
Navštíveno 15933x

ZDRc všichni, uvažuju o koupi nového auta, zatím předběžně a asi bude převažovat něco svižnějšího na vyblbnutí do 4000E, tak poraďte co. Zatím u mě převládá BMW 323/325 E36, nejde mi jen o výkon, ale i o to že se mi líbí, takže kdo s tím má zkušenosti, tak mi sem hoďte nějaké reference....
Jinak asi nějaký nissan, že Nismo? :-) ;-)
Budu rád za každý názor..

31.07.2008, 14:25 |
Syrup bramborak, co jinyho? :)
no asi jo, tak sem dotedka dělal jen do muziky, tak začínám přecházet na Tuning...:-)
myslim že se bez problému můžeš podívat do toho postu dolejc :))))
bawor nebrat , když už tak 635CSi . . . . ale v ceně do 100sem zvědavej jestly najdeš použitelnou trojku s výkonem nad 200 třebas...... podle mě najdeš prd nebo vylítanou mrdku :)
v týhle ceně a koních seš u BMW ve třídě 540 a 740i a na obojí zapoměn...... ani s 5er se nevyblbneš , na blbnutí potřebuješ trojku a ani ta nedosahuje při nejmenšim blbnoucích kvalit od nissana :)
i směrem rovně nandáš brambora :)
rozhodně ale moc hezký blbnoucí auto je ta supra jak dával králík ale je dražší
no ta supra je luxusní, o tom žádná, ale to už je jaksi mimo moje finanční schopnosti...
jo ten post sleduju, právě proto začínám dumat co koupit :-))
ale Nissana, např podobneho co měl Mario,to byhc moh.. na mobile.de zatím není nic...
jestly chceš výdržnej šestiválec ač v týhle ceně horší kousky tak si kup BMW, jestly chceš auto na vyblbnutí kup nissan :) ....
ideální když si koupíš teda S14 z němec tak kup levnou motoršáde a u SR20 si přetěsni hlavu, čekni turbo a udělej šály na klice, pak si můžeš bejt jistej že tě dalších 100tis nebude nic čekat :)
v německu určitě najdeš dost kandidátů od nissanu v týhle ceně ....zatimco 3er tam nevidim :)
nebo kup fairlady :)
[ Link ] [ Link ] bejt tebou tak to řešim takhle že za 60 koupim S14 a za 40 máš libově repáslej motor :)
[ Link ]
na tu červenou sem kukal, no jo, repásnout motor, tady u nás mi to asi někdo jen tak neudělá...
podmínka na drift v každé zatáčce není, jen bych rád , aby to prostě jelo. je mi jasné že ta S14ka baworu v 2,5ce natrhne prdel s prstem v nose, o tom žádná ;-)
Neby myslíš že se servisem u toho nissana to bude stejné jako u toho bawce?
motor v tom si uděláš klidně sám :) je to easy a dokáže ti to udělat každej normální mechanik . . . . servis je stejnej a díly z USA znatelně levnější , díly u nás na stejný ceně...... na elektro, čidla atd na to muzes zapomenout to se nevysere ani po 300tis ....... podvozek ti bude odcházet na obou stejně rychle, díly stejně drahý ( silentbloky, čepy apod) ........R6 u brambora se ti většinou nevysere a když už tak jí můžeš celou vyhodit...... u S14 se ti může vysrat hlava pokud bylo špatně staráno o olej (to bude ten motorschaden na ebay) nebo turbo pokud ho nedochlazovali po ostrý jízdě (nemá dochlazovací okruh jako většina turbo aut) .. .. . .
upgrade na nissany za levno a lehce se vyhoupneš na nějakejch 300koní za pár kaček zatimco u BMW si o tom můžeš nechat zdát o nějakejch levnejch nebo dostupnejch vylepšeních :)
no to je mi jasné.... hmmmm.... pokud s tím nebudou extra u servisu problémy, tak asi padne volba na S13ku, bo tady u nás se to bawcama nejak hemží a nějak mě to moc neláká se po nich opičit... :-)
kolik je to prosímtě obsah ten nissan, to nemužu najít..
mishan:
[ Link ] :) (akorát en, snad nevadí...)
"pokud s tím nebudou extra u servisu problémy"
je mi jasný jaká se tu ted strhne diskuze zase :))))
CA18DET (200SX-S13)
motor 1,8Turbo - 1809ccm -řadovej 4válec - Twin Cam - 124kW při 6400 a 224Nm při 4000 .. .. .
SR20DET (200SX-S14) - 1998ccm -řadovej 4válec-Twin Cam - 147kW při 6400 - 265Nm při 4800
pokud koupíš S13 tak v těhle love kde jsi budeš mít dost dobrý auto už, nebo kup levnější tak za 60 a udělej si jí podle svýho . . .. . hlavně nebudeš tak tuctovej aspon. . . . . CAčko je schopný udržet do 400hp . .. . .vejš už potřebuješ měnit písty, ojnice apod...... běžnej výkon sériovýho CAčka je ~180hp v sérii, jen zvednutim tlaku na turbu se dostaneš nad 200 bez problému, větší IC za 2-3tis bez, walbro pumpa za 3tis , sport filtr a catback vejfuk tak i s origo vstřikama se dokážeš dostat někam k 250hp při ~1b na turbu . . . . lep39 svody, T28/T3 turba na ebay za minimální peníze , vstřiky taktéž, odlehčený setrváky i různý stage spojky za malý peníze, úpravy jednotek nejsou problém . .. . s těmahle věcma už seš bez problému 280-300hp .. . . . co je drahý sou podvozky (relativně drahý řikám neb 500-1500doll) a ramena na odklony , tension rody apod ....ty skou tak kolem 80-200 doll za pár
neva, já to přelouskám i tak, díky
pokud nechceš louskat tak motory najdeš třeba tady
[ Link ] S13 bylo stavěný jako konkurence pro porsche 928/944 . . . .byl znatelně levnější a na okruho je vyklep ... . dnes je S13 kultovní drift auto :)
Nismo: ty jo, neblbni, já zas takový magor nebudu, myslím že těch 200 bude stačit a spíš padne když už tak volba na S14ku. Jako 250+ ps.. no to asi už moc nevyužiju... :-)
sou to uplně jiný auta S13 a S14 ...... jiná kastle , jiný motory . . . . S14 je pružnější a bezpečnější neb už maj aspon i airbagy. . . .tuning na SR je uplně stejnej jak sem psal na CA takže o to bych se nebál . . . .. každej motor trpí jinde, jak řikám ale jen když o něj nebylo staráno, když budeš měnit olej tak se ti nevysere ...CA trpěj dole, SR nahoře . . . CA poznáš po zvuku jestly mu něco je nebo neni a dobrý čeknou vůle na turbu , komprese a víčkem stav vačky neb tim poznáš jak o něj bylo staráno olejem, když bude vydřená tak se tomu autu vyhni, když hladká tak pouze pokračuj v kvalitnim oleji a motor ti neumře ........ SR nevim , tam hlavu poznáš neb pak i když tam je dost oleje tak ti budou cvakat hydroštely, a celkově víčkem uvidíš že to je zasraný černě okolo vaček . .. . . těch 250hp ti v něm už bohatě stačí aby si vyklep valnou většinu aut co potkáš.....
no to jo,to tu na mě hrneš :-D musíš pomalu :-D asi si tě vezmu s sebou do Německa, jak pro něj pojedu :-)
taky neni problém se domluvit . .. .. :)
no zatím je času dost, ale dost si mě nakop s tou S14kou...:-).... báwo se mi líbí moc, ale prostě tady to má každá p*ča :-D :-D

31.07.2008, 16:03 |
Lefi my ted s klukama trošku blbnem s tímto
[ Link ] nemá to sice 200ps(180) ale jestli to chceš na boky pitcho :))) tak si myslim že to špatný nebude :) a do 100 000kč se vejdeš...
ty pytcho :-)))) mě nejde o boky.. prostě me začíná lákat nejak pořádný záběr.. a vytřít tady těm šamponkum s BMWčkaama trochu prdel :-)

31.07.2008, 16:15 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-07-31 16:16:13
tady máš třeba příklad sociálu skoro v sérii...... nissan má o 0,2 zvedlej tlak a BMW má čip. . . .. . nicméně ani 328 nepůsobí nejmenší potíže a ani e46 ti potíže dělat nebude, jediný co tě prožene bude 330i ale neujede ti .. . . . a když budeš kolem 230-240hp tak už nemá ani 330i nárok pak tě budou trápit jen imprezy, eva a M3 neb při cca 240hp si při správný trakci na 100 hodně pod 6s :)
[ Link ]
jj toto video sem už viděl..... no tak jdu šetřit :-D
Bramborak vypada stare a uz ho ma moc lidi, co se me opravdu asi zatim nejvice libilo pomer cena/vykon/udrzba tak S14tka s motorem 2.4 a slusna je i miata ale ty koniky ji proste chybi..ale od ceho je tu amerika ze.-)turbokitu je tam dost.
2.4 nebrat...... plíva líná :) jedině s tim že by se tam dal kit, pak je to zabijáckej motor :)
miata se mi nikdy nelíbila a hlavně je všude slyšet o neustálejch problémech s motorem u nich......
to 200SX se mi líbí, tůůze líbí.... ;-))

