Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > ANKETA: 1.8T ... filtr a blow off ventil

 o Navštíveno 2476x o
o 18.07.2006, 13:36 | Dave0401
1) Jaky mate vzduchovy filtr?
a) origo
b) sportovni (jaky?)

2) Mate blow off ventil?
a) ano (jaky a priblizna cena?)
b) ne

diky za prispevky


o 18.07.2006, 13:43 | Alííí
Jelikož plánuju tenhle motor, tak Ti sem taky plácnu svůj názor...(snad ne úplně zcestnej)

1) PLÁNUJU: "b" - asi jen sport. vložku do origo sání, hřibu se trochu bojim
2) PLÁNUJU: "a" - ale nedávno jsem od mýho mechanika slyšel, že to "kurví" turbo. Žil jsem v domnění, že to turbu pomáhá, aby nepřemáhalo ten nashromážděný tlak vlivem setrvačnosti lopatek...?

Zajímají mě názory majitelů, tak uvidíme... (BTW.: V čem ten motor máš ty? A kolik PS?)
o 18.07.2006, 13:50 | Dave0401
aliii, proc se bojis hribu???

ja prave ted menim motor z 2.0 benzinu na 1,8 20V Turbo, tak resim co vse dokoupit...
jedna se o octu a novy motor je i s chipem
o 18.07.2006, 13:56 | Alííí
Protože nevím, jestli ho dokážu optimálně nakrmit studeným vzduchem, a prostě přijde mi jednodušší i praktičtější použít sport. vložku. Ale jak říkám, ten motor jsem ještě neřídil, tak neznám chování s hřibem, a s vložkou...
Kolik máš teda PS? Kokta 180 PS + chip = kolik? (S dokladem?)
Taky by mě zajímalo, jestli je ZNATELNÝ rozdíl mezi BOV Mk I. až Mk IV., pokud by se k tomu mohl někdo vyjádřit (třeba Bidrin, ale toho jsem tu už dlouho neviděl)...?
o 18.07.2006, 14:08 | KFL | Upraveno: 2006-07-18 14:10:30
To by me zajimalo, jak muze BOV kurvit turbo? V serii je tam recirk ventil (tj. vraci vzduch do sani; rika se mu taky uzavreny BOV) a kdyz ho nahradis otevrenym, bude funkce zachovana a vuci turbu nebude zadna zmena (pokud budes mit dobrej BOV). Jediny, s cim muze bejt problem, je vaha vzduchu, pokud je az za ventilem anebo vubec ridici jednotka, ktera treba pocita s odfouknutym vzduchem v sani a pak muze s otevrenym BOVem motor chcipat, pac vzduch nejde zpet do sani, ale ven za doprovodu sssssyciveho efektu ;)) .... (muj pripad treba - nezkousel jsem, ale ze zkusenosti majitelu RS to vyplyva zcela jednoznacne ;).
o 18.07.2006, 14:10 | Alííí
KFL: A vyřešil's ho? Taky mi to přišlo divný...proto to tak i prezentuju.
o 18.07.2006, 15:08 | paia
1 - doporucuju ponechat origo
2 - ano, napr. Bidrin...
o 18.07.2006, 19:34 | -Hans-
Blow Off / Pop Off ventil odfukuje přebytečnej tlak vzduchu, např při přeřazení, proto turbu ulevuje, ale bacha na váhu vzduchu! To je pěkná swiňa:o)))
o 18.07.2006, 21:12 | ZRALOK
jako Paia:

1.) nechat origo - eventuelně sportovní vložku přímo do ofigo sání...
2.) jdu do ventilu od bidrina :o)))
o 19.07.2006, 08:20 | Alííí
LIDOŽRAVÁ RYBA: Jakej? Mk I. - IV. ?
o 19.07.2006, 10:29 | paia
bohate postacuje Mk. I, ale spis bych to resil uzavrenym MkII - Twin Port.
o 19.07.2006, 11:15 | Kapka (M)
mam takhle....

foto k příspěvku  od Kapka

o 19.07.2006, 18:36 | ZRALOK
2 alí:

MKII
o 21.07.2006, 09:11 | KICKER
Nechat origo a sportovni vlozku!!
Ventil od Forge...a doporucuju jeste hadici na sani k turbu od Samca nebo od Forge. Ted jsem ji daval a auto dostalo uplne jinej zvuk a jde lip do otacek.
o 21.07.2006, 15:10 | Rajdlos
vyhodit airbox, je to vyzkouseno a odbrzdeno, nahradit hribem, pritahnout studeny vzduch a odclonit, otevreny BOV ano na 1.8T, ale zainvestovat a nekupovat uplne ty levne pistove sracky, vyzkousel jsem jich nekolik (cca 12) a proste to na tom aute nefunguje, idelani jsou Forge nebo Bailey, ty jsou zarucene a nebo dobre se osvedcila i kopie SSQ ventilu HKS a nebo origo HKS, vse odzkousene

