
Navštíveno 2306x


25.02.2008, 10:10 |
Escudo | Upraveno: 2008-02-25 10:12:21
Myslim že by to mohlo pár lidí tady zajímat, takže před 14 dny jsem nechal nahodit na svoje TDi/81kW větší trysky Bosch 764, což je asi základní úprava pro ty, co chtěji z tohodle motoru dostat víc než jen zvýšení chipem. Ačkoliv se všude dost píše o tom, že to u silnějšího TDi neni tolik znát, tak jsem byl hodně mile překvapenej tim, co to teď dělá, mnohem větší pružnost motoru, výkon nepadá otáčkama a motor táhne i přes 4000ot., je to znát na všech převodech, chce se tomu mnohem víc. Cena trysek i s přehozenim vyšla na 6,5k, nechal jsem to udělat u Čajíčka, respektive Mvoleska v Praze, v podstatě nabízej to co dieselpower, ale začali na mnohem nižších cenách . Výkon bych odhadnul na +15PS, čeká mě teď ještě větší turbo a soft, nic víc s tim dělat nebudu. No a mále bych zapoměl, spotřeba, zatim jsem najewl tak 1000km a řekl bych že jestli se změnila, tak možná o cca 0,5l, ale ta jízda je taky trochu někde jinde :o) ....no a kouřivost nikde, fakt žádnej sebemenší pšouk navíc

25.02.2008, 12:46 |
clown kourivost prijde se softem :o))
mas turbo s variab.lopatkama.kdybys mel turbo s obtokem,asi by to zahulilo.
ty vstriky jako takovy ti taky serizovaly na oteviraci tlaky?Jen me zajima,kdo na to ma vsechno stolici,vis?
Jinak pokud je soft dobre udelany,tak to hulit nema.Ale nekomu to nevadi,ze to ma nakrmeny naftou,a cudi mu to :-)))
KaCzaba: něco tam upravoval pře VAG, ale co to netušim
S tou kouřivostí, podle mě ja to na dost věcech, kterejma to může hulit, asi pak pár černejch pšoukanců můžu očekávat, ale snad to nebude tak hrozný
...naopak, nekdo se v tom primo vyziva (nemyslim Kacuse) :-D
Kua, maji tam i na PD.... kua kua...
Escudo: Tak že by si byl nakonec spoky s TDI, když si mě od něj tak odrazoval :o)
Ale ještě že jsem tě poslechl :o)
Fridom: no, my jsme se o tom všem bavili trošku jinak, já jsem řikal proč mám TDi a co s nim tak zhruba zamejšlim - čímž mi vyhovuje, odrazoval jsem tě kvůli tomu, že jsi od toho čekal asi víc než šlo, mě vyhovuje tah odspodu a myslim že s těma 160ti koníkama to bude vcelku svižný se spotřebou, která mi na dálky nevadí :o) až su budu chtít svézt, tak si vyberu něco, co má trošku schopnější podvozek :o)
Mno pěkně si to okecal:o DDD
Ale tak dobře no :oD
záleží na kolik koňů je to chipnuté... cca do 90km by neměla být zvýšená kouřivost ani u turba s obtokem.. nad 90kw už je mírně zvýšená u každého chipu... a no a když se jde s výkonem ještě vejš... Híííí :) no smoke, no fun :)

25.02.2008, 22:07 |
Pagoš Teď jsem dal trysky powerplus 764 na ALH a kouřivost se zvýšila naprosto minmálně..

26.02.2008, 20:02 |
Valis Kourivost se zvysit nemuze,protoze 764ky maji vetsi vstrikovaci otvory v tryskach,takze smes se lepe rozprasi,tim dojde k dokonalejsimu spaleni.
Protoze to jeste Mvolesko nechipoval,zustala ti davka nafty stejna.Az budes mit chip,trosku to kourit bude,ale budes mit zas par koniku navic ;-)

26.02.2008, 22:39 |
coltik | Upraveno: 2008-02-26 22:40:12
Escudo:nenech se zblbnout,tyhle úpravy jsou nakažlivý... :o) já jsem si taky řikal,že zkončim u trysek...pak to bylo jedno turbo96kW,jeden IC dopředu,pak hybrid turbo,zase lepší IC,trysky Race520,rozdělovací hlava 12mm,atd,atd...včera jsme dávali kámošoj do Octy AGR původně 66kW.(turbo96kW,FMIC,sání,trysky Sprint764,chip Reesha) ještě navíc rozdělovací hlavu 12mm a bylo je zase ještě víc znát......teď to jede nehorázně.Tobě bych ještě doporučil sání z 96kW PD,až tam budeš dávat větší turbo.Bude se to líp sbírat,menší turbodíra...
coltik: nesmim takhkle dopadnout :o) budu mít světlou barvu a nerad bych měl plynulej přechod ze světlý do černý po každejch 200km :o)
no nesmíš tomu pak tak dávat a udržíš si stále stejnou barvu auta,ale to tě zase předjedu :o)

27.02.2008, 09:42 |
Beda nj nesmi, ale stejne dopadne, je to blazen teda nadsenec :)))