31.07.2008, 20:40 |
Mario S14 z nemec s nacatym motorem za par penez a udelat motor. hodis na to podvozek a hotovo. drift daily machine jak cyp :-)
Mario: hmmm... =o) jde o to, kdo mi ho tady v okolí udělá, pokud bys někoho sehnal, není problém, sme ze stejného kraje :-)

31.07.2008, 20:53 |
Mario ono je problem i 100k.... za to fakt nic spolehliveho aby jsi s tim mohl chodit do extremnich situaci nesezenes...bohuzel.
to mas:
auto
podvozek
repase brzd, kotouce, desky
a super motor
a vysledna castka bude vzdy jinde nez 100K
no to je mi jasné....dival sem se a ty lepší, to už je celkem ranec okolo 7000 E :-(

31.07.2008, 21:05 |
Mario tak si tech 100k schovej, ja te parkrat svezu :o)
tak ta S13 a S14 je cisty grc fuj akurat od 96 je to hezky, na bawo sa to dizajnom nechyta :)))

31.07.2008, 21:23 |
mishan | Upraveno: 2008-07-31 21:23:41
Mario: hehe :-))))))))))) tj wool :-) ... no to sa možu nechat vozit v autíčkách na pouti :-)
no se uvidí, každopádně mě ten zadek láká mnohem víc než stejný výkon na předohrabu :-(
felda...... já ti nevim :D

31.07.2008, 22:52 |
trlon mishan-nezmýšlej a vem 325 E36 normal vanos V6 cupé máš 192koní a 1osla ktomu:-))))))))))))
pár menších úprav a je z toho taky raketa
trochu výfuk,sání a čípek a jen fukot:-))
hmm. no vzhledem k penězom k tomu asi dojde.... a toho osla si ty kuo u tebe vyberu :-))))

31.07.2008, 23:01 |
trlon :-))))))))))))))
sem zvědavej jaký pěkný v tý ceně najdeš.......... a stejně ani 325 ani 328 nedosáhne na jízdní požitek japonce :)
no kdysi jsme shanel par dilu na SR20DET , motor jel ale tak jak by mel byt to jelo rychle, vysledny stav byla generalka motoru ktera se vysplhala na 100tis a dlouho bez auta, ale S14a je krasna :-)
Nismo: no já ne, na to mám jednoho človíčka, který v tom umí chodit.. no to ti věřím, ale za nejakých 4000E S14ku v dobrém stavu neseženu...to mi určo potvrdíš a dat do toho dalších 50k aby to bylo v cajku, to jako fakt mít nebudu... :-(
100 tis za generálku to je dobrej lolek už :)
v super stavu pojízdnou za 4E neseženeš jen tak to ano ale ta za 2,5E vypadá fakt podle fotek že je jetá jen těch 100tis jen sral na olej takže i kdyby měl bejt jak spodek tak vršek na repas tak tě pořád výjde něco na 100k celkem..... ale myslim si že mu bude klepat jen vršek..... němec jede, longlife rulezz a pak klep klep ...ha rozbitý, prodám to za pár korun a koupim si jiný......asi takhle :)
spíš bych to řek tak že libovej motor SR20DET komplet se všim se na ebay dá koupit za nějkejch 2000$ a přece jen tu máme hartika a matca a všemocný kontejnery . . . .. takže celkem tak za 4 pětky se sem dá dovízt komplet motor s najetejma 100 max ....... :)
np: lehnul komplet spodek
jen nove pisty z US prisli na 17tis a to byli za dobre
heh to muselo bejt nějak před sto lety ne ? :)))
jak WISECO tak JE stojej kolem 400-500/sada a to sou tuningový :)
originály budou stát kolem 150-200 sada :)
bylo to tak rok a pul zpatky
stalo to tusim necelych 800$ vcetne tesneni na motor
samotny pisty prisli pokud pamatuju 630$? kovany a moc pekny :-)
no a taky dolar byl o 10,-Kc vic nez ted
tak to je fakt , ted už je to všechno za hodně směšný peníze :)
tak než tam pak opravovat a cpát nový motor, to radši pošetřím nejaké ojra a koupil bych auto v cajku...
na takové ty předělávky apod.. tak s tím sem měl vždy špatné zkušenosti, ikdyž mi předělávali motor na G2, děs... :-(
svez se v obou a uvidíš sám..... za svezení nic nedáš a přinejhoršim si došetříš na něco lepšího no :) nebo to dáš jako akontaci a zbytek doplatíš :)
no asi to tak udělám.... každopádně dík za reference, rozhodně bych radši tu S14ku.. tak se uvidí, no ;-)
Nismo...koukam ty jsi můj člověk, až trochu došetřim tak se ozvu, protože S13 už mam vybranou pěkně dlouho :)
kdyz jsem chtel pred rokem a kus nejaky SX ja tak jsem precetl cely 200sx.cz , sel s martinem_534 na pywo, optal se par lidi a vysledek byl jasnej
nejrozumejsi volba byla S13 za 20tis se zdavou kastli a mrtvym motorem a naslednou investici 100tis do auta aby to bylo jak melo.
tenkrat S14a moc nikde nebyli a S14 se mi tak nelibi :-)
jestli ti můžu poradit jako člověk co měl 2,5 R6 od BMW a S13tku tak jdi jednoznačně do s13.. dělá se na ní úplně všecko,dnes při kursu dolaru je to za příznivou cenu, většinou se na důležité věci dělají hromadné koupě a je to ještě levnější. Hlavní výhodu bych ale připsal jednoduše dosažitelnému potenciálu..když opomenu díly pro nutnosti úprav tak jednotlivé čipy pro ECU stojej - STAGE1 pro cca 220-230k 1000kč, STAGE2 pro téměř 300k stojí 2000kč, stage3 pro T3 turbo a výkony přes 300k tuším 5-8tis..a máš je doma do 2dnů.. ale to je na domluvě s majitelem chipu. auto váží 1220kg takže i s výkonem 230k už lítá pěkně. Nevýhodu vůči BMW bych viděl v nutnosti GO před zvedáním výkonu..a následné údržbě, ale i tak bych BMW nechctěl..aby ses mohl rovnat musel bys mít aspon M3 , pač 328 sestřelíš se STAGE1, a ta M3 stojí nehorázné prachy..
rozhodnutí je stejně na tobě.. ale když to shrnu tak budeš spokojenej at koupíš co koupíš.. Po koupi je vždycky člověk spokojenej s něčím novým.. časem se ale začnou projevovat výhody te s13
tak to sem rád, že si to tu napsal.. jako BMW se mi líbí, o tom žádná, jenže tady se jich poslední dobou vyrojilo hrozně, a samo pokud S13, tak bych ji chtěl udělat pěkně...musim po netu najít nakukat nějakou inspiraci, a vzhledem k tomu, že ten bawec by mě asi sežral.. takže beru v potaz jistě i pojistku a náklady na provoz...
a přece jen pocit z turbíny je o něčem jiném :-)
diky moc za nazor, tohle přesně sem potřeboval ;-)
ono ta údržba u 200sx je dražší a spotřeba při prasení je taky dost vysoká.. ale jak sem psal..má taky neocenitelné výhody
no při prasení ta spotřeba bude asi u všech aut stejná, to je mi jasné....to řešit nemůžu.. mmchodem to bude auto na denní ježdění, ne jen na vyblbnutí :-)
pokud ho máš na vyblbnutí,je to to pravé ořechové. Výsledek je otázkou investic .. hodně štěatí a trpělivosti. Případně zbytek najdeš na www.200Sx.cz/forum
údržba je dražší no....... rok a půl sem prasil každodennim ježděnim na plnej plyn bez jidiný součástky na údržbu jen sem měnil olej :)
údržba jinak je potřeba, chce to jen měnit olej toť vše.....
Pantáta mishan má asi hodně penez...hm hm
piskote.... nemá, ale snad mít časem bude.. když s muzikou už sem na urovni, kde mi to stačí....
nastal čas, směřovat se směrem na tuning, já říkal že to jednou přijde a asi je to už tady :-)))))
Mishan: jednou to přijde u kazdyho, ja sel s muzikou taky furt pomalu nahoru, až sem to zabalil a dneska spis jen vrtim hlavou nad ichtylama, co jsou kchůl v dunícim kadetu... Dnes jsem dle me na rozumnym kompromisu. Maximalně 15kg vč rádia. 4im mín, tim líp.
Pokud jde o srovnání těch aut, tak 323 je uplna blbost, 325 je pro lidi co nechápou to, že auto se nevíbírá podle pojistky a z BMW týhle doby mi sedí jen 328coupe/cabrio. Průser těchhle aut je to, že jako z E30 se z toho pomalu stalo "masírka" auto pro cigoše, což já osobně bych neunes. S14 je zaímavá. Kámoš jí měl, sice víc opravoval jak jezdil a v serii to moc nejelo, ale ty možnosti jsou uplne nekde jinde. Koupis si 325, chvili budes vyplesklej a pak budeš řešit nesmysly typu mám volnou dvacku a schánim něco, co přidá aspon 10PS... fuck. Já tohle dilema řešim furt. CHci RWD, abych mohl dělat píčoviny, ale nemám 400. Taky nejsem schopnej akceptovat nějakou šílenou spotřebu a taky ačkoliv už sem dvakrát prohlásil, že už nic dalšího nestavim a stejně sem postavil další auto a vždycky o stupen brutalnejsi. Proto bych volil něco s čim je aspon možnost něco dáldělat a kde zvednutí výkonu o 20% nebude stát 50%PC auta. Jestli koupis to nebo to, stejne do toho budeš sypat co ti bude zbejvat, takže to je podle me uplne fuk. A nebo si dej do dvojky tdi doprostred:-)))
a taky sem za ta leta pochopil, že pokud by člověk Chtěl (ano všichni chtějí) auto, ktery pojede, bude vypadat, da se ladit, bude pohodlny, spolehlivý a zároven nebude žrát 50 na sto, tak bud potrebuje bejt ve vatě aby to neřešil a nebo prostě potřebuje dvě auta, čím se řídim, vyjde to levněji.
jj, je to o tom že většina z nás tu neni ve vatě....... je to smutný ale je to tak........
200sx na denni jezdeni asi fakt nebude, kdezto bmw jo
a sx vic potrebuje nez da
že 200sx neni auto na denní ježdění řekne jen člověk co ho nikdy neměl :) znám víc než dost lidí co ho maj na denní ježdění a to už i proto že si dvě auta nemůžou dovolit......
240SX sem nekoupil ted na blbnutí ale právě na to ježdění :)
konkrétně S14 je velice pohodlnej cestovatel (pro dva) :)

