
Navštíveno 4255x

Samozrejme bych nejradsi 1.8T ale to by byla investice nekde kolem 100tisic do 1.6 muselo by se menit uplne vse, brzdama pocinaje, pres poloosy, prevodovku, elektroniku, brzdovej valec a ja nevim co vse jeste.
-zajimalo by me jestli jsou nejake upravy 1.6 74kw abych byl treba aspon na 100kw
kdyt to nejede špatně sem s tím jezdil..ale sralo mě že člověk jede 160 na pětku a už tam má 5500 otáček..zkus cimbu...ale nevím jestli tohle už není max toho motoru..
nesmyslna prestavba, prodat okatavku a koupit jiny auto kde ma smysl s motorem uz neco delat
hlavne chip bych u tohodle motoru resil asi az jako posledni...
a nebo vazne uvazuju o prestavbe na tech 1.8T
- oktavu prodavat urcite nebudu a ani to neplanuju.
- a cenovou predstavu nemam
motor+prevodovka 1.8T RS urcite nepujde pod 30k. elektroinstalace,budiky,poloosy,klicky to bude dalsich 10k
samotna prace urcite pod 10k taky nepujde.
-potreboval bych pohovorit s nekym kdo 1.6 uz prestavoval
1.8T bude 100% pod 30k, podle mne az na hranici 1/3ty Tvy ceny, at koupis jakokoliv 1.8T tak pak ma smysl neco delat
jde o to jestli to je na 1.6 realne.... na 2.0 20V je to v pohode, tam pasuje skoro vse, ale u me zbyde jen skelet auta a vse by se muselo vymenit

04.01.2007, 23:41 |
Luke_288 | Upraveno: 2007-01-04 23:44:00
tady:
[ Link ] je to sice vymena 2.0 za 1.8T RS, ale dotazy smeruj tam, myslim, ze ti poradi. co jsem tam tak vycet cenu, tak motor lze za 15-30K Kč splašit
prave z dvoulitra je to ok...ale z 1.6 ani moc ne :(
tak z tý 1,6 74 kw udělat 100 kw je naprosto nereálnej sen to je o 35% UP, myslím, že se to tu řešilo milionkrát proč upravovat to nejhorší skoro co v Oktávě je (pokud je teda ta 1,4 horší) když je to prostě holej nesmysl .... pokud nebudeme mluvit o investicích za snový částky ...
jediná smysluplná úprava je podle mě prodej a následná koupě něčeho s motorem ;-)
to byl jen takovy napad, jinak samozrejme asi nej reseni je vymenit motor za 1.8T
jo 1,6 děs a běs vyhozený peníze do úprav prodej auto kup jiný s lepším motorem nebo lepší motor do tohoto auta ale ne 1,6.To je to samé jako upravovat ve feldě 1,3 mpi to je už dnes blbost taky jsem tím prošel a žádný zázrak jen spotřeba byla děsivá,vykašli se na to.Jinak dělal jsem ve škodě auto v MB a spoustu věcí bylo motorsport a česana vývoj a stejně nahouby fakt se na to vykašli
tohle stejne moc nechapu. pochopil bych, kdybys menil brzdy za nejaky race, mel nejakej kvalitni podvozek a delal z toho proste neco, s cim by se dalo fakt jezdit. pak by mozna stalo za to, uvazovat o 1.8T, ale takhle? neni lepsi pockat a koupit za rok, dva, tři, nový auto?
nene, nove auto se proste neplanuje a planovat nebude... takze se udela motor, pravdepodobne 1.8T pokud to bude v mezich normy kolem 40tisic. Pak se udelaj brzdy. No a kdyz ude mit nekdo pocit ze auto uz nevypada hezky, tak se udela nejaka uprava zvenci, pokud se clovek o auto stara tak neni nutne prodavat.
Mozna me spousta lidi nepochopi, ale proste mam k autu neco jako vztah a je mi proste lito ho prodat po trech letech usilovne prace
jiste, vztah chapu, ale jestli planujes motor, brzdy apod, tak bych sundal ty brutalni narazniky a dal neco "civilnejsiho", ale to jenom muj nazor
tak jedině 1,8 T a nebo 1,9 tdi pro dobrou spotřebu i dobrý zátah odspodu
jj taky jsem menil 2.0 8V na 1.8 20V Turbinka ;))
a lahoda ;)
[ Link ] tady mas nejake fotky...
ale ja jsem to mel tu nejjednodussi prestavbu...
P.S: Hlavne zapomen, ze budes jezdit za 6-7 litru jako mas ted spotrebu...
s tou Turbinou pocitej kombinovanou 10-12L ;))

05.01.2007, 07:45 |
Alííí Jako kral007 a bmw.525i . . .

