
Navštíveno 2476x

1) Jaky mate vzduchovy filtr?
a) origo
b) sportovni (jaky?)
2) Mate blow off ventil?
a) ano (jaky a priblizna cena?)
b) ne
diky za prispevky

18.07.2006, 13:43 |
Alííí Jelikož plánuju tenhle motor, tak Ti sem taky plácnu svůj názor...(snad ne úplně zcestnej)
1) PLÁNUJU: "b" - asi jen sport. vložku do origo sání, hřibu se trochu bojim
2) PLÁNUJU: "a" - ale nedávno jsem od mýho mechanika slyšel, že to "kurví" turbo. Žil jsem v domnění, že to turbu pomáhá, aby nepřemáhalo ten nashromážděný tlak vlivem setrvačnosti lopatek...?
Zajímají mě názory majitelů, tak uvidíme... (BTW.: V čem ten motor máš ty? A kolik PS?)
aliii, proc se bojis hribu???
ja prave ted menim motor z 2.0 benzinu na 1,8 20V Turbo, tak resim co vse dokoupit...
jedna se o octu a novy motor je i s chipem

18.07.2006, 13:56 |
Alííí Protože nevím, jestli ho dokážu optimálně nakrmit studeným vzduchem, a prostě přijde mi jednodušší i praktičtější použít sport. vložku. Ale jak říkám, ten motor jsem ještě neřídil, tak neznám chování s hřibem, a s vložkou...
Kolik máš teda PS? Kokta 180 PS + chip = kolik? (S dokladem?)
Taky by mě zajímalo, jestli je ZNATELNÝ rozdíl mezi BOV Mk I. až Mk IV., pokud by se k tomu mohl někdo vyjádřit (třeba Bidrin, ale toho jsem tu už dlouho neviděl)...?

18.07.2006, 14:08 |
KFL | Upraveno: 2006-07-18 14:10:30
To by me zajimalo, jak muze BOV kurvit turbo? V serii je tam recirk ventil (tj. vraci vzduch do sani; rika se mu taky uzavreny BOV) a kdyz ho nahradis otevrenym, bude funkce zachovana a vuci turbu nebude zadna zmena (pokud budes mit dobrej BOV). Jediny, s cim muze bejt problem, je vaha vzduchu, pokud je az za ventilem anebo vubec ridici jednotka, ktera treba pocita s odfouknutym vzduchem v sani a pak muze s otevrenym BOVem motor chcipat, pac vzduch nejde zpet do sani, ale ven za doprovodu sssssyciveho efektu ;)) .... (muj pripad treba - nezkousel jsem, ale ze zkusenosti majitelu RS to vyplyva zcela jednoznacne ;).

18.07.2006, 14:10 |
Alííí KFL: A vyřešil's ho? Taky mi to přišlo divný...proto to tak i prezentuju.

18.07.2006, 15:08 |
paia 1 - doporucuju ponechat origo
2 - ano, napr. Bidrin...
Blow Off / Pop Off ventil odfukuje přebytečnej tlak vzduchu, např při přeřazení, proto turbu ulevuje, ale bacha na váhu vzduchu! To je pěkná swiňa:o)))
jako Paia:
1.) nechat origo - eventuelně sportovní vložku přímo do ofigo sání...
2.) jdu do ventilu od bidrina :o)))

19.07.2006, 08:20 |
Alííí LIDOŽRAVÁ RYBA: Jakej? Mk I. - IV. ?

19.07.2006, 10:29 |
paia bohate postacuje Mk. I, ale spis bych to resil uzavrenym MkII - Twin Port.

19.07.2006, 11:15 |
Kapka (M)
mam takhle....

Nechat origo a sportovni vlozku!!
Ventil od Forge...a doporucuju jeste hadici na sani k turbu od Samca nebo od Forge. Ted jsem ji daval a auto dostalo uplne jinej zvuk a jde lip do otacek.
vyhodit airbox, je to vyzkouseno a odbrzdeno, nahradit hribem, pritahnout studeny vzduch a odclonit, otevreny BOV ano na 1.8T, ale zainvestovat a nekupovat uplne ty levne pistove sracky, vyzkousel jsem jich nekolik (cca 12) a proste to na tom aute nefunguje, idelani jsou Forge nebo Bailey, ty jsou zarucene a nebo dobre se osvedcila i kopie SSQ ventilu HKS a nebo origo HKS, vse odzkousene
u 1.8T je pak jen mensi problem s ECU, protoze vaha vzduchu je nastavena na urcity prutok zmereneho vzduchu, ktery tam pak po odstraneni "bypassu" proste chybi, projevuje se to kolisanim otacek