03.08.2008, 22:25 |
trlon jakési mrtky z drahýmy díly a údržbou!
mishan-stejně si koupíš BMW 325i a budeš lítat jak šílenej:-)))))
tak mužu to pořešit i tím, že golfa nechám a SXo si vymazlím na víkendovku :-), to by šlo ne? =o)
malem mel, ale nakonec to skoncilo u BMW :-)
neverim ze SXko ktery bude preplnovany vydzi kazdodenni jezdeni

03.08.2008, 22:31 |
swep kamos jezdi denne s 200sx 1,8T do prace a bez problemu, jezdi to fakt super
já jezdil jak řikám rok a půl jak prase a to denně s S13 oturbenou najeto 160 v tý době origo motor bez jedinýho výbrusu, možná i turbo bylo origo....... kapky jaký to auto dostávalo by vydrželo možná stěží to BMW a do toho auta sem nedal jedinou korunu na údržbu jen snad jednou destičky jinak to vidělo možná jednou olej ale to je asi vše..... jinak jen benzín a oleje mi to nežralo ani půl litru na 10kkm :)
nez to stihlo sezrat olej tak to sezrala koroze :-D
no jsem zvedavej co si mishan koupi :-)
no já sem taky zvedavej co si koupím :-))))
každopádně ted sem z toho dost zmatený :-) je to tak 50/50 kuaaaaaaa :-)
u te S13/14 se mi fakt v motoru moc vrtat nechce... :-(
kdybych byl aspon trochu z oboru, tak je jasná volba u Nissana.. takhle mě to trochu odrazuje..
Jen se neboj, BMW taky neznamená bez problémů....
no asi jo, jenže tady u nás mám kamoše, co dělá vyloženě bawce, takže v tom bych problém cose týče BMW vůbec neviděl....
ted na 200SX je krásná 2stovka za 67.... hned bych ju bral mít hotovost :-)
[ Link ] [ Link ]

03.08.2008, 23:55 |
Scream | Upraveno: 2008-08-03 23:58:36
No tak bys poznal zase nekoho jinýho, kdo by umel opravit zase to co si koupíš....Furt je to jenom auto a má to normálni motor. CO je jako za rozdíl něco opravovat na motoru BMW nebo nissan?

