
Navštíveno 16753x

Chci se zeptat ostatních který maj víc zkušeností s timhle typem motorů jaký jsou mezi verzema 150hp-180hp-225hp rozdíly a kolik vůbec vydrží hp?..Předem díky moc

150-180 - jine vstriky, jine turbo RJ, nedky jen vstriky a RJ
150 vs 225 ps - jine turbo, jina streva 225 ma kovane pisty a pak vstriky opet jine a zase RJ,
jako xenon, a ten an obrázku už má uplně jiný turbo....... HP to vydrží o něco víc ale né dlouho . . . .
for: Nismo: ten obrázek jsem jen tak dal pro parádu..vím že to není origo..ale jinak díky....
Tak když už se tu na to ptá, tak by mne docela zajímalo, jestli někdo neví, co přesně je jiného na koktě 01 1,8 20V turbo 150 a 180 koní ?
to Fridom: přesně to co psal Xenonman - 150-180 - jine vstriky, jine turbo RJ, nedky jen vstriky a RJ
jj to jsem četl, ale ptam se na to, jestli někdo neví, co přesně je tam jiné :o)

08.08.2008, 08:18 |
TUNER | Upraveno: 2008-08-08 08:19:50
Hehe,to je něco jako bude mít Víťa f erku....
[ Link ]
při vstřikách ze silnějsí verze se dá přehrát ŘJ vpoho a máš ten samej motor...... výjma těch 225 kde už sou právě ty písty neb ty sériový by se při tomhle "výkonu" zanedlouho rozpadli :)
Tuner : další auto co bude jezdit rovně :)
TUNER: A nebo jako ty
[ Link ] :-))))))))

08.08.2008, 08:47 |
Skury Oni jsou odlištnosti mezi jednotlivými typy motorů... AGU má myslim variabilní časování, nějaký mají plyn na lanko, jiné zas maj elektronický plyn...
co sou to za sračky písty, že nevydrží 225hp, pro tenhle výkon potřeby kovaných je směšné.
tak je toho podstatne vice nez tu zaznelo
AGU 150PS - mech klapka, male vstriky ca 283cc, jedna lambda, turbo K03 - LIMIT 190PS
AUQ 180PS - vetsi vstriky 316cc, vetsi turbo K03S (hybrid), el. klapka, dve lambdy, nutnost katu - LIMIT 210 PS
BAM, APX 225PS: velke vstriky 380cc, dva IC, kovane pisty a o malinko zvetsene vrtani, el. klapka, dva katiky, vetsi obal na vahu vzduchu, vetsi vstup do filtr boxu, vetsi turbo K04, jine sani (otocene), jine trubky na vodu a olej k turbu, jine svody, jiny downpipe, jina komprese o 0,5 mensi - LIMIT 280PS
vic z toho motoru chipovanim dostat nejde
225PS ma jeste navic EGT, coz je take dost podstatna zmena, alspon neni tolik propalenych pistu. Jeste je jin hadice od filtru k turbu, ktera neni tak uzounka jako u AUQ
blazen: to co psal Nismo je opet dalsi perla, znam plno lidi co jezdi na seriovych pistech a maji vykony kolem 300PS, jezdi zavody do vrchu atp. pisty drzi v pohode, ono neni potreba delat ze sebe zajimaveho, i kdyz o tom vi naprosto kulovy a nikdy ani danou motorizaci nevlastnil :-) asi tak
Rajdlos: Jeden čas jsem uvažoval, že bych svému motoru něco málo přidal, ale když to tak čtu, tak na to kašlu, neni to tak snadné jak jsem se domníval.
Co jsem auto koupil což je Škoda Octavia kombi RS tak mi bylo řečeno, že to bylo v DE načipované a to na 202 koní, prodejce to řekl jen tak mimochodem v průběhu rozhovoru, nijak to nevyzdvihoval, tak že by to mohla bejt i pravda :o)
Ale nemam to změřené, tak že se mohu jen domnívat že to tak je :o)
Jediné co bych změnil tak to je turbo, aby zabíralo dříve a aby tam nebyl propad a byl bych spoky.
Jak by bylo toto složité, dát tam třeba turbo z Audi TT to netuším a znatelný rozdíl taky nevím jestli by nastal.
Pak by si to muselo přečipovat, pokud bych dal jiné turbo že, nebo se pletu ?
Tenhle upgrade jsem delal a nepodarilo se nam to optimalne vyladit, je to celkem pracne a hromadu dilu, svody, downpipe, turbo, vstriky, trubky na ilej a vodu, drzak turba, EGT, saci hadice na turbo, upravit trubky na IC, vymenit objimku na vahu, dat vetsi filtr a par dalsich veci
jetsli je to chipovane poznas snadno, kup budik na turbo a zmer kolik Ti to tlaci baru, serie je 0,8, po chipovani by to melo mit 1,0-1,3, zalzei kterej smudla to delal, to same ten Tvuj problem, nabeh turba se da upravit jen zmenou mapy
J amel problem s chudou smesi, celkem jsem se do toho vysral, nehlede na to ze jsem byl asi 7x na brzde. Byl tam problem ze od urcitych otacek byla smes proste chuda a lambda ukazovala celkem velke podhodnoty nez mela. Cerpadlo tlacilo normlane, vstriky byly take dostatecne dimenzovane, proste nevime cim to dodnes bylo :-/ Dalsi problem, ze cidlo klepani ukazovala taky dost extremni hodnoty chvilkama.

