
Navštíveno 1753x


24.03.2007, 16:26 |
Magic Prej je to i na normální ježdění


24.03.2007, 16:29 |
PIPO To je LADA nebo Peugeot ne?? :--))

24.03.2007, 16:33 |
Magic | Upraveno: 2007-03-24 16:34:37
to:PIPO bohužel máš pravdu LADA viz:
[ Link ]
proč bohužel? krom toho křídla se mi to celkem líbí

24.03.2007, 16:43 |
PIPO No se mi to zdalo hodně povědomý-hlavně ten bok a prdel auta! :--))
me by zajímalo, jak muzou z 1,6 NA motoru s 220PS dostat 220NM, i ted výkon je na hranici, ale da se tomu verit ačkoliv ruku v ruce s homologací pro beznej provoz se mi litrovej výkon 140PS zda jako nerealnej.

24.03.2007, 17:52 |
Magic | Upraveno: 2007-03-24 17:54:14
to Luke, No, že hned první to uhodl, proto. Přece v Rusku je možný všechno, ne, teda alespoň bylo.
docela bomba :) i to kridlo se mi tam docela libi...

24.03.2007, 18:24 |
skuutr | Upraveno: 2007-03-24 18:28:05
LADA :o)
No je to zas troska neco jinyho nez na co jsme zvykli...
Ale pekna! (kridlo dolu nebo mensi)
skuutr : ja jsem se tam docetl ze to kridlo je spocitany na pritlak cili ze to neni zadnej USH paskvil
nevypadá to špatně, líbí se mi to ...

24.03.2007, 21:31 |
Toyo me se libi ..

25.03.2007, 00:02 |
R.I.S mě se to taky líbí
ty hodnoty se mi taky zdaj pritazeny za vlasy...1.6 220k a 220Nm na takovej obsah, bez turba a jeste homologovany...docela me prekvapil i max kroutak za max vykonem..skaredy to neni, ale doma bych to nechtel:-)
no tak 220PS z 1.6 není problém ( dost aut v autokrosu a rallyecrosu má kolem 200-230PS z 1.6..) ale ten krouťák mi nějake nesedí..kdyby bylo aspon 180Nm tak jakž takž, ale 220Nm někdy nemaj ani dobře udělaný 2l motory
jinak se mi to docela líbí
HOnza: a kolik by ty motory 1,6 s 220PS najeli v aute pro beznej provoz? že to neni problém? tak proč to nemaj všichni. mě to přijde jako uplne stejnej problém mít 1000PS v Supře. taky to neni problém.... pokud jde o ten kroutak, tak kitovej 2,0 VW vyhnanej do extremu má cca 270PS a 220nm, takže jak ten výkon, tak ten krouták vidim jako nesmysl, protože papír snese vsechno

25.03.2007, 20:48 |
Kesam RTo jwe mrda

26.03.2007, 14:18 |
out pokud to má opravdu takovej výkon, tak využetelný otáčky vzhledem k vačce sou tak od 5-7tis jinak je to mrtvý auto a na běžnej provoz nepoužitelný.
me se to libi ale ten motor to je kravina ... je to 2.0 16V od Fiatu teda podle fotek to tak vypada
220nm z 1.6ky je blbost.... vykon se da dostat otackama, ale kroutici moment je danej objemem...
scream: je jasny ze takovejhle motor nevydrzi naveky..... on asi zadnej motor se spickou v 9tis nebude behat vecne......
kroutak neni dany jen objemem ale i strednim efektivnim tlakem na pist (proto turbo motory) pokud to auto ma vysoky kompresni pomer, a tankuje vysokooktanovy palivo tak se ten kroutak taky zvysi, nevim jestli takhle moc, ale urcite trochu jo:-) Navic v rusku je mozny vsechno... treba tam poustej dusik :-)
no ale rekni mi kolik to musí mít KP, aby tam bylo 220Nm.. i 13:1 bude malo:o)