03.08.2008, 23:58 |
mishan | Upraveno: 2008-08-04 00:00:01
nemyslím jen opravy, ale jak píše nismo, náhr díly apod.... já nevím jestli je to tak lehce sehnatelné jako u bawce ....
No nevim, ale kolik si jako myslíš, že toho kromě běžně objednatlnejch věcí na normální údržbu budeš muset schát? To jako myslíš, že dvakrát za rok uděláš převodovku a tak podobně? To snad ne....A s cenama si to taky asi nemá moc co vyčítat. Jestli chceš něco, co pojede, nebude žrát a opraví ti to každej, ožel zadní náhon a zustan u koncernu....
:-) to si zrovna mužu nechat svojeho golfa.... :-)
... jo klidně a za ušetřený prachy si můžes koupit ještě větší reprák:-)))
pár věcí bych uvedl na pravou míru..ceny dílů na BMW sou dražší než díly na nissan..ale jen nepatrně.. takže bych to taky neřešil..dostupnost dílů bych taky neřešil..na ebay koupíš na oboje vše..
k tomu zda je 200sx pro denní ježdění píšu ANO já ji provozoval s výkonem okolo 300k a jezdil sní denně do práce, do hospody, na výlet..kamkoliv.. takže opravdu je v pohodě.
že s14 v serii nejede.. určitě jede líp než 328 - viz údaje výrobce o zrychlení..
musíš se rozhodnout.. 200sx nemá cenu kupovat pokud ji necháš v serii,..to je dle mě blbost. GO tě nemine tak jako tak, protože chování majitelů k ní je většinou špatné.. pokud ji nekoupíš od fandy. Při GO už stojí věci pro nárusty výkonu jen o pár desetitisícovek víc.
hlavní rozdíl mezi 328 řekněme E36..(E30 je starej škaredej vrak) a s13 je v tom..že za cenu 328 máš S13 která pojede stejně jak M3 E36 možná líp a stím,že budeš mít novej motor a možná i podvozek. tím neodsuzuji BMW..ale vůči turbu mě přijde hodně tupé.. chybí mu ty Nm
Kral : na korozi to nejezdí , jezdil sem zima nezima, voda nevoda, bylo to rok 89 , mělo to najeto kdesi nevim kde 160 když sem to koupil nebo něco kolem .. . . . . .
olej mi to nesežralo, motor sem udělal až 1km po tom co sem tam nalil super přípravek XERAMIC a pak sem místo oleje vypustil gumový medvídky........
Mishan : waxxmanova S13 je fajn, má hezkej lak a snad je i v dobrym stavu :) jinak jako scream..... jestly myslíš že budeš mít problém s dílama tak na to zapomeň .. .. spíš naopak z vlastní zkušenosti ti řeknu že většina dílů na S13 tu seženeš líp a levnějc než na E30/36 . . .. spotřebáky všechno skladem za pár korun a když je potřeba něco jinýho tak na foru, každej tam má dílů hafo na prodej a za pár korun......
Blázen : přesně tak....... z víkendovejch driftů na stahově to bylo moc dobře vidět jak ty BMW skvělý šestiválce ztrácej výkon .. . . .
325/328 E36 příklad........ bok zatáčka na dvojku, náklan zanedbatelnej a většině se motor začal dusit......
M3 většinou se tolik nedusily ale taky, dvojka v malejch otáčkách a konec, boky stejně minimální
S13/S14 . . .. jednoznačně tam společně s corollou jezdily naprosto nejvíc bokem a nikomu z nich se to při boku na dvojku neudusilo , naopak z velice malejch otáček bylo hned slyšet turbo a okamžitě začlo hrabat jak vzteklý . . . .
ani sériovou S13 se mi nepovedlo nikdy při driftu udusit druhej kvalt
celkově strahov zase pocit že BMW prostě driftovat neuměj, všechny co tam byly tyk při odklonu co tam předváděla ta S14 tak by byly dávno přetočený , co tam předváděly dva BMW a jedna M3 tomu bych možná neřikal ani drift když jely skoro rovně . . . . pak dvakrát 5er ..... obě se přetáčely a dvojka nebyla schopná je vytáhnout ze zatáčky......
Nismo:tak nakolik teda vyjde komplet udělat motor i s nějakým tím zvětšením výkonu cca na 250hp?Stačí mi cca!dík a sorry za OT
to je těžko i cca, jestly® myslíš udělat jako udělat GO tak to je taky relativní neb jde o to jestly® budeš dělat i s pístama, počítat práci atd.....
práce je relativní tu si každej cení jinak ale je na tom práce tak na tejden po večerech cca........
šály nový - 2000
přebrus kliky - ~500-1000
new olej pumpa / rozvody - 150doll
sada těsnění komplet motor - 40-50 doll
čeknutí, slíznutí hlavy - 1000-2000
repas turba pokud nutno, záleží jak velkej .. . 3 - 10k
když úpravy tak písty se šiknou....... - do 500doll
šrouby do palice kolem litru
olej filtr pár kaček
zvětšení výkonu záleží z jakýho základu a jakýho motoru . .. .
všeobecně tak :
palivová pumpa : ~3k
vstřiky : 3-5k
MBC : do litru manuální , tak 3k elektro
větší IC : 2-3k
montážní matroš tak 2k pro IC
filtr vzduch : 1-2k
BOV ( nepřidá výkon ale je dobrý ho mít) -3k
10w-60 racing - 1500,-
spojka stageX? : 5k
práce třeba na rozložení hlavy atd je prostě dost ale vyplatí se to :)
To je teda lepší koupit mrdku s dobrou kastlí cca za 30tisíc a těch 50-60tisíc vrazit do repasu motoru! je tak?
když to tak uděláš tak ti pak bude sloužit bez problému . .. . . když koupíš auto jako celek tak nemáš jistotu jak se k tomu kdo choval, je to auto na blbnutí tak si můžeš bejt jistej že se k tomu nidko nechová jak k baworáku :) . . ..
ještě sem zapoměl na vejfuk, to máš kolem 100-200 dolarů za catback...... ale i tak si pořád kolem 50ti k za GO a upgready, bez práce . .. . . ale třeba písty nejsou povinost , origa pokud sou ok a jako že bejvaj tak můžeš nechat a 400hp udržej.....
Neznáš někoho kdo to přímo dělá ty motory?že bych mu tam to auto dotlačil a pak sním už normálně odjel?
myslíš dělá jako GO nebo dělá jako že to rovnou upraví ? úpravy to ti udělaj leda tak v KAGEKI ale lepší si to mezi náma udělat sám než těm trotlum :) GO nejlíp někoho známej mechanik aby to udělal pořádně jinak motor jako každej jinej a udělá ti to každej . .. ..
Go ti klidně udělám já nebo kentoya.. ale těch 50-60 je minimum ..počítej spíš 80 a máš jistotu.. 250hp je blbej výkon.. protože se stejnýma věcma budeš moct provozovat spolehlivě třeba 280k..
blázen : 80 je totálně out a teprv při dnešní ceně dolaru....... GO spodku sem dělal už před nějakejma 4ma rokama za 16tis s prací a dělal mi to muj mechanik kterej je fakt guru .. . . 50za GO je skoro new motor..... co se týče CA18DET tak ty prodává kentoya po kompletní go za 40k bez turba . . . . T25 stojí na ebay naprostej nesmysl takže do 50ti seš i s novym turbem . .. .
s tim výkonem nápodobně....... 250-280 to je stejný jen trošku pohnuto na BC :)
jo ale s turbem vyrobenym v Číně, co se taky může dost rychle rozletět. Mě se ty levný turba teda vůbec nelíbí.
no každopádně to auto bude taky spiš na častější ježdění,takže bych byl rád aby spotřeba nebyla někde kolem 20litrů!!ok,až seženu nějakou s libovou kastlí tak se ti ozvu blázne!!Ale 80 litrů jen za Go určo nedám!
chceš 250koní, kolik počítáš spotřebu?:-)
nismo..nevím co tvůj mechanik já si dělal GO sám a dám sem pro představu ceník, kolik mě to tenkrát stálo, předem píšu,že pro mne neexistují neoriginální náhradní díly,které vykazují nižší kvalitu než seriové nebo performancetak to zkusím shrnout co motor vše obsahuje a co to stojí
výbrus kliky 600kč
výbrus bloku 1000kč
úhlování ojnic 600kč
sbroušení bloku 200kč
hlavní ložiska ACL 1100kč
ojniční ložiska ACL 900kč
písty wiseco 20000kč
pouzdra na pístní čepy Nissan 1120kč
velké gufero na klice Nissan 1174kč
3 malá gufera Nissan 1032kč
ložisko pro tyč převodovky Nissan 208kč
olejové čerpaslo Nissan 5500kč
těsnění pod vanu Ajusa 462kč
těsnění pod hlavu Kalina 900kč (uvidí se co vydrží)
komplet hlava - GO 2000kč
CA16DE sací vačka 2000kč
444cc GTR vstřiky 5600kč
těsnění mezi hlavu a ECCS 2ks Nissan 295kč + 430kč
čištění vstřiků + nová těsnění 1250kč
mezikus pod olejový filtr 1000kč
T28 12000kč
svíčky NGK 412kč
olejový filtr 117kč
rozvody - předpokládaná cena do 2500kč (podobná cenovka)
spojka - předpokládaná cena do 12000kč (taky tak stála)
STAGE2 chip 2000kč
sky AFM 2500kč
suma sumárum 78900kč
cena jen za díly..práci bych odhadoval na 20tis, vyčistit ten motor a vyleštit a vyjezdit si brusírny bylo na měsíc intenzivní práce, taky bych dodal, že sem nechal seriové ojnice.. nebot byly jako nové
spotřeba při cca 300k byla od 8-15l město a jízda s rozumem asi 11l
abych nezapoměl ceník je 2 roky starý, dolar je o něco levnější..jenže nissan ČR neslevnil nic :-))
ještě jedna poznámka..dnes bych použil také kovové těsnění pod hlavu cometic jeho cena je 3-5tis
blázen:asik si koupím civica Vtiičko:D:D a nechám ho v základu:D:D ale viděl jsme na 200sx.cz a tam prodaval nějakej tipek motory po Go za cca 40tisic bez turba atd!ale cca 55tisic a to i s prací!!
pls nemáte někdo email na člena Kentoya z 200sx.cz?Je z okolí olomouce kdyžtak se domluvím snim a zajedu si tam osobně dík!
kurnik, chvilu ti neesu a nestačím se divit....:-)
poud zde u nás seženu člověka, co mi udělá repasi motoru, tak asi není co řešit a pujdu do S13 :-)
Mishan:Olomouc přece nemáš tak daleko!
wimpy: kontak najdeš na 200sx foru když se zaregistruješ, je tam telefon na kentoyu, já mám tel,ale raděj si ho vyhledej, nerád dávám cizí čísla jen tak.
ty motory bez turba za 50tis nejsou předpřipraveny pro 250 a víc HP, musíš dokoupit pár dalších věcí za 30litrů aby ses tam vyhoupnul..a budeš na stejné ceně jako sem vypsal já. Ono se nedá na ničem ušetřit. Ale svezení pak stojí za to.. civic VTi tě tak nesveze..ten je vůči tomu línej jak veš
Blazen:Stím číslem tě chápu ok zaregistruju se tam!A věřím že mě to zase vyjde na 80 ale už i s prací!:)
blázen : jestly myslíš že originální díl nissan má nejlepší kvality to se pleteš....... občas ano ale většinou ani ne viz třeba testy olej filtrů nissan vs. nipparts apod....... většinu věcí stejně sekaj v jedný fabrice a jen to házej do jinejch krabiček , i známej z nissanu spořilov co tam dělal vrchního technika tak mi řek to samý že většinu věcí se vůbec nevyplatí kupovat u nich ..... něco jako gufero to proč ne to je stejně kvalitní jak druhovýroba a rozdíl mezi cenou 180 za kus nebo 280 za kus v přeprodeji od nissanu nikoho nevytrhne ale klikovku za 55tis s když si za 25tis můžu koupit kliku-ojnice-písty-ložiska-gufera performance sadu pro zvětšení objemu mi nepříjde rentabilní . . . . .
rozdíl ceny třeba pístů na moje KA je momentálně u nissanu 28tis vs. 60 dolarů + pošta těch samejch na ebay. . . .
a říct že motor po celý GO neni připravenej na 250 a víc to je taky blbost . . . . těch 250 je to shopný vymáčknout i se sériovym vstřikem a mě to drželo při T25 na 1,2b i s origo pumpou .. . . tudíž za mě bych skoro řek že 240 hp neni problém udělat i z plečky koupený za 30tis akorát to nevydrží věky jako motor po GO.......
za to GO si dneska za fakt malou vatu i když ho budeš dělat kvalitně .. . . . nebo jestly® myslíš že kentoya je nějaká charita že za motor bez GO chce 45k i s tim že tam sou komplet těsnění viktor reinz a práce.... ?
kvalitně udělanej motor tě výjde dejme tomu 30k dát ho do stavu aby se moh hodit na 300hp . . .. cena dílů kolem toho je pak pohyblivá podle toho co si člověk vybere.... ale dejme tomu +5k dobrý vstřiky , +3k walbro pumpa , turbo dle výběru , svody za pár korun . .. .
blázen : když si sečteš cenu dílů potřebnejch ke GO motoru né k následnýmu upgreadu tak si v nich za 15tis s tim že olej pumpa se dotáhne z USA neb 5k za ní dá jen vůl .. . . jinak bys měl všechno origo až na kalinu :)
takže jak řikám
díly na GO motoru : max 15tis
nový turbo (ebay) : maximálně 10tis
práce : k nezaplacení :) . . . . každej si řekne jinak, někdo si to udělá sám, někdo dá 10k mechanikovi
Kupovat nějakej vrak s tím že ho hned budu repasovat z dílů ze zámoří a pak stejně stěží na tom motoru najede pár desítek tisíc, na to by mě užilo. Když se ještě zvedne výkon, tak už to nevydrží vůbec nic. Není nad to dojet si do Německa pro pěkné BMW, motor vydrží půl míle, když už se posere, tak je jich všude halda a za dva dny zase jezdíš. Náhradní díly kromě výfuku jsou na tom stejně jak na Oktávku, M3jky jsou k mání už pomalu od stopade a mají 300 koní v sérii tak jak jsou.
Jo, ale jezdí v tm polovina cigošů a když něco na M motoru lehne, asi nebudeš jezdit za dva dny. Bude to spis odvyslý od toho jak rychle ti schválí uver... Cena dvuhovýroby na E36me taky zaskočila. Koukal sem na tluče atp a je to teda síla. Neřikám, že nissan na tom bude závratně líp, ale aspon nabízí jakož takouž individualitu, nejaky moznosti k upravam a taky nepozoruju, že když už nějaký SX vidim, že by z toh ov 80% případů lezl bílej nebo modrej kouř. Sry. No turbo no FUN. Navíc např novou 530i sežeru v nakrmenym tdi, což by mě dost sralo, mám li bejt upřímnejch. O R4, 2,3-2,8 se nema ani cenu bavit...
nismo:olejovou pumpu sem kupoval v JPN a její tehdejší cena byla vyšší než dnešní..to samozřejmě. Špatně si mě pochopil,rozhodně nebudu kupovat kliku v nissanu,když od tomei stojí třeba o dost mín.Ale rozhodně nebudu kupovat shit těsnění pod hlavu jako je reinz, ale dám tam kov. Ta kalina je zvláštní těsnění,ale taky se mi moc nelíbí. Jelikož sem ji měl,tak sem ji použil,kdyby foukla, byl by tam cometic a ARP štefty.. což je 8-10tis. Nechci aby si tu zas někdo najivně myslel,že to stojí nějak málo. GO za 16litrů není GO,ale jen nějaká pochybná oprava. Za ty peníze se snad nedá udělat skoro nic. Když spočítám nejnutnější jako ložiska,broušení,úhlování,těsnění..tak by ti nezbylo ani na jeden píst. Bez práce. Tuebo z Ebay není potřeba,dá se koupit unás. Napíšou ti to všichni co jezdí s jiným než seriovým turbem,kolik to stojí..at je to raddy,kentoya,peca,martin 534,prostě to pod kilo s prací neuděláš aby ten motor byl schopný jezdit spolehlivě. Viz motor co prodával kentoya..za 80tis bez turba...ten byl připraven pro velký výkon a ti mu ještě chyběly vstřiky a spojka.
jinak s T25 nemáš nárok na 240k ani omylem. Já sem jezdil tak s výkonem 225k možná 230k..a to s tak agresivním předstihem,že když sem natankoval natural 98 místo W power tak sem ve 2 hodiny odpoledně ve vedru utavil kus výbrusu. to byl motor co měl najeto 62tis km, a měl tlaky jako nový motor. Určitě je sbírání výkonu na s13 dost snadnou záležitostí,..ale zas tak levné to není. Byt opravdu je ten dolar o 2-3kč níž než před 2 lety.
k těm dílům. samozřejmě sou lepší díly než originální od několika výrobců jako je tomei,wiseco a spousta jiných firem,ale můžu ti říct jako člověk co opravuje dost často motory, že nějaké gufero za 55korun není srovnatelné stím origo ani z poloviny..to mám vyzkoušené již před několika lety. S auty kde se na dílech moc nešetřilo není problém dodnes.. s auty kde se šetřila každá koruna, sou problémy s kdejakou kravinou až dodnes. Nepovažuju se za nějakého flinka,který něco ojebe. To v žádném případě.
scream... taky si musíš uvědomit,že bez turba to nepojede nikdy.. tady se bavíme o tom že 1,8litrový motor se dá poměrně reálně poskládat tak,že z něj bude ta M3 hotová. Když vezmu stejně velký motor jako je třeba v Z32 TT tak ho stejným způsobem našlápneš na 500-600k - viz buky a to ti pak bude připadat ta m3 jako 110k TDi. ND na SX sou rooozhodně levnější než na M3 a to mnohokrát
blázen.. a ty si musíš uvědomit, že te ve skole neučili číst pro nic za nic.-) nechápu na co reaguješ. Pár turbo motorů už mi rukama prošlo.
a pokud jde o tu Z32, na druhou stranu, k cemu to je... Da s o nekde vyuzit? Já mám auto s cca 200PS a 400nm na tunu hmotnosti a zda se mi to až až. Honit se semnou nikdo nechce a na normální ježdění se mi to zdá už dost zběsilý. Time to Speed:
0- 40 kmh............ 1.5 sec.
0- 60 kmh............ 2.7 sec.
0- 80 kmh............ 4.3 sec.
0-100 kmh............ 5.7 sec.
0-120 kmh............ 8.1 sec.
0-140 kmh............ 10.3 sec.
0-160 kmh............ 13.8 sec.
0-180 kmh............ 17.5 sec.
Time to Distance:
0- 100 m............ 6.0 sec.
0- 400 m............ 14.0 sec.
@ 161.6 kmh
0-1000 m.(1 km)..... 25.6 sec.
@ 205.4 kmh
Top Speed............. 241.1 kmh
Vypadá to asi nějak takhle, takže o využití takový hovýkonu mako je 600PS pochybuju. Kromě teda toho, že si člověk jde sem tam zařádit a pak to muze vsem vypravet jak je to bozi, jinak se mi to na silnici zda k nicemu.
uvedl sem to jen jako příklad,samozřejmě je to pro 99% lidí úplně k ničemu.. tobě třeba stačí hodnoty které si vypsal..mě by třeba nestačily..to sem je měl u dvoukila určitě lepší... to že ti prošlo pár motorů s přeplnováním rucema je sice hezké,ale to asi většině těch co se chtěl líp povozit. rád se budu vozit 500HP z32 se seriovou hmotností.. nikde není psáno,že musíš jezdit neustále full boost

