Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > 1.9 Tdi vs 2.0 Hdi

 o Navštíveno 2138x o
o 19.11.2005, 01:08 | slamak | Upraveno: 2005-11-19 01:14:35
Ktory motor by ste mi odporucili(Golf 4/Peug 307)?


o 19.11.2005, 09:56 | jenicek
žabožrouta never more, mel sem xsaru a stacilo
o 19.11.2005, 10:53 | FD_Ondra
dCi (renault/nissan) ;-)
o 19.11.2005, 11:54 | Akordýsek
TDI!!!!Hdi nebrat!!!!Tdi má lepší spotřebu jede to líp a všechno!!!!!
o 19.11.2005, 12:06 | unregistered001
a vykricniky ma taky lepsi, a vic..
o 19.11.2005, 12:25 | aTTim
To jsou zase kecy ...

TDI, zvlast PD, ma rychly nastup a rychle taky uvada (podle verze, pripadne i podle chipovani). Je dost hlucny (zase podle auta). Spotreba u starych TDI (66/81) je dobra, u PD uz to neni takovy a hodne zalezi na tom, jak je tezka noha.

HDi je kultivovanej common rail, neni tolik slyset, nema zdaleka takovej nastup tahu jako TDI (PD), spis tahne plynule.

Kazdej motor ma neco, ale spis bych vybiral auto a teprve pak motor. 307 neni spatna, neco jsem s ni najezdil, ale je to proste frantik se vsim vsudy, houpavy, obcas neco vrze, na vyssi posaz je taky treba si zvyknout. G IV je klasicky VW, vse je nemecky, ale me blizsi a ja bych vzal G IV 1.9TDI 96kW.
o 19.11.2005, 12:33 | slamak
co znamena ta skratka PD?Tdi poznam iba verzie 66/81/110 kW.V com sa odlisuje ta 96kW-PD?Zatial som nakloneny ku Golf IV. 1.9Tdi 81kW (bude bez chipu-nijake velke zvysovanie vykonu-mozno tak konus na sanie).Auto by malo byt na kazdodenne jazdenie takze iba taka decentka-folie,disky a tak.
o 19.11.2005, 12:43 | Milan_K
Klasika Motory TDI mají čerpadlo a jsou jen 66 a 81Kw. TDI PD jsou bez čerpadla tam má každá tryska své čerpadlo v sobě. A jsou to motory s výkonem 74,85,96,110Kw
o 19.11.2005, 12:51 | semysak
slamak: kup si turbo benzin a mas klid :-)
o 19.11.2005, 14:14 | tappaja
PD Pumpe-Duse, system cerpadlo-tryska.
Ale slysel sem, ze se VW zrekl tohodle systemu a vraci se ke komon rejlu.
o 19.11.2005, 14:19 | semysak
ty PD to jsou brutalni traktory, sem sel snad okolo nejaky managersky limuziny a bylo to jako pri senoseci prej dobrej dyzl je ta toyota
o 19.11.2005, 14:28 | slamak
semysak: nemam nic proti benzinom, ale som odchovany na naftakoch a tie mi proste sedia viac.Kazdy ma rad nieco ine.Ja som na naftu.Inak zatial u mna vyhrava asi ten 1.9 Tdi 81kW.
o 19.11.2005, 15:24 | Ondra127
Octavia TDi Elegance 81 kW jede slusne;-))) Spotreba 5,4l/100km. Foceno vcera vecer:

foto k příspěvku  od Ondra127

o 19.11.2005, 16:05 | MazliG
takže :o) doma mám 90ps TDi, a služební 90ps HDi.

