
Navštíveno 1024x

Jde to dohromady? Známej má 1,5 16v a origo airbox mu praskl.Asi to střelilo do sání. Cenová relace je úplně někde jinde.
Origo airbox 7000
Přímý filtr cca 2000
jo a jde o tento filtr .
[ Link ] a bylo by to na KIA Shuma 1,5 16v 65kW
To je jedno co se při tom kýchnutí rozletí na kusy, jestli originální filtr nebo nebo nějaký jiný. Nejzajímavější je rozstřelení přímo plastového sacího potrubí :-D, což se běžně děje, když buď z neznalosti, či na nátlak majitele vozidla (aby to bylo co nejlevnější, že) firma instalující LPG poruší zásadu "plastové sání = pouze vstřik LPG, nikdy podtlakové LPG". Akorát že na odpor/průchodnost originálního filtru je postaven směšovač a odladěno seřízení, takže při náhradě filtru se poněkud změní tlakové podmínky na směšovači. Pak už záleží na použitém systému LPG, jestli to uřídí, nebo ne.
Já jsem měl taky sportovní kužel na LPG a v pohodě i když se říká že bejt nemá...Ale jestli mu to střelilo zpět, tak by měl koupit buď takovou tu pojistnou zátku nebo rovnou směšovač s pojistkou, když se plyn vrátí zpět tak ho to pustí aby to nevlítlo do sání, směšovač stojí asi 2500
aha
mno říkal že neví co tam má(jaké LPG)
už to s tím koupil

No problem....konus klidne vubec ani trochu to nevadi.
To je jedno co se při tom kýchnutí rozletí na kusy, jestli originální filtr nebo nebo nějaký jiný. Nejzajímavější je rozstřelení přímo plastového sacího potrubí :-D, což se běžně děje, když buď z neznalosti, či na nátlak majitele vozidla (aby to bylo co nejlevnější, že) firma instalující LPG poruší zásadu "plastové sání = pouze vstřik LPG, nikdy podtlakové LPG". Akorát že na odpor/průchodnost originálního filtru je postaven směšovač a odladěno seřízení, takže při náhradě filtru se poněkud změní tlakové podmínky na směšovači. Pak už záleží na použitém systému LPG, jestli to uřídí, nebo ne.
Teď koukám, vždyť tam má klapku - kdy na tom naposled někdo dělal revizi LPG a prověřil, jestli ta klapka funguje?
mě se neptej.Já to auto znám jen z fotek :-))
Prej revizi dělal nedávno:
09:50:27 Kreedd> Zephyr:revizi jsem dělal nedávno tedy prohlídku...
já tomu moc nerozumím, ale neměla by ta klapka být obráceně?Otvírat se ven? Podle obrázku to vypadá, jako by se měla otvírat dovnitř.
tak prej se ta klapka otvírá ven

26.03.2007, 10:33 |
radek.613 | Upraveno: 2007-03-26 10:36:12
Otvírá se ven, jestli funguje, nemá k takové devastaci deklu dojít, pominu-li extrémně neseřízené LPG, že je to o řád až dva bohatější než má být a tak to kýchnutí ta klapka svým průřezem nepobere....
mno prej mu ho načali v servise(asi do něj bouchli baterkou)
je možné, že když by to přisávalo falešný vzduch aby to takhle bouchlo?
tam nejde o přisávání falešnýho vzduchu, ale o to že se vrátí plyn ze spalovacího prostoru motoru zpět do sání, taky už jsem takhle pšíknul když jsem měl LPG

26.03.2007, 20:38 |
TUNER JJ,mě se dokonce povedlo,že se utrhla ta zpětná klapka a vlítla do motoru....
Od tý doby co tam neni to je bez problému...)))