
Navštíveno 501x


24.08.2006, 09:38 |
.mycTD | Upraveno: 2006-08-24 09:39:33
resim dalsi problem. Kdyz mam v hlave cidlo teploty vody a hladina eventualne klesne pod to cidlo (tzn kolem cidla vzduch), jak to ovlivni to cidlo? Bude ukazovat vyssi teplotu, nebo nizsi?
nevim.. já mam hozený čidlo teploty motoru v teplu envodivým obalu mimo motr, aby to drželo nějakej volnoběh...a v pohodě...
když klesne hladina tak trochu klesne i přetlak chladící kapaliny, tak prostor teoreticky zaplní vodní pára o cca teplotě vody...ale jelikož v hlavě sou celkem vysoký teploty tak se nebude tolik chladit a pára se bude zahřejvat, myslím že teplota bude vyšší....
no trochu to souvisi s prispevkem niz, ze se mi uchlastava motor. Vstrik tesni, tak jsem dosel na teplotni cidlo. Pac taky obcas tece chladic a zatim to resim dolevanim, tak jsem pojal podezreni, jestli cidlo nezustalo na suchu, nebala mu zima a neobohacovalo smes.

24.08.2006, 15:40 |
Kmoda Sakra ted resime s kamosem Civika.Studenej bezi a pokud se ohreje motor zhasne a jde nastartovat zas az vychladne.Ze by se taky uchcaval?

24.08.2006, 15:59 |
Honza2.016v | Upraveno: 2006-08-24 17:26:01
edit tý mongolštiny na konci odstavce:)
tohle na fiatech dělá vadnej snímač otáček..kterej se zahřejváním zvětšuje svůj odpor až do nekonečna, takže pak auto když se ohřeje chcípne, a nejde nastartovat- to až do tý doby než zas vychladne
Kmoda: jj, presne jak pise Honza