
Navštíveno 8718x

tipcars Camaro 3. gen za 120 000 i když na to nevypadá je to hustý Camčo motor Corvette je to IrocZ - je to značně jiný Camaro než obyč 3. gen není problém z něho dostat přez 300 HP za pár kaček ...

26.07.2007, 22:42 |
Kesam Asi nejakej chudak :-))))
no hlavně jestly ho cheš tak bych ho nedával zorrovi na bodykit :)
tohle je vetsi mnamka, i kdyz za ty prachy nic moc...
[ Link ]
to je ten IROC? Ja myslel, ze to byly vzdy 5.7...
[ Link ]
ee ty první byly 5,0 až ty poslední 5,7
Těch pár kaček znamená kolik?
Aha, no tak rozdejchat 5.0 znamena jiny palice, vacka tohle je vstrikovani, chipu je na to k dostani dost za par korun, ale i tak bych si dovolil tvdit, ze to bude minimalne 30-40
Big news, Chevrolet introduced a new Camaro model — the famous IROC-Z, named after the popular competition International Race of Champions. The Camaro IROC-Z featured an upgraded suspension with lowered springs, specially valved shocks, and a larger rear sway bar, a special decal package and an optional Tuned Port Injection system taken from the Corvette. It also shared the Corvette's 245/50ZR16 tires and new aluminum 5-spoke 16" rims. The Camaro IROC-Z was on Car and Driver magazine's Ten Best list for 1985. The 305 was the only engine to receive Tuned Port Injection considering the L98 350 was not available until mid-year 1986, was available only with the 700-R4 automatic transmission and reserved only for the IROC-Z model and rated at 215 hp(it wasn't available on the base Z28). Also new for 1985 cars were refreshened noses for all Camaros and new, deeper valances and front spoiler for the Z28 and the newly introduced IROC-Z28. The speedometers no longer had the unique double-pointed needle that simultaneously read mph and km/h, they were replaced by conventional single-pointer 85 mph units.

v ty cervenocerny kombinaci nadhera...
Mar: mmch zkousels hledat IROC googlem? :-)
[ Link ]
to že ubožáci u VW kopírujou vše, sem si dávno zvyknul, tohle sem samo taky viděl a je to vrchol demence aby nějakou předohrabavou sračku pojmenovali IROC je jen důkazem že VW nikdy samotný nic nevymyslí bez vykrádání jinejch ....

IROC u chevy je ale zkratka těch závodů, kdežto ten koncept IROC podle toho jak to představovali je zaprvý navázaní na starý scIROCco a zadruhý iroc je v nějaká řeči i pojmenování nějaký zelený žáby nebo ještěrky, ptoto je ten koncept zelenej
Jinak Iroc Z je podle mě jedno z nejkrásnějších aut vůbec, škoda jenom těch motorizací u týhle generace, jediný co za to stálo bylo právě IZ, ale aby to jelo tak úplně překopat motor
popravdě nevěřím, že to nebyl od VW záměr to z toho slova scirocco taky mohly vytrhnout CIROC a ne zrovna IROC ...
Kamarád má IROC Z a jede mu to vcelku solidně má to teda samo upravený a pokud si dobře pamatuju říkal tuším, že má 330 HP

27.07.2007, 13:53 |
Daryl (A)
IROC-Z, named after the popular competition International Race of Champions
takze IROC neni vynalez chevyho, ale zkratka zavodu.
pouzil jej chevy, pouzije jej VW ... no booze ..
jasně ale chevy jí použil protože camaro v tom závodu X krát vyhrálo kolik krát jí vyhrál VW ... Mě by zajímalo kdyby GM pojmenoval auto Golf to by se všichni posrali ....

27.07.2007, 14:10 |
Daryl (A)
Mar: zase musim oponovat :)
Chevy nema auto s nazvem Chevrolet IROC(-Z), ale chevrolet camaro (IROC-Z, Z28 etc). Z meho pohledu to bude podobne jako VW Golf Variant cili sub oznaceni. TIm neobhajuju "opravnenost" ci moralni narok pouzivat toto oznaceni.
Nejaky chytrolin proste vzal scIROCco a ten iroc tam zduraznil. :)

28.07.2007, 10:20 |
empiK (M)
M28: to uz je trosku paranoia ne?
prosím Tě sedni si do svého MB a jeď udivovat svět ....
Teda nic moc, tyhle americky plecky... Je to hranaty jak rakev.
Petan: a který auta byly v těhle letech kulatý? Nezapoměň že to jsou 80´s
Escudo: No neco na tom bude. Jak tohle mohlo projit testy, nepochopim. Ikdyz amici na bezpecnost asi moc nedaj.
co to meleš ? jak mohla projít pak testy asi hranatá Škodovka z let 81-92 nebo jakýkoli jiný hranatý auto třeba Ferčo nebo Lambo? a další prdelo hláška amíci na bezpečnost asi moc nedaj .. jo proto jako první začali používat airbag a bezpečnostní pásy ... někdy je fakt komický číst některý hlášky zdejších členů :o)))
tak ci onak, neomrzitelna kara......
Tak jeste jeden priklad. Dodge Daytona. Na 2l obsahu vykon 69KW. Troska slabota i na ameriku nemyslis? Jinac u nas se asi na testy moc nehralo... Hold tem amikum toho prochazi asi vic. Jo a pochybuju, ze byli prvni v pouzivani pasu. Tos vycetl na wikipedii?
sou to proste hnusny hranaty piksle, ktery k tomu aby se trosku pohnuty potrebujou turbo.

29.07.2007, 21:17 |
koren Petan.B: kazdymu se libi neco jinyho.jinak presne jako mar - kde sezenes 300 zdravejch poniku za 2 kila? a kdyz jsme u ty daytony a wiki,tak se tam nejdriv koukni nez neco placnes - 2.2L 224 hp I4 Turbo III viz
[ Link ] mi jako malo neprijde;-)
koren: Na wikipedii sem se nedival. Nejak tam mlzej. Spis se ale podivej sem
[ Link ]
Jinac to je presne co jsem psal. Aby ty americky kraksyn jely, potrebujou turbo. Viz tvuj prispevek. A kdyz uz sme u toho, tak maximalni vykon je 142 PS na 2,2l. Takze peknej krap. Kdyz uvazim, ze napr Honda davala do CRX motor 1.6 o vykonu priblizne 160 PS bez TURBA, tak kam se pak tyhle sra*** hrabou.
tady nekdo chodi po tenkym lede :-D
Petan.B: na wikipedii vzhledem ke zpusobu jak funguje moc mlzit nejde :-))
u-green: Maj tam treba chyby v generaci VW Passat
Proffesor_W: To vic, tema US carama je to tu precpany. Navic je to tu diskuze, tak prikladam svuj nazor. Nekteri mozna taky souhlasi (ted ale myslim co se tyka toho vykonu), ale spis jen mlci, aby si to tady nerozhazeli.
u-geen: omlouvám se, za špatně napsaný nick

29.07.2007, 23:19 |
koren jaaaa to cekal,kdy kdo prijde s hondici a uz je to tady...
(teda nic ve zlym proti H)
jo dejte doprdele uz pokoj s tema minirakvema na kolech :o)))
co má ten Jeliman za auto ?

30.07.2007, 01:27 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-07-30 01:31:26
hlavně je super jak se furt takovýhle paka oháněj tím že maj z 1,6 výkon 160 HP no a co jako ? 160HP je docela ubohej výkon takže bych se s ním rozhodně nechlubil a je naprosto jedno z jakýho obsahu to je vydolovaný protože až ti na dálnici ujede auto je fuk kolik máš obsah Ty budeš ten looser kterej bude koukat na prdel toho kdo vyhraje :o) už vidím jak ho dojedeš na odpočívadle za 10 minut a řekneš, ale já mám 1,6 heč ! hihi ....
jo a k tomu Dodge Daytona možná kdybys trošku četl třeba i tu dle Tvýho tvrzení mlžící wikipedii dočetl by ses že Dodge-Chrysler-Mitsu a zkus hádat od koho maj americký bratři maloobsahový motory čtyřválce od Tvejch vychvalovanejch Japonskejch bratrů :o)))))

30.07.2007, 01:47 |
koren uz se popraliii?
koren myslis Dodge-Chrysler-Mitsu? :-D
Petan: ja tam chybu asi nevidim a pokud ty jo, nic ti nebrani to prepsat...
Nj, hold i bratri japonci udelali nekde chybu. Ikdyz positali s tim, ze tohle je pro ubohej US trh, kde spis lidi cumi na obsah nez vykon. Jinac bych i rekl, ze tech zajimavych aut je vic nez jen US cars, na ktery sem obcas davas linky. A taky nechapu, jak si muzes myslel, ze auto s vetsim obsahem musi nutne jet rychlejc. Tohle mi asi nejak nedochazi.
u-geen: Prepsat? No to teda nevim jak. Nikde tu nic nemam, nebo to spis nevidim.
specialne pro Petana.B:
Hold, tedy s 'd' na konci, se používá jen a pouze ve smyslu, že někomu vzdáváte hold (a samozřejmě také jako anglické slůvko).
A pokud holt chcete někomu napsat, že "je to holt tak", tak tam, jednou provždy, patří holt, tedy s 't' na konci!
A nejses ty tak trochu prehnane alergickej, kdyz ti lidi napisou par nelichotivych slov ohledne US cars? Mozna by to chtelo jen trosku chladnou hlavu..
PEtan:tuhle hlasku pise kazdymu kdo zblbne toto sluvko... takze v klidecku.. a ma pravdu ;-)
tappaja: Specialne pro tebe. Diky za vysvetleni slova. Jinac pokud uz pouzivas interpunkci, mel bys ji pouzivat v celem topicu a ne jen ve druhe casti. Viz tve SPECIALNE :)
Luke-Jeep: Diky za info. Beru to sportovne :)
for Petan.B - hmm OK tak mi ukaž celosvětově v roce 89 kdo dělal 4válce pro běžný použití s nějakým brutal výkonem když se tak podivuješ, že amíci maj slabý motory, jen pro zajímavost VW dělá 1,6 dodnes (nebo dělal) s výkonem 101 HP dost ubohý ne ? Mazda 2,0 116 HP to je hukot viď, pokud je pro Tebe auto z roku 82 hnusná krabice ukaž mi v roce 82 super zdařilou Hondu s kulatým designem s testama který jsou super bezpečný když víš, že Camaro projít testama nemůže ...
prostě jsi mimo ....
nelichotivý slova beru nikomu se nemůžře líbit vše, ale Ty plácáš hovadiny a to je podstatnej rozdíl ...
pro Petan.B
Mam ten dojem, ze si pletes interpunkcni znamenka (tecka, carka, dvojtecka, strednik, vykricnik atd...) s diakritikou (carka, hacek, krouzek nad pismenem) ;o)
Nehodlam nic menit, ber to sportovne...
MarauderZ28: Mám opět připomínat již zmíněné CRX EF8 s výkonem 152 PS (určené pro amícký trh)? Co třeba Civic EF9 (který není nejkulatější ale k hranatosti má daleko) s výkonem 150 PS a ne tak kýčovým vzhledem jako Camaro? Stačí tyhle dvě supr káry určené pro běžné sériové použití?
tappaja: Rejpale, kdyz vis oc jde, tak to nerozebirej. Chybicka se vloudila.
ne chci jiný příklady tys to tu postavil tak, že amíci maj motory s hovno výkonem byť ty malý berou od Japonců a zbytek světa maj super výkonný tak mi to dokaž a ne jen na CRX ... a když už jsme u tý bezpečnosti tak se nabourej v tom Camaru a nabourej se v tom CRX - výsledek Ti můžu říct hned 1:smrt pro Camaro ... Ohledně vzhedu se nehádám pro mě je zas CRX splašená nákupní taška která má do vzhledu sporťáku daleko jako koza ke kosmonautice .... Jinak ještě ke vzhledu víš jak vůbec vypadal Civic v roce 82 ty trdlo ? Asi ne viď :o)))))))))))))