05.08.2008, 11:50 |
gigo co tohle? píšou tam o nějakém problému?
snad nevadí, že se přidám do tématu...budu prodávat svoji M3 a trošku pokukuju ;-)
[ Link ]
RB : nevim nevim :)))))
Blázen : psal sem GO spodku za 16 . . .. a to je tak 4 roky zpět..... přidřenej na klice po xeramicu, tzn nová olej pumpa, nový šály, přebrus kliky a nový ložiska + práce . . ..
1) podívej se o kolik je dolar níž než si psal
2) garett z ebay je potřeba neb sou tam za víc jak poloviční ceny a míň
3) jezdil sem 1.2b, motor tlaky jako novej (najeto skoro 100tis) a 98+ benzín . . . filtr + IC + custom vejfuck a ač to nebylo na brzdě tak sem si jistej že to kolem 240 bejt mohlo . . . . bez samosvoru na kilo za 5,56 (GPS) . .. .
600hp v 300ZX bych využíval tůze rád každej den :)
gigo : nevim plně tomu nerozumim někdo to snad přeloží celý :) ale pěknej :)

05.08.2008, 13:25 |
gigo nismo: jinak teda si tě asi zamluvim, jak budu něco řešit ;-)
Nismo: muzu se zeptat kde je origo Garrett za tyhle penize? myslim, ze si trosku pletes renome firmu s cinskejma mrdk@ma
nismo: 240 ani omylem, jezdil sem stejné časy.. výkon byl tak 220 možná 230k a to sem tlačil 1,3bar na hybridní T25.. a měl předstih na limitující hodnotě.. což si ty určitě neměl. 98benzín byl málo.
na SXOC mají bržděné T25tky a ty výkony nejsou zdaleka ani na hranici 220k
jinak GO spodku máš k ničemu, když je stejně vše KO,..od výbrusů po ventily..taková GO je k ničemu.. měl sem na stole doma takových 10 ca18 bloků a na všech byla ovalita válců nahovno..včetně na mém který měl 62tis km, kentoya měl těch bloků o hromadu víc a potvrdí ti moje slova,nehledě na ostatní věci jako sou často nepoužitelné kliky nebo ojnice.Věci jako vačky se seznat daj..i hlava
mimochodem já ty časy na 100km průměroval.. protože jeden čas nic neřekne..
já se nechci hádat..ty tvrdíš to co tvrdíš ..přitom si to neskládal.. a ti co jezdí s výkonama 280k+ tak píšou něco jiného..včetně mě. z hlavy nikdy cenu neuděláš,protože zapomeneš na hromadu věcí,na které si vzpomeneš jedině tehdy,když to provedeš v praxi.
jinak ta s14 za 8500e tam je už dlouho a jde dolů s cenou..motor je tam sice strčenej ale to je vše,nic odladěno,nic nenastaveno..
nismo: asi koupim 200sx a necham si u Tebe udelat generalku :-)
neco sem na 200sx odmakal,nejake GO udelal,neco najezdil a opravdu i kdyz to auto mam rad musim uznat ze 1.8T se me nezda ten z nejvydarenejsich motoru...Nechapu proc nikdo necce 2.4motor..jee super,prcka s tim lita perfektne a spolehlivost super...Super kompromis.BMW odsuzuju uz jen kvuli tomu ze se s toho stala Schampoon kara a popravde me neprijde ze by to nejak jelo..
Jasně, proti turbíně tam opravdu není pocit že by to jelo ale čísla mluví jinak. Všechny motory 19x koní od BMW umí stovku kolem sedmi a přitom spotřebu pod 10. O tom se Nissanu ani nezdá, všichni s tím jezdili za 14 a víc a za to u BMW nejezdí ani motory o třech stovkách koní. A o tom, že jsou lepší turbované čtyřválce Nissanu, bych mohl vést dlouhou polemiku. Mělo to hned několik známých a ty motory jdou do hajzlu takovým způsobem, že bych to nechtěl doma ani zadarmo. V sérii to absolutně není schopný se uchladit při trochu ostrý jízdě a pár ostrých jízd vám v pohodě zadělá na generálku. Každej dopad tak, že zanedlouho dělal motor, po generálce to už jen šetřil a o pořádném svezení si nechával zdát, po roce to prodal a dodneška nad tím kroutí hlavou. Řeči o tom, jak v BMW jezdí cikáni, mě nechávaj chladným stejně jako o tom, že v každým SX sedí zkušenej drifter nebo v každý Fabii důchodce :o)

