Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Expert na Saxo?

 o Navštíveno 2671x o
o 08.11.2006, 14:28 | -Hans-
Ahojda potřebuju rady:
1) Kolik ET je ideálka na kola? 15?
2) Jak na dveřníboardy? Fota? Rady?
3) Jaký svody - Raceland, Supersprint, co se dělá?

Díky moc, Hans


o 08.11.2006, 14:53 | Proffesor_W
Ahoj, na jaky saxo? vts? vtr?
1.ET okolo tech 15 je ok
2.boardy nic, mozna na www.saxoclub.net ale i tam se hraje na neco jinyho
3. svody, to je tezky, musis rict jaka motorizace. Raceland stoji cca 7000,- ale je to shit, spis horsi nez lepsi. Supersprint je parada, urcite super svody za nesuper cenu. Remus, Sebring a Devil nic nedelaji. Cituning dela paradni svody i s katalyzatorem a stredem za nejakych nepeknych 21 000,-. No a pak jeste Powerful coz je vlastne shodne se Supersprintem (dela je stejna fabrika) a ty stoji o cca 2000,- min nez prave supersprint, nejakych +/- 12000,- cca. Vse samozrejme na VTS 16v
o 08.11.2006, 15:14 | -Hans-
VTS
o 08.11.2006, 15:17 | -Hans-
Ahojda, díkes...
...průser je, že 1.4 - nechci k V-Tecům do 1,6 třídy:o))
Na 1,4 dělá Supersprint a Raceland, to vim - Powerfull zjistim:o)
o 08.11.2006, 15:20 | -Hans-
Kde se dá sehnat Powerfull?
o 08.11.2006, 15:24 | -Hans-
Powerfull:o)
Saxo 1.4 - 1.6 8v
Svody - 11110,-
Sportovní Kat -3650,-
Stred - 1770,-
Konec Ø102mm - 7260,-
o 08.11.2006, 15:26 | KMT
[ Link ]
Ahoj.Podívej se na přiložený okaz,je tam sport.výfuk na saxo od OMP.Jsme schoni ho zajistit,cena je kolem 430 až450euro. S pozdravem KMT.
o 08.11.2006, 15:29 | ajsik
no zrovna motor TU3JP co je v 1,4 saxu je na sprinty k nicemu ... das do nej 30000kc a budes mit 90koni.

pokud muzu poradit tak shanej motor z 106 rally i s prevodovkou a budes ve skupine do 1300ccm. mimo to 1,4 je stejne trida do 1600ccm takze uz s V-TEC ve tride jsi ...
o 08.11.2006, 15:37 | ajsik
hans a timhle udelas na tom motoru tak 6-10 koni ... a vyhodis 25000 bez montaze...
o 08.11.2006, 15:40 | ajsik
jo a mozna nejlepsi rada ... pojistka je stejna jako za 1.6tku takze prodej 1,4rku a kup VTS 16V , mel jsem 4 saxa, a nejlepsi uprava motoru je SAXO VTS 16V ... a v dusledku i nejlevnejsi ...
o 08.11.2006, 15:43 | -Hans-
KMT, OMP nee:o) Ještě tam písnu na KN...
o 08.11.2006, 15:48 | -Hans-
AJSIK 15 koní za 30 000:o( Až tak? Tak to je hnus... Pravda 1360:o( Ale co, když už, tak už:o) Však 1.6 mmmm, začíná mě to drásat:o) Jde mi taky o to, že denně udělá 100-150 km...takže víme, jak to je...
o 08.11.2006, 15:49 | ajsik
pokud chceš sání tak zde opět jediná dobrá volba je přímo kit sání z okruhové verze Saxo CUP... ostatní je nesmysl ... mimo díry v kapotě nebo webberů

foto k příspěvku  od ajsik

o 08.11.2006, 15:53 | ajsik
VTS 16V ti bude jezdit v prumeru kolem 7,5-8,3 ... ale mas tam dalsich 45koni ... kdyz je vyuzijes tak cca 10,0 prumer
1,4 8V jezdi tak kolem 6,5, pokud ji taklhe upravis tak ti pujde postreba nahoru ... takze pocitam tak 6,8-7,1 ... kdyz ji das tak nepojede a bude zrat klidne 8,0-8,5 a to pojedes jak u VTS 16V s lehkou nohou
o 08.11.2006, 15:57 | -Hans-
Ajsiku, máš zkušenost s chipy?
o 08.11.2006, 15:58 | -Hans-
Teď jezdim za 7,5-8:o)
o 08.11.2006, 15:58 | -Hans-
Kde se dá sehnat to Tvý sání? Existuje i na 1,4?
o 08.11.2006, 16:12 | ajsik
1.4 ma jinak reseny filtr po upravach to pouzit pujde...

mozna mi das casem za pravdu, ale opravdu je v teto chvili nejlepsi koupit VTS 16V nez vyhodis kupu penez za upravy ktere ti skoro nic neprinesou , mimo dobreho pocitu ... sam jsem si tim prosel a tloukl se potom do hlavy...

Vlozka ti nicim nepomuze ... mozna tim ze jde vyprat ...

chip ma smysl ale az u 16V ... a tam bych koupil za 300 € jednotku od peugeot motorsport pro sk. N ... sice jede na 98okt. ale odezva na plyn a projev motoru je spickovy i na seriovem setupu...
o 08.11.2006, 16:26 | -Hans-
Dobře, věřim, chápu, na veyfuck a podobný píčoviny seru, nechám si poradit.

