
Navštíveno 1629x


31.01.2007, 11:40 |
Pétík Máte někdo na TD powerbox? Objevil jsem zajímavou nabídku, kde se powerbox napíchne na kabely vedoucí k řídící jednotce. Děkuji za rady a zkušenosti, přemýšlím, zda do toho jít...
no, já pořád žiju v domnění, že TD je mechanika... tzn. bez řídící jednotky

31.01.2007, 12:15 |
Pétík Označený je to 2.8TD, ale mám řídící jednotku, elektronickej plyn a čerpadlo.
ouky douky, tak to pardon :-)
co jsem jeden tenhle power box videl tak ten svindloval info o tlaku z railu... takze to davalo vic..... mi to prijde trosku prasarna......

31.01.2007, 12:43 |
Pétík While the PowerBox increases fueling by modifying the signals that control injection timing, it can not directly cause damage to engine components. Remember the PowerBox will not override or alter the original ECU settings, and the additional range of power provided is within the safe operating characteristics and performance parameters of your engine. Any damage caused to the engine can not be attributed directly to the PowerBox but, rather, to excessively radical (and probably unlawful) driving habits that place additional stress and wear on the engine.
Tak to je stejný princip, mění to hodnoty signálů. Uvažuju o tom, ale váhám.
ja moc ropaky nemusim ... auta beru spis jako dopravni prostredek... takze nejsem zadnej odbornik.... ale rekl bych ze to bude obdoba powercommandera na moto..... svindluje to jen udaje ze snezoru podle kterejch to pak dela naky korekce dodavky paliva.... tzna treba na atmnosferickej tlak , teplotu vduchu.... u motorek se tim doladuje treba vyfuk/filtr...proste kdyz tovarni mapa neni uplne idelani...... jestli tohle svindluje tyhle senzory tak to zas nebude pridavat nejak extra moc nafty ....
kolik slibujou klokanu navic???

31.01.2007, 14:29 |
Pétík nárůst PS ze 130 na 150, krouťák 252 na 295. Spíš jestli to fakt funguje a jestli to neni sice nárůst, ale taky likvidace motoru.
P.S. Offroada v benzínu bych neuživil...
petik: jo tak ...mel sem tu cest jezdit chvili s pbenzinovym patrolem..zvedlej ... velky kola a tak... dobrej zrout:)))))

31.01.2007, 15:43 |
mrazik | Upraveno: 2007-01-31 15:46:24
Petiku a mas dalsi motor v zaloze ? Nic takoveho do motoru nepatri a tecka.
A ten anglicky text je fakt hustej, ono to nevoblbuje ridici jednotku, jen to prodlouzi otevreni vstriku, jo takovej propalenej valec je prima.

31.01.2007, 15:51 |
Pétík Sbírám zkušenosti, jestli to někdo má popř. zkoušel, abych o ten současný motor nepřišel :-(

31.01.2007, 17:35 |
Zdeny Jen zkušenost s Pb montovaném na Peugeot 807 2,0 HDi:
původní hodnoty 79kW (má to FAPP) a asi 275Nm. Po montáži je sice cítit poněkiud vyšší výkon (v akceleraci), ale není to nic moc a hlavně - v plynu se objevila nepříjemná díra. Kdyý prudce šůlápnu na plyn, tak to napřed zabrzdí a pak to vyrazí. Po montáži čipu od Cimbu (Na Oktu) je vše o něčem jiném. Proto z mé zkušenosti bych si již PB nikdy nedal . Naštěstí to platila firma...

01.02.2007, 12:32 |
Pétík Steibauer dělá i pro Patrola, ale jen na Slovensku a za cca 18tis.
otec ma koktu 1.9 TDi 110ps s tim powerboxem a zatim s tim nema problem.. pred emisema to pro jistotu vzdycky oddela a ten pokles vykonu tam je znat kdyz tam neni. na motoru je natoceno nejakych 230t a slape jako hodinky, ale na pisty, ventily atd. se jeste nikdo nedival tak tezko rict kdy je ceka smrt
powerbox je ta nejhorší cesta ke zvýšení výkonu. vzledem k tomu, že vyrobit ho přijde asi na pade, je to nejlevnější řešení, ale dobrý tak na vypínač. nikdy bych na to nejezdil stále.
pb-absolutně vyhozené peníze