u 1.8T je pak jen mensi problem s ECU, protoze vaha vzduchu je nastavena na urcity prutok zmereneho vzduchu, ktery tam pak po odstraneni "bypassu" proste chybi, projevuje se to kolisanim otacek
o 21.07.2006, 15:17 | Kapka (M)
no mam jeden z prvnich BOV od Bidrina... [ Link ]
a nemam žadný problém s ECU...chip od Cimbu...přímé sání K&N + přívod studeneho vzduchu+odcloneno...výfuk kombinace SuperSprint + na zakazku delaný zbytek komplet v nerezu...výkon okolo 220PS... a naprosta spokojenost...teda až na to že jsem ted na Týnci trošku poslal na zasloužený odpočinek seriovou spojku,takže příjde keramická :-))
o 21.07.2006, 15:43 | ZRALOK
2Kapka:

co stojí tak keramická spojka? asi budu muset také měnit:O)
o 21.07.2006, 16:18 | H-Honza (M)
bat se hribu pac pak pry odchazeji vahy vzduchu... jenze ony odchazeji na vsech koncernech, benzinech, dieselech, s hribkem, s vlozkou, s papirovym filtrem...
Co to pak je za mechanika kdyz vypusti z huby to ze ten ventil "kurwi" turbo... Asi bych zmenil mechanika...
Jinak stejny problem jsme resili na octavii RS, po instalaci bidrinovic BOV se zacala hlasit chyba, kupodivu s ESP. Stacila softwarova uprava a bylo po chybe.
o 21.07.2006, 16:26 | H-Honza (M)
keramicke oblozeni - predelani lamely vyjde kolem 4 - 6tis. Pokud to nekdo udela levneji nebo i dokonce s tim ze "nanytuje" keramiku na stavajici lamelu je to lhar nebo podvodnik.
Keramicky oblozeni nema smysl na seriovy pritlacak. Takze opravdu pouze celou spojku. Marauder o tom vi svoje a asi potvrdi ze i kdyz se to zdalo prvotne jako funkcni, ve finale se stejne uchylil k celymu spojkovymu setu.
Navic u koncernu bych to neresil, slusny spojkovy komplet na 450Nm ktery umi o 30% vetsi prenos vykonu je k mani kolem 350$....

foto k příspěvku  od H-Honza

o 21.07.2006, 17:21 | ZRALOK
a tady se to dá někde sehnat? nebo kdo by to případně uměl přivézt? na audi A3..
o 21.07.2006, 17:28 | Kapka (M)
jojo...cena na OctuRs je okolo 5000,-...kamoš ji ma na svoji Octe...jezdila na Panenčáku taková černa Octa RS jenom se 2 zavodnima sedačkama na 18"kolech....předvaděčka sponzora Škoda Myslivec Podbořany...daval jsem tam s nim toho exibičního sprinta...a tam jsem poslal svoji spojku do večných lovišt...
o 21.07.2006, 19:14 | Machča
kapka : to byla ta octa co si s ni jel kdyz ti odesla spojka ??
o 21.07.2006, 21:41 | RedBaron
Na Nissanu 300ZX TwinTurbo nám Bidrinovský BOV po namontování nechal auto po ubrání skoro chcípnout, pístek aby k návratu přemlouval. Po montáži těch membránových kopií HKS je zvuk nejen intenzivnější, ale hlavně ani náznak problémů s volnoběhem a fungujou jako víno doteďka, vracení do původní polohy je okamžité. Už to bude možná rok.
o 22.07.2006, 09:17 | Kapka (M)
2 Machča....jojo,to byla ona...bez SPZ na prevozkach...moje RS jede docela dobře..ale tohle je proti tomu docela raketa...a je na prodej...za cca 350000...ale určitě by se dala ukecat cena...
o 22.07.2006, 10:34 | Scream
Kapka: a jakou jsi tam mel spojku? 150 nebo 180PS? mohl bys použít z TDI
o 22.07.2006, 10:47 | Machča
jako scream dej lamelu z TDi a pritlacnak z VR6 a preneses koni
o 22.07.2006, 13:18 | Kapka (M)
origo 180 PS....ale neřesim to..prijde keramická...budu ji mit za hubičku...takže na to kašlo experimentovat skladanim ruzných typu....
o 22.07.2006, 13:23 | petis
Ted H-Honza veze bráchovi spojkovej kit Spec nejsilnější co se na to auto dělá za rozumný prachy. Tak jsem zvedavej až to projedem.
o 22.07.2006, 14:08 | Scream
aha, tak to by ti stejne nepomohlo, protoze ta lamela RS je stejna s TDi, kdyby se tam ale vesla spojka z PD, mel bys po starostech a nemusel by ses s tou keramikou trapit. na normalni jezdení to musi bejt nahovno
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3593 sekund.