Hmm, krásnej Civic. Japonci to delali na spotrebu, emise... Taky kdo by chtel zivit takovy obsahy. Proste US cars = kniht rider :o) Jinac by me zajimal, kdo ze zdejsich lidi by si kupil auto s obsahem pres 5l. Jedine nejakej blazen. V USA je to normalni, u nas NE.
Takze ty si myslis, ze jedine sportovni auta dela USA? Tohle chces naznacit?
ne já sem sem dal zajímavý auto v inzerátu plácat píčoviny který s tím nesouvisej jsi začal Ty ..
a hrozně se mi líbí jak to otočíš najednou když nemaj Japonci výkon dělaj to na spotřebu hih ty jsi magor ... Jinak můžu Ti říct že auta s obsahem 5,0 litru mám 2 a co je Ti čověče zajímavý mám mnohem menší spotřebu jak naturbený Japonský fára ... dost překvápko viď a možná kdybys nebyl zaslepenej maloobjemovejma jebkama pochopil bys že nejen amíci dělaj auta s obsahem 5,0 litrů další dost velký překvápko pro Tebe viď ? hihi :o)))
zkus zavolat do BMW do Mergu do Audi apod a vysvětli jim tam, že jsou idioti a jejich zákazníci taky protože přeci světu vládne 1,6 litrovej motor z roku 89 od Hondy :o)))
Vis co je zajimavejsi? V zadnym prispevku te neurazim, coz o tobe se rict neda. Fakt to vypada, ze jakmile nekdo zacne rejpat do tvejch velesuper objemovejch kar, zacnes hned kazdyho urazet. Pokud mas 5l, je to tvuj problem, pak si nestezuj a bez radej do maloobjemovejch jebek (jak sam pises). A BMW je taky USA? Jen mi prislo, ze jiny nez US proste neznas... Ani bych se nedivil, kdyby jedna z tvych hranatych rakev byla prave tohle Canaro, na ktery si sem hodil inzos.
no Petane tedka jsi prestrelil... nedela se nahodou X5tka v USA? ;-) jejda tady je zase sranda...
Luke-Jeep: Nevim, a ikdyby, jen to potvrzuje to, ze se Marauder zase ohani US autem.
Zajimalo by me, jestli tema dvouma petilitrama taky nekdy vyvezes rodinu na vylet, pripadne na nakup, nebo jsou jen dvou mistny a zbytek rodiny musi jet vlakem? Na to se ptam, protoze tohle fakt nevim. Spis si myslim, ze budou jen dvou mistny.
Petan.B:

jo jinac ja mam malou nanicovatou fiatrakev jeste ke vsemu poloauto s obsahem 1.8 jen se mi nelibi ze cokoli sem kdo da zacnou to Hackari porovnavat s 20 let starou vykopavkou ktera je jak alobal obalenej plastama a ma 160 koni mozna je legendarni mezi milovnikama hodn no
for Petan urážím Tě neb jsi imbecil ... ale i přesto, že Tvoje IQ bude blízko záporných hodnot můžeš mi říct kde si stěžuju ? "Pokud mas 5l, je to tvuj problem, pak si nestezuj a bez radej do maloobjemovejch jebek (jak sam pises). "
Nebo sis tenhle nesmysl vytáhl z prdele aby jsi byl zajímavější ?
Každopádně můžu tě uklidnit jedno auto je 2+2 a druhý 5 místný ...
hlavně se mi fakt líbí jak jsi totálně mimo napřed meleš o tom že moje auto je 2 místný a pak zas meleš, že to Camaro z inzerátu je moje, jenže hošku Camaro je 2+2, takže pro příště něž se začneš pouštět do diskuzí zjisti si nějaký fakta a nemel jen o autech bez krouťáku kterejm možná vzdáleně rozumíš ...
Tak tohle si napsal ty: kdybys nebyl zaslepenej maloobjemovejma jebkama
A asi si nepochopil, ze sem nepsal ze to Camaro z inzeratu je tvoje, ale mas stejny.
Navic se chovas jak hovado. Neni uz tohle tak trochu na BAN. navic nejsem jedinej, koho ustavicne urazis. Jestli si tim honis komplex. Velky urazky, velky auto, maly..... Si domyslis sam. Hotovo, koncim. Az se naucis normalne chovat, pak muzem pokracovat.
jasně takže já mám stejný Camaro, ale jestli Ti to v tý škebly nedochází tak i kdybych měl jako že nemám stejný Camaro furt bude 2+2 což popírá ten Tvůj žvejk o 2 sedadlovým autě holt nevíš co plácáš tak si to příště ujasni ...
Navíc navážet ses začal Ty svýma stupidokecama v kterých je naprosto jasně vidět jak o tom víš prd a vaříš z vody, prostě co post to nesmysl, ale to Ti nevadí v tom aby jsi dál plácal a plácal, pokud se chceš dohadovat napřed si nastuduj nějaký fakta pak k Tobě budu přistupovat jako k inteligentnímu člověku a ne idiotovi. Jo jinak je naprosto známo že lidi s Hondama maj největší oudy na světě a my ostatní jim to strašně závidíme :o)))
Zkus si navstivit sveho ocniho lekare. Netvrdim nikde, že je to dvoumistne. Tady se na to jen ptam a pisu nazor 30/07/2007 18:10. Spis se mi zda, ze si nektere veci pribarvujes. A ano, navazet jsem se zacal ja, to nepopiram, ale ne do tebe. Chapes to uz?
víš co nasedni do CRX nejlepšího a nejsilnějšího auta světa co říděj borci co maj půlmmetrový ptáky a neser se svejma trapnejma hláškama do inzerátu kde se nabízí auto a ne hračka na setrvačník .. Pokud se chceš dohadovat založit si jinej thread, protože je jasný že člověk co nikdy neřídil zadohrábě s obrovským potenciálem ladění HP nemůže pochopit kde je ten rozdíl mezi předohrabem s kterým nikdo nic neudělá s pevností plechovky od coca coly ....

01.08.2007, 00:41 |
JP Jachachá, tenhle thread by se měl založit do nějakýho zlatýho fondu:))
S výkonem to nevyšlo, zkusíme bezpečnost...no, tak taky nic, co spotřeba? Aha...no tak maj malý péro je to jasný...
Hele Petane, nejsem Amerikofil, ale zkus si přiznat, že jedinou velkou výhodou Hond je poměr objem/výkon. Ale k čemu ti to je, když ti ta low-tech amerika stejně ujede? Pokaždý když čtu diskuzi na tohle téma, vzpomenu si na tu epizodu Mr.Beana, jak všechno složitě balí do toho minikufru (Honda), pak vytáhne velkej a celý to do něj jednoduše hodí:)
JP- jj, presne o tom to je, clovek co ridi 1,0 te bude presvedcovat, ze vlastne vse nad litr je zbytecny, protoze jeho to taky doveze z A do B... no jsem zvedavej, jak dopadne fight za limit 120g CO na 1km (btw zvladne to tak Prius se 105g/km, normalni auta jsou kolem 200g se vsema partikel filtrama, AdBlue, 3cest katama, aktivnim uhlim, pumpama sekundarniho vzduchu a pod zhovadilostma)
Můj názor je takový že MarauderZ28 je totální PÍČA. To není poprvé co čtu něco od něho a kde všechno hned kritizuje a shazuje. Jedíné co bere je příspěvek, který sem vloží sám.
To Marauder: Koukl jsem na tvoje stránky a být tebou raději držím hubu, protože s tím že vypadáš jako zjeb s nožkama jak kolíčky na prádlo by ti mohl někdo dojet dát přes hubu. Zamysli se nad tím jak se tady k lidem chováš zmrde.
hustý! na odpověď se moc těším :-)) tady někdo něco kapánek přehnal

01.08.2007, 11:02 |
Kolda Hele, no tak hustý to je, možná až trošku přehnané:-)) Každopádně musím souhlasit s tím, že jsem tady opravdu neviděl moc příspěvků, kde by MarauderZ28 s někým jiným v něčem souhlasil, vše jsou pro něj mrdky, bodykity hnus, auta pod obsah 3-4 litrů opět mrdky, atd. Mně se třeba ty staré ameriky líbí, ty velkoobsahové motory taky, ale nevím, prostě každý to bere jinak, někomu stačí 1.6 nebo 2.0 a prostě peníze investuje nějak jinak. A co jsem byl v USA ve Wisconsinu já a viděl tam spousty Jett s obsahem 1.8T a ptal se amíků proč najednou takové obsahy, tak každý povídal, že jedno jim to bylo před nějakýma pár lety, kde byl benzín někde jinde, teď už je tam spousta lidí, kterým to přijde zbytečné živit takové obsahy, když jsou tam stejně celkem striktní speedlimity...toť čistě můj názor jak to vidím já....
aha takže protože nesouhlasím s tím co se mi nelíbí neodkejvu kámošům ty hrůzy co si nalepěj na auto prostě se nepřidám ke stádu békajících ovcí tím pádem nemůžu mít pravdu, navíc jak jsem tu napsal nechápu proč když sem dám odkaz na zajímavej inzerát musí přiběhnout nějakej fanatik s vypáleným H na čele a hustit sem ty bludy ... Mnoi, ale protože s ním samozřejmě nesouhlasím je to špatně ...
Ty Koldo zkus taky kapku někdy přemejšlet a přečíst si to celý odzhora dolů OK ?
Jinak ohledně US: V8 motorů se tam vyrábí víc jak v dobách minulých a rychlostní limity tam maj několik desítek let ...

