Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > barva na vyfukove svody

 o Navštíveno 2128x o
o 18.08.2006, 16:16 | Rajdlos
Mate nejaky tip na barvu na vyfukove svody? Chtel bych nalakovat i vyfukovou cast turba a prvni dil vyfuku. Na barve nezalezi, je to zrezle a chtel bych to trosku hodit do pucu.


o 18.08.2006, 16:17 | Rajdlos
Co kamaxit? Snese teploty kolem 1000st.C?
o 18.08.2006, 16:26 | Scream
nech to opískovat a kup silikonovej sprej na kamna nebo výfuky do co nejvíc stupnů. pokud to bude opískovaný a odmaštěný odmaštovacem, melo by to vydrzet. zkousel sem to a drzí do ted a strikal sem to rovnou na svody bez sraní, ale počítam, ze díky tomu to tam tak vecny nebude.
o 18.08.2006, 20:17 | Luki
zkusil bych hlinik....900C
o 18.08.2006, 20:29 | R.I.S
normální barva na kamna, musí se vypálit první den to smrdí jak sviňa ale pak v poho, snese velky teploty takže by to mělo jít
o 18.08.2006, 22:40 | Sasula
praskovej lak... ten to snese...
o 18.08.2006, 22:46 | Rajdlos
takze komaxit by to taky vydrzel? no zkusim nejdriv tu srajdu na kamna
o 18.08.2006, 22:53 | tappaja
No ja si naopak myslim ze to tam dlouhodobe nevydrzi nic.
Nebo aspon ne delsi dobu.
Zkusil bych maximalne neco jako je tohle:
[ Link ]
o 19.08.2006, 03:30 | JP
Obrousit, vyleštit, hotovo:)
o 19.08.2006, 09:23 | MarauderZ28
taky myslím, že to nevydrží neb i když se svody pošopujou hliníkem dělaj se na tom pak kuličky ... to je dle mě víceméně jedinná šance ...
o 19.08.2006, 11:31 | Scream
no nevim, mam ten sprej na svodech u turba pul roku......
o 19.08.2006, 13:26 | Lukaash
Rajdlos : cinkni si do Fehasu, tam ti ohledne komaxitu urco poradi...
o 19.08.2006, 13:27 | Reprák
jinak barva na kamna se strika pri 300°C, takze to musis nejak ohrat, nastrikat, ono se to tam vypali a pak to tam zustane. Kdyz to nastrikas studeny, tak to bud oloupe nebo to proste zmizi.
o 19.08.2006, 17:20 | Rajdlos
zkusim brnknout do nejaky praskovy lakovny
o 19.08.2006, 17:53 | Machča
Screame vzdyt mas diesel a ten ma o hodne mensi teplotu spalin
o 19.08.2006, 17:58 | tappaja
S tim komaxitem bych si nebyl tak jistej. Podle me to nesnese ani nahodou, zacne se pretavovat.
o 19.08.2006, 21:32 | MarauderZ28
na benzínu bejvá turbo doruda, nedovedu si představit barvu co vydrží .... zkusil bych us ebay jednou sem tam viděl do 1200C
o 20.08.2006, 00:43 | dh
komaxit ani nahodou, ten mi zacal stejkat dokonce i z kol ktery se trochu ohraly od kotoucu na okruhu....

svody/vejfuky se daji praskovym hlinikem, ten z toho sice obcas taky ukapne, ale celkove to drzi docela dobre, EGT v zatezi 900-950C a uz to tak je 2 roky....ale neni to moc na paradu, spis jenom aby se na to nechytala rez
o 20.08.2006, 00:47 | tappaja
Jo jo, jak psal Mar, sopovany hlinikem se na tom zarem delaj normalne kulicky a vypada to spis jak ta stribrenka na kamna
o 21.08.2006, 08:40 | MiraF
Rajdlos:
...zkus od firmy Novatio 99% hliník ve spreju,do 900 stupnů,ale pokud jak tady někteří píšou maj svody vyšší teplotu,tak se Ti to sloupe,...
takhle vypadaly ty svody