06.08.2008, 09:34 |
Scream | Upraveno: 2008-08-06 09:34:36
chladnej bejt mužeš,ale je to tak. Kámoš měl SX 18T a 14+ to určitě nežralo. Nakonec se mu to u vysypalo, ale najel s tim hodne km. V mym okolí je pár nadšenců, který furt leží pod E30 a opravujou to. Kámoš měl 525tds a to auto bylo horší jak moje bejvalá prehistoricka mazda turbo. Já měl M20 a ten motor byl šílenej. Je to o zkušenostech. každej je má jiný.
Redbaron máš absolutně zcestné informace a píšeš obrovské bludy. Ale nemám ti to za zlé, každej se může mýlit,zkusím tě vnést do světa reality: k těm BMW..za 7s nejezdí ani 328 E36.. ta má tuším 7,5s. o těch 325,320 se ani nebavím,to sou nehorázně líné stroje.. ty to neudělaj snad ani za 8s.. ještě sem nikdy neviděl BMW které je schopno jezdit městem za 10l..dálničně v kombinaci z městem možná ano.. realita ve městě bude 12l.. (vlastnil sem 325,525)
ted k výdrži SX.. motory se kazí,máš pravdu, protože se knim moc lidí nechová často jak by mělo. Pokud ho opravíš,tak ti při normálním zacházení najezdí mnoho. spotřeba u seriového CA18DET je okolo 9-10l.. beru v potaz normální jízdu,sem tam plyn..s tím,že v serii jezdí 7,5s na 100km stejně jako ta 328. Při 300k je spotřeba nepatrně vyšší tak 12l.. to je realita. Pokud bych jezdil za 14l tak bych těch 300k využíval.. ale za 14l bude taktéž jezdit i tam M3 s těma 300k.. možná mohou být spotřeby 15l..ale to bych neřešil..
jako majitel obou aut ti mohu napsat takovýto závěr: BMW je fajn.. sice se moc nekazí..ale 7kabelů z rozdělovače mě tenkrát svou cenou dostalo celkem do nasraného stavu... toto auto ano.. do práce, na dovču.. ale pro zábavu,ani zadarmo.
dvoukilo potřebuje nasypat hromadku pětitisícovek aby spolehlivě fungovalo..přijednom ho samozřejmě vybavíš věcma pro dvojnásobný výkon,než který má v serii..ale pořád si na ceně te 328 E36.. která ti pak přijdě,jak brzda v provozu když se před tebou snaží něco předjet..a trvá ji to a trvá.. a tebe z ní chce trefit.
takže pro zábavu je lepší jesdnoznačně SX..
o tom e nissany nejezdí za 7 ti vypíšu toto:
s13 CA18DET - 7,5s
S14 SR20DET - 6,8s
sunny GTIR - 6,2s
GTR - není nutno komentovat
300Zx VG30DETT - 5,5s
spíš bych se zeptal,které turbo u nissanu jezdí přes 7s? krom toho jednoho S13?
psát konkrétně nissanu,že se jim nezdá o 7s je poměrně ubohé..
BMW bych nagelovancům nepřipsal..těm patří passaty a octávky..ale BMW sou tuctovky, jezdí toho mraky
Tak toho nissana bych nebral ani omylem, koho znam tak ma porad otevrenou kapotu a neco resi. navic to jede jen ve vyssich otackach s vychrchlanym zvukem ctyrvalce, neni nad sametovy chod R6. Sam mam 2,5 a jezdim kombinovane za 7,4 a pres 10 se nedostanu pokud nejedu brzda plyn ve meste. Nejaké zrychleni +- 0,5s bych vubec neresil. Zves se v obou autech a budes mit hned jasno!
7,4l :-(( kolik by pak žral nějaký matiz 0,5l
tak to poslední zrychlení je luxusní masakr :-O
to poslední slušny to první teda nezáživný
ale myslím že poslední není seriová S13 tutově
nemusím, stačí se podívat na další videa co tam u S13ky sou a rozdí lej tam patrný hodně :-P ;-)
šak kukni sám...
Hm, 328 v sérii a Nissan nafoukanej až běda že ani nestačí šaltrovat a ze 160 na 180 dělá za vteřinu, to jsou teda "důkazy"
Takhle nafouknutá SX ujede tak 1500 km před velkou ránou :o)
to poslední je moje s13..její k ní patří ten rozpis dílů co jsem psal...celková její cena byla asi 150tis.. s tím že máš nový motor. a kus podvozku. celé bys to dal dnes při ceně dolaru dokupy ve finále o něco levněji.. řekněme 10 možná 20tis. 328 mě v provozu akorát tak zdržovala a pila krev, to je taky vyzkoušeno z praxe. Prostě sem nenapsal nic,co bych si nezkusil.... samozřejmě se dá postavit třeba i něco rychlejšího s RWD ale nic mě nenapadá.
tahle nafouklá SX jezdi bez poruchy už skoro 2roky.. jediná závada byla že přikuřovalo turbo ale ta byla od repase toho turba, nový majitel už turbo řeší... jinak je motor v pohodě už 15tis km.
redbaron: vůbec nevíš o čem píšeš.. ,píšeš to jen na truc,protože vidíš,že za cenu předraženého BMW jde udělat něco lepšího.. navíc líp vypadajícího. BMW je hrozně tuctová záležitost má to každej blbeček
blázen: To nepíšu na truc, to jsou zkušenosti tří známých, kteří tenhle japonskej opel vlastnili a už by to nikdy nechtěli doma. Jestli tě baví hrabat se v autě, tak je to OK ale taky vím, že ten motor nesnese pár ostrých km ani v sérii, natož takhle nafouknutej, je to křehký jako kýbl skla a turbíny se mění ve frekvenci jako u BMW olej.
Redbaron:bud ti je 15let nebo si opravdu hloupej, já už tomu jinak ani nerozumím, znovu tí píšu,že nevíš absolutně nic. Ti tví tří známí byli nejspíš kokoti, co koupili levnej vrak a nehodlali ho pořádně dát dohromady.
Turbo..turbo je konstruováno aby při dobrém mazání,záhřevu a chlazení při nastavení boostu doporučeném výrobcem vydrželo 150-200tis km.
pokud ne...je bud špatně mazáno,chlazeno,nebo se k němu někdo špatně choval,chová.
mě nebaví se hrabat v autě bezvýsledně..proto sem nevolil třeba BMW, kde se na podvozku taky neustále hrabeš, pokud ho nevyměníš celej najednou, což je poměrně hustá cifra peněz.
Mě baví si něco opravit a složit za cenu toho,že to bude spolehlivě jezdit rychleji než ostatní za tu samou cenu.
Motor v serii vydrží bez GO cca 200tis km. Toto sou stavy kdy motor CA18DET prostě umírá. Samozřejmě při špatné údržbě a zacházení může umřít kdykoliv a taky umře.
netvrdím tu že 200sx je zázrak. to určitě není..ale za svou cenu nabídne podstatně lepší svezení než právě třeba BMW
No nevim delat si srandu z Opel kdyz mam BMW....uprimne BMW me neprijde o moc spolehlivejsi nez Opel...
Kurna, to je diskuse... ja bych teda svoji 330i za nic nevymenil (max. za 335i / M3 / M6 :-) a rozhodne me netrapi, ze me nejakej Nissan na stovce predhoni o pul vteriny nebo do zatacky pojede o malinko vic bokem... nejsem zavodnik a 330i je idealni kombinace luxusniho svezeni a pritom vykonu.
Ale zase mezi E36 a treba tou S13... by me teda vic lakal ten Nissan. Hlavne vzhledove :-) Bejvaly to nadherny auta, o tom zadna. A turbo je turbo...
Je jasný že E34 nebo E36 jsou strašně provařený,ale třeba E34 535i nejede špatně, motoru bych se vůbec nebál a díly jsou taky za pár korun. Na tvým místě bych zkusil sehnat 635i E24,to je prostě nádherný kupé. Ale zase by mi ho bylo líto kurvit driftama,to už bych radši zničil toho japončíka :-)
no hodne dobre jede 540i a e34 M5 uz uplne. A cena je smesna.....
no cena M5 není zase tak směšná stejně jako cena dílů...
a stejně nepojede jak 300hp SX protože hodně váží :--)))
[ Link ]
M5 3.8 Liter
250 kW / 340 PS
5600 eur
co sem jezdil v M5 tak jela sakra dobre. To sx me teda nenadchlo vubec ale jel jsem jenom v serii tak nerikam ze upravena nejede. Ale ja osobne bych volil m3 e36 coupe ale nech si kazdej vybere podle sebe.

tak M3 3,2 321k je dobrá to bezpochyby..ale je to jiná cenová kategorie..
no to je, je to 250t +
porad mi to vrta hlavou-mam prodat rs a koupit mpower:)
myslím že tohle je , podle toho co jsem zhruba přelouskal neměcky celkem v cajku :-)
[ Link ]

