
Navštíveno 2128x

Mate nejaky tip na barvu na vyfukove svody? Chtel bych nalakovat i vyfukovou cast turba a prvni dil vyfuku. Na barve nezalezi, je to zrezle a chtel bych to trosku hodit do pucu.
Co kamaxit? Snese teploty kolem 1000st.C?
nech to opískovat a kup silikonovej sprej na kamna nebo výfuky do co nejvíc stupnů. pokud to bude opískovaný a odmaštěný odmaštovacem, melo by to vydrzet. zkousel sem to a drzí do ted a strikal sem to rovnou na svody bez sraní, ale počítam, ze díky tomu to tam tak vecny nebude.

18.08.2006, 20:17 |
Luki zkusil bych hlinik....900C

18.08.2006, 20:29 |
R.I.S normální barva na kamna, musí se vypálit první den to smrdí jak sviňa ale pak v poho, snese velky teploty takže by to mělo jít
praskovej lak... ten to snese...
takze komaxit by to taky vydrzel? no zkusim nejdriv tu srajdu na kamna
No ja si naopak myslim ze to tam dlouhodobe nevydrzi nic.
Nebo aspon ne delsi dobu.
Zkusil bych maximalne neco jako je tohle:
[ Link ]

19.08.2006, 03:30 |
JP Obrousit, vyleštit, hotovo:)
taky myslím, že to nevydrží neb i když se svody pošopujou hliníkem dělaj se na tom pak kuličky ... to je dle mě víceméně jedinná šance ...
no nevim, mam ten sprej na svodech u turba pul roku......
Rajdlos : cinkni si do Fehasu, tam ti ohledne komaxitu urco poradi...
jinak barva na kamna se strika pri 300°C, takze to musis nejak ohrat, nastrikat, ono se to tam vypali a pak to tam zustane. Kdyz to nastrikas studeny, tak to bud oloupe nebo to proste zmizi.
zkusim brnknout do nejaky praskovy lakovny
Screame vzdyt mas diesel a ten ma o hodne mensi teplotu spalin
S tim komaxitem bych si nebyl tak jistej. Podle me to nesnese ani nahodou, zacne se pretavovat.
na benzínu bejvá turbo doruda, nedovedu si představit barvu co vydrží .... zkusil bych us ebay jednou sem tam viděl do 1200C

20.08.2006, 00:43 |
dh komaxit ani nahodou, ten mi zacal stejkat dokonce i z kol ktery se trochu ohraly od kotoucu na okruhu....
svody/vejfuky se daji praskovym hlinikem, ten z toho sice obcas taky ukapne, ale celkove to drzi docela dobre, EGT v zatezi 900-950C a uz to tak je 2 roky....ale neni to moc na paradu, spis jenom aby se na to nechytala rez
Jo jo, jak psal Mar, sopovany hlinikem se na tom zarem delaj normalne kulicky a vypada to spis jak ta stribrenka na kamna

21.08.2006, 08:40 |
MiraF Rajdlos:
...zkus od firmy Novatio 99% hliník ve spreju,do 900 stupnů,ale pokud jak tady někteří píšou maj svody vyšší teplotu,tak se Ti to sloupe,...
takhle vypadaly ty svody

tam bude si myslim vesti teplota nez 900 :o( no a si to odrezim na puvodni litinu a necham to byt
a co to vomotat thermotecem ?
jako to budu omotavat kazdopadne, prej to funguje vice nez dobre, ale jde o ten rez
no jo odrezim to kartacem a omotam a seru na to :o)
na litinu (pokud to sou svody z litiny) krasne funguje kyselina, pak to poradne oplachnout, ale jak pise Jirka neresil bych to, je to fuk, stejne to zrezne.
jo thermotec jako funguje dobre krasne odizoluje vyfuk od sani ale chvili to smrdi jak kdyz se palej hadry
ale spravne by se mela ta zaruodolna barva nastrikat taky na tu omotavku ono uz to pak nesleze

22.08.2006, 06:59 |
FXS stříkni to maxilmáně stříbřenkou na kamna omotej a srát na to ;-)
tak pokud by jsi chtel tak se to necha striknout hlinikem v peci k tomu urcene - ted jsem tam dal tepelny stit alternatoru - foto dodam
doba dodani? a fakt to vydrzi cca 1000-1200St.C?
to co jsem dal CV taky nevypada zle, ten cernej se mi zamlouva

22.08.2006, 16:56 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-08-22 17:00:42
koli stupňů tam budeš mít při turbu ? 1500F bude jentak tak, ale mělo by to stačit ... protože Michal má teplotu na svodech 800-850C neříkej že tam budeš mít 1200C ...
tezko rict, se uvidi co ukaze EGT, ale cca 1000St.C. urcite
ja bych to rozlestil........
neupečeš to 1000 bych řekl je kapku moc ne ?
Michal by rekl ze to je tak akorat....... pac jemu se zda normalni ze mu nissan zere i sondy od pyrometru.....
co jsem procital fora tak teplota u "voturbenin" celkem normalni, no fakt uvidim, ale radsi pocitam s vetsi nez s mensi :o)
mno právě já se majkla ptal a říkal že 900 je vcelku už hodně, ale jako píču tomu rozumím já mám komp a sem spokojen
nevim, Svedi hlasi PANIKA, PANIKA, kdyz jim to lita do 950 :-) ale Rajdlos ma velky srdce, tak se toho neboji ani na 1200 :-)) (btw- kolem 1050-1100 mely F1 1,5 turbo motory)
nevim, Švédi hlasi PANIKA, PANIKA, kdyz jim to lita do 950 :-) ale Rajdlos ma velky srdce, tak se toho neboji ani na 1200 :-)) (btw- kolem 1050-1100 mely F1 1,5 turbo motory)
no ono je mozny, ze to byly ne St.C, ale St.F :o)