
Navštíveno 3851x


22.07.2008, 18:22 |
Fanuš Nemáte s touhle věcičkou nějakou skušenost? Má to bejt nějakej odpor. Zajímá mě hodnota toho odporu at to nemusim kupovat a mužu to skusit co to dělá.
Jak součást pracuje ???
Princip činnosti tohoto zařízení je opravdu velice jednoduchý a odvíjí se od klasické koncepce nasávaného vzduchu u atmosférických motorů. Mezi čističem nasávaného vzduchu (filtrem) a škrtící klapkou je snímač, neodborně nazývaný IAT (intake air temperature), ale ve skutečnosti se ovšem jedná o NTC snímač, který v závislosti na teplotě nasávaného vzduchu mění svůj odpor, data jsou odesílána do řídící jednotky, která následně upraví poměr tak, aby byl motor v dané situaci nejvýkonnější. Součástí se jen „nasimuluje“ jiný signál do řídící jednotky, a sice o teplotě nižší než je skutečná. Obecně platí, když o 1 stupeň klesne teplota pod hranici normální teploty, což je 20 stupňů, zvýší se výkon motoru o 0.3%, do této hodnoty ovšem není započítaná stlačitelnost vzduchu, která je při nižších teplotách vyšší = vyšší výkon !
Žádná z těchto součástí nabízených na internetu Vám nepřidá výkon 45 koní, řídící jednotka má určeny určité hranice kam až může zajít, a tak daleko to není J
Tato součást je z hlediska přidání výkonu naprosto bezkonkurenční, pokud nechcete investovat velké peníze do úprav motoru za účelem zvýšení výkonu. Zvýšení výkonu je u této součásti na rozdíl od laděných výfuků a sportovních filtrů zaručené ! Mnoho automobilů již bylo odzkoušeno na válcových dynamometrech po celém světě.


22.07.2008, 18:31 |
Kesam To je ta chujovina z aukra ne ? jak jsem sem daval tak pred 2 měsíci? za 320 kč?

22.07.2008, 18:43 |
Skury Další blbec, kterej na to skočil... :-DDD

22.07.2008, 18:43 |
Fanuš Jo je to z aukra.Mě zajimá jestli to někdo nemá a jestli to někdo neměřil jakej to má odpor.
sežeň si potencimetr a hraj si...

22.07.2008, 18:48 |
Skury Fanuši, jestli jsi to nepochopil, tak ještě jednou pro pomalejší.... Člověk, kterej tomu věří, musí být úplně blbej, nebo je mu tak 12... Tohle nefunguje a fungovat nebude.

22.07.2008, 19:10 |
Fanuš Skury
Blbej nejsem a 12 mě bylo už před 20 lety. Jen si rád hraju a nikdy jsem netvrdil že to funguje. Skusim ten poták :-)

22.07.2008, 20:18 |
mrazik | Upraveno: 2008-07-22 20:18:41
Fanus jeste na motoru je vaha vzduchu a cidlo teploty motoru, tak si kup jeste dalsi 2 potaky a muzes doma ladit vykon a dokoncei pri jizde. Na semaforu maladis potaky na maximalni akceleraci a vsem ukazes zada.
Hen hen hen heeeeeeeeen hen heeeeeeeeeeeeeeen hen heeeeeeeeeeeeeeeen
Aha, jasně, a co si myslíš, že ti ten atmosferickej motor udělá? Neb při předpokládané nižší teplotě, kdy je vzduch o něco hustší ti RJ přidá také více paliva, které spolu s nasátým vzduchem vytvoří směs, která během cyklu prohoří. Když tam ale nasaješ teplý vzduch a "ojebeš"RJ ohledně teploty, jak ty píšeš, tak ti RJ přidá víc paliva, které nestačí prohořet(málo vzduchu), pak se otevře výfukový ventil....a co to udělá? To už si snad odpovíš sám.....

22.07.2008, 21:12 |
fredh buuuuum

22.07.2008, 22:02 |
Fanuš Mam doma ještě z mladech časů djmix tak ho na cvaknu na řj a bude mazec :-) Tak jste mě ukecali seru na to skusím napasovat to turbo co mě rok leží ve sklepě.
nechápu proč si dobrovolně níčit motor........ nejdřív nastuduj jak motor funguje doopravdy a pak zvaž tuhle úpravu :)
Turbo :-D když tam nacpeš jen to tak ti to vypálí díru v bloku :-D To bude jedno s druhym :-D Tak jak frajer ve Vyškově na tuningu přijel ze 120ckou a měl tam motor z octávky a turbíčko.. přijel na start.. bylo to vvvvrrrrrn... a jak mu to odmávly tak si zadní kola sedly do blatníků. chvilku to vypadalo na pekelnej odjezd a pak prrrrrrrccccc :-D a už stál a tlačil :-D enjoy your upgrade!

23.07.2008, 09:53 |
Skury Možná ti bylo 12 před 20 lety, ale asi nechápeš, že takhle motory nefungujou. Přidáš švába nebo potenciometr a budeš mít hned vyšší výkon. :-D Tak jdi, vyzkoušej to a pak nám ukaž výsledek. :)
Docela se bavim.

24.07.2008, 15:40 |
Robo Podle mě Ti to sice obohatí směs,ale vzápětí LS pošle info do ŘJ a ta zkrátí dobu vstřiku a jsi tam,kde na začátku...
Lambda regulace sice stahne dobu vstriku, ale pouze pokud neni pedal na podlaze. Pokud ovsem seslapnes na podlahu lambda regulace je vyrazena a pak ten odpor opravdu muze zpusobit kyzeny obohaceni smesi, cili urcite male zvyseni vykonu oproti serii.
Mozna to u 100k motoru prida 5k, ale kdo to pozna?

25.07.2008, 10:34 |
Robo prochyq:jj,pravdu máš...
takhle funguje hodne Powerboxu pro TDi :-)
to Fanous:
Prosim te, jaky se ti tam vali turbo? Ja bych jendo potreboval ael s regulaci a ne obotkem na TDicko :)
Kdyztak kdyby jsi mi dal nejaky udaje z neho .. :) Koupil bych ho kdyby to bylo presne to co potrebuju :)
bez AFR budíku nezvýšíš stejně nic.. s AFR budíkem si schopen měnit AFR pak můžeš čekat změny výkonu..ale určitě bych šel jinou cestou než tímhle odporem,který ti stejně nenavýší nic. Maximální si rozesereš AFR
no já myslim, že k tomu máš dost blízko (k tý blbosti)... Raději si kup svuj tuningovej plátek a čti a sni, podle toho mála, cos tu napsal na motor raději nešahej....

03.08.2008, 19:04 |
trlon Fanuš-raději si kup nový auto když neumíš upravit výfuk a sání.Divyl byses kolik ti to oživí a zesílí auto a né žádné blbiny do řídící jednotky:-))))
já mám předělaný sání a výfuk a čučel bys jak to najednou jede. řídíci jednotka se předělává až nakonec až je motor kompet předělán!!! ten kdo si dá jen čip ten je jenom obyčejný moula protože si myslí že to má 20koní navíc ale že mu to sání a výfuk brzdí to mu je jedno protože neumí nic udělat a raděj řekne že je to dobrý,znám pár takových.