01.08.2007, 11:41 |
Kolda Ale já si to komplet celé přečetl, Tvé příspěvky mne vždycky dokážou pobavit, ano, já si taky koupil v USA cadillac coupe de ville z roku 79 od jednoho starého dědy, na to, že to byl ale 7.0l a V8, tak mi to přišlo jako totální mrtvola, ano, koupil jsem si to, protože mi tam bylo u prdele kolik to bude žrát, tady bych to živit nechtěl...

dobře tak jak můžeš napsat, že já nechápu potřeby lidí s 1,6 a 2,0 litrama ? Já je chápu sám mám mimo jiné 2,5 litra a 2,0 litra který teda zas nežerou o tolik míň jak V8 nicméně tys to celý otočil jedinej kdo tady něco nechápe je Petan - viz jeho keci o tom jak vůbec někdo může mít auto s 5,0 litrovým motorem - pokud to nechápe tak je sorry debil protože znám spousty lidí co maj motory o obsahu + - 5,0 litrů a podotýkám, že většina z nich nemá auto USA produkce a spokojeně jezděj a žijou ...

01.08.2007, 12:52 |
Kolda Já ale osobně nenapsal, že je nechápeš, já napsal, že mi přijde, že když tady má někdo 2.0 nebo chce takové auto koupit, tak Tvůj příspěvek je obvykle ten, že napíšeš, že je to mrdka neb to nejede...ano, možná to pravda je, ale někdo taky poladí fabku a v 70-80% případech v tom mají HTP, což tedy nechápu ani moc já, ale někomu to prostě stačí...jde o to, že se většina lidí toho velkého obsahu bojí, já taky raději koupil 2.0 než 2.5ku a teď si to vyčítám, protože ta V6 je o něčem jiném a spotřeba je v zásadě stejná, ale nevím, do 5l bych už nešel, přijde mi to prostě zbytečné, ale to je můj osobní názor. Jak říkám, měl jsem jeden takový velký obsah v tom cadillacu a nějak mne to nenadchlo, kdybych zkusil něco jiného, možná by mne to chytlo, ale každopádně asi v autě na víkendy, na každodenní ježdění ne.
dobře, ale přeci nemůžeš porovnávat veterána s autama současný produkce, u 7,0 V8 si to nekupuješ na spotřebu nebo na obsah, ale proto že to má určitou hodnotu buď jsi sběratel nebo fanda, ale nebudeš si 30 let starý auto ještě takovýhleho ražení kupovat na denodenní ježdění do práce stejně jako pochybuju, že si koupíš CRX ... Každopádně zeptej se kolik žerou současný V8 BMW nebo V12, zeptej se kolik žerou V8 Mergly nebo V8 Audy je to o dost víc jak V8 USA auta, a to nemluvím o 2,5 turbo nebo 3,0 turbo japonskejch motorech a jen proto že nějakej smrkáč co si myslí, že CRX je vrcholem technickýho zázraku mám tyhle lidi zatracovat ? To samý můžu zatracovat lidi co utratěj za barák 5 mega dyť jim přeci stačí 1KK v paneláku za 500 000 ne ? A to že napíšu, někde v nějakým postu o Hyunday Coupé 2,0 že nejede je prostě holej fakt stejně jako nejede 2,0 Probe nicméně ten člověk se v tom postu ptal na názory tak sem mu ho napsal, jiná věc by byla pokud bych mu vyvracel jeho tvrzení že 2,0 litr v Coupé jede pak bys měl možnost mi to mít za zlý, ale tak ta otázka nezněla takže nechápu proč bych nemohl vyjádřit svoje dojmy z tohohle motoru ...
ještě k tomu DeVille nedivím se že Tě 180 HP nenadchlo, pokud bys měl rok 71 a měl podobnej motor - 7,7 měl bys tam 375 HP ....

01.08.2007, 13:22 |
Kolda Jasně, tak já to neporovnávám, jen jsem prostě jiný velký obsah nikdy neměl, takže spíše zkušenost, potřeboval jsem si koupit v usa auto, za tohle chtěl děda 1.000USD, takže mi to přišlo za ty prachy v pohodě auto. Akorát mi tedy odešla vodní pumpa, tak jsem musel vyměnit, bál jsem se celkem ceny, ale po té co mi řekli nějakých 12USD, jsem byl vysmátý, nejlepší na tom je, že na pumpě bylo MADE IN SLOVAKIA, což jsem celkem nepobral. Ano, to je přesně ono, záleží na lidech, já třeba bydlím ve velkém domě a nevadí mi do něj investovat, raději to dám do nemovitosti, než do auta, dokážu pochopit, že někdo bydlí zase v 1KK a má pecku auto, každý je prostě nějaký no.
Tak se mi to líbí klidná diskuze žádná "píča" a další výrazy. :-))))
měl jsis to přivýst do čr vydělal bys vypadá v dobrým stavu :o)

01.08.2007, 13:41 |
Kolda jj, bylo to v top stavu...děda mi dal k tomu úplně vše i originál manuál, ještě mám někde doma.

ten je fakt nádhernej ...
webster5: Už sem to psal výše. Jedinej, kdo někoho urážel byl Marauder.
Velkej objem bych si nekoupil, už jen kvůli pojistce. Někteří lidi na to prostě nemaj. A odpověď typu "Nestačí ti 5l? Kup si 7,7l" je trošku divná. Navíc 375HP z toho objemu taky není nijak extra.
A není tohle rubrika TUNING. než BAZAR - Ostatní?
Navíc CRX nemám.
Petan.B: 7,7 ma stejnou pojistku, jako petilitr ;-)

01.08.2007, 15:33 |
Smrada (M) | Upraveno: 2007-08-01 15:33:36
Hehe zase diskuse pomer vykon/litr :o))))
Jen takova rejpava Petan.B Vykon je na aute to, co Te zajima? Me osobne zajima vice kroutak ;-), kterej u nizkoobjemovyho auta bude naprosto tristni
nějak nikde opět nevidím ten slint "Nestačí ti 5l? Kup si 7,7l" opět jen dokazuješ že jsi dement ...
jinak možná už pochop a nevím jak Ti to říct že některý automobilky dělaj vyhoněný uječený motory bez krouťáku, některý používají turbo a některý používají obsah k dosažení svých priorit a potřeb zákazníka ... A jen k Tvé milované Hondě stejně všichni s Hondama co chtějí aby jejich auto vyčnívalo z řady a jelo dávaj turbo tak nevím co pindáš ...

01.08.2007, 15:34 |
Smrada (M)
Mar: S tim kroutakem sem byl rychlejsi :)
.mycTD: O pojistce vim, ta je uz nad 2,5l.
Smrada: Ano, zajima me vykon. Bo kroutak o necem by byl u ropy nebo u takovych zroutu jako jsou 5l.
Marauder: Nemyslim si, ze turbo je to hlavni. Taky mi prijde jako blbost, ze by ty tvoje sracky jely rychlejc nez treba Integra s obsahem 1.8 bez TURBA. A jen proto, ze tvy Camaro toci max 6t/min, tak nemusis zavidet vysokootackovy motory. Nekomu to proste vyhovuje.

01.08.2007, 15:59 |
Petan.B | Upraveno: 2007-08-01 16:07:00
Kdyz uz ses teda oprel o ty vysokootackovy motory, hadam teda, ze formule te asi nebere co? To spis nejaka Indy Car bo NASCAR. Protoze co neni americky, neni pro tebe asi dost dobry...
přesně tak jím jen hamburgery a chodím spát v trenkách s americkou vlajkou jo a svým autem sem si dával Integru kdy se mi zachtělo a to i bez přeplňování to jen tak pro zajímavost :o)))
prostě chápeš že 160 HP nebo 190 HP prostě nic neznamená dyť to je naprosto standartní výkon kterej byl zajímavej před 10ti lety, ale ne dneska kdy tě udělá každá druhá poladěná oktávka ...
jinak ta supr kara crx urizla kamosovi usi a jel 90 nejakej vosel to do nej napechoval od ty doby se v ni zamyka (ma jinou) a rika " priste at me radsi vystrihaj (usi se sikovnejm chirurgum povedli prisit z5) ale tohle se v USA aute s nejvetsi pravdepodobnosti nikdy nestane
Tak 160HP urcite neni standartni vykon, to by jezdily na kazdym kroku. Nekdo holT potrebuje 385HP z 7.7l a jinej se spokoji se 160HP z 1.8. Navic kdo neslysel zvuk motoru v 7t, nevi oc prichazi. Tim koncim diskusi, byt si me nepresvedcil o vyhodach 5l, coz nebylo ani smyslem. Mel bys bejt aspon rad, ze diskusi "cetlo" (aktualne) 1595 uzivatelu, coz mozna zvysi sanci na kup "tveho" Camara. Hamburgerum a coca-colam zdar.
Kdyby si slyšel V8 jen nastartovanou, tak by tě zvuk motoru v 7 tisících už nezajímal.
Tak to bohužel je. A to že se s Camarem dá jezdit jak za 11, tak za dvacet pět, to dá. Ale to i s přeplňovaným dvoulitrem.
myslim si že nemám tak kategorickej názor na věc jako kolegové, ale sohulas se StříbrnymDuchem, V8 je zvukem taky zážitek, nedá se říct jestli lepší nebo horší, je to prostě úplně něco jinýho a nářez, i když teda ne každej žejo.... Jako chrochťák si myslim o spotřebě svý :o)
jasně 160 HP není standartní výkon proto ho má kdejaká plečka dneska ... o výhodách V8 dementa přesvědčovat nemá smysl takže by to byla zbytečná práce. Ano v 7000 má motor bomba zvuk stačí si doma pustit rozbrušovačku a máš ho bleděmosdrým ten samej ... Jinak 7000 ot točí i můj 4,6 V8 takže to žádnej zázrak není 7500 točí moje V6 takže furt nějak nechápu ten orgasmus ...

