Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Posunutej rozvoďák o zub ???

 o Navštíveno 1107x o
o 10.08.2006, 18:43 | MarauderZ28
Dneska měním rozvoďák na svým Probe a koukám, že někdo kdo ho měnil předemnou ho na přední hlavě posunul o zub. Zajímavý je, že neexistuje zatím žádný Probe, MX-6, 626, Xedos apod co by mě někdy dojel když sme zkoušeli jak to komu jede ... Takže teď je pár názorů, že mi to jede líp kvůli posunutýmu rozvoďáku, pokud by to tak bylo posunu ho i na zadní hlavě klaun))

Ne jen by mě zajímaly Vaše názory, vím že tohle se stalo jednou na Roveru 200, na volnoběh to jelo jak pumpa na sračky, ale v otáčkách fakt pila ale jak říkám to už bylo hned od začátku znát že něco je jinak tady se to nechová jinak na poslech a to že to jede víc, přisuzuju spíš jinýmu potrubí vejfuku bez katu, sání a chipu (zas jako to nejede nijak výrazně líp)


o 10.08.2006, 18:46 | JR
mozna to bude ten duvod proc to strili do vejfuku :-)))
o 10.08.2006, 19:06 | Honza2.016v
každej motor zkousne něco jinýho - kdysi v metalexu bylo na žigulech otáčení/natáčení vačky +- nějakej ten zub dopředu (tj sání dřív otevírá) oblíbená a jednoduchá úprava..pak z 1500 žigula dolovali cca 110koní...co mam doma starý světy motorů

kámoš měl na 2.0 8v golfu vačku natočenou o 2 zuby víc do výplachu a házelo to lišáky jak blázen a překvapivě to nějak jelo...
o 10.08.2006, 20:32 | venito
me se podarilo na mem probati o zub skocit na vyfukove vacce a muzu ti rict ze to byl tyden hledani zavad......uchcavaly se svicky, ztratilo to tak 1/3 vykonu, byl sem nestastny........jelikoz sem delal rozvodak pri GO hlavy, nedoslo mi hned ze to muze byt skoceny ..... rozhodne si nemyslim ze by ti to melo pridat na vykonu :) i kdyz ja mam 2L
o 10.08.2006, 21:05 | radek.613 | Upraveno: 2006-08-10 21:06:18
No motor s posunutým rozvoďákem se ke mně dostal jen jednou - byl posunutý jen řemen jedné půlky motoru, druhý byl správně. Vyjma mírného neklidu agregátu při volnoběhu to tomu motoru vůbec nevadilo, jelo to úplně normálně, akorát někde lehce nad 5000 rpm to chytlo takový divný hluboký zvuk, který se vytratil, když se ten řemen vrátil na správnou pozici. Dodatečně jsem se pak v dílenské dočetl, že při ustavení polohy všech 4 vaček versus polohy kliky pro montáž řemenů je výrobcem povolená maximální odchylka značek polohy na rozvodových kolech 4 mm, což přesně odpovídalo právě jednomu zubu. Takže konkrétně za agregát 613 prohlašuji (i když nevím jestli Ti to pomůže), že posunutí o jeden zub mu vůbec nevadí, ale je třeba o ten zub posunout OBA řemeny :-D.
o 10.08.2006, 23:19 | mrazik
Kamos to mel na Escortu 1.8 96kW. Volnobeh houpal nahoru a dolu a nahoru a dolu, prohledal vsechno, menil cidla, nakonec rozhodil rozvody, slozil je - pritom se projevilo, ze byli o zoubek mimo a od te doby pohoda. Zatim jsem neslysel, ze by to nejakemu motoru ublizilo a jsou motory, kterym to pomuze.
o 11.08.2006, 07:54 | CervinVega
mno na Lancii 2,0T16v jsem menil vacku z jiny hlavy a mela jine kolo (modul zubu, musel jsem dat moje stare, ktere vsak melo jinde pero a tim padem i znacku na nastaveni rozvodu)... takze jsem to nastavil jak jsem si myslel a pak zkousel... nekde mam denicek s asi 10ti ruznymi setingy :-) saci vackou moc hybat nejde, ale vyfuk muzes hybat skoro o pul otacky kola, aniz by doslo ke kontaktu pist-ventil (motor ma relativne nizkou kompresi-turbo)... takze jsem z toho udelal traktor (kroutak bez zadneho prubehu vykonu a nic moc nahore) nebo supersport (na volnobeh se to nemohlo skoro rozjet, pak nahore to jelo ostre)... no kazdopadne jasnym ukazatelem byl Vmax :-)
naproti tomu atmosferickej motor 1,8iS prestavenej tusim o 2 zuby nechtel ani naskocit
o 11.08.2006, 08:48 | .mycTD
tzn, ze Marauder na jedne hlave honi kroutak a druhou vykon v tockach ;-)
o 11.08.2006, 08:51 | MarauderZ28
hehehhe
o 11.08.2006, 08:55 | .mycTD
Kazdop me to ted vrta hlavou. V Alfe mam rozvodovy kola, ale u Pazouta to asi vyzkousim :-)
o 12.08.2006, 18:28 | R.I.S
vsichni jen o jeden zub?? mě se podařilo s tatikem při generalce otočit rozvody o 180 a to byl mazec. kdyz se otocilo klickem motor se jen tocil(snazil se), ale kdyz se pustil klicek tak bez prdele tak 70cm plamen s laufu(mel sem jen svody bez stredaku a tak)jo jinak byla to motor alfy 17ie boxer
o 14.08.2006, 21:31 | m1tv
jednou sem dělal starou corsu A a ta trpela paradentouzou byla přeskočena o 8 zubu a motor šel furt sice si i majitelka všimla že už to tlik netahne jako dřiv ale jeloto... tam byla mezi pistem a ventilama vule že se to nikdy potkat nemohlo...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.7261 sekund.