s primým sáním, ktery tam mam, a hlavne mam turbo, nevim jak by se na to tvarila atmosfera, bez stredaku
o 22.06.2006, 08:36 | CervinVega
no kluk bys s mojim filtrem na brzde a pred/po 2 mereni ukazala rozdil +3 PS :-)
o 22.06.2006, 10:21 | FD_Ondra
cormi: je těch odpovědí víc tak je máš na ICQ... ;-)
o 22.06.2006, 11:09 | Reprák
otevrenej vyfuk prida hodne na preplnovanym motoru, ale na atmosfere nevim nevim
o 22.06.2006, 11:19 | H-Honza (M)
mno tak nevim, kdyz najdu dam sem mereni z brzdy, kde podobny veci merili na Acure RSX.
zmerili vykon v serii, dali sani - zmerili vykon, dali vyfuck - zmerili vykon, dali vacky - zmerili vykon.
Vysledkem byl narust 5,5 kone, a pokles 4Nm.... a lehce vyrovnanejsi prubeh krouticiho momentu, ale za celkovou investici do dilu pres 1000$....

Takze myslim ze sani jako takovy nic moc neprida, mozna diky lepsi pruchodnosti vzduchu bude motor pruznejsi, ale to je zase za predpokladu ze bude filtr dobre odstineny od tepla z motoru. Velikou zmenu jsme pozorovali na ITR, kde jsme nahradili obyc sani s otevrenym filtrem za Cold Air ktere je vyvedene za predni naraznik, tudiz stranou od veskerych zdroju tepla... Ten rozdil horkej / chladnejsi vzduch dela opravdu dost.
Navic konkretne sani je treba na hondach neskutecne znat co se zvuku tyce.
o 22.06.2006, 21:28 | JP
Nevidím důvod, proč na VW 1.6 cokoliv upravovat na výfuku. Jen to zbytečně dělá bordel - budeš vypadat jak puberťák ve votuněnym Golfu.
o 23.06.2006, 08:16 | kamil306
a být tebou, prvně si zjistím jestli to sání vůbec nějakej zvuk udělá, zvlášť s 1,6kou..dozadu si dej místo supersprintu otevřenou koncovku a máš hned větší bordel, za poloviční peníze:-)
o 23.06.2006, 11:42 | capo
Jako JP.
Nechápu lidi, co chtěj dělat hluk na autě bez motoru. Je to stejný, jako kdybys tam dal znáčky RS32, jenže hluk navíc dost obtěžuje....
o 23.06.2006, 12:42 | Machča
Na atmosfere vyfuk samozrejme taky pridava jen se to musi spocitat neni to tolik znat jako u preplnovani. U turbiny je to jednoduchy tam to proste musi mit co nejmensi ale u atmosfery se to musi spocitat tak aby plyny nebyly moc pomaly a na druhou stranu mel i spravnej protitlak aby ti to neco pridalo takze pocitat + samozrejme je to taky trosku alchymie :-) ale kdyz ho spocitas tak aby ti pridal vykon tak se i znacne zmohutni akustickej projev motoru a lide v tvem okoli te nebudou mit moc v lasce zvlast kdyz budes jezdit v noci
A s tim supersprintem bych se moc nebal je to dost renomovana znacka na to aby to neco i pridalo ovsem musi ze zacit od svodu pak zalezi na tobe jestli si vyberes racing kit u kteryho nakej narust vykonu i bude ale neni tam homologace pro silnicni provoz nebo street kit kde je homologace ale vylepsi to jen decentne zvuk kazdopadne origo nezustane ani trubka :-)
Howg domluvil jsem
o 23.06.2006, 12:43 | Machča
sakra sem se rozepsal
o 27.06.2006, 09:06 | CervinVega
na vykon NA motoru maji vliv tak z 80% svody, pak ten zbytek :-) a to se bavime o max 10-15 (u extremne blbe udelanych origo)% navic... pokud das cokoliv mimo svodu, zdimas ty 2%? :-)))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4553 sekund.