08.08.2008, 12:09 |
TUNER Dragster : Heh,tak jako já určitě ne.....já nemam turbo nahoru....
jako Rajdlos : v nemecku jezdí dost kluků co maj seriový písty u 225PS a maj kole 320-350hp viz turbo kit pro Audi TT quattro
Rajdlos: jj budík už je na cestě, sám jsem na to zvedavej :o)
Mno když jsem auto kupoval, tak jsem to nechal ve Škodě prohlédnout a taky mi něco plácal že mam divnou bohatost směsi.
No tak že to asi necham jak to je a nebudu se do toho rači hrabat :o)

08.08.2008, 14:25 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-08-08 14:39:22
Rajdloš : zminoval sem sériový nekovaný písty . . . . všechno si přepisuješ ve svuj prospěch . .. . proč bych měl tuhle motorizaci vlastnit nevim, takovou mrdku bych si ani za mák nekoupil nicméně mnohokrát sem jel jak s sériovejch tak upravenejch 1,8T
už i rajdloš uznal :
14:28 Nismo.Power: ty motory už dělá poslepu tak o to bych se nebál..... kovaný třeba v TT vydržej hodně, ale ty co sou ve 150hp třeba tak 300 nedokážou běžně jezdit
14:29 Rajdlos: pokud je spravne odlazena smes tak se da nerikam 300 koni ale do 300
14:29: on stejne kazdej jezdi na prestavenych tak 250-260
sem teda blbej ? proti kovanejm třeba v TT se nehádám ........
s rajdlosem se nemá cenu hádat když jedinej on je v tom guru.....
ano ja myslim nekovany seriovy pisty, bohuzel to, ze si v nich jel neznamena, ze o nich neco vis, kdyz evidentne ne, ja tomu venoval ca dva roky jenom tomuhle motoru, neboj neco jsem o tom pochytal
kdyz o tom rikas ze to je mrdka, opet nevis o cem pises, protoze je to jeden z nejupravovanejsich motoru v Evrope, do prdele Nismo uz se probud z te letargie, nemyslim si to jen ja
prestan tady tlacit lidem do hlavy svoje naprosty dezinformace ;]
Nismo.Power: Opět perla a ještě neumíš ani opsat nick.

08.08.2008, 14:47 |
Alííí Zase se hádáte o ničem . . . 100 lidí, 100 názorů.
Jen čekám, až sem přijde odborník na koncernový motory 1.8T MARAUDER Z28. :oDDDDDDDD
Já jsem si tenhle motor vyzkoušel rovnou v tý nejsilnější seriový verzi, a vyhovuje mi. Je to pecka, a když někdo říká že je to mrdka (ať už ze závisti, nebo protože vyzkoušel nějaký japonský sushi, nebo americký hambramburgery) tak ho v tom nechám žít. Já bych taky v životě nesedl do nějaký uřvaný rejže, atd.
Proto je tu svobodná volba si koupit co chci. Jen by to chtělo házet trochu míň špíny na auto, který si jeden vysnil, a chce radu od stejně pozitivních nadšenců... :o/
Nismo.Power (14:35:25 8/08/2008)
do koncernu samo tolik nevidim, nikdy sem ho ani nerozebíral ale vim toho dost právě od kámoše :)
myslim ze netreba dalsich komentaru :-)
btw. zadnej guru nejsem, jen uvadim Tvoje mylne dezinforamce na pravou miru, psal jsem, ze znam plno lidi co s tim jezdi zavody do vrchu maji to i v Kaipanech atp. Nerikal jsem, ze vischni maji 300 PS, tak prosim Te tady zase neco netlac a cti poradne, vestina jezdi na 250-260PS, ty extremisti maj pak kolem 280-290PS na seirovych pistech !!!! Nismo seriovych 150/180PS pistech
motor není špatnej, je to klasika 1,8T jen netuším jaký má KP.
rajdlosh:přesně tak,pokud je dobrá AFR,tak je píst namáhán pouze tlakem, pak musí snést v pohodě daleko více než 300k ... to že to nemusí přežít při ladění je samozřejmě taky třeba brát v úvahu.
tohle presne jsem Nismovi psal, znam i plno S2000 ktery jedou boost na seriovych vnitrnostech a stejnou kompresi, coz je celkem extrem :-) a taky to funguje viz :-) 400WHP uz je celkem mazec, ja mam vsechno kovane a pojedu "jen" ca 420-450PS na klice, ne na kolech
[ Link ]