05.01.2007, 09:11 |
xenonman | Upraveno: 2007-01-05 09:12:53
super prestavba auto pak neprodejny protoze v TP budes mis 1,6 a zmenut na 1,8t ti nikdo nepovoli tak mi rekni jedinou vec ty si to auto chces nechat do smrti ? pokud ano tak pak tam dej klidne 2,0t ale jak rikam jaky koliv zasah do motoru tak z auta se stane defakto neprodejny kousek to nemluve o technicke atd....nehlede na to nahoda velka nahoda je blbec nekde nekeho sejmes vybouras se zjisti ze tam mas nehomologovanej motor v papirech taky neco jineho a vse je tvojech chyba za kterou budes platit to jeste par zapornych faktoru ktery bejt tebou zvazim jeslit za to stoji..

05.01.2007, 09:19 |
Kapka (M)
presne jako Dan..tohle fakt nema cenu...prehazovat motor...to ti pak to auto zustane fakt asi do smrti...pockej si rok dva..pak to za nejakou zustatkovou cenu strel..a kup rovnou neco s poradnym motorem..a do toho pak nacpi penize...

05.01.2007, 09:26 |
Conan Kluci z bluetuningu.cz mají přestavěnou Octavii 1.4 na 1.8T ...
vsak kdo rika, ze tam nemuze vrazit pred prodejem puvodni motor.. nebo aspon teda stejny typ motoru.. ;)
zalezi na kazdym jak se rozhodne .. nekdo meni auto 5x do rika a nekdo jednou za 10let ;)
ze bych se pri prodeji sral zase s prestavbou na puvodni motor? to uz ne
ja si tim prosel a vim ze koupit jiny auto kde ten motor je je vyrazne lepsi varianta
pokud se nemýlím (doufám že ne..) tak 1.6 74kw má al. blok hodně oblíbená úprava tohodle motoru je na něj dát 1.8 16v , nebo 20V hlavu..v motorsportu 16v nějaký písty, ojnice. atd.. ale bavíme s eo úpravě za 200tis bez elektroniky.. v tvým případě decent vačka, komplet úprava hlavy, chip a víc nic.. protože mi to přijd ejako ptákovina uprvaovat nějak mechanicky motr do auta , který ej defacto stylingovka s tunou nesmyslů..
no vymena motoru zpet je hracka.. weekend prace ;)
vlastni zkusenost...
tak pokud nemas o vykendech co delat a chce ses tim zabejvat tak ja ti tam budu davat nejakou praci a raci si budu valet sunky nekde v liberci v aquaparku nez bejt spinavej od motoru....
xenonman:
presne si to vystihl... kazdy ma jine zaliby... ;))
ja treba peceni se na slunku moc nemusim.. radeji nekde ve stinu u pivecka cumet na babovky ;)) ... pokud teda nesedim v garazi ;))
mno a ja raci budu s tou babovkou v tom liberci :-))) nez jen na ni koukat, nerikam ze na autiku nedelam ale vseho nekdy moc skoda joko treba vyndavani a prehazovani motoru furt doklo atd :-)) jen muj nazor....
cca 14koni za 30tisic :-)