01.08.2007, 23:57 |
JP "Navíc 375HP z toho objemu taky není nijak extra"
Ale sakra co? Která dnešní sériová Honda má alespoň o 100 koní míň? Pokud vim, tak žádná. To si nad tim objemem honíš péro, nebo proč tě tak bere?
Hondy nejsou vůbec špatný auta, máme dokonce jednu v rodině, ale na to že se tvářej sportovně je to motorově tragédie (alespoň v Evropě určitě) - pokud vim, nejsilnější motor má 240 koní a necelejch 200 Nm, což je prostě na nejsilnější auto "sportovní" značky tragédie. Nehledě na to, že z toho ani víc nevymáčkneš, když se do toho nebudeš chtít nehorázně vysypat. Ty pětilitry maj větší výkon už v sérii (i když podle tebe 375 hp nic moc - co je potom jakákoliv sériová Honda?) a navíc potenciál k celkem levnýmu výraznýmu nárůstu výkonu.
To ani nemluvim o něčem jako je Civic VTEC - to prostě v sérii naprosto odmítám uznat jako sporťák (jo, svezl jsem se v tom). Kdejaká Oktáfka ftédéíčku jede rovně líp.
To mi pripomnelo nejlepsi filmovou honicku vsech dob, navzdory mnoha filmovejm chybam. Ne ne, japonce tam nehledejte...
[ Link ]
Hehe, tak nějak jezdí Kolda přes Dětmarovice :-))))))))

02.08.2007, 08:04 |
Alííí Po tejdnu mazání tohodle příspěvku pokaždý, když se mi objevil jako NEW, jsem se rozhodl se sem taky podívat - a jak vidím, očekávání se naplnilo.
Opět jsem se velmi pobavil diskuzí dvou (nebo víc??? ani jsem ty nicky nestačil vnímat) lidí, z nichž každýho bere naprosto něco jinýho. Že vás to baví.
Dejte si spicha někde v Mimoni na válkách, tam si dejte sprint na 1/4 míle, pak soutěž v gumování, nějakej ten slalom, změřte si audio (popřípadě i ty penisy, když je tu taky vytahujete), a pak si dejte závod po okreskách do Prahy na Václavák. Tam si v McDonaldu dejte Coca-Colu s Hamburgerem, a roztrhejte si občanky.
Co vy na to? :o)

02.08.2007, 09:04 |
Syrup a nebo si dejte do drzky, to taky treba pomuze. Omg...
jj natočte to a video dejte sem :-))))

02.08.2007, 10:14 |
Kolda Tak ještě nějaké fotky coupe de ville, když se líbil....


02.08.2007, 10:15 |
Kolda

02.08.2007, 10:16 |
Kolda

02.08.2007, 10:17 |
Kolda

02.08.2007, 10:19 |
Kolda

02.08.2007, 10:20 |
Kolda

02.08.2007, 10:20 |
Kolda

02.08.2007, 10:21 |
Kolda

02.08.2007, 10:21 |
Kolda

02.08.2007, 10:22 |
Kolda

02.08.2007, 10:23 |
Kolda

02.08.2007, 10:33 |
Kolda Jinak super kára, místo tam bylo do cypa, odzkoušeno s mou americkou kamarádkou :-)))


02.08.2007, 10:34 |
Kolda

02.08.2007, 10:39 |
PRESS kolda superr o-)))
kua to je kara:o) jak je to dlouhy prosimte?:)

02.08.2007, 10:55 |
Kolda Martyn : doma mám komplet origoš manuál, ale co jsem koukal na net, tak 5620mm, více zde:
[ Link ]

02.08.2007, 11:06 |
Kolda Jinak to byl tedy 7.0litr V8, jezdili jsme s tím takové popojížděčky, samozřejmě dodržovali speedlimity, takže do těch 55mil/h max a spotřeba byla podle výpočtů na nějakých 13-15litrech. Svezení parádní, co jsme vždycky nakoupili velký nákup ve Walmartu, tak se nám pak rozsvítila na palubce nějaká zelená kontrolka, jsme pak vyčetli z manuálu, že je to kompresor, který automaticky "dofukuje" zadek...jízdu bych přirovnal asi k 605ce, co jsme měli doma, jinak nemám možnost přirovnat, taky taková loď a "houpavý" pocit u jízdy...
tohle dovýst tak jsi v balíku ten stav je úžasnej ...
jiný hlavy vačka vejfuk a je tam 400hp :o) tenhle motor byl uměla z downgradovanej kvůli ropný krizy ..
No a kamaradka taky dobra...

02.08.2007, 15:26 |
Alííí Ty woe, kamáradka je luxus, nechtěla by přijet na víkend do středních Čech? :o)

02.08.2007, 18:54 |
Petan.B | Upraveno: 2007-08-02 19:01:32
JP: Uklidni se a doplň si informace. V serií má NSX s motorem 3l 280PS 298Nm, Legend 3,5l 300PS 353Nm.
Psal jsem, že výkon 375PS na ten strašnej objem mi příjde málo. A řeknu ti, že Civic je právě o tom VTEC. Nechci nikoho přesvědčovat, abyste prodali všichni svoje 5l a vejš a koupili si Civica s objemem 1.5. K tomu objemu 7,7 sem prostě automaticky čekal větší výkon. V sérii samozřejmně.
Co si takhle spočítat litrovej výkon? U toho Camara (teď nevím přesně co to bylo), co uváděl Marauder byl obsah 7,7l a výkon 375, což vychází na asi 48PS na litr objemu. U tohoto NSX je to 93PS na litr, CRX 100PS na litr, tento Legend 85PS na litr.
Psal jsem, že výkon 375PS na ten strašnej objem mi příjde málo. A řeknu ti, že Civic je právě o tom VTEC. Nechci nikoho přesvědčovat, abyste prodali všichni svoje 5l a vejš a koupili si Civica s objemem 1.5. K tomu objemu 7,7 sem prostě automaticky čekal větší výkon. V sérii samozřejmně.
mno a co je na tom tak úžasnýho že u nějaký uprdlaný 1,5 máš litrovej výkon 2x takovej když celkovej výkon má ta 1,5 4x menší tudíž dostaneš extrémě na prdel ...
Úžasný je to, co z toho motoru dokázali vytřískat. Oki, někoho to nebere, mě třeba jo.
jinak odhledně JP - pokud sis nevšiml JP mluvil o sporťáku, NSX se už nějakej ten pátek nevyrábí a Legend není sporťák ani náhodou takže nechápu co se Ti nezdá neb nejsilnějším sporťákem od Hondy v současnosti je S2000 ....
dobře určitě je to obdivuhodný, ale k čemu to je ? když Ti stejně kdejaký auto natříská, takže až na okruhu dojedeš do cíle budeš poslední a nikdo nebude řešit, že máš největší litrovej výkon neb při závodu bude tahle informace každýmu u prdele, důležitej je čas ...
Ohledně JP, napsal tohle: Ale sakra co? Která dnešní sériová Honda má alespoň o 100 koní míň? Pokud vim, tak žádná.
Tu se o sportu nemluví ani náznakem. Závody na okruhách nepočítám. Šlo mi jen o motor jako takovy. To že velkoobjem bude první na závodu je vedlejší. Takhle to prostě neberu.
dobře a kčemu ti je teda ta výhoda z malýho objemu relativně hodně koní ? furt nechápu, když teda neberu pojistku ale to je tak jedinná výhoda která mě napadá ...
Výhoda tu není. Bral sem to čistě jako zajímavost, co z toho jde vyždímat. Ještě mě napadá jedna výhoda a to je spotřeba. Ale pokud se bavíš o závodech, tak tam spotřeba padá. V denodenním používání už hraje roli.

