Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > 156 1,8TS

 o Navštíveno 1062x o
o 22.08.2007, 16:58 | Martyn
Co rikate na 1,8 Twinspark motor od Alfy? Co si pamatuju z clenstvi na alfa clubu tak hodne poruchove byly 2,0 litry ale o 1,8 nevim nic:( byli jsme dneska projet jednu alfinu a vypada good, 99 rok najeto udajne 108 tis (celkem auto tomu odpovidalo, jde u AR nejak zjistit skutecne kilometry jako u bmw treba?). Porad se rozhoduje mezi E36 a 156:o)


o 22.08.2007, 17:06 | .mycTD
je to divny, ale taky jsem zatim 1.8 hryzlou nevidel. Dvoulitry uz 4.
o 22.08.2007, 17:08 | clown
mycTD. :o)) jj, to je legenda
ja znam osobne jednu 2.0 V5 :o) ale za to hned 3x po sobe ... (Lancia) :o)
o 22.08.2007, 17:23 | .mycTD
to je prave ten problem, ze ta klika je prakticky neopravitelna. Nebo aspon nevim o pripadu, ze by ten motor po vybrusu prezil delsi dobu.
o 22.08.2007, 17:29 | clown
no pruser je ten, ze nas byl problem v tom, ze dementi meli na vybrus v tabulkach blby cisla ..., motor ve finale stavel kluk, co ladil lancie Tomasovi Vavrincovi, no proste treti vybrus byl OK .. jinak dle tabulek to bezelo na volnobeh uplne v pohode ..., ale po ujeti 5km se to raflo .. a tadaa na vodtah...

lancii, alfu, fiat muzu .., ale JTD .. benzinu se nejak bojim ... :o))
o 22.08.2007, 20:37 | Reprák
alfy vsechny twinsparky od 1.4 po 2.0 maji stejny vrtani, jen jinej zdvih na klice. 2.0 uz ma moc velkej zdvih pri stejnejch mazacich kanalech, velkou obvodovou rychlost a proto jde do kopru. Ja mam 1.8TS a zadnou spatnou 1.8TS jsme jeste nevidel, nehlede na to, ze jede skoro stejne dobre jak dvoulitr, da se lip tocit a je to dravejsi motor.

takze no problemo. a 144PS staci i na ostrejsi jezdeni ;)
o 22.08.2007, 20:49 | tmx.806
mam kamarada, co ma diagnostiku na alfu a mimo jine umi i zjistovat stav tacho - sam si zjistil misto 140 asi 300 - icq na me mas, tak jestli mas zajem, muzu to s tim domluvit. cca praha, pardubice. :-)
o 22.08.2007, 20:49 | tmx.806
mam kamarada, co ma diagnostiku na alfu a mimo jine umi i zjistovat stav tacho - sam si zjistil misto 140 asi 300 - icq na me mas, tak jestli mas zajem, muzu to s tim domluvit. cca praha, pardubice. :-)
o 22.08.2007, 20:59 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
svicek jak na V8 :-)
o 22.08.2007, 21:02 | tmx.806
kuwa, ja myslel, ze dupl uz nejde dat - sorry
o 22.08.2007, 21:43 | Driver
mno nevim jak jede 1,8 , ale 2,0 nic moc teda, ja radeji V6, ta uz jela moc pekne!
o 23.08.2007, 06:32 | JarinEsco
Pokud jde o tuto Alfu

[ Link ]

mohu jen doporučit, moc s tím kluk nenalítal, není žádný prase, máto sice muchy, ale myslím, že celkový stav auta fakt good
o 23.08.2007, 08:05 | Reprák
2.0 je lenivá resp nemá tak ostrou charakteristiku, ale zas jde líp odspodu...
2.5V6 jede lip, to ju...
o 23.08.2007, 08:26 | .mycTD
ReproBoy: bude to trosku slozitejsi. Urcite nemaji vsechny TS stejny vrtani, ani 1.8 a 2.0 a rychlost na salach je dana podle me otackama. Ale mas pravdu, ze 1,8 se serou statisticky min.
2,5 24V jede oc hezky, ale troufnu si tvrdit, ze za jiny prachy, nez 1.8 :-)
o 23.08.2007, 09:37 | Reprák
[ Link ]

maji vsechny stejny, dvoulitr ma o neco malo vetsi, ale neni to presne 83mm...