Srovnání ? TDi je v 3 golfu z 96 roku, HDi je v partneru 02 - TDi je samozřejmě hlučnější - ale to je jediné co se mu dá vytknout, kromě váhy vzduchu ještě kerá se občas ozve. Služebním najedu cca 40 tis. za rok - mam na něm najeto asi 120 tis. - motor tichý, v porovnání s TDi, byť je tohle krabice auto, tak to prostě nejede - a sere se mi na tom elektrika, věčně nějaké chyby - přepne se do nouzáku atd. Kdybych si měl vybrat, tak si vezmu německý auto - mimoto v práci máme 2 ks 307 a to co obchodníci utratí za žárovky tak by si za to koupili ojetou škodovku :o)))))) nevědí proč, ale věčně praskaj žárovky. Prostě u mě vítězí z vlastních zkušeností TDi kromě hlučnosti ve všech směrech ! sorry za romám
o 19.11.2005, 16:21 | slamak
O tych ziarovkach v Peugeotoch som pocul otec ma sluzobneho Partnera a kazdy rok kupuje igelitku H4-iek do zasoby leba kazdu chvilu sa na nejakej odserie cievka stretavacich svetiel, dialkova cievka zostane vzdy OK.
o 19.11.2005, 16:55 | tappaja
To samy je u Fabky, odchazej H7 co 10-15tis km... Bud se blbe chladi, nebo je tam za chodu tech 13,8V a nejak to nepobiraj.
o 21.11.2005, 11:04 | Lucni.konik
Ondra127 - tu okamzitou spotřebu si meril z kopce? Ja jezdil v kombajnu 81kw rok 2002 a pri 180km/hod. si brala aktualne 12,8litru nafty.......a to jsem s ni jezdil sluzebne CR-SK a z5.......nekolikrat.
o 21.11.2005, 11:40 | Stofi
kobylka : to bude prumer na tu jizdu. Kdyz ji budes drzet Pha - Brno celou cestu plnej knedlik, spotreba bude samozrejme nekde jinde.
o 21.11.2005, 11:41 | Stofi
Navic dle displeje je tam prumerna spotreba na 5000km...je to hozeny ve dvojce
o 22.11.2005, 23:07 | Sarka
Ondro, prosím tě, prober se :o)))

5,4l při takhle svižné jízdě ti oktávka nikdy nevezme, to tak leda ve snu :o)))