02.08.2007, 20:39 |
JP Pod "dnešní sériová Honda" sis měl představit takovou, která se vyrábí dneska. NSX se už nevyrábí a na to jak se tváří je ten výkon taky docela slabej. OK, na Legenda jsem dočista zapomněl, ale ten stejně neni rychlejší, než S2000.
Jinak jsem na tom úplně stejně jako Marauder - prostě nechápu, jaký výhody má kromě pojistky vysokej litrovej výkon. To je prostě údaj úplně o ničem. Jediný v čem by to možná mohlo bejt je nějakej ten H-pocit. (Pozor, teď přijde stěžejní otázka) ale k čemu ti to je, když ti stejně ujede každej rychlejší rodinej kombík?
Že "je to vo tom VTECu" jsem taky nepochopil, protože to rozhodně v Civicu neni žádnej zázrak... Nejel jsem sice v 7G Type-R, ale v těch starších jo a jsou to prostě obyčejný auta s výkonem tak akorát na bezpečný předjíždění... žádný kulervoucí zatlačení do sedaček, o kterym každej Hondař mluví...
Vtec je hodně znát jen u Integry a pak i u S2000 i když tam to neni už takový harcore jako u Integry kde je to fakt silně poznat u ostatních Hond sem už nic takovýho nezaznamenal tím méně u novejch třeba u předposledního Type R je to neznatelný ... Každopádně zeptejte se Rajdlose co cpe do S2000 aby to jelo a získalo to Nm :o)))
Ono to "kulervoucí zatlačení do sedaček" bys poznal nejlíp v Integře.S tím litrovým výkonem jsem to psal výše. Jde čistě o zajímavost, co z toho dostanou. Malý motor, "velký" výkon, nízká spotřeba. Pro závody nic moc, do provozu dostačující. A tím myslím dostačující i na kombíky.
Není divný, že se mě tu nikdo nezastane? Buď teda všichni fandí těm "žroutům" (myšleno ironicky) nebo se bojí přispět. Nevím :(
a jsi si jistej že kupříkladu Integra je úsporný auto ? já jen že zrovna malou nemá ...
no ja se ridim pouckou ze: "objem nicim nenahradis..."
a hlavne kvuli vysi povinnemu ruceni si nekoupim auto ktery nechci :-)
no je fakt, ze to auto kroutak nema, myslim S2K, ale dneska jsem mel moznost se svezt v S14 a to auto je naprosta lennost, spodek absolutne mrtvej, mylsel jsem, ze to bude zivejsi nez S2K, S2K je hlavne o podvozku a LSD, od motoru jsem cekal vic, to auto je proste naprosto dokonaly, co se podvozku tyce, motor pokulhava, ale kone a Nm se daji vzdycky nejak nahonit :-)
to je jasný že dohnat jde skoro vše - nisméně to popírá to že Honda turbo nepotřebuje .... jasně pokud s tím jezdíš do tesca na nákup tak ne ....
jako ono to auto jede hezky i tak, ale ja jsem zvyklej na kroutak, ale osobne si nedokazu predstavit az sepne do zatacky VTEC a zaroven turbo, aby z toho nebyl pojizdnej kolotoc
mno, ja jsem v ty s2000 jel a pro me osobne velky zklamani. Jinak si myslim, ze to, ze Honda ma zajimavej litrovej vykon neznamena, ze americani to nedokazou a jsou technologicky zaostali... mel jsem hodne aut a nakonec posledni 4 auta jsou v8, nejsou to ameriky, neb je nemusim, ale pro me jsou to nejprijemnejsi motory co se charakteristiky kroutaku a vykonu tyce... tyhle motory maji velkou rezervu a neodevzdavaji svuj vykon na ukor zivotnosti, chtel bych videt VTEC s 500000 km... coz je jen zbozne prani. A co se spotreby tyce tak je odvisla od odevzdane prace, takze vyhonenej dvoulitr zere podobne jako normalni ctyrlitr. Nemam to vycucany s prstu, ale je to prakticka zkusenost.
petrcorrado: velky zklamani v cem? ono je jel a jel
cekal jsem porad kdy "to" prijde, to o cem vsichni s takovou uctou basni a ono to proste tak nejak neprislo, ( myslim tim ten nastup vykonu a kroutaku diky VTEC) trosku to znat bylo, ale asi jsem od toho cekal mnohem vic.......
no ja nevim, ale hodnotit auto jen podle motoru, budiz no, kazdej jsme nejakej, tusim ze zrovna Ty jsi to tady srovnaval s Audi TT kdysi, coz podvozkove je naprosta hruza, tak on ma asi kazdej tu svoji "pravdu" ;-) ale mas pravdu motor me taky zklamal, ale jinak podvozek je neskutcne naslapanej, o LSD nemluve
fakt je, ze ja mel docela silny to TTcko a nechapal jsem, proc nekdo rika ze tt je podvozkove spatny, neb co si to auto nechalo libit me prekvapovalo, nicmene kazdej ma svoje limity, Momentalne jsem se vyjadroval jen k motoru, jinak tahle Honda je dle me vubec nejhezci co kdy delali a ja jsem pred trema rokama vazne premyslel, ze si ji koupim, nakonec jsem dal prednost zehle s V8 6.0 motorem.. :-)
02/08/2007 21:13 Rajdlos - s tim teda souhlasim! Jak prijde par zatacek tak je veskerej ten vykon uplne k nicemu pokud to auto nema dobry podvozek a rozumnou vahu.
docela by me zajimalo jak by dopadlo na sprintu a na okruhu seriove camaro vs seriova S2000 nebo ITR......
na sprintu vyhraje Camaro resp. vím že kámošovo Camaro co je v origo stavu udělá bez problémů Integru a S2000 zas na sprintu o tolik rychlejší jak Integra není takže dostane dle mě náklep i ona, na okruhu bych si vsadil na Hondy, nadruhou stranu vživotě sem Camaro na okruhu neviděl takže netuším absolutně jaký má šance ...
taky si myslim, že na okruhu (taky zalezi co by to bylo za okruh) ma itr vetsí sanci.
To Petan.B: Nějak nechápu jak můžeš srovnávat ten litrovej výkon: "obsah 7,7l a výkon 375, což vychází na asi 48PS na litr objemu. U tohoto NSX je to 93PS na litr, CRX 100PS na litr, tento Legend 85PS na litr" Asi ti uniklo že to auto je z roku 1 9 7 1 CHÁPEŠ TO. To Honda vyráběla co? Pro zajímavost krouťák to má 520 a spotřebu 15 litrů.
MarZ28: Jirko, všichni tady zapoměli na jednu hooodně důležitou věc - u amerik se výkon udává na tamní palivo, který je "trošku" jinde, než v evropě - nevím, jestli se budu moc mejlit, ale 375hp z 7litru na benzín s oktanovým číslem okolo 75-85 bude myslím víc, než 400hp na BA95 - Petan.B si neuvědomuje, že velký objemy u amerik jsou dány taky (ne)kvalitou US benzínu - co jsme tehdá kecali, tak STSko "papalo" okolo 13litrů po městě při 4,2 V8 motoru - v US by podle mýho mělo problém vejít se do 20litrů - prostě objem=nejsou problémy s nekvalitním palivem :-)))
Osobně mám 2,2i, na CZ poměrně velkej objem, ale nemám ho proto, že bych byl zatíženej na objem, i když "nový" auto bude 3,0 V6 24ventil - mám rád kultivovaný motory, který neřvou jak prokoplý ev. nemají zvuk šicího stroje, tudíž max. 5500 otáček a mají krouťák - ten můj tisíciletej rencek má z 2165ccm 107hp, ale 170Nm krouťák, ten 3.0V6 má cca 180hp, ale 280Nm krouťák při cca 1,5 tuně váhy (Grand Espace 2001) - jsem pohodlnej a pohodlí a kultivovanost vyžaduju od každýho svýho auta
Fakt moc pěkná, asi nejchezčí Honda co jsem kdy viděl. Ale jen pro srovnání Honda 63 rok - 44 koní, Vette 58 rok - 390 koní, vím co bych si vybral :)
[ Link ]
Logrus: ja taky :-) a H by to nebyla
Pisu od mlady, ale jsem to ja Gizmi..
Marauder: prvni co me zarazilo je jak brutalne porad rejes do CRXaru..Dle meho CRX lita hodne dobre i v serii a ver ze vsechny veci od tebe z garaze odvezla (takze nejen nakupni taska)..Ze to nema vzhled sportaku ..no holt kazdej to vidime jinak..to necham byt..Ze spotrebou je to uplne jinde nez USA auta, to je fakt.. Ze to nejede je silnej omyl, protoze mrkni na vysledky sprintaru.. divny ze vetsinu mist do 3.0 maji hondy..Asi to na tech 400m udela sve :o)) A co maratovo CRX? Taky mrdka dle tveho? Zpraska ti 1.6tka s turbem kamaro..zvlastni kdyz mrknes na objem:)) Alke to je jedno..Marat je extrem..
Co me spis prekvapilo je ze tvrdis ze vetsina kombiku a octavek CRx podela..Nezlob se na me, ale dam i RSo..A to je uz extrem..Postav proti me jakoukoliv octavku a proste na 1/4 mile ji necham vzadu.. Ze hajis USA cars je v poradku..maj hodne do sebe, ale neurazej pri tom jine lidi a jina auta prosim..
co je na CRX tak zvlastniho? Na svou dobu naproste delo v Evrope..a system VTEC..Nadherna spotreba a kdyz sepne, je to radost..Co trebas udelala skodovka za posledni dobu noveho?? HTP = starej fackovej motor po par upravach..Nechapu..Japonci alespon porad badaji..
Za dalsi konecne tu zaznelo proc v USA jezdi tolik objemova auta..No jasnee!! Maj tam benzin jak vodu!!!! Naprosta katastrofa!!! Dyt i u CRX je doporucenej 100oktan..:o)) a nejde to rovnat..
Machca: jak alobal s plastama? Uz jsi nekdy rozebirala CRX? By me zajimalo co to melej za nesmyslny hlasky:)))
gizmi: htp je tarej fackovej motor po par upravach? fakt jo? vcelku zajimavej nazor.
u-green: dyt vetsina veci na facko pasuje..:o)) Rekni me co je na nem noveho..No 3 valce a jina komprese..Jinak vse sedi..

16.08.2007, 18:38 |
Tuner#2 | Upraveno: 2007-08-16 18:39:25
gizmi: Co je jako na motoru 1,2HTP s rozvodem OHC stejného se starým dobrým OHVčkem, který končil ve Fabii ve verzi 1,4 MPI?
Zajímalo by mě, co bych z něj asi použil pro svůj motor :o))
for Gizmi - nezlob se, ale přijdete mi fakt jak fanatici - když si přečteč celej thread pozorně dočteš se, že sem to nebyl rozhodně já kdo dotáhl Hondy a CRX do týhle diskuze zato poděkuj Petanovi B. kterej nás tu přesvědčoval, že jedinnej dobrej motor na světě je zázračná 1,6 od Hondy z počátku 90 let. Jinak popravdě vezl sem se několika CRX 120 HP verzema a opravdu to má do hardcore daleko, nejede to špatně, ale to je tak vše co se o tom dá říct, apropo kolik má CRX 150 a 120 HP časy na sprintu ? Píšeš že většinu míst maj Hondy - možná bejvávalo, když se podívám rozhodně nevidím kralující Hondu všude. MarArt - asi Ti nemusím vysvětlovat že srovnání jeho CRX versus moje auto je nesmysl každopádně když vezmu jen polovinu peněz co stála úprava jeho CRX a narvu to do svýho auta, nedostane šanci ... Ale znovu opakuji já sem dal odkaz na zajímavý auto rozhodně sem neměl chuť se dohadovat co je lepší, srovnávat začal příznivec značky Honda a sorry, když plácá nesmysly mám mlčet ?
jestli je u CRX doporučen 100 oktan u mě je doporučen 92 oktan což kapičku srovnává tu úžasnou spotřebu u CRX :o)
No chtěl bych vidět, jak by Marat s lehkou 4x4 s výkonem přes 500Hp neměl šanci proti Camaru upravenýmu za půlku jeho vynaložených peněz - LOL :o))) opět další perla.