05.01.2007, 11:10 |
resik a to se vyplatiiiii....:)) hehe
jo na to jsem koukal. Auto je temer neprodejne uz ted tak je to fuk. :-)
SPEEDY t.c.t. : Píšeš, že bys do přestavby vrazil cca 40tisíc..... Za 50 se dá sehnat Porsche 924, 2,0L 92Kw , bezproblémová kastle - celopozink, papá kolem 9 litrů a hlavně je to PORSCHE a na blbnutí je to ideální vozítko, rozložení váhy 50/50, hnanej zadek, tvrdej podvozek a neni problém to hodit na veteránský SPZ = 1/12 pov. ručení :D.......
no o tom jsem taky uvazoval abych rekl pravdu, ale nevim co s dvouma autama:-) oktavka bude mit za chvilku taky veteransky spz :)))
:))) Já si to auto nemůžu vynachválit. Stačilo odlehčit setrvák a jezdí to jak ďábel - fakt paráda a v zatáčkách? máloktereý auto se mě dokáže držet a to obouvám jen 205/50/R15!
a ty vis o nejakem dobrem kousku na znackach?:)
Můžu se ti popta, nebo zkus www.porsche.108.cz , je tam volná diskuze a určitě ti někdo poradí, kde a jak sehnat něco slušnýho. Je tam taky fotogalerie, kde máme ty naše miláčka pro inspiraci. Jinak v Annonci je každou chvíli něco. Pokud bys pak chtěl opravdu výkon, tak doporučuju 944 - 2,5L cena cca 100tis (jedna je v tuning magazínu na prodej :)
to si kup dvoukilo na to je podstatně víc ND a výkonově se dá hnát za hory
nějaký porsche je na prodej v bazaru ne ?, ale asi bych se taky klunil k dvoukilu na dostupnost dílů bude nesrovnatelná ...
Máte pravdu, díli jsou líp k sehnání, jedinej problém je, že výkon už se tam nějak zásadně nedá zvíšit, pokud nepoužiješ 2xWeber :)

05.01.2007, 21:25 |
Dr.T | Upraveno: 2007-01-05 21:26:52
ja presne tuto prestavbu delal, loni, da se to za tech 40 tisic maximalne, motor sezenes za cca 15, zbytek nech na dily, co budou ko nebo budou chybet. nesmis ale vymyslet dalsi a dalsi pytloviny jako ja, ze kdyz uz tak uz. Prehodit to cele jde za tyden, elektrikar zprovozni za 2 dny.
Potrebujes motor, elektriku - jenom zakladni motorovy svazek, vetsi chladic se 2 vrtulema co je ke klimam, nejake ty hadice, IC, poloosy, prevodovku, vyfuk, altik, plynove lanko - ja prave temer vse koupil spolu, chybelo jen nekolik dilu, ale naskakalo to postupne nahoru. Drzaky motoru stejne, budiky preprogramujes, klic zustava. Brzdovej valec stejny, vetsi kotouce a brzdice jsem uz mel predtim. Pocitej ale vyhledove s podvozkem - ja mel stelovak koni a musel pryc - predek trochu klesl a musel jsem brat stalovak i vysku i tuhost, ale ted nadmiru spokojen, pouze neprodejne a nesmis bourat - tak jak psali vyse :-)
[ Link ]

06.01.2007, 00:33 |
htd dily na tohle porsche jsou levnejsi nez na koktu:-D a je to taky porsche i kdyz to je vodnik a ne boxer:)
jinak nevim co mas za vztah k auta, ale asi prvni sex:) nevidim duvod proc resit tuning 1,6ky, uz ted me zarazi,ze tam mas spoilery jak na zavodak. kdyz tunint tak poradny motor a proradny brzdy. objem nenahradis
jako je to docela rana no... ja bych rozmyslel tohle, koupit durhou 1.8 turbo okavku=preskladat co se ti libi z tyhle a tu 1.6ku prodat jako serii nebo skoro serii nejlepe. prehodis si ten tvuj styling a akorat zaplatis neco za lak ne?

06.01.2007, 13:01 |
Mac Takový vztah vyplívá z toho, že auto bylo nové a tudíž ho člověk vnímá pořád jako nové. To je to menší zlo, dát to pryč, ale pokud by kupoval další nové. Kdyby měl jít do nějakýho ojetýho jako nástupce, tak fakt to člověk musí brát jen jako dopravní prostředek, vztah jako takový k tomu mít nikdy stejný nebude. Není to jak s roštěnkou, tam se neřeší minulý majitel;-)
Aspoň takhle to vidím já a myslím, že nejsem daleko od pravdy.
no auto nove nebylo...jsem druhy majitel, ale laska to je na prvni pohled:)))) as minuleho majitele neresim, to byl rpej nakej deda z nemecka :)
Mac: zajimavy poznatky o tech majitelych :D

07.01.2007, 17:18 |
Mac Tak né nové, ale první. Efekt podobný, ne-li ještě horší na změnu...;-)
a prvni auto to take nebylo...ale prvni auto ve kterem jsem utopil dost penez....a tim to asi bude. Je mi lito prodat takovou investici. Jedine co bych zkousnul, preskladat vse do RSa