
 Navštíveno 4569x 

 
Tak se to nějak seběhlo a po 50ti tisících se bude měnit víc věci naráz...podvozek, brzdy a pár dalších "drobností" tak si říkám, že udělám změnu i u koncovky...teď je tam Remus přímo pro typ vozu (vzhledově nic moc) a tak se ptám, má to nějakej vliv na výkon nebo cokoliv na co si dát pozor? Na tohle auto žádnej výběr není, tak jestli tam může přijít cokoliv jinýho s ohledem na průměr potrubí...popř. doporučte do čeho jít..je to dvoulitr atmosféra (180k) Díky.
 

 28.02.2009, 00:50 | 
Kesam :-)
 
layting....to ti udělají přímo podle výkonu...
a finančně tě to nezničí
 

 01.03.2009, 16:45 | 
kamil306 | Upraveno: 2009-03-01 16:48:41
 laityng dělá něco jinýho než průchozí trubku?
 

 03.03.2009, 10:47 | 
Kesam řekl bych že ne.
 
bombardo: jako myslíš tichej,hlasitější a řvoucí? :-) tak to potom jo..
 

 03.03.2009, 16:23 | 
kamil306 | Upraveno: 2009-03-03 16:25:38
 No, má fakt pravdu, je možnost na výběr ze třech typů hlučností, to nebejvalo:-) ale vzhledem ke tvaru výfuku co tam je, tak laityng tam nevleze...asi necham remuse, ale vyměním tu užasnou násadu za něco normálního...kdyby někdo vyráběl tuhle koncovku koncovky, dejte vědět:-)
podle výkonu jako do 1,4ky a nad 1,4ku asi:-)