07.08.2008, 23:44 |
Scream | Upraveno: 2008-08-07 23:47:04
mishan: tak ten je sakra peknej a i cena neni pri tomhle kurzu zlá
blázen: 0-180 za 18sec je pekny, kolik to melo koní a nm? nemas od toho graf? Tak se mi zdá, že bych tu M5 posekal. Neni to zadnej zazrak, fakt, že jo
VencaF: no tim si to právě vystihl, nejses zavodník, a o tom to je. Nejaky takovy klasicky Bawo bych bral jako uni auto pro všechno, jezdeni v praci... Ale když chcš blbnout, dle mě toho v dané ceně nabídne SX, ktery v ty cene bude po GO, daleko více jak seriová 328 se kterou se neda v rozumny ceně skoro nic udelat. U auta na blbnutí je turbo oprovský plus a nebo jedině V8:-))) a Mishan puvodne chtel spis 323/325, což je zase jeste uplne jinde.
Ja bych asi ale osobně preferoval v podobný cenový Audi S2, za svou cenu to je auto, co nabídne spoustu vecí.
[ Link ]
scream:to dvoukilo mi jezdilo 0-200km pod 17s GTECH,to video co sem sem dal je s 1,1bar při poslední cestě z práce domů, jinak sem jezdil s 1,3bar.graf nemám. výkon cca 300k na 1220kg.
seriová 328 za stejnou cenu se nechytá ani při krásném snu.
M5 posekal klásek se Škodovkou stodvacítkou ale o tom to není. A bávo není jenom o tom, že bude soupeřit s SXem v driftech, je to o pohodlíčku, bezpečnosti, každodenní použitelnosti, podle mých zkušeností i o provozní spolehlivosti (mám čtvrtej kus E34, měl jsem i E24) a přitom všem je s tím ještě docela dost zábavky.
měl sem E34 a zachvíli šla z domu.. byla to jen 525 ale už bych to nikdy nechtěl. E39 jo,ale E34 už nikdy
Scream: ale mishan chce zadokolku, takže quattro nee
to už by mohl rovnou nasát nějakou Imprezu
nepíše, jestli by to měl jako jediný auto nebo ne,to je myslím velkej rozdíl, jet s nabroušeným SX na dovču k moři asi nic moc :-) Nissany moc neznám,ale logicky velkej obsah bez turba prostě vydrží víc, zvlášť R6 od BMW
RedBaron: M5 posekal klásek se stodvácou? tak u toho bych chtěl bejt :-)))
blázen: Jsi koupil blbej kus? Na tak velký auto to hodně dobře poslouchá a hlavně mě to pořád baví řídit.

08.08.2008, 11:24 |
mishan | Upraveno: 2008-08-08 11:26:55
Scream: jj ta černá S13 je nádherná :-)
Vencaf: no zadokolku sem si ce psal, ale u te audiny těch 280ps ,hmmm... to by mi 4kola moc nevadila, spíš semi jedná i o to, aby to kuva jelo :-) zadokolku jen upřednostnuju :-)
předek nechcu moc, protože jak to valím do zatáček, tak nedotáčivost mě hodně omezuje v rychlosti :-( a to mě dost štve
nishan:aby to kurva jelo..tak to ty BMW o M3 vyřad hned. protože ty nejedou a bud kup něco jiného,nebo něco poskládej
redbaron:šlo to pryč protože to nejelo,neustále něco odcházelo na podvozku,motor byl OK a žralo to dost na to,že to vůbec nejelo ,těch 192hp je na to málo. navíc se mě přestala líbit i designově.
blázen: no podle těch videí s tím zrychlením to bylo u bawa fakt ubohé, mě golf dělá kilo co sem tak zkoušel měřit stopkama kolem 8-9s..., ale zas mi jde spíš o koupi nového auta pro denní ježdění...cpát háky do laku apod u meho 20letého mazlíka se mi prostě už moc nechce.. jen nevím, jestli mi prostě časem , jak tu někdo psal bude ten výkon chybět... ta černá co je ted na mobile , ta je krásná a i motorově asi bude OK, takže mít ted prachy, byla by to jasná volba
Aby to kurva jelo a na denní ježdění? i v zimě? Tak to hodně štěstí... Snad jen ta Impreza sti, ale jestli chceš denně jezdit za min.15litrů....
v zimě s autem nejezdím....
tak dobře, oprava.. aby to jelo.... :-)
vencaf:já v zimě s SX nejezdil,ale většina majitelů sní jezdí, hodili do kufru 2 pytle s pískem a jezdili. do kopců se stím samozřejmě jezdí líp jak s FWD nebot se ti váha tlačí na zadek
mishan: nechce se mi to celé číst, už sis něco vybral ? :o)
Fridom: ještě neeee... :-) snažím pochytit co nejvíc info, na blbnutí vede jednoznačně S13, na denní ježdění zas to bawo, nebo se na to vyseru, upravím golfa na 150PS a bude to :-DDD bez šetření na nové khar :-D
Pokud nechas i G, tak bych vzal S13 a udelat motor. Jako daily car bych volil BMW E36 nebo E39.
taky chci koupit na kraveni S13, kamarad ma ted na dilne S12, koupil ji pojizdnou s papirama za 1000Kc s jeste jednou na dily :-) je to zajimavy auto

08.08.2008, 15:59 |
mishan | Upraveno: 2008-08-08 15:59:23
Rajdlos: taky sem nad tim uvažoval, že vzit tu S13 jako druhé auto...
no musim ještě hodně pošpekulovati :-)
mishan: tohle je muj favorit v podobny cenový. Je to 4wdm, což od podobnej koní vidim jako plus, navíc to má motor, co se nesere a moznosti lazení jsou neomezený a s tema 280ps (což je jen jednotka) to má už dost slušnou porci PS a NM na tu váhu... Hlavně to má taky uplně jinde zvuk. Ten R5 je boží.
Scream:nooo....povinnost tu není ta zadokolka, prostě předek s nejakýma 200k je blbost asi to budu muset ještě přehodnotit, radši toto audi se 280PS, než bawo se 190ti :-) to každopádně...;-)
no začínám tu z toho být trochu zmatený :-D
pozor pozor.. předek s 200k je blbost.. počkej až tu dorazí prdítkáří s Unama a puntama..ti ti dají :-)))))
každopádně kup RWD nebo AWD stímto výkonem.. já mám FWD 2,5 V6 co má pouze 160k a je to katastrofa.. už bych si to nikdy nekoupil, bohužel do zimy,možná jara musí vydržet
hehe :-D no jako sem to myslel tak, že když 200k, tak pouze na zadku, je jasné že uničáři a puntíčáři, to jsou taky vykonne autii, ale já už chci trochu lepší auto, to bych jinak neřešil a koupil bych třeba G2 s kompresorem :-)....
mishan: není to blbost, proc by byla? Já mám ted na předku 200PS a 410nm a Zrovna ted sem měnil turbo, se kterym bych se měl dostat na 220/460 (doufám) a normalne s tim jezdim. Blbost je koupit si auto, který nejede, ale at je ten výkon přenášenej do předu, do zadu a nebo všude, furt je to lepší než kdyby bylo přenášeno do zadu, ale velký hovno:-))))
blázen - ti dám prdítkáři s Unama :)
mishan - G2 s kompresorem=nuda to radši něco od prdítkářů
Screame: noo, to je sice fakt, ale se zadkem si určo víc užiješ než s předkem s 200PS, to mi nevyvrátíš ;-)
mishan:předek s 200k je o ničem, pokud tak zadek,nebo AWD, tyhle ty una,punta sou malé vraky takřka k ničemu, bokem si nezajezdíš a necestoval bych v tom ani za OStravu. Nehledě o nějakých deformačních zónách se jim asi jen taky snilo.
mishaku je pravda, že se zadokolkou si užiješ vic srandy..Ale musíš toho nissana dát hlavně dohromady(nebavím se tu o prasklé hadičce od ostřikovačů, ale větší závady).Pokud to nezvládneš sám, vysral bych se na to.Uděláš z toho auta pokladničku.
Je to trochu log. že když je to předohrab tak si bokem nezajezdíš.
Jinak o cestování v Unu T či Puntu Gt je věc názoru.A pokud vletíš ve 200km/h do tatry tak si mužeš i v nissanu nechat zdát o nějakých zonách!!
Magor -
jinak jsem si myslel,že auto ma byt na kravení,tzn takové veci se nedělají v běžném provozu hm?
Piskot: jj, tak jak píšeš s tím nissanem v prvním odstavci...mechanik nejsem, tak asi z toho nic nebude...
Mishaku - vem papir a sesmol body co od toho auta čekáš..
1- spolehlivost - když nejsi mechoš
2 - zadokol
3 - trochu asi vzhled
4 - kolik máš penez
5 - kde s tim chceš kravit
6 - kolik s tim ujedeš km za den/tyden/rok
7 - lidi kteří ti popřípadě stroj daji dohromady a hlavně kvalitně!!!
8 - dostupnost dilu(na dovoz z ameru bych se vysral)
atd atd a až to vypiplaš do posledniho detailu tak to sem vlož a pak hledej s klukama vuz.
=o)
kua a nakonec to bude uplně něco jiného :-)
9 - auto, které má deformační zony. TZN ///// to asi nebude :)
Mishan - vem nejaký to BMW, když se tomu vysere motor,vyhodíš ho a na vraku nějakej seženeš. To plati u všech dilu. U nissana nevim kde ja OSOBNĚ bych hledal.
jj, no času mám ještě dost ;-) ale díky za názor
piskotek: na 200sx koupíš cokoliv včetně motoru ihned vše na 200sx foru.
Ale máš pravdu pokud si mishan neumí opravit motor tak bych volil jiné auto. Sice se tak pěkně nesvezeš, ale nebudeš mít problbémy s dáváním ho dohromady
blázen: přesně tak...rád bych, ale bohužel :-(
kuva tady se to rozjelo zase :))
nicméně pokud neni S13 prohnilá jak cip tak to je velice tvrdý auto na crash.... nemá to airbagy to ano, ale předek je dlouhej jak tejden a je tvrdej dostatečně......... a jestly to pošleš ve 150ti do stromu v S13 nebo E36 je uplně buřt tam to je stejně jen o náhodě a o klice v prdeli :)
fuuuha precital som to ceele zaujimava debata:)
pri tej SX bude asi pravda ak nesi mechanik tak do neber
ale inak good auto podla mna:)
a zas BMW je pravda ze skoro kazdy kto to ma dava tomu cez picu ...a vecinou ked prejde okolo teba BMW pocujes len rachot..ako je dodrbane..:(:( a ma to kazdy...
inak len tak:D co myslite na" Honda Prelude 2.2i VTi 5g"
FWD.. ani zadarmo :-)) můj soukromej názor
Sparco: no toi , že to vubec nejede:-))))
Mishan: a tyto ostatní duvody me již po několikáté v řadě dohnaly k nakupu FWD auta. Kravení je hezká věc, ale at kravíš s cimkoliv, musis to pak opravovat a když to je ještě navíc průtokovej ohřívač benzínu, tak mi těch pár driftů u auta, co bych měl mít jako jediný, za to opravdu nestojí. Jo, kdyby koncern dělal RWD, to by byla jiná. Auto si celkem bez problémů opravím, upravím i celý poskládám sám, ale když to dělat nechci, vim, že to muzu odvezt temer kazdymu.
Scream: čeče, bereš mi to tak trochu z huby... asi koupím bawo nejakeho 2 litra na ježdění s fajnovýma kolama a udělám z něj leštěnku, protože se mi líbí.. a golfa nechám a udělám na něm motor tak kolem 150+ps,bude to sice předek, ale je to lehké, muziku předělám do bawce a bude to menší raketka :-)
xxx:je to nic moc, taky sem měl tu čest.. nechtěl bych to..to raděj tu 328
a motor 2,2vtec? co je na tom auto spatne lebo rozmyslam do buducna o kupe neco takoveho..5gprelud
špatného na něm není nic.. pokud ti stačí jeho výkon,je to dobrá volba..
Funny:) prej bmw nejede.. 330i jede stejne jako S14 200SX (overeno 2x na sprintu) - akoratze majitel SX brecel ze uz je v servisu za porizovacku auta.. Ale auto fakt krasny, o tom zadna..
Ale nejlepsi Scream, 530i udela naslaple tdi loool:o) ano, udela, osobne overeno - a3 1,9tdi 4x4 - s upravou v hodnote 200K mi nadelilo jedno auto na 400m.. Mela odbrzdino 225ps a 490nm.. Jedno auto a smradu jak kdyby horela jaderna elektrarna.. Ano moje 330i je o 50kg lechci jak 530i, to bude ono:)
Tady tahle svinucha:o) je fakt ze jsem z toho nechapal ze me pojelo tdicko:o) funny kara..