16.08.2007, 18:54 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-08-16 18:57:58
ty jsi fakt kripl Tunere ... opět se pasuješ do role všeználka přitom víš naprostý hovno kolik stojí upravit US auto a víš naprostý prd kolik to auto je schopný jezdit 1/4 míle jak už sem napsal jsi jen ubohej ulhanej póvl :o)
Zato Ty jsi asi opravdu bůh, co ví vše nejlépe. Ono vše není opravdu jen o velkém objemu a tím pádem o velké váze, to auto musí být celkově vyvážené, aby mělo takový výkon, který je díky své hmotnosti a trakci přenést na asfalt. Ale Tobě je diskuze sicí, Ty umíš akorát sprostě nadávat. V tom seš fakt na fóru jednička.
Když Ty víš jak je to levný a snadný upravit US auta, tak proč už dávno Camaro nejezdí sprinty pod 11 sekund a nevyprášíš s poloviční cenovkou Marata? :o))
aby se takový kriplové jako Ty měli na co ptát :o)))
Mimochodem všeználek jsi tady tak možná Ty, kam vlezu, tam Tvoje napadání a hádky, takže kde asi bude chyba?
Protože nic takového nikdy nedokážeš a jen si tady honíš triko a možná i něco jinýho pod stolem :o))
Mimochodem o US autech toho víc dost - např. jsem se tady na fóru dozvěděl, že vačka do US auta stojí to co Škodovky. teď je otázka zda Ty víš, na kolik taková vačka vyjde :o)))
Fakt se válím pod stolem a od člověka co si nechává na autě vše dělat to teda sedí.
jo já si nechávám vše dělat hihi Ty jsi fakt zmrd který jsou silný jen za monitorem :o) ...

16.08.2007, 19:17 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-08-16 19:18:31
Vačková hřídel Škoda od 1800 Kč
[ Link ] Vačková hřídel Camaro od 660 Kč
[ Link ]
tak co smějete se svojí stupiditě pane Tunere ?
No nevím kdo z nás je víc stupidnější, já to napsal jako JOKE na tvojí nedávnou reakci na vačky tady v sekci TUNING a Ty hned hledáš, že to tak je :o)) Jako na netu hledat umíš, ale od kdey je eBay výrobce vačky na Camaro? narozdíl od Chovance, který ty vačky navrhnul/zkopíroval a vyrobil :o)))
Nikdy jsem nic na eBay nekupoval a nevím jak to funguje, ale není to tam náhodou taky formou dražeb? Jeden známej se radoval jak levně našel převodovku z Porsche co se používala ve Škodě 200RS a ve finále zjistil, že ta cena na konci bylo 50ti násobná :o))
ne není to formou dražeb neb sem speciálně dal aukce kde se to dá koupit okamžitě za cenu jakou sem uvedl, a za další ta druhá vačka není origo ale od firmy která se zabejvá výrobou tuning vaček trošku jako Chovanec, ale asi 1000x větší .. jestli si myslíš že ebay vyrábí věci co se tam prodávaj tak jsi už totáně mimo ...
a jeste neumi cist :o) posledni evo favo motoru byla 1.4 8V ve fobii, uzasny HTP je jinej motor.
MarauderZ28: To že eBay něco vyrábí jsem si fakt nemyslel - kamarád tam kupoval model Rapida co se vyrábět za bolševika, takže je mě jasné, že je to v podstatě inzertní stránka a je otázka zda formou dražby, zda je ta věc nová nebo použitá atd. To jsem nevěděl.
u-geen: JJ to s klasickým OHVčkem nemá nic společnýho.
ano je, ale pokud je u inzerátu ještě jedna cena tj ta cena u který je napsáno buy it now nebo sofort kaufen - podle com nebo de znamená to, že nemusíš čekat na konec aukce a můžeš to koupit okamžitě ...
MarauderZ28: Díky, to jsem nevěděl. Popravdě jsem na eBay byl vždy jen když je někde odkaz na zajímavý kup ve fóru, ale nikdy jsem ho neprolejzal za nějakým cílem kupu...

17.08.2007, 19:00 |
gizmi U-green: mnojooo..ted me to doslo..jsem lehce vic uletel s tim motorem.. :o)) Se stydim:)))
Marauder: Vis fanatik jsi i ty sam a to do USA aut..To nemuzes nikomu rikat:))) Jinak ze on to sem zatahl je fajn, ale ty jsi se do CRX pustil a sam o tom aute taky vis kulovy rekl bych.. ;) Jinak by jsi nerikal ze to auto neda octavku a vetsinu combiku.. To je naporstej nesmysl..Jinak CRX vedou obecne poradi sprintu s 1.6tkama a to je fakt..vetsinu sprintu proste zajedou nejlepe.. Pomer vykon a vaha je u toho auta na maximalni spici (objemove mysleno) A jake litaj casy? Kolem 14s rekl bych ...
Rikas ze Marata muze camaro s polovicni investici smest..Tak me odpovez proc to nikdo jeste neudelal? :o)) A nebo pokud je CRx mrdka, tak proc vetsina aut teda nelita proti ni sprinty?
A posledni otazka na tebe: kdyz uz jsi u vacek..Co trebas vacky na CRXo? Za kolik sezenes ?? (mysleno ostrejsi a mysleno komplet s pritahnutim) Na ebay.de se nikdy moc neobjevi..tak mozna USA bude lepsi.. :o)) Mrkni kdyz budes mit cas, budu vdecnej..

17.08.2007, 19:14 |
gizmiho | Upraveno: 2007-08-17 19:15:03
jhe, baby se hádají:)))))
odpověď ohledně MarArta - protože kolik lidí tady upravuje USA auta a kolik lidí Japonský, Evropský poměr bude tak 1:1000, neřkuli kolik lidí tady má auto postavený pouze na sprinty on a kdo ještě ?, já třeba sem vživotě neviděl žádný udělaný Camaro co mám já ani v německu, vše se musím učit a zjišťovat si, nemám od koho "opisovat" druhá věc jsou peníze a hlavně čas ... ono je krásný říct tak proč už ho nedrtíš protože prostě musím chodit do práce a sám víš, že reklama je 7 dní v týdnu 24 hodin denně, nemůžu se zavřít do garáže a dělat, kdybych byl případ jak tu cintal Tuner, že si nechávám vše dělat možná by to bylo hotový (možná ne když vidím Zorra) ale protože si to stavím jak lego trvá to a ještě nějakou chvilku potrvá, nicméně abych se vrátil k tomu co jsem tvrdil ta CRX s 500+ HP jakou bude mít životnost ? 1000 km možná ani to ne, takže pokud mi půjde jen o to aby to vydrželo pár sprintů není absolutně problém koupit kompresor kit nafoukat tam 12-15 PSI a to auto to vystřelí, že sprint pojede s drag gumama pod 9 sec a je to investice 60 000 (pokud by někdo nevěřil dodám video takovýho auta)
na vačky se podívám D16Z5
jinak souboj CRX sériový vs současný kombajny sedany apod promiň ale nevěřím, že 125 HP CRX prostě dá současný motorizace pokud se nebavím o 1,4 a 1,6 koncernech dneka když každý druhý auto má 200+ HP v sérii krouťák jak hovado bude to velice vyrovnanej boj ... dyť se stačí teda podívat pokud CRX ma 14 sec 1/4 míly kolik aut bude před ní ....

17.08.2007, 19:18 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-08-17 19:20:29
CRX zrychlení (podle internetu aby mě zas někdo nenapadal) 0-60 mil za 8 sec - nezlob se, ale to je fakt hodně moc ... Octavia RS má 7,3 z 0-100 km takže kdyby se to převádělo na 0-60 mil bude ještě mít míň určitě kolem 7 a sekunda je fakt velkej rozdíl ...
gizmi: styd se. a cist neumis porad.

19.08.2007, 00:10 |
gizmi Tady v CR vim o dvou novych na prodej a to za 9000,- Takze cenove pritahnout se to asi na 99% nevyplati..Ale dekujuuuu!!! Alespon vim co a jak..
Jinak ja jezdim porad vykuchanej a seriovku zrovna nemam..proto jsem ti psal ze neni problem cokoliv od skodovky:)))
Maratovo motor byl predtim v civicu a ted je v CRXe..zatim drzi na 1cku a verim ze vydrzi hodne..U zadneho auto co clovek upravuje nevis jak dlouho vydrzi.. Bohuzel to je pravda..A s tim kompresorem..Ano, mas pravdu..ale proc to nikdo neudelal do ted? Navic mam obavy ze i ten kompresor by mozna nestacil..precijen Marat ma tu vahu brutal nizko, vykon vyhoupnutej a je to 4kola..
Aby ta cena u nas nebyla za jeden kus... Zkusenost je takova, ze cena treba na DE Ebayi je skoro stejna, jen v eurech. Jestli to nekdo u nas umi NOVY za tech 9, obe vacky, tak je to king...
sakra proč to neudělal dyť ti to píšu asi 4x nahoře kolik lidí tady staví auta na sprinty 1 ? 2 ? a pokud někdy dostavím já Camaro tak ani já ho nestavím jen a pouze na sprinty a věř že by stačil opět sem ti to napsal ty auta jezděj za 8,6 a stačí jim blbej kompresor a drag gumy ...
navíc to MarArtovo CRX má z CRX tak kastly a to je vše - motor, převodovka atd je z jinech aut takže celá tahle debata je zbytečná on postavil super motor kterej na sprintech bude jentak někdo těžko překonávat hlavně z důvodu toho že drag racing je u nás v naprostejch začátcích není tu jedna jedinná dráha, nejsou tu lidi co by měli finance na výrobu a vývoj aut ...
hm takze s vytunenou CRX udelas seriovou skodovku. wow.