obvodova rychlost je o 12% vetsi u 2.0TS nez u 1.8TS pri stejnych otackach, coz uz je pomerne dost. Navic vetsina 2.0TS ma 150PS az ty posledni maji 155PS. 1.8TS prvni 140PS a ty novejsi 144PS. obsah 1747 vs 1996ccm ;)

urcite nebrat 1.6TS v 156tce. Motor dobrej, ale vubec to nejde, kort v 156tce. 1.8 uz se chova uplne jinak.
o 23.08.2007, 09:44 | .mycTD
obvodova rychlost ceho? Ze ti beha rychleji pist je jedno, pac se zadiraji lagry na klice a za se toci u vsech motoru stejne.
o 23.08.2007, 09:55 | Reprák | Upraveno: 2007-08-23 10:08:28
obvodova rychlost na klice na ojincnim oku styk klika - ojnice.. tam se to zadira... ;)
cim vetsi je zdvih pistu, tim vetsi je klikova hridel - jeji zdvih tudiz je i vetsi obvodova rychlost - logicky ...

viz obrazek

foto k příspěvku  od Reprák

o 23.08.2007, 10:22 | .mycTD
jasne, ale tady jde o pohyb kliky vuci ojnici, ne jak rychle to sele leti prostorem.
o 23.08.2007, 10:48 | Reprák
no dyt jo :) co jsem asi nakreslil. Protoze je rychlost vetsi, je vetsi treni a nestaci mazat ;)
o 23.08.2007, 10:51 | .mycTD
rychlost ojnicniho loziska je uplne stejna, jako toho na ulozeni kliky a zdvih na to nema zadnej vliv.
o 23.08.2007, 11:07 | Reprák
ulozeni kliky to jo, ale ulozeni klika - ojnice je uplne jina. Sakra chlape, to je fyzika.
o 23.08.2007, 11:10 | tykeev
fyzika? to je něco k jídlu???
o 23.08.2007, 11:28 | .mycTD
obe loziska maji stejny pocet otacek, ktery je stejny, jako otacky motoru.
o 23.08.2007, 11:52 | Váca
18ts nebrat !! asi ani alfu nebrat ..BMW jo
o 23.08.2007, 12:11 | Reprák
to souhlas, ale obvodova rychlost te ojnice je uplne jina
o 23.08.2007, 12:29 | .mycTD
to mas sice pravdu, ale to lozisko o tom nevi
o 23.08.2007, 12:53 | Honza2.016v
prdlajs jediný co je jinačí je střední pístová rychlost pístu...
o 23.08.2007, 13:59 | Honza2.016v
udělal jsem si malej pokus v PRO/Mechanica , rozhejbal 2klikový mechanismy.. dal jsem si stejný otáčky.

úhlová rychlost obou klikovek -stejná
obvodová rychlost (volil jsem střed ojničního čepu) -větší u tý s větším zdvihem (logicky)
rychlost pístu - větší u klikovky s větším zdvihem
rychlost libovolně zvolenýho bodu na ojničním čepu -stejná v obou případech..
o 23.08.2007, 16:53 | Dušan
k tématu co se ptal Martyn:
mam 156 1,8TS třetim rokem najel sem nějakejch 43K km. Měnil sme variátor hned jak sem jí koupil,měla dieslovej zvuk tj asi 5000,- samo rozvody. Po roce sem dělal svíčky jen tak z hecu,nevim jestli to bylo nutný tj asi 7000,- jinak jen olej a filtry pravidelně po 10K km.
S autem sem moc spokojenej jezdí pěkne na jedna osmu,spotřeba kolem 9l klasika couračky kolem komína. Letos sem jel Chorvatsko pod 7l což překvapilo :o)
Takže vřele doporučuji,je to dobrý auto.
(na Alfu mam kvalitního mechanika k Kladna sám měl asi 5 156tek teď 166 řek bych odborník)
o 23.08.2007, 17:24 | El_Vita
jj 166 je kocar :-) trilitr nebo tu silnejsi 2.4 JTD sestikvalt ... to je porno auto :-)