A jinak souhlas se Stofim, ukazuje to dlouhodobou spotřebu a ne to, když jsi s tím jel zrovna ty :o)
o 23.11.2005, 09:49 | Lucni.konik
Stofi, Sarka - recht..........neco sme se v tom nalitali.........spotreba prumerna byla nejmensi 6,8 litru.
o 23.11.2005, 12:09 | Tichy
Lucni.konik: nejmensi spotreba 6.8 hmmm to jste docela zavodnici.:o)
o 23.11.2005, 13:14 | Luke_288
proc, to celkem neni problem s dyzlem tahle spotreba, ja jel dalku i za 9.9
o 23.11.2005, 13:18 | Lucni.konik
asi takhle, 3,5 litru to zere jen zaritejm "slepickarum". tech 7 litru je asi bohuzel normal. Zrovna sme nejak nezavodili........kdyz sme zavodili, tak prumerka do blavy nebyla pod 10.
o 23.11.2005, 13:47 | tappaja
Ja kdyz sem hnal 74kW po dalnici a nemazal sem se s tim (tak nejak porad mezi 130-160 podle GPS) tak tech 6,8 nebyl problem.
Za 5 sem jezdil ale to muselo bejt do 130.
o 23.11.2005, 13:51 | SilverGhost
jj, VW se opravdu zřekl PD a půjde také do Common railu, takže už to o něčem svědčí. Jinak francouze mám, a kromě oleje a filtrů jsem nic za ten rok a 30 000 km neměnil (auto je 6 let staré).
o 23.11.2005, 14:09 | tappaja
Jo jo, presne tak, nemaji cerpadlo-trysku, ktera jim vytvori tlaky, ktery bezne dosahuje Common Rail a prej by neplnily limity EURO 4 nebo 5 ( i kdyz sem nevidel hulici PDi, pokud nebylo chiply, zato Fordu hulicich jak kamna sem videl neurekom)
o 23.11.2005, 14:20 | Lucni.konik
ja videl hulit kdeco.........at je to co je to.......audi, ford, vw, skoda, volvo, bmw.........to si nevyberes...........vecne mam od nich zamasteny sklo od nafty( i benzin obcas prilitne) a posledni dobou i fritovaciho oleje........docela hnus. Trebas bratr ma zabozrouta 2,0TD a nehuli.......ale za to desne smrdi(jezdi na naftu), ze se za nim jet neda.
o 23.11.2005, 15:21 | aTTim
kazdej TD huli kdyz mu nalozis, pokud nema filtr pevnych castic. Plati to pro PD i CR motory, tuhle jsem jel za novou A6 3.0TDI a kdyz tomu nalozil, zahulila taky.
o 23.11.2005, 18:06 | Taran
V práci klekla jedna fabie pdi. Dle servisu odešlo vysokotl. čerpadlo, řekli,že máme štěstí (cca 2 měsíce do konce záruky), protože stojí 90000,-kč.....
o 23.11.2005, 18:21 | tappaja
Pockej pockej, to jak huli ford, at uz starej fokus 1.8 nebo ten novej 1.6, takhle mi fabka nikdy nehulila. mame na firme fokusy a nevsim sem si toho jen ja.
o 23.11.2005, 19:25 | aTTim
Ale hulila, jen si to nevidel, protoze to dobre maskujou ty vejfuky dolu. Opravdu, je to tak, Johanova RS huli uz od ty doby co byla nova, jeste seriova, tam je to videt vic, protoze ma vejfuk normalne rovne.
o 23.11.2005, 19:41 | Luke_288
zajimavy ze OII v serii, nevim jak ten 2.0, ale 1.9 skoro nehuli, jenom neznatelne, A6 3.0 TDI si foukne, to sem videl taky
o 23.11.2005, 19:47 | aTTim
To, ze to neni videt kdyz koukate do zrcatka neznamena, ze to nehuli ... neni to zadny drama jako u starych TD, ale je to videt. Ne ale zevnitr, duvod proc tomu tak je uz jsem napsal.
o 23.11.2005, 22:13 | Ondra127
jj, jak pise Stofi - tohle je prumerna za delsi dobu.. A zminuju ji hlavne proto, ze tahle oktavka byla jako sluzebni vozidlo jedne firmy, kde s ni nejak extra slsune nejezdili a mam dojem, ze na 1,9 TDi s 81 kW je to hodne slusnej prumer...
o 23.11.2005, 22:14 | Ondra127
Jinak, kdyz se tomu nalozi, tak je docela slusne i v zrcatku videt, ze kouri...
o 23.11.2005, 22:22 | tappaja
jo, protoze 81kW je common rail, ne? Ja sem mluvil vseobecne o PDi, ze mi prijde, ze huli min nez jakejkoliv CR. Ja vidim, ze mi to huli akorat po tme, kdyz za mnou nekdo jede a skrz svetla vidim, ze to huli (ale to tomu nakladam). Coz u forda, kdyz podradi, tak za nim v tom okamziku neni videt:o))
o 23.11.2005, 22:40 | aTTim
81kW ma klasicky rotacni cerpadlo, to neni CR. Mozna, ze Ford huli o neco vic, ale hulej vsechny ropaci, to jsem chtel rict :)
o 23.11.2005, 22:46 | Stofi
Tappaja : 81ka (a 66ka) je stara mechanika s nijak extra vysokyma tlakama. Alespon, a to zduraznuju, si to myslim. Navic starsi AGR verze maji maly turbo (ovladany podtlakem), proto vic huli. Novejsi motory ASV maji vetsi turbo ovladany pretlakem a az na par drobnosti jsou 66 i 81kW verze shodny. Mel jsem na svoji AGR 66ce neco jako chip a v zatahu si proste zakourila ze to bylo i ve zpetnym videt.
o 23.11.2005, 23:09 | tappaja
Tak to joo:o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3542 sekund.