08.08.2008, 15:24 |
Rajdlos | Upraveno: 2008-08-08 15:25:39
KP je u koncernu 1.8T 9,5:1 nektere motory mely i 9,3:1, udajne ma mit 225PS verze 9:1, ale tohle jsem nikde nezjistil,je to jen z jednoho zdroje z netu
píst je podstatně mín namáhán než ojnice a kliková hřídel
kdo z nich ale má naprosto optimální AFR ? i u CAček je problém toho docílit stejně jako zamezit detonacim .. . . . příklad i marat než na civicu dohnal AFR tak kolikrát propálil :) je to alchimie a málokdo to umí precizně udělat .. . . . .
na CA18je to jednoduché. Použití HD chipu odpadá povinnost ladit.. případně se dá AFR doladit.
Marat měl problémy,protože ladil extrém, což už jednoduché není.
teď už jo , ale sám dobře pamatuješ co okolo toho bylo zpočátku problémů :) . . . . . ladit extrém je jiná to je jasný, tam už nelze si dovolit sebemenší chybu , u běžnýho když sem tam něco zahapruje tak budiž nebo se maximálně časem propálí .......
Souhlasim s Rajdlosem ze to je jeden z nejupravovanejsich motoru v Evrope ale dokonce i v USA viz.
[ Link ]
s tím USA bych byl zdrženlivější.. ikdyž je fakt,že tam upravujou všecko
Objem a počet válců ničím nenahradíš... :) V8 rulezzz... :))))))
to je hroznej nesmysl.. protože jediné co nenahradíš je nízká hmotnost nějakého maléheho přeplnovaného 4válce s vyšším výkonem než těžký V8
for rajdlos:co vsechno obnaselo dat tu 1.8T do golfa a na kolik to asi vyslo?diky
když už, tak spíš než počet válců, tak objem ničím nenahradíš,ne?! ;-)
John: hodne prace, penize je lepsi nepocitat

09.08.2008, 22:36 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-08-09 22:38:04
jestly tohle je nejupravovanější motor v USA tak já sem čínskej bůh srandy :)))))
objem a válce dělaj svoje . . .. . .. stará atmosférická V8 v kdejakym muscle nemá sebemenší problém kdykoliv a kdekoliv udělat přeturbenou maloobsahovku, a je jedno jestly® je japonská nebo evropská . . .. .
i kdyby třeba koncernová 1,8T měla 250 tak bych vsadil boty že by jí Escalade do 150ti hodně ujelo a to má 3tuny a 400hp
třeba příklad hnedle
tundra aneb plečka V8 vs jetta s 1,8T
[ Link ] escalade : jel sem v tom a fakt mazec co to auto dokáže na jeho váhu . . . . akorát teda omezovač na 180 (resp. 190 na tacho)
na videu je modded aneb chip tudíž limiter out.......
[ Link ]

09.08.2008, 23:50 |
TUNER Myslim že blázen psal něco o nízkej hmotnosti.....už vidim jak ty americký kolosy předjedou třeba kaipana s chudejma 200 PS...)))
Tak nevím, ale asi nevíte kdo tady tomu rozumí?, přeci Nismo ))))). VW motory jezdí jen 15 a více litrů a hlavně nejedou, ale V8 4.0l a více to je něco jiného max. 10l spotřeba.

11.08.2008, 15:10 |
Tuner#2 | Upraveno: 2008-08-11 15:11:40
Dragster: Bingo :-)) Ale Ty máš taky jenom Škodovku, tak tomu přece vůbec nerozumíš...
Tuner : asi máš teda nízký IQ když to nechápeš . . .. .
USA Jetta/Bora : 1,8T zde má 132kW . .. . . váha necelejch 1300kg
Tundra : 180kW hrozně těžká hliníková V8 a přes 2500kg váhy .. ..
proč teda auto se 4kvaltovym automatem tak ujíždí nadupanýmu lehkýmu 4válci . . .. . sem zastánce 1,8Turbo ....sice japonskýho né německýho ale řek bych že zde nemáte moc co komentovat že objem a počet válců prostě nenahradíš ničim . . . . .
dragster : je mi jasný že si děláš srandu ale občas zahlídneš třeba že tu i vyzdvihnu VW motor co jezdí za 4- 4,5 . . . .ale ano, sem zaujatej jinak...... škodovku nepotřebuju ani nechci .. . . .. . . neni to český, sou drahý, neni na to levnej servis , nejsou hezký, nejsou na to státní dotace , neni to echt spolehlivý , neopravíš na kolenu .. . . .. . většina těch věcí bejvala ale to je už minulost . . .. . a i já řeknu že bohůžel ....
...ještě pokračování diskuze...je rentabilní přestavovat OI 1,8T 150HP na 225HP z TT, nebo se dostanu na zbytečně moc financí...