Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > o kolik snížit hlavu?

 o Navštíveno 1442x o
o 31.08.2006, 11:43 | jolik
Mám hlavu 2,0 16V ABF a nevím o kolik ji mužu snížit.Zvedne se mi výkon bez ostrých vaček?Dík.


o 31.08.2006, 12:29 | assassin
rozhodne zvetsovani kompresniho pomeru nema nic spolecnyho s vackama.......
kdyz snizis hlavu... zvetsi se ti tlak pred zapalenim a nasledne i tlak po= vetsi vykon... problem je ze pak smes plynule neprohori, ale detonuje.... musi se pak jezdit na vysoko oktanove benziny .......
vacky resi zase neco jineho....
o 31.08.2006, 12:43 | CervinVega
nebo muzes problem s detonaci resit pridavanim vody, pripadne lihu... kolik mas ted kompresni pomer? si muzes presne spocitat... treba u me na strankach je sikovna aplikace...
tady- [ Link ]
(vypocet kompresniho pomeru)
o 31.08.2006, 14:20 | jolik
assassin:jj,tak si to myslím taky akorát sem si nebyl jistý,dík
CervinVega:na ten Link se podívám za chvíli,ale není to uplně jednoduché,ještě nemám složený motor a elektriku nemám ještě vubec.
other:kolik mužu tento motor (hlavu) z G3 snížit?
o 31.08.2006, 18:22 | MarauderZ28
dle mě to absolutně vůbec nic nepřidá krom problémů ...
o 31.08.2006, 18:44 | Honza2.016v
hlavně si to předem změř kvůli ventilům a pístům..ale většinou výrobci na tohle pamatujou a pro případný rovnání na hlavě dělaj značku o kolik se smí hlava snížit - samo při rovnání , v tomhle případě to je v pohodějak mechanicky tak elektronicky, v řádu několika málo desetin stupně komprese, ŘJ ještě ví co se děje, navíc pokud se jedná o VW tak ten má určitě čidlo klepání tak při náznáku klepání ŘJ bude reaguvat aby nebyl průser , ale zas sníží výkon
jsou taky motory u kterejch hlava prostě snížit nejde max nějaká desetinka dvě- kvůli velikosti a umístění sedel ventilů, který jsou dá se říct zároven s dosedací plochou a snížením hlavy by si slíznul i sedlo....

no ale je spíš lepší menší tlak a větší předstih než vysokej tlak a krátkej předstih..to je ale zas trochu extrémní případ.tak si vyber
o 31.08.2006, 19:01 | jolik
Jde mi o hodně muziky za málo peněz,sjel jsem setrvák 1300,.leštím kanálky 1200,.za brusku a šmirgl.Vačky nechci už tak to žere udajně jak VR6. A ostatní peníze už jen do káry a podvozku.
o 01.09.2006, 09:50 | tomi666
no u mě osobně snížení hlavy udělalo hodně,ale nemá to cenu bez dalších uprav jako je zvětšení a zaleštění kanálů a tak samo je to s ůpravou ventilů a ventilových sedel,dá se i jednoduše zvětšit přitlak na ventilové pružiny...originál ,jsem měl 9,5:1 ted 10,6:1,ultra lehký setrvák cca 4kg a mnoho jiných uprav auto jede perfektně Honda Crx
o 01.09.2006, 10:31 | assassin
hele ja osobne sem kdysi experimentoval s lestenim kanalu... a obavam se ze na tom lestenem povrchu vznika mezni vrstva neodhadnutelnym zpusobem... nekdy to pomuze nekdy je to horsi nez to bylo.....
a co jsem mel rozebrany vykony 2t motory.. krosky 250 cca 50-60koni kde jsou kanaly, vyfuk atd nejvetsi alchymie tak byly kanaly piskovany nebo nejak povrchova uprava ze to vypadlo jako piskovany...ale evidentne to nebylo stejne jako zbytek odlitku, ale fakt dodatecna povrch uprava.....myslim ze ty panove co tyhle dvoutakty delali vedeli co delaj... tot asi tak muj pohled na lesteni.....
o 01.09.2006, 10:39 | assassin
cista teorie...vetsi vykon dostanes tim ze zvednes tlak... bnzin s vetsim oktanovym cislem.....
dostanes tam vic smesi ..... vetsi objem nebo preplnovani......
posles vys otacky... to je ta 'ostra vacka' jen vacka ktera ma otevreny ventily o vetsi uhel otoceni nez standartni.... kdyz se to rychle toci je proste malo casu na to aby se tam smes dostala.....pak ale v malejch otackach ti dost smesi vylita ,prave diky dlouhymu otevreni ventilu a prekryvani se s vyfukem, bez uzitku do vyfuku = mensi vykon v nizkejch otackach, vetsi spotreba......
nic neni zadarmo.....
o 01.09.2006, 18:31 | Machča
vypiskovany to neni jen projety specialni frezou a pak to vypada obdobne jako kdyz by to nekdo piskoval
hlavne ne aby te napadlo lestit kanaly do zrcadlova torsku pohrat si s nima ovsem muzes
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4343 sekund.