Navštíveno 2476x

1) Jaky mate vzduchovy filtr?
a) origo
b) sportovni (jaky?)
2) Mate blow off ventil?
a) ano (jaky a priblizna cena?)
b) ne
diky za prispevky

18.07.2006, 13:43 |
Alííí Jelikož plánuju tenhle motor, tak Ti sem taky plácnu svůj názor...(snad ne úplně zcestnej)
1) PLÁNUJU: "b" - asi jen sport. vložku do origo sání, hřibu se trochu bojim
2) PLÁNUJU: "a" - ale nedávno jsem od mýho mechanika slyšel, že to "kurví" turbo. Žil jsem v domnění, že to turbu pomáhá, aby nepřemáhalo ten nashromážděný tlak vlivem setrvačnosti lopatek...?
Zajímají mě názory majitelů, tak uvidíme... (BTW.: V čem ten motor máš ty? A kolik PS?)
aliii, proc se bojis hribu???
ja prave ted menim motor z 2.0 benzinu na 1,8 20V Turbo, tak resim co vse dokoupit...
jedna se o octu a novy motor je i s chipem

18.07.2006, 13:56 |
Alííí Protože nevím, jestli ho dokážu optimálně nakrmit studeným vzduchem, a prostě přijde mi jednodušší i praktičtější použít sport. vložku. Ale jak říkám, ten motor jsem ještě neřídil, tak neznám chování s hřibem, a s vložkou...
Kolik máš teda PS? Kokta 180 PS + chip = kolik? (S dokladem?)
Taky by mě zajímalo, jestli je ZNATELNÝ rozdíl mezi BOV Mk I. až Mk IV., pokud by se k tomu mohl někdo vyjádřit (třeba Bidrin, ale toho jsem tu už dlouho neviděl)...?

18.07.2006, 14:08 |
KFL | Upraveno: 2006-07-18 14:10:30
To by me zajimalo, jak muze BOV kurvit turbo? V serii je tam recirk ventil (tj. vraci vzduch do sani; rika se mu taky uzavreny BOV) a kdyz ho nahradis otevrenym, bude funkce zachovana a vuci turbu nebude zadna zmena (pokud budes mit dobrej BOV). Jediny, s cim muze bejt problem, je vaha vzduchu, pokud je az za ventilem anebo vubec ridici jednotka, ktera treba pocita s odfouknutym vzduchem v sani a pak muze s otevrenym BOVem motor chcipat, pac vzduch nejde zpet do sani, ale ven za doprovodu sssssyciveho efektu ;)) .... (muj pripad treba - nezkousel jsem, ale ze zkusenosti majitelu RS to vyplyva zcela jednoznacne ;).

18.07.2006, 14:10 |