
Navštíveno 6410x

Tak takhle jsem jí vyndal na podzim po svezení v Mostě na okruhu

Vyztužené dorazy

Nový doraz spodního ramene

Vyztužené držáky řízení dle L/A na které jsem při stavbě auta kdysi zapoměl.

Úprava nápravnice kvůli vetším odklonům a posunu ramena.


10.03.2009, 13:33 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-03-10 13:33:58
Výměna komplet silentbloků za tvrdší šarži gumy.

a v neděli jsem poskládal vše zpět.

Příjdou ještě tvrdší pružiny (80kN) na zakázku, odklony zatím dle odhadu mezi 2 - 3° negativ. Ladit se bude až na autě.
seš dobrej punťa :) ..pěkná práce

10.03.2009, 13:53 |
Skury Honzo, kde jsi nechal dělat pružiny? Plzeňská pérovna na Roudný už je nedělá, mě dělali na pickupa jedny z posledních...
Skury: V Invelu v areálu bývalé Škodovky. Ale bacha kusová výroba je peklo, pár by vyšel na 3.100,- tak jsem uspořádal výrobu pro víc lidí, sešlo se nás na virtu 5 a na 10ks se dostáváme na 1.500,- za pár.
a proč tam místo tvrdší gumy neuděláš rovnou futra popřípadě unibaly? když je už takhle potuněná..

10.03.2009, 15:02 |
Kesam Tuner#2:Parádní prace zapoměl jsi napsat new lakování :-)Koukám slušně vybavenej tam máš i soustruh jo bo co? pod hadrem.Palec nahoru.
píďa363: Protože před půl rokem začal jeden kluk výrobu těchdle tvrdých gum a od unibalu se to už moc lišit nebude a je to za babku a odzkoušené.
Nevřis: Kesam: Díky. Soustruh je tatíka já mu pouze zabral dílnu, ale on tam stejně nic nedělá :-)

10.03.2009, 15:55 |
Skury Tuner2: Ty woe, zlatá Roudná a pružina za 400/ks...
BTW... když máš soustruh, nechceš mi udělat podložky? :-D
Skury: To bylo ale někdy za komoušů ne? :-)) Jinak když jsem před dvěma roky nechával dělat zadní, tak stáli pár 2100,- dneska by zadní (jsou větší) stáli asi 3.700,- takže prostě šla nahoru cena za práci a nastavení stroje. Když jich ale necháš udělat 5 párů, tak jsi méně jak na půlce, když 10 párů, tak už jsi na 1/3 kusové ceny.

10.03.2009, 17:37 |
Kesam A pak je mužeš prodávat .-)
Kesam: Já vybral 1.000,- zálohu od každého, takže pohoda.

10.03.2009, 18:10 |
TUNER No,gumy se od unibalů rozhodně lišit budou....)))
TUNER: Už jsi je měl v ruce? Puk je proti tomu měkota a je tam tak malá síla stěny, že to nemá kam. Jasně, že ložisko(unibal) by byl ještě pevnější, ale tam už bych se bál, že se to utrhne z nápravnice a nebo praskne ta tyčka. Je problém s tím ramenem po utáhnutí vůbec pohnout nahoru a dolů. Ale tak sám uvidíš, až je tam budeš dávat, zatím je máš zaprášené u bratránka na ponku :-)

11.03.2009, 10:14 |
Kesam Tak to jo :-) dneska budu dávat dohromady mojí zadní nápravku new pakny prasátka a komplet laky :-)

14.03.2009, 23:40 |
m1tv zajimavy k čemu je dobry že si šoupnul ty protikusy na dorazy nahoru? a nechtelo by to dat ty dorazy vedle sebe dva jako měly L/A nebo Rs ?
m1tv: Ty protikusy proti dorazu nejsou šouplý nahoru, ale naopak dolů. Originál je tak takový hrobol nahoru a když potřebuješ auto snížit, tak tohle řešení udělá mezeru mezi dorazem asi o 2,5cm větší přotože tam není ta boule. Dva dorazy nepotřebuju, nejezdím rally na šotolině a nic kromě LR co to jezdila nemělo dva dorazy. Na okruhy a vrchy byl vždy klasicky jen jeden.
Včera jsem nakoupil "pár" pružin :-)

Porovnání 80kN pružiny se starou 49kN co tam byla.

pěkná práce, ale řekni, když už ses do toho tak obul, proč tam nedáš komplet těhlici z jinýho auta, z něčeho, co má už nějaký slušný brzdy je to celkově lépe dimensováno? S tvým vybavení a na takovou nápravnici, by instalace nebyla problém.

28.03.2009, 18:52 |
Tuner#2 | Upraveno: 2009-03-28 18:53:22
Scream: Díky za pochvalu. S těhlicí/svislákem problém nikdy nebyl a brzdy fungovali skvěle i na okruhu v Mostě. Auto má v základu 860kg + já mám víc díky muzice, ale i tak si myslím sériové 4P + navíc vnitřně chlazené kotouče standatrního rozměru stačí. Větší kotouče už jsou zbytečná hmota navíc. Kdyby brzdy nefungovali, tak je to první co měním.
Honzo ty ses fakt pacient ;-) ale fandim ti ;-)
jinak ty pruziny o jsou z toho inelu?
MiniMike: Dík :-) JJ pružiny jsou z Invelu, vzal jsem hned 5 párů aby to bylo lacinější :-D
Asi tam taky budu muset vyrazit neco nechat vytvorit ;-) uvidim co mi na to reknou :-D
MiniMike: Kusovka je ale bohužel dost drahá. Dělat jen jeden pár tak předek byl za 3.100 a zadek by byl asi 3.600,-, takhle jsem to stlačil na 1.500,-

28.03.2009, 21:10 |
dddd Zdar, moc pěkná prácička. Hele ty kozlíky si zavařil a udělal díru blíže ke středu nápravnice nebo jak? a na co má ta pružina tolik závěrnejch závitů? Taky si myslím, že v brzdách problém nebude a geometrie se dá doladit.
dddd: Pod kozlíkama jsou podložky (7mm) jak se to jezdilo na vrchy:
[ Link ] + je tam ještě jedna úprava, ale je to vynález kamaráda a nechce abych to šířil.
Pružina má vždy jeden závěrný závit navíc z každé strany a je to kvůli tomu, že půjde odladit přesně výška auta bez změny vlastností pružiny.

28.03.2009, 21:51 |
dddd jasně díky supr práce
Za tie prachy je zo skodovky auto, z ineho zakladu mohlo byt omnoho lepsie auto, ale klobuk dolu.
Odkial tlmice?
notorik: říká Ti něco srdeční záležitost?
dddd: Ještě jednou díky
notorik: NJ někdo vráží prachy do auta, někdo je prochlastá (narážka na nick je čistě náhodná :-D
Jinak tlumiče HP sporting, upravené přímo p. Huškem.