19.08.2007, 11:58 |
gizmi u-green: aaa dotkl jsem typickeho skodovkare:))
Marauder: ja to napsal jinak, ale neodeslalo se to, takze jsem to podruhe oseknul:( Lidi co stavi auto na sprinty je pomerne dost uz (vim minimalne o 7 lidech) A duvod proc to nikdo nedela spis je o financich a o tom ze za ten sprint nikdo nic nedostane..Dat 100t (leckdy spis vice) a dostat za to blbej pohar..Asi k nicemu mnoo
Jinak souhlas s Maratem, ale porad nikdo nemuze proti nemu nic rict, protoze dokud vede, tak proste vede.. a v 1.6 ty CRX taky vedou..a s tim zatim nikdo nic neudelal..
ale já proti tomu nic nemám jen sem psal o sériový CRX celou dobu to že jí upravíš Tě samozřejmě posune někam jinam a pak to nemůžeš srovnávat, to samý jako když někdo upraví Oktu RS bude zas úplně někde jinde a nebudeš to moc porovnávat ... Souhlasím, že v na přelomu 80/90 let byla CRX bomba, jenže to byl Favorit ve svý době taky a dělat z toho nějakou mega modlu je dle mě už kapku passé ...
a furt neumi cist.
ne nedotkl ses typickeho skodovkare, kdybys napsal cokoli jineho (znacku) tak ti napisu to same.
jo a jinak - to neni na gryzmiho - mi prijde, ze nekteri majitele japonskych vozidel maj nejaky komplexy, pac na silnicich obcas provadej zajimavy veci :-) obvzlast kdyz je chce nekdo predjet

19.08.2007, 22:05 |
gizmi u-green: zaprve nekomol muj nick, taky to s tvym nedelam..Zadruhe ono to jde se 120acou tezko predjizdet japonce, cooo? :))) Nevim co ted mas a jestli jsi to ty..ale nick u-green je znamej pokud vim jako 120acitkar (tusim ze cerna barva auta) Zatreti napsat "neumis cist" je jako napsat "jsi kreten"..Proste to nic nerekne a uz to ukazuje na chovani toho kdo to pise.. Jinak rekl bych ze Hondari jsou trebas oproti skudkarum naprosto vpohode lide.. Jen srovnej Skodavirt (kterej do dneska nepusti noveho clena mezi sebe) trebas s hondaclubem.. Porovnej styl lidi (rozhodne hondari nevydelavaji na dilech jako skudkari) a za dalsi styl rizeni a mentalita je taky nekde jinde.. rozdil je v tom akorat takovej, ze kdyz skudkar rekne ze mu to JEDE, tak lze sam sobe:)))))
Marauder: je me vcelku jedno kdo co rika..v 16tkach proste tenhle motor konkurenci nema a to je FAKT.. Po upravach je videt ze i na sprintech tato nakupni taska dokaze sve..Takze asi spatna volba to neni.. :o)) Jinak ja reagoval jen proto, ze CRX mam uz druhou (hondu uz 4tou) a nemam rad lidi co tato auta odsuzuji..Kdyby jsi tomu klucinovi rekl cokoliv, tak drzim hubu..ale argumentovat ze to auto je starej vrak, nejede, atd..Nevim mnoo.. Rozhodne to je popularni kupatko ;)

19.08.2007, 22:06 |
gizmi Marauder: zkratka ne vsichni hondari jsou stejny.. // to same tva reakce "kdyz hondar presedne do BMW"..nesmysl..Esso mel hafo aut a neni to o tom jak jsi to napsal..je to o tom ze proste magor neprezul a jel na slikach..

19.08.2007, 22:09 |
Tuner#2 | Upraveno: 2007-08-19 22:10:49
gizmi: Ty u-geenovi komolíš nick od samého začátku:
16/08/2007 18:19 gizmiho
u-green: dyt vetsina veci na facko pasuje..:o))
a jinak jsem se opět pobavil. To Camaro bude mít určitě jen kompresor a gumy na jinak sériovým autě :o))
No ty woe já se pose*u smíchy, TY FAKT NEUMÍŠ ČÍST gizmi....a vždyť to několikrát vysvětloval: ten příspšvek je převzatej z jiného fóra a tak se tam jmenoval... ty jsi fakt natvrdlej :-))))))
gizmi: A ještě něco, Virt si do úst prosím neber, když o něm nic nevíš. Jen za poslední půlrok, tam přibylo tolik nových lidí a později pro mě (a nejen mě, aby se toho někdo nechytil) kamarádů, že by jsi to na Honda klubu musel sbírat tak 10 let :o))
Tuner#2: a jeste mi kurvi barvu auta, no uznej, proste hondari :-)
gizmi: tak si to proberem :-)
a) neumis cist = neumis precist 5 pismenek myho nicku, ne ze jsi kreten, tak si se nazval sam
b) cerny auto nemam, nemel sem
c) nevim co znamena ze skoda.virt nepusti clena mezi sebe? vysvetli
d) davno nejezdim skodovkou, to ze me predjizdel nejakej idiot v nissanu tak ze me vyblokoval v pripojovacim pruhu (pred tim jel za mnou, asi mu nechutnaly splodiny z TDi bo co) nebo ze kdyz sem mlady Nexii predjel Cofolu tak me musel okamzite predjet pritom se coural pred tim 60kou samozrejme globalne nevypovida nic o majitelnych japonskych zazraku techniky ale mozna neco jo.
for gizmi já sem nic nenapsal já sem zkopíroval to co bylo na BMW klubu toť vše a taky sem to tam 2x napsal tak nechápu proč je to furt, že Marauder něco napsal ...
Mar: jesi to nebude tim ze fakt neumi cist :-))

19.08.2007, 23:33 |
gizmi schwaboid: hlavne ze je smich :o))
Tuner#2: Ja ze o virtu nic nevim? Jak to muzes rict kdyz me neznas:o)) A ty honda-club znas? Rekl jsem to z duvodu ze jeste pred rokem kdyz jsem delal facko, tak jsem se zaregistroval a proste registracka nefungovala..Registroval jsem se dokonce 3x a nic.. Nejsem v tom sam, dalsich 5 lidi minimalne to same.. Psal jsem na email co tam je a NIC..Kamarad co tam je regnutej tam psal co se deje a taky nikdo nepomohl..
Jinak jak to chodi na virtu v sekci prodej vi samotni virtari.. Nejlepe koupit vse zadarmo a prodat za co nejvic..A to nikdo nemuze poprit..:))
adB, vpohode..nemam prehled o tom v cem litas ..jen jsem se zeptal..
adD, zatipl jsem slzu nad tim jak jezdi nekteri ridici..100% nebyt na trhu Jap. vozidla, tak takove nepotkas.... (???)
A poprat byste se nechtěli?

19.08.2007, 23:36 |
gizmi Marauder: konecne me nekdo rekl kde je chyba tywee..No ja to necetl cele.. :)))) OK..vpohoo..beztak spolu muzem pokecat v reala, coz je lepsi..:o))
nevíte někde ještě o nějaký hádce? Já jen, že je to docela zajímavý...na dobrou noc....

19.08.2007, 23:36 |
u-geen | Upraveno: 2007-08-19 23:37:35
gizmi: registrace uz snad funguje, na mejly nereaguju pac nestiham. takze to nevypovida nic o virt komunite ale spis o tom jakej jsem ja lempl. jinak.
ad D) to sem nerek... jenom ze s ridicema jinych vozu se mi to nestava. dodal bych ze toho najedu pomerne dost.
jhee, Gizmi, už jen můžem čekat, kdy zase u-geen napíše, že neumíš číst...
gizmihoi: dalsi zkomoleni nicku uz se nekonalo tak proc bych to psal?
jinak aby to nevypadalo ze ta registrace 3 roky nefungovala, tak fungovala, ale clovek musel dodrzet pozadavek pri registraci na pocet znaku a obsah pismen, kterej tam byl tusim napsanej...

19.08.2007, 23:45 |
gizmi u-geen : OK..jsem rad..ikdyz ted je me to knicemu kdyz facko je uz prodane..ale alespon ze konecne se to hnulo.. Jinak na email jsem ti psal jen ja asi 3x a ostatni to same.. :o)))
adD, ja mam zase zajimave zazitky prave s TDickari (nejcasteji octavky) kteri jsou na hondy nabrouseni a delaj to same co jsi napsal..Si nevyberes..a spis je to o ridici..A nebo viz ma babicka s fiatem 126p..neveril by jsi ze lidi kdyz ho vidi, tak kaslou na prednost v jizde, atd..
a teď jsi ho zkomolil ty mě:)))))

19.08.2007, 23:49 |
gizmi u-geen: ver ze jsem vse splnil a prisel me email s kodem..ale dale to uz nefungovalo..:(
gizmiho: sry preklep
gizmi: njn, si nevyberes, me je to vcelku putna po tech km jsem zvyklej na ledacos. na virtu padnul finalne server (disk) takze ted (ca tyden) bezi upravena verze s mod rewrite... pohne se to snad dal, jsou financni prispevky od clenu za ktery se koupi stroj atd.
gizmi: Nefungující registrace být mohla, u-geen je taky jen člověk. Co se týče Fáva, tak ty vlastně na virt ani nepatří už jem dle loga stránek - je to stránka o řadě 742. Honda club znám matně, občas zavítám jak tam, tak na BMW club, tak na TFko, Drag fórum, ale nikam moc nepíšu, není čas stíhat vše.
Inzerce na virtu - tu mám vypnutou a když něco potřebuju, tak se napřed poptám po známých. To co se tam děje, tak třeba annonce není o nic lepší, tam třeba koupíš vačku za 2000,-, která má menší zdvih než série a je přebroušená "pilníkem ve svěráku".
gizmi: nj... proste sem to ted par let ignoroval. ted s upravenou verzi to snad bude lepsi, nejaka prace na tom zas byla udelana.
Tuner2: no, nekteri (clenove virtu) me nazyvaj trochu jinak :-)
voba: co se inzerce tyce, slo to kamsi.. no asi jako s celou autoscenou od doby kdy jsem na ni zavital ...
mě by ještě zajímalo a to fakt pouze ze zvědavosti neb o tom nic nevím proč když ten motor 1,6 od Hondy je tak skvělej a úspornej a nezničitelnej proč ho Honda nevyrábí dodnes ? Proč vlastně 1,6 vůbec nedodává ???

