
Navštíveno 6166x

Ahoj poradte nebo reknete svuj nazor TURBO CI KOMPRESOR melo by to byt na nissan 350z. jake jsou klady nebo zapory dik
kompresor, snazsi montaz, malej boost, takze nemusis predelvat vnitrek motoru, max das silnejsi palivovou pumpu a vstrikovace, vetsinou PandP kity, vyhodou je ze vestina kompresoru bezi uz od malych otacek, nevyhoda nelze upravovat plnici tlak (max. vymenou remenice)
turbo, vetsi narocnost na montaz, pracuje vetsinou ve vyssich otackach, vyhodou je moznost upravy plniciho tlaku
osobne bych volil kompresor pokud je to na daily driver, pokud sprint/drag/drift tak turbo
myslis ze turbo kitu od aps viz odkaz ze bude treba menit vnitrek motoru?
[ Link ]
350Z má v sérii 200 HP nebo co to je za nesmyslný grafy ? Každopádně každej NA motor od výrobce nebude nikdy stavěnej na velkej boost to je jasný není důvod a hlavně bude jiná komprese, když vezmu jak velký rozdíly jsou u turba a neturba u Mazdy 2,2 a rozdíl činí 30 HP nevěřím, že z dlouhodobýho hlediska jakejkoli NA motor vyfrží bez úprav porci od turba
nevim jak jsou na tom Nissany, ale treba na moji S2000, se vnitrek motoru menit nemusi, ale turbo tlaci jen 7PSI, palivo je regulovano pres FMU v zavislosti na tlaku v intake manifold. Komprese se da doladit pres silnejsi tesneni pod hlavu treba od Cometicu a nebo jinymi pisty.
Ale tenhle kit od APS bude taky P&P, takze turbo bude tlacit malo PSI v zavislosti na tom jaka bude pruzina ve WG.
Kazdopadne na tohle uz by to chtelo standalone jednotku. Mas dalsich ca 1500>
Marauder: to bude vykon na kolech
co to je ta standalova jednotka? , ja myslim ze jak koupis cely turbo kit tak tam nemusis dokupovat neco jineho ne?
programovatelna jednotka, seridis predstih, coz je asi nejdulezitejsi pri vymene z NA na turbo
add kity, nemusis, ale co bude dostavat pohulit je spojka, tu spalis za par km, diferak, 350Z ma Bremba, takze brzdy budou nejspis stihat, dale svicky, seriove asi nebudou nejlepsi, budes porebovat studenejsi ...
najdi si ICQ na maria a pokecej si s nim :)
nicméně když už něco tak sem pro supercharger jako má mário . .. . .. . každopádně počítej že to výjde na velkou vatu ta přestavba .. . ... samotnej KIT to je jen věc připravená k montáži aby tam seděla a nemusel si se s tim orodovat sám , pak tě ale čekaj věci jako jiná mapa do ECU , vstřiky, pumpa , keramika spojka atd. .. . ..
a ty grafy sou směšný , jak ta série tak to "potom" ..... na to potom už bych měnil i písty za kovaný, ber to prostě tak že starej motor z 200SX je mnohem jednodušejc upravitelnej něž tenhle nepřeplnovanej, starej je oturbenej a vnitřek je stabilní do 400hp , tohle neni a je to vyhoněný k 300hp a rezervy to nemá velký už :) pokud jsi chtěl něco silnýho když ti tady výkon nestačí (a je fakt že to echt super nejede stock) tak si měl koupit 300ZX kde máš dvě turbíčka a vnitřek motoru drží 500hp kterejch dosáhneš jen s použitím palivový pumpy a vstřiků :)
Nismo prosim Te, kdyz je to P&P kit (ca 99% kitu na trhu) tak pumpa, vstriky a dalsi veci k rozbehani motoru jsou u kitu samozrejmosti, pochybuju, ze by se u kompresoru musely menit vstriky, program do ECU jako k cemu? co bys tam chtel upravovat?
tak když všechno k tomu daj tak to je pohoda , ale stejně to vidim tak 100-150 za kit ne ?:))
ECU sorry, sem poblblej ze seville, na turbo samo změna nutná, na kompresor to stačí dohnat přes FMU vklidu .. . .. . u seville to je jinak , supercharger kit je hotovej ale nikdo neumí upravit OBD2 ECU která má hafo ochran ... . .. je to samej fuel cut :))
Nismo, neni lepsi nic nepsat, kdyz o tom vis asi tak 1% pouzitelnyho infa? prakticky nic neni pravda z toho co jsi napsal... nejvic funy je hlaska o 300ZX, videl jsi jaka ma turba? tehdy se Nissan asi snazil udelat rychly auto 0-100, tak tam dal mikroskopicky turbinky, ktery foukaj sice od volnobehu, ale o 500PS si muzou nechat zdat...
obecne plati, ze ve finale, pokud nekoupis hotovej kit PandP, je lepsi a levnejsi turbo (pokud merime vysledny narust PS/cena), navic i min strasuje motor (u kompresoru potrebujes cast vykonu na jeho vlastni pohon, takze nutis motor vyrabet rekneme jeste o 10-20% vykonu-tepla navic)... u turba vyuzivas odpad, mas nizsi spotrebu a cele zarizeni je efektivnejsi (min o 15-25%)...
s tím stresem motoru bych byl opatrnej ono že motor vyrobí víc tepla pokud to uchladí chladič tak se nic neděje,ale co sem teda četl tak turbo díky tomu, že kope do motoru je daleko dle mýho laickýho pohledu pro motor stresovější jak charger kterej je lineární a navíc vymrdanejch turb sem za svůj život viděl tolik, že je nespoočítám, centrifugální chargen ani jeden ...
taky by mě dost zajímalo proč Lotus použil na 1,8 motor kompresor u Exige a Elise (Lotus 240 verze to jsou)
no ze se pouziva kompresor z nejruznejsich duvodu neznamena, ze je mensi zlo pro motor...
Kompresor
a) spotrebovava jiz vyprodukovany efektivni vykon pro svuj vlastni pohon (klidne 20% a vic)
b) nedela pri vyfuku protitlak ve valci (coz se muze jevit jako vyhoda, ale neni, protoze odstredivou silu v ojnici nepomaha mensit)
Turbo
a) je efektivnejsi (vyuziva odpad, prakticky bez zvyseni odporu)
b) efektivneji stlacuje vzduch (uvazujme stejnej pozadovanej plnici tlak, potom rozdil mezi nasavanym a stlacenym vzduchem bude u kompresoru vzdy vyssi)

19.04.2008, 02:47 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2008-04-19 02:49:38
mno o to já se vůbec nepřu, jen jak říkám nechápu proč Lotus nacpe do 1,8 kompresor místo turba, když má oproti turbu jen nevýhody navíc je to závoěďák to autí ...
u kompresoru je ještě ta výhoda, že se dá zapínat přez třeba el.magnet spojku takže auto je NA do doby něž potřebuješ boost
no jestli se fakt ptas konkretne na Elise tak nejspis kvuli hmotnosti a okamzite reakci na plyn... u turba lze okamzitou reakci na plyn rovnez zajistit, ale na ukor max vykonu, proste pouzijes mensi skrin turbiny (bude v pracovnim rezimu prakticky od volnobehu, napr. nove 1,2t od Renaultu)