martyn:jenže S14 stačí zvednout plnící tlak a ktomu ji stačí pár kravin a si někde u 280-300hp a s kroutákem přes 400Nm.. koukni na ten SR20DEt co poskládal marat v té s 13.. má 400hp..
jinak to levé prdítko je fakt směšné.. je to něco hrozného
to tdi je 4x4 to je jiná liga.. pro 400m asi pro naše časy nejideálnější
Nechci pořád propagovat tu Imprezu ale řekl bych že o dost ideálnější.. a nelezou z toho saze jako ze smrdutýho Tdi
Nj jasne, to je super, to s bmw neudelas, tam nejake zvyseni vykonu je otazkou 100tis - kompresor kit.. I kdyz to je tak mozna cena jednoho GO u nissanu ne?:o)
Ne jako je to o prioritach, taky se mi tyhle nasrane nissanky libej (z S15 tecu:o), ale bohuzel zatim nejsem takovej extremista abych cpal vsechny prachy do kary.. A ja si na tom sam nevymenim ani olej, takze jsem skoncil u vcelku rychleho, pohledlneho, usporneho a spolehliveho bmw:) a jsem max. spokojenej..
Ad s tema cikanama - ano dost jich jezdi v bawkach, ale same dobite otriskane zamracene jebky, jeste jsem nevidel romaka co by k tomu autu mel vztah a pecoval o nej - treba v takhle vonave 36:)

No já nedávno viděl v Karlíně Mercedes 560SEL (číňan) a byl jako novej,asi přijel nějakej jejich král,99% bílejch uživatelů Mercedesu by mu ten stav závidělo,takže vyjimky se taky najdou
Tak třeba LOPOLO z BMWklubu prodává tohle:
Prodam svou karu, .. cena dohodou - pod 200k ... SZ
BMW 332i very individual. Auto je puvodne 328i coupe z roku 1996 ve verzi individual a ja jsem druhy majitel ( uz skoro 5 let ). Bylo jednou bourano ( trefil jsem srnu ) a opraveno v autorizovanem servisu. Je upravene, Motor je S52 ( M3 3,2 ) z roku 1997 a ma najeto 175k km. Jsou tam i dalsi dulezity drobnosti z M3 jako napr. ramena, stabilizatory atd. Auto funguje skvele, je vyvazeny a je radost ho ridit.
Vybava a popis auta:
Xenonove svetla ( asi 8200K - modre ) + Angel Eyes Hella ( sviti to mizerne tak jako tak
Predni naraznik M ( zcela kompletni, teda vcetne nafuku na brzdy, spodku atd. )
Brzdy Brembo Max ( kotouce ) a DS 2500 desticky - 17" kola Noname
Tlumice a pruziny KW, varianta 2 s nastavovanim tuhosti i vysky vcetne horniho ulozeni pro nastaveni odklonu prednich kol s unibalama pro zpresneni rizeni.
Seriovy Mpower 3,2 motor ( 321hp ) + sestistupnova prevodovka. Zadni nerezovy tlumic( Remus) s hnusnou koncovkou.
Upraveny samosvorny diferencial ( svornost cca 35% ) s tezsim prevodem. Na na 3000 otacek jede auto 140Km/hod na sestku a hypotetickej top speed 344km/hod. Realne jede tak 285km/hod pocitam Ale nezkousel sem.
Dvouzonova digitalni klimatizace s automatickym okruhem a pachovym senzorem.
Cerveny interier s elektrickymi sedackami vcetne bederky.
Maly volant ( mohu dodat originalni trojraminko s pytlem)
Samozatmavovaci vnitrni zpetne zrcatko, originalni parkovaci asistent, odblokovany palubni pocitac, originalni radio s CD changerem, vyhrivane zpetne zrcatka a zamky a jiny kravinky jako napriklad zabezpeceni.
Auto dostavalo vzdycky co potrebovalo, nikdy nebylo honeny za studena atd. Ma drobny komesticky vady ( na jednom miste bylo lehounce skrabnuty - asi 2 cm ) a momentalne spinavej interier ... myslim ze za takovejch 10k by melo bejt v totalnim poradku.
spotreba 10,8 kombinovana ( vcetne driftu, vejletu i mesta )
Je to auto pouze pro nekoho, kdo vi co chce ...
má k tomu nějaké foto..? to by nemusela být špatná koupě.. za 200..
vencaf: asi si pletes "cina" a "cinan" kazdy je uplne jiny auto :-)

17.08.2008, 11:57 |
Kriss Zdravim,
taky by se mi hodila rada. Moje starý mondeo už dosluhuje (1,6) tak se poohlížim po něčem novým.
Mám zhruba 80tis.
Chtěl bych něco živěšího, čtyřdvířko. Nevim jestli benzin nebo diesel. Zatim mě uchvatila Primera, ale bojim se aby to bylo liný.
Poraďte nějakej další stroj ať je z čeho vybírat.
primera GT jede jakš takš pěkně ..já osobně sem vybíral mezi ní a galantem V6 a nakonec koupil galanta.. je to sice 6tivál a 2,5 ale je nesrovnatelně pohodlnější a motor je vynikající.. jízda po městě je s Véčkem paráda
Martin: no bohužel je to tak. O tom, jestli je za mnou dým nebo ne sem se tu nebavil. Ano, je, řekl bych ale v normě. A nevím čemu se tak divíš. Až ta 530i bude mít poměr 200PS/400nm na 1000kg váhy, možná se bude chytat.
Blázen: Tu primeru má kámoš a nijak zázračný to neni. Vzhledem k tomu, že servis neni z nejlevnějších a podvozek z nejbytelnějších, myslím, že bych se ohlédl jinde.
kral007: jo tak to mi vysvětli jak je to s čínou a číňanem,já prostě w126 říkám čína i číňan, stejně jako w116 je pro mě stará čína

18.08.2008, 22:30 |
trlon mishan a co takhle
BMW M3 víš který žlutý né? výkon by stačil při jeho plné úpravě na sprinty. šak víš
jo vím, ale na to tak 280 papírů woe :-P

19.08.2008, 22:13 |
trlon to byla aspon raketa. klasika 6válcová čistá síla
žádné japoncké kurvy z přehřítýma turbama kompresorem a pi.ovinama
To je petelice, ale nemyslíš, že jako jediný auto na normalní ježdění je to trošku nesmysl?
trlon: jenže ty japonské kurvy s pitchovinama nechávaj ty německé lenory s čistou sílou 6ti válců většinou za sebou..
tak tak. prej čistá síla:-)))
já mám taky čistou sílu necelých 200koní z dvoulitru a věř mi trlone, že bych ji hodně rád vyměnil za tu s těma pičovinama (stejnej výkon), která táhne od dvou tisíc do sedmi a né od 5ti do 7,5 jak tohle...