alfinky muzu :-)
o 23.08.2007, 17:31 | MarauderZ28
obvodová rychlost jiná na ložisku naprosto stejná to je přeci jasný pokud maj teda ty ložiska stejnej průměr ....
o 23.08.2007, 18:21 | Martyn
Tak ji kamos nakonec poridil.. Moc hezka takova ta zeleno modra metla, normos vybava, kola - uplne obyc ale 156 takze krasna kara:) motor slape jak Festiny, podvozek byl prohlidlej a snad taky ok a hlavne pres znameho znameho jsme se dostali na cloveka kterej to auto dovez a udajne km sedi.. Tak snad bude ok:)
o 24.08.2007, 08:13 | MaSuZaPi_Honza
klucí, kdyb jste raději ctěli tu mojí V6 :-(
o 24.08.2007, 08:14 | MaSuZaPi_Honza
Je na ní teď sleva, a není nutná žádná investice ..... a jedinej důvod prodeje je byt a změna zaměstnání, kdy budu dojíždět dál.

foto k příspěvku  od MaSuZaPi_Honza

o 24.08.2007, 08:16 | Reprák
me by se libila, ale zere to fakt moc, na to ze najedu rocne pres 40000 :( ale je to škoda.
o 24.08.2007, 08:20 | MaSuZaPi_Honza
no jezdím za 12-13l a to většinou ve městě (na to že v TP je asi 17,5l je to docela dobrý)
A pokuď jezdíš dálky tak se pod 10 dostaneš
o 24.08.2007, 08:25 | Reprák
prave, ze dalky nejezdím. Do prace to mam 10km, hlavně couračky po městě, obcas praha nebo ceska lipa, ale tam jezdim tak ostře, že bych nešel pod 17 :D
nj, za vykon se musi platit. Je zajimavy, ze treba 2.0TbV6 v 166 nebo GTV zere o neco min. Bejt tenhle motor v 156 tak nevaham ani minutu
o 24.08.2007, 09:12 | Honza2.016v
slint.. no prodat dobře HGT tak by sme o ní uvažovali..
o 24.08.2007, 09:17 | Dušan
mno na jaře chci svojí 1,8TS taky prodat a po dlouhém přemejšlení o autě do 200K (Mondeo,LagunaII,C5,E46 za ty prachy bude neskutečná plečka) sem prostě opět došel k Alfě.
Nenajezdim tolik tak mě 2,5 24V bude vyhovovat ale chci sportvagon pokud seženu samozdřejmně voňavej kousek...
o 24.08.2007, 18:11 | El_Vita
sportwagon ma mensi kufr nez sedan :-)
o 24.08.2007, 19:29 | MaSuZaPi_Honza
U Sportwagonu ani tak nejde o to že je to kombi ale je to spíš designová záležitost.. i já uznávám že SW je hezčí jak sedan.... ale není sedan jako sedan a SW jako SW :-)
o 02.09.2007, 13:37 | Martyn
Tak uz je zase vracena:o) hned den po koupi se vyskytl problem se spojkou - udajne by chtelo vymenit vsechno od pedalu az po prevodovku, oprava 25tis..:o/
o 02.09.2007, 17:06 | Reprák
to jde. jinak nevím co mohlo byt v prdeli, pokud se propadl pedal tak jen novy valecek nebo nova napln..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3938 sekund.