Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > LPG vs přímý filtr ?

 o Navštíveno 1024x o
o 26.03.2007, 08:44 | Zephyr
Jde to dohromady? Známej má 1,5 16v a origo airbox mu praskl.Asi to střelilo do sání. Cenová relace je úplně někde jinde.
Origo airbox 7000
Přímý filtr cca 2000


o 26.03.2007, 08:49 | Zephyr
jo a jde o tento filtr .
[ Link ]
a bylo by to na KIA Shuma 1,5 16v 65kW
o 26.03.2007, 08:55 | radek.613
To je jedno co se při tom kýchnutí rozletí na kusy, jestli originální filtr nebo nebo nějaký jiný. Nejzajímavější je rozstřelení přímo plastového sacího potrubí :-D, což se běžně děje, když buď z neznalosti, či na nátlak majitele vozidla (aby to bylo co nejlevnější, že) firma instalující LPG poruší zásadu "plastové sání = pouze vstřik LPG, nikdy podtlakové LPG". Akorát že na odpor/průchodnost originálního filtru je postaven směšovač a odladěno seřízení, takže při náhradě filtru se poněkud změní tlakové podmínky na směšovači. Pak už záleží na použitém systému LPG, jestli to uřídí, nebo ne.
o 26.03.2007, 08:57 | Escudo
Já jsem měl taky sportovní kužel na LPG a v pohodě i když se říká že bejt nemá...Ale jestli mu to střelilo zpět, tak by měl koupit buď takovou tu pojistnou zátku nebo rovnou směšovač s pojistkou, když se plyn vrátí zpět tak ho to pustí aby to nevlítlo do sání, směšovač stojí asi 2500
o 26.03.2007, 09:03 | Zephyr
aha
mno říkal že neví co tam má(jaké LPG)
už to s tím koupil

foto k příspěvku  od Zephyr

o 26.03.2007, 09:34 | Briann
No problem....konus klidne vubec ani trochu to nevadi.
o 26.03.2007, 09:41 | radek.613
To je jedno co se při tom kýchnutí rozletí na kusy, jestli originální filtr nebo nebo nějaký jiný. Nejzajímavější je rozstřelení přímo plastového sacího potrubí :-D, což se běžně děje, když buď z neznalosti, či na nátlak majitele vozidla (aby to bylo co nejlevnější, že) firma instalující LPG poruší zásadu "plastové sání = pouze vstřik LPG, nikdy podtlakové LPG". Akorát že na odpor/průchodnost originálního filtru je postaven směšovač a odladěno seřízení, takže při náhradě filtru se poněkud změní tlakové podmínky na směšovači. Pak už záleží na použitém systému LPG, jestli to uřídí, nebo ne.
o 26.03.2007, 09:43 | radek.613
Teď koukám, vždyť tam má klapku - kdy na tom naposled někdo dělal revizi LPG a prověřil, jestli ta klapka funguje?
o 26.03.2007, 09:44 | Zephyr
mě se neptej.Já to auto znám jen z fotek :-))
o 26.03.2007, 09:47 | Zephyr
Prej revizi dělal nedávno:

09:50:27 Kreedd> Zephyr:revizi jsem dělal nedávno tedy prohlídku...
o 26.03.2007, 09:57 | Zephyr
já tomu moc nerozumím, ale neměla by ta klapka být obráceně?Otvírat se ven? Podle obrázku to vypadá, jako by se měla otvírat dovnitř.
o 26.03.2007, 10:06 | Zephyr
tak prej se ta klapka otvírá ven
o 26.03.2007, 10:33 | radek.613 | Upraveno: 2007-03-26 10:36:12
Otvírá se ven, jestli funguje, nemá k takové devastaci deklu dojít, pominu-li extrémně neseřízené LPG, že je to o řád až dva bohatější než má být a tak to kýchnutí ta klapka svým průřezem nepobere....
o 26.03.2007, 11:19 | Zephyr
mno prej mu ho načali v servise(asi do něj bouchli baterkou)
je možné, že když by to přisávalo falešný vzduch aby to takhle bouchlo?
o 26.03.2007, 19:47 | Escudo
tam nejde o přisávání falešnýho vzduchu, ale o to že se vrátí plyn ze spalovacího prostoru motoru zpět do sání, taky už jsem takhle pšíknul když jsem měl LPG
o 26.03.2007, 20:38 | TUNER
JJ,mě se dokonce povedlo,že se utrhla ta zpětná klapka a vlítla do motoru....
Od tý doby co tam neni to je bez problému...)))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3376 sekund.