foto k příspěvku  od MiraF

o 21.08.2006, 11:00 | Rajdlos
tam bude si myslim vesti teplota nez 900 :o( no a si to odrezim na puvodni litinu a necham to byt
o 21.08.2006, 11:12 | MarauderZ28
a co to vomotat thermotecem ?
o 21.08.2006, 18:52 | Rajdlos
jako to budu omotavat kazdopadne, prej to funguje vice nez dobre, ale jde o ten rez
o 21.08.2006, 19:09 | MarauderZ28
omotej a rez neřeš :o)
o 21.08.2006, 19:23 | Rajdlos
no jo odrezim to kartacem a omotam a seru na to :o)
o 21.08.2006, 19:52 | tappaja
na litinu (pokud to sou svody z litiny) krasne funguje kyselina, pak to poradne oplachnout, ale jak pise Jirka neresil bych to, je to fuk, stejne to zrezne.
o 21.08.2006, 20:32 | Machča
jo thermotec jako funguje dobre krasne odizoluje vyfuk od sani ale chvili to smrdi jak kdyz se palej hadry
o 21.08.2006, 20:34 | Machča
ale spravne by se mela ta zaruodolna barva nastrikat taky na tu omotavku ono uz to pak nesleze
o 22.08.2006, 06:59 | FXS
stříkni to maxilmáně stříbřenkou na kamna omotej a srát na to ;-)
o 22.08.2006, 10:31 | CervinVega
o 22.08.2006, 14:42 | Newman
tak pokud by jsi chtel tak se to necha striknout hlinikem v peci k tomu urcene - ted jsem tam dal tepelny stit alternatoru - foto dodam
o 22.08.2006, 16:26 | Rajdlos
doba dodani? a fakt to vydrzi cca 1000-1200St.C?

to co jsem dal CV taky nevypada zle, ten cernej se mi zamlouva
o 22.08.2006, 16:56 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-08-22 17:00:42
koli stupňů tam budeš mít při turbu ? 1500F bude jentak tak, ale mělo by to stačit ... protože Michal má teplotu na svodech 800-850C neříkej že tam budeš mít 1200C ...
o 22.08.2006, 18:28 | Rajdlos
tezko rict, se uvidi co ukaze EGT, ale cca 1000St.C. urcite
o 22.08.2006, 18:50 | H-Honza (M)
ja bych to rozlestil........
o 22.08.2006, 19:11 | MarauderZ28
neupečeš to 1000 bych řekl je kapku moc ne ?
o 22.08.2006, 20:08 | H-Honza (M)
Michal by rekl ze to je tak akorat....... pac jemu se zda normalni ze mu nissan zere i sondy od pyrometru.....
o 22.08.2006, 20:56 | Rajdlos
co jsem procital fora tak teplota u "voturbenin" celkem normalni, no fakt uvidim, ale radsi pocitam s vetsi nez s mensi :o)
o 22.08.2006, 21:12 | MarauderZ28
mno právě já se majkla ptal a říkal že 900 je vcelku už hodně, ale jako píču tomu rozumím já mám komp a sem spokojen
o 23.08.2006, 08:18 | CervinVega
nevim, Svedi hlasi PANIKA, PANIKA, kdyz jim to lita do 950 :-) ale Rajdlos ma velky srdce, tak se toho neboji ani na 1200 :-)) (btw- kolem 1050-1100 mely F1 1,5 turbo motory)
o 23.08.2006, 08:18 | CervinVega
nevim, Švédi hlasi PANIKA, PANIKA, kdyz jim to lita do 950 :-) ale Rajdlos ma velky srdce, tak se toho neboji ani na 1200 :-)) (btw- kolem 1050-1100 mely F1 1,5 turbo motory)
o 23.08.2006, 09:34 | Rajdlos
no ono je mozny, ze to byly ne St.C, ale St.F :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 1.0922 sekund.