
Navštíveno 6485x

Takže minulý týden mi začalo něco chrastit ve výfuku u Feli 1.6, bohužel se po ohledání zjistilo, že se rozsypal katalyzátor. Takže jsou 3 možnosti a chtěl bych se poradit, co vybrat.
1/ koupit origo nový, což se mi zdá za více než 6000,-Kč nesmysl
2/ koupit univerzál, ale nevím, zda univerzál dosahu kvalt originálu, jestli tu bude splňovat emise, atd. (cena kolem 2000,-Kč)
3/ rozříznout stávající kat., vysypat tu srágoru z něj, zavařit zpět a jezdit. Tady se ale bojím velkého hluku potom a smradu. EM jsou mimo, to vím.

20.02.2009, 21:11 |
Kesam Já bych z finanční tísně asi musel 3 možnost.
Volil bych za 2. Ptal jsem se na to na TK při emisích,pač můj kat už taky veze Cháron na druhej břeh a řikali,že prej se toho vůbec nemusim bát. Tak bych se nebál:)

20.02.2009, 22:07 |
Kesam Jelikož jsem dneska byl na emisích a na stk s fiestou tak bych se toho vubec nebál :-)
Problem muze bejt, ze ty levny katy budou za rok KO. Aspon mi to rikal clovek, co dela vejfuky. Je to tak prolezt emise a prodat auto.
2Tappaja:
Toho se právě bojím. No nic, budu jezdit chvíli bez katu a pak se uvidí. Ještě mě napadlo koupit originál z vrakáče, ale to bych si vůbec nemusel pomoci:-(
Tezko rict, kdyz to vezmes kolem a kolem, kat je za lambdou a nepotrebujes ho. Na druhou stranu, kat likviduje ty nejvetsi skodliviny, ktery pak vsichni dejchame.
Jo a tu sragoru co vysypes, tak tu nevyhazuj, myslim, ze se da dobre zpenezit.
[ Link ]
jojo, vykupujou to za dost ve sberne
Ty voe to je cestin z toho inzeratu. Za peto vykoupi a za litr proda ve sbernejch...
já bych volil 3ku :)
jinak běžnej výkup katů je nad 500 určitě , záleží na velikosti no.... :)
pokud budeš volit var.3, tak vyřízni kat a dej tam jenom trubku, protože vyprázdněnej kat bude dělat bordel v proudění plynů.

07.03.2009, 22:48 |
camron | Upraveno: 2009-03-07 22:48:49
Takže se rozkuchal katalyzátor, vysypal se, a do něj se dala trubka, která se navařila na výfukové potrubí. Nicméně jsem si teda moc nepomohl, neboť teďka už teda nerezonuje uvolněná výplň katu, ale zase pro změnu to auto má zvuk, jako když má prasklý výfuk (ač to nikde nefouká)....:-/
Takže jsem tam, kde jsem byl a přemýšlím o řešení. Co kdybych tam dal rezonátor místo celé té patlaniny, co tam vznikla? Má s tím někdo zkušenost? Nechci žádnou hlučnou bestii, z tuningu už jsem krapet vyrostl. Spíš nějaký decentní zvuk. A musí pak být k rezonátoru nějaká laděná koncovka či netřeba? Doporučte něco, prosím.....
No já dával rezonátor a prošlo to vším:) Vypadá jako katík...