K benolu - stejně jezdim a budu jezdit na V-Power... Teď do Saxa 95, ale 4G63 dostával jen a jen RACING:o) A bylo to dobrý.
To je hotovo všechno(, co stojí za to,) se dělá jen na 16v
o 08.11.2006, 16:29 | ajsik
výfuk si dej aby to mělo zvuk :o) ale klidně kup neznačkový...
o 08.11.2006, 16:34 | ajsik
kola: mel jsem Allesio monza 7*15 ET 18 zapsane original do TP dovoz svycarsko ... nevim jestli by to slo tady taky... pri plnem rejdu to dre o podbeh ... ale to dela vsem saxum ... nevim jestli sezenes 4*108cku v et 15 ale asi jo zalezi na znacce a typu kola, urco dej 195/45 15 ... nesel bych pres ET10 pak ti to poleze moc ven a zase jit pod nejakych 24 taky ne to by bylo uz o hubu s rameny zadni napravy ... taky zalezi na sirce disku
o 08.11.2006, 16:35 | -Hans-
Asi to bude muset schytat ta šestnáctka:o(...
Njn, chtěl jsem peklo1.4, ale nemá to vidim smysl, protože reálná čísla jsou jinde * opět:o)
Filtr musim stejně, tak to je jedno a veyfuck? Napíču. Tam frknu asi jen koncovku, koncák je půlroku starej.
Sebrals mi iluze, utopim Ti rybičky v akvárku...
o 08.11.2006, 16:38 | -Hans-
Et 15-18 6,5-7x15 195x45x15 a je to:o)
o 08.11.2006, 16:42 | -Hans-
Libila by se mi OZ Superturisma ET16, ale v ramci uspor to schyta Allesio. Jestli budou škrtat, upraví se podběhy. Na Eclipse mi taky říkali, že tam ty 18" normálně nedostanu. Ne, ale... A že mu slušely:o)))))))))))))
Holt na jaro vdá se a objedná se zas 1.6 16V:o)
o 08.11.2006, 16:48 | ajsik
-hans- njn kdyby mi je nekdo tahkle sebral pred dvema roky tak mu dekuji dodnes :-D takze ti prokazuji vlastne sluzbu :-D
o 08.11.2006, 16:48 | -Hans-
Letim wod poče, tak zítra, jestli Tě ještě něco napadne, rád se něco KLOUDNÝHO dozvim, o Francii toho moc nevim.
o 08.11.2006, 16:49 | -Hans-
Díky:o)
o 08.11.2006, 16:49 | ajsik
jj monzy jsou levnejsi varinata k superturismum ... ale vydrzi vcelku dost ... cekal jsem ze budou blata ... ale vydrzely solidni veci ...
o 08.11.2006, 16:50 | ajsik
drou ve vnitr :-) ale jen na plny rejd ... vlastne drou o nosnik ale je tam jeste plastovy podbeh ;-)
o 08.11.2006, 17:01 | m1tv
kamoš mel na saxu vtr s 16 8v aky origo 15 nevim et a taky dřely o ten nosnik :( bylo to auto z itošky a tem manik tam mel asi 1cm podložky pak to bylo ok ...
o 08.11.2006, 17:56 | Proffesor_W
co se tyceno toho sani, mam ho v s16, umim ho sehnat za cca 2400,- ,dela ho Raceland a SImota. To na obrazku je ale docela bastl protoze sani je ze 106 s16 a je namontovany na VTS, rozdil je ve tvaru u masky. Saxo ma rovnou. Co se tyce vyfuku Powerful, tak to co jsi psal jsem daval ja na saxoclub takze se taky muzes obratit na mne:-) JInak nejlepsi by byl samozrejme vyfuk od Cituningu ale ten je teda cenove uplne mimo.
o 08.11.2006, 19:29 | ajsik
proffesor_w : jj je tam dira pro zamek na kapotu jinak to samy ... nebyly tehdy zadny sani a vsichni meli dodaci lhuty 2-3 mesice ... ja sehnal za 6 dnu ;-) sice s16 ale je to defakto jedno... protoze v tom miste je stejne zamek kapoty i u saxa takze tudy neproudi zadny vzduch
o 09.11.2006, 08:57 | -Hans-
Největší kaše je štilauto - tak měkký kola jsem v životě neviděl... Jebky!
Monzy jsou krásný, ale OZ, no:o) uvidíme, je to o $$$
To sání je stejně pasé, protože mám čtrnáctku... Ale díky.
Jak říkal kamarád, na čtrnáctku se vyser, ta dě dostane tak akorát do kriminálu:o)
o 09.11.2006, 12:22 | Driver
OZ maji vyhodu v hmotnosti, ty alessia jsou dost tezke a pokud chces jezdit sprinty.....
o 09.11.2006, 15:45 | -Hans-
Sprinty už jsou pasé....
o 09.11.2006, 17:47 | Jirka_Jamal
hh ja mam saxo 1,4 ale ne Vts, ale stejne nevim jakej je u ty 1,4 Vts rozdil mezi obyc.myslim motorama.kazdopadne je to super motor na spotrebu bere mi kolem 6l a tocim to max do 4000. a spotreba porad v klidu... coz sem od toho ani necekal....Ale na zavodeni to moc neni noo.

foto k příspěvku  od Jirka_Jamal

o 13.11.2006, 12:48 | -Hans-
VTS má "bodykítek:o)" a podvozek a brzdy nevim, ale mám ho pěkně tvrdinkýho:o)
Na závody né, když spěchám, tak 2,3,občas 4, do 6000ot. a kolem 7,5-8... a pohoda, docela se to hejbe:o) Na křižovatkách pohoda, je to pružný, 1 a 2 jde pěkně, ale včera mě posral Prasát V6 - mrtě posral...:o(((((
o 14.11.2006, 14:11 | -Hans-
Ajsiku, Ti ďáli v RS, viď?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3282 sekund.