Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Schválně co to je

 o Navštíveno 1753x o
o 24.03.2007, 16:26 | Magic
Prej je to i na normální ježdění

foto k příspěvku  od Magic



o 24.03.2007, 16:29 | PIPO
To je LADA nebo Peugeot ne?? :--))
o 24.03.2007, 16:33 | Magic | Upraveno: 2007-03-24 16:34:37
to:PIPO bohužel máš pravdu LADA viz:
[ Link ]
o 24.03.2007, 16:40 | Luke_288
proč bohužel? krom toho křídla se mi to celkem líbí
o 24.03.2007, 16:43 | PIPO
No se mi to zdalo hodně povědomý-hlavně ten bok a prdel auta! :--))
o 24.03.2007, 17:21 | Scream
me by zajímalo, jak muzou z 1,6 NA motoru s 220PS dostat 220NM, i ted výkon je na hranici, ale da se tomu verit ačkoliv ruku v ruce s homologací pro beznej provoz se mi litrovej výkon 140PS zda jako nerealnej.
o 24.03.2007, 17:52 | Magic | Upraveno: 2007-03-24 17:54:14
to Luke, No, že hned první to uhodl, proto. Přece v Rusku je možný všechno, ne, teda alespoň bylo.
o 24.03.2007, 18:01 | u-geen
docela bomba :) i to kridlo se mi tam docela libi...
o 24.03.2007, 18:24 | skuutr | Upraveno: 2007-03-24 18:28:05
LADA :o)
No je to zas troska neco jinyho nez na co jsme zvykli...
Ale pekna! (kridlo dolu nebo mensi)
o 24.03.2007, 19:05 | Machča
skuutr : ja jsem se tam docetl ze to kridlo je spocitany na pritlak cili ze to neni zadnej USH paskvil
o 24.03.2007, 21:18 | Petura
nevypadá to špatně, líbí se mi to ...
o 24.03.2007, 21:31 | Toyo
me se libi ..
o 25.03.2007, 00:02 | R.I.S
mě se to taky líbí
o 25.03.2007, 06:25 | kamil306
ty hodnoty se mi taky zdaj pritazeny za vlasy...1.6 220k a 220Nm na takovej obsah, bez turba a jeste homologovany...docela me prekvapil i max kroutak za max vykonem..skaredy to neni, ale doma bych to nechtel:-)
o 25.03.2007, 11:27 | G3-lower
Psycho
o 25.03.2007, 11:59 | Honza2.016v
no tak 220PS z 1.6 není problém ( dost aut v autokrosu a rallyecrosu má kolem 200-230PS z 1.6..) ale ten krouťák mi nějake nesedí..kdyby bylo aspon 180Nm tak jakž takž, ale 220Nm někdy nemaj ani dobře udělaný 2l motory

jinak se mi to docela líbí
o 25.03.2007, 12:37 | Scream
HOnza: a kolik by ty motory 1,6 s 220PS najeli v aute pro beznej provoz? že to neni problém? tak proč to nemaj všichni. mě to přijde jako uplne stejnej problém mít 1000PS v Supře. taky to neni problém.... pokud jde o ten kroutak, tak kitovej 2,0 VW vyhnanej do extremu má cca 270PS a 220nm, takže jak ten výkon, tak ten krouták vidim jako nesmysl, protože papír snese vsechno
o 25.03.2007, 20:48 | Kesam
RTo jwe mrda
o 26.03.2007, 14:18 | out
pokud to má opravdu takovej výkon, tak využetelný otáčky vzhledem k vačce sou tak od 5-7tis jinak je to mrtvý auto a na běžnej provoz nepoužitelný.
o 26.03.2007, 14:44 | Reprák
me se to libi ale ten motor to je kravina ... je to 2.0 16V od Fiatu teda podle fotek to tak vypada
o 26.03.2007, 15:51 | assassin
220nm z 1.6ky je blbost.... vykon se da dostat otackama, ale kroutici moment je danej objemem...

scream: je jasny ze takovejhle motor nevydrzi naveky..... on asi zadnej motor se spickou v 9tis nebude behat vecne......

o 27.03.2007, 09:27 | petrcorrado
kroutak neni dany jen objemem ale i strednim efektivnim tlakem na pist (proto turbo motory) pokud to auto ma vysoky kompresni pomer, a tankuje vysokooktanovy palivo tak se ten kroutak taky zvysi, nevim jestli takhle moc, ale urcite trochu jo:-) Navic v rusku je mozny vsechno... treba tam poustej dusik :-)
o 27.03.2007, 15:26 | Honza2.016v
no ale rekni mi kolik to musí mít KP, aby tam bylo 220Nm.. i 13:1 bude malo:o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3108 sekund.