21.07.2006, 15:17 |
Kapka (M)
no mam jeden z prvnich BOV od Bidrina...
[ Link ] a nemam žadný problém s ECU...chip od Cimbu...přímé sání K&N + přívod studeneho vzduchu+odcloneno...výfuk kombinace SuperSprint + na zakazku delaný zbytek komplet v nerezu...výkon okolo 220PS... a naprosta spokojenost...teda až na to že jsem ted na Týnci trošku poslal na zasloužený odpočinek seriovou spojku,takže příjde keramická :-))
2Kapka:
co stojí tak keramická spojka? asi budu muset také měnit:O)
bat se hribu pac pak pry odchazeji vahy vzduchu... jenze ony odchazeji na vsech koncernech, benzinech, dieselech, s hribkem, s vlozkou, s papirovym filtrem...
Co to pak je za mechanika kdyz vypusti z huby to ze ten ventil "kurwi" turbo... Asi bych zmenil mechanika...
Jinak stejny problem jsme resili na octavii RS, po instalaci bidrinovic BOV se zacala hlasit chyba, kupodivu s ESP. Stacila softwarova uprava a bylo po chybe.
keramicke oblozeni - predelani lamely vyjde kolem 4 - 6tis. Pokud to nekdo udela levneji nebo i dokonce s tim ze "nanytuje" keramiku na stavajici lamelu je to lhar nebo podvodnik.
Keramicky oblozeni nema smysl na seriovy pritlacak. Takze opravdu pouze celou spojku. Marauder o tom vi svoje a asi potvrdi ze i kdyz se to zdalo prvotne jako funkcni, ve finale se stejne uchylil k celymu spojkovymu setu.
Navic u koncernu bych to neresil, slusny spojkovy komplet na 450Nm ktery umi o 30% vetsi prenos vykonu je k mani kolem 350$....

a tady se to dá někde sehnat? nebo kdo by to případně uměl přivézt? na audi A3..

21.07.2006, 17:28 |
Kapka (M)
jojo...cena na OctuRs je okolo 5000,-...kamoš ji ma na svoji Octe...jezdila na Panenčáku taková černa Octa RS jenom se 2 zavodnima sedačkama na 18"kolech....předvaděčka sponzora Škoda Myslivec Podbořany...daval jsem tam s nim toho exibičního sprinta...a tam jsem poslal svoji spojku do večných lovišt...
kapka : to byla ta octa co si s ni jel kdyz ti odesla spojka ??
Na Nissanu 300ZX TwinTurbo nám Bidrinovský BOV po namontování nechal auto po ubrání skoro chcípnout, pístek aby k návratu přemlouval. Po montáži těch membránových kopií HKS je zvuk nejen intenzivnější, ale hlavně ani náznak problémů s volnoběhem a fungujou jako víno doteďka, vracení do původní polohy je okamžité. Už to bude možná rok.

22.07.2006, 09:17 |
Kapka (M)
2 Machča....jojo,to byla ona...bez SPZ na prevozkach...moje RS jede docela dobře..ale tohle je proti tomu docela raketa...a je na prodej...za cca 350000...ale určitě by se dala ukecat cena...
Kapka: a jakou jsi tam mel spojku? 150 nebo 180PS? mohl bys použít z TDI
jako scream dej lamelu z TDi a pritlacnak z VR6 a preneses koni

22.07.2006, 13:18 |
Kapka (M)
origo 180 PS....ale neřesim to..prijde keramická...budu ji mit za hubičku...takže na to kašlo experimentovat skladanim ruzných typu....

22.07.2006, 13:23 |
petis Ted H-Honza veze bráchovi spojkovej kit Spec nejsilnější co se na to auto dělá za rozumný prachy. Tak jsem zvedavej až to projedem.
aha, tak to by ti stejne nepomohlo, protoze ta lamela RS je stejna s TDi, kdyby se tam ale vesla spojka z PD, mel bys po starostech a nemusel by ses s tou keramikou trapit. na normalni jezdení to musi bejt nahovno