20.08.2007, 18:39 |
gizmi Tuner2: heheheh..no napsal jsi to pekne a vystizne:))) (mysleno to s tou vackou:o))
Facko na virt nepatri? A odkud bere vetsina Skudkaru motory? A pokud vim, tak fackaru je tam pomerne dost a timhle by jsi je urazil..;)
u-geen : skoda ze az ted mnooo.. :(
:o))) a jak te nazyvaj??? :o))))
Bohuzel mas pravdu..Alespon nejsi ten typ co by tvrdil ze to tam je na jednicku..:(
Marauder: snadna odpoved..EMISE!! Proste tenhle motor nema sanci pri novych emisnich normach..:( Ale system VTEC se pouziva do dneska..Ikdyz skoda ze 1.8micku civica VTEC (noveho) umlati obycejna Z5tka bez uprav...Bohuzel emise tlaci tyhle motory pryc..
gizmi: ale oni to vedej ze tam nemaj co delat :-) ze berem motory z fakana popr. filcky s tim nesouvisi :-)
napr. od jednoho clena (Borina) to bylo:
debil
buzna
chorej mozek
přestárlej advokát z vydlákova
ubozak
magor
podrazak
Protože ten motor byl geniální v době vývoje a výroby v roce 1990-1993 a v těhle letech to byl opravdu motor co byl jeden z nejlepších na světě v tomhle objemu.. a inženýři ostatních automobilek se hoodně trápily :o) Řekl bych že ten motor je stále hodně živý : o) dělá se v různých obměnách dodnes a DOHC Od Hondy nikdy nezklame v jakémkoliv objemu.
Ste jak děti serte na to... Vždycky bude skupina lidí co si bude stát za USa velkýma autama s velkýma motorama a vždycky bude skupina co bude obhajovat malý auta s malýma motorama. A vždycky bude boj USA vs Japan :o) jenže s rozdílem že japonský auto je rozumně dostupný pro provoz i čecháčkům, kdežto USA s 5litrem a víc si koupí jen nadšenec a bohém :o) Prostě to nejsou auta pro evropské poměry.
hmm tak nevím jestli současná 1,8 se 140 není zklamáním dle mě hodně velkým jel sem v tom a není to nic zajímavýho .... zajímavej je možná 2,0 litr a 2,2 a jejich dízly zbytek je fakt normal spotřebka .... o tom, že Hondě došel dech svědčí i to, že v anketách o nej motory jim už několik let ujíždí silně vlak ... i to, že začly cpát tuhý nápravy do svejch aut ...
pro tebe je taky zklamání kde co.. Pro běžnej provoz rodiny je to naprosto ideální varianta.. svižnej motor s rozumnou spotřebou. Co ty bys vlastně od těch aut chtěl?? Co podle tebe ty automobilky mají vyrábět??
tak počkej napřed se tu bavíme o super 1,6 motoru kterejm všem natrhne prdel a pak to přeroste v motory pro rodinu .. mno tak jestli Tě uspokojujou motory pro rodinu tak nechoď na forum o úpravách, když Tě to uspokojuje, mě rozhodně ne ...
jistě trend je vyrábět rodinný srágory co nic nežerou z toho sem fakt nasračky :o)))) jsem moc rád že nepatřím k lidem co tohle žerou a jsou z toho v 7mým nebi, já naštěstí od motoru očekávám něco jinýho a je fuk jestli je červenej nebo modrej ... a jak sem napsal výsledky za posledních pár let ukazujou, že motory Honda už dávno ke špičce nepatřej, neříkám, že jsou špatný, ale doby kdy kralovaly všem testům anketám a soutěžím je nenávratně pryč ....
kde máš Hondu ? :o)))
Vítězové v jednotlivých kategoriích pro rok 2006
Motor roku 2006: BMW 5,0 l V10 (M5, M6)
Nový motor: Volkswagen 1,4 TSI Twincharger (Golf)
Úsporný motor: Toyota 1,5 Hybrid Synergy Drive (Prius)
Výkonný motor: BMW 5,0 V10 (M5, M6)
Objem do 1,0 l: Honda 1,0 IMA (Insight)
Objem 1,0 - 1,4 l: Volkswagen 1,4 TSI Twincharger (Golf)
Objem 1,4 - 1,8 l: Toyota 1,5 Hybrid Synergy Drive (Prius)
Objem 1,8 - 2,0 l: Volkswagen 2,0 FSI Turbo (Golf, Audi A3, A6, Seat Leon, Škoda Octavia)
Objem 2,0 - 2,5 l: Subaru 2,5 Turbo (Impreza, Forester, Saab 9-2X)
Objem 2,5 - 3,0 l: BMW 3,0 l Twin-turbo Diesel (535 d)
Objem 3,0 - 4,0 l: BMW 3,2 l (M3, Z4 M)
Objem nad 4,0 l: BMW 5,0 l V10 (M5, M6)
ne jen normal diskuze podložená fakty

20.08.2007, 23:33 |
Kotva O_O: Prece auta se kterejma neprohraje na dalnici a bude si moci poplacat po rameni, jakej ze to je king.
"až ti na dálnici ujede auto je fuk kolik máš obsah Ty budeš ten looser kterej bude koukat na prdel toho kdo vyhraje :o)"
Fakt vesela veta dokazujici povrchni priority autora...
Ty jsi taky dobrej demagog, neříkaj Ti Paroubek ? Ten umí taky skvěle vytrhávat věty z kontextu :o)
20/08/2007 23:11 MarauderZ28
kde máš Hondu ? :o)))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


21.08.2007, 09:56 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-08-21 09:58:03
ano taky sem si ho všiml, ale sorry litrovej motor není motor neb se to cpe do nějakejch drezín na nádraží apodobnejch přibližovadel navíc v tomhle obsahu je tak malá konkurence, že zvýtězit není problém ...
Krasavice ...

mar: dyt jo, ale slo o princip :-)
japoncici vzdycky na tom ostrove meli malo mista a tak delaji male motory ...
amici zas vseho meli hodne tak delaji velke motory i auta ...
tezko by mohlo po malinkatem japonskem ostrove jezdit plno caddy a jemu podobnych korabu ...
ale nez crx .. radsi bych sel do chargeru, nebo camara :-) i kdyz crx je super a sam jsem v ni nalital dost kilacku ... :-)
gizmi: Je to jak psal u-geen - víme že to tam nepatří, ale tak nějak to tolerujeme. Navíc mezi Fávama mám taky jedno auto :o)) ale nic to nemění na tom, že Virt je o zadohrabech a motory berem rovnou z felicií a někdo i Octavií :-D
for El_Vita - jen si nemysli ono v Japanu jezdí poměrně hodně limuzín, ale ty běžnej člověk nikdy nespatří neb jsou to auta vyráběný jen a pouze pro JP a nikdy se nedostanou jinam, nicméně souhlasím, že malý autíčka tam budou asi v přesile ....

21.08.2007, 12:55 |
gizmi Tuner#2 : jasny, naporsta vetsina skodaren s nahonem na prdel ma vzadu octavku a nebo motor z feldy.. // tyweee :)))
Mareuder: mala auta jsou bohuzel zadana stale vice a cim mene to zere, tim lepe..To je nynejsi trend a Japonci to vedi..Proto se soustredi na tohle.. az vetsina sveta bude chtit litat v nadupanyxch karach, tak zaberou v tomhle..To je proste jen TREND.. Proto se honda snazi v alternativnich pohonech a ver ze pokud se povede neco vymyslet, opet povede v zebricku..A to oni moc dobre vi.. :o))
Jinak nemohu jinak nez souhlasit s OnlyOnem..Momentalne frci rodinna auta a mala auta..proto vyrabi (obecne vsechny automobilky) tohle..
gizmi: naprosta vetsina skodaren s nahonem na prdel ma vzadu originalni moror ze skodovky s motorem vzadu, tj. motor 100-136(carb/i)
jo BMW vyrábí rodinný auta ? :o) rodinný auta frčej, bohužel Honda v nich nevede ani nevede v úspornejch motorech viz ta tabulka, každopádně je vidět, že motorářská velmoc se z asie přestěhovala do Evropy ....
ještě k těm JP limuzínám osobně si myslím, že je škoda, že se nedostanou dál než za hranice JP některý jsou opravdu skvosty ....

gizmi: já jsem snad psal, že naprostá většina má takový a takový motor? Psal jsem, že motory berem rovnou z felicií, fábií, octavií pokud už se do toho pouštíme vážněji. Motor z Fáva je většinou už dávno posmrti a levněji vyjde koupit Fábku a poskládat to třeba do origo bloku 742.136 a nemáš starosti na STK a s policajtama :o)
21/08/2007 13:09 MarauderZ28: co je to? opravdu pekne
Eunos Cosmo (Mazda) 3rotor Wankel
dle mě maximální masox navíc když si vezmu že to dělali od roku 90, spousta aut ze současnosti může utřít slinu neb na něco takovýho nikdy nedosáhnou ...

21.08.2007, 21:20 |
gizmi Je to horejskem jako targa a dolejsek jako rover:)) Kazdopadne krasny.. :o)
dlouho jsem tu nebyl ale vidím že MarauderZ28 je pořád stejnej kripl :-) (viz polovina článku)
bylo dobře žes tu nebyl zamindrákovaný debílky tu nemáme rádi :o)
a 258 - jedem daaaaal!!! :-)))
trochu to odlehcime retorodriftem :-) enjoy:
[ Link ]
jedinej kdo je tady zamindrákovanej jsi Ty, a to netvrdím jen já.
Ale to ti asi nedochází, protože jseš k tomu ještě natvrdlej.
Ale neva, takový my tady potřebujem, potom je o zábavu postaráno :-)
mno jo tak jsi zvítězil jsi holt lepší ....
Takze jako CRXMen prudi jen tak pro zabavu? Rozumim tomu dobre? Nebo i me nazve natvrdlym?
Jestli je to pravda, tak bych se tady tema "kriplama" moc neohanel...
no to jo, jsem nejlepší. Přímo mistr světa amoleta ...
PALACINKY JSOU FAJN, HLAVNE S TVAROHEM A JAHODOU .. :-)

24.08.2007, 14:29 |
gizmi Naprosto nesouhlasim!!!!!
Kdyz palacinky, tak s nutelou a nebo teda jahodova dren.. :))))
Jedeeeeem:o))))
s medem leda rohlik s maslem ....