Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > jak nabudit 1,8T

 o Navštíveno 5727x o
o 18.03.2009, 20:29 | thepyroman
chlapci a devcata a hlavne majitele koncernu 1,8T, mam tu prozbu, uz me nebavi nechat se natrhnout pomalu i 1,5 civicem, tak chci pasikovi tedy passatovi 1,8T proidat par poniku, jak zacit? ma tu nekdo neco overeneho ? asi bych mel nejdriv nahodit nakej rozumnej ic ale ktery aby nebyl zase prilis velikej , pak co turbo staci serie? nebo zvednout o trochu tlak? vsechny rady sem pripade i odkazy na dily moc diky


o 18.03.2009, 20:39 | mishan
no já mám v planu kupovat taky 1,8T, ale v G4, a první co budu dělat, bude chip u www.sportmotor.cz Jsou prej nejlepší...
o 18.03.2009, 20:56 | thepyroman
aaa sakra za 8500mi z toho udelaji 140KW to je zajimave, ma s nima nekdo zkusenosti??
o 18.03.2009, 21:06 | mishan
thepyroman: no zkušeností je celkem hodně a probírá se to na VW klubu,zkus si najít a udajně když čip, jedině u nich. U 1,8T to vyjde asi na 12500,- což není málo, ale cena odpovídá kvalitě....
taky do toho ještě moc nevidím, ale serie se 150k mi určo dlouho stačit nebude a budu muset posílit na 180...
ikdyž tomu taky moc nevěřím, že chipem 180k, ale uvidime...
o 18.03.2009, 21:14 | thepyroman
no co sem koukal tak tam maji slevu podle roku a u me by to vyslo na tech 8500, ale asi by to chtelo nekoho kdo to pak vzal na brzdu..
o 18.03.2009, 21:32 | mishan
jo už ot vidím, tak u G4 to je 10k
o 18.03.2009, 21:43 | Skury
Ještě že mám motor z kokty... :) Já si pak asi najdu ty diskuze o úpravách. Chip je levnej a účinej, ale mě by totiž pak spíš zajímaly úpravy hardwearové.... písty, ojnice, vstřiky, vejfuck...
o 18.03.2009, 22:36 | M.Á.R.A.
začal bych přehozením motoru z TT-čka 165kw a z toho bych pak vycházel dál, větší turbo a IC, výfuk atd :o)
o 18.03.2009, 22:38 | Skury
Mě už jeden swap stačil... :)


Jinak dobrý info je na www.vwvortex.com, ale je to v angličtině. :)
o 18.03.2009, 22:47 | Hanys73
taky mám v plánu kupovat 1.8T RS (octávii) a už chci vidět jak mi to někde natře 1,5 civic :D
myslím že 132kW v sérii je hodně zajímavé ale to bych určitě takhle dlouho nenechal :)
o 19.03.2009, 00:11 | thepyroman
M.Á.R.A. jo to by bylo nejlepsi ale bde problem ho jen sehnat a jaka pak ta jeho cena:(
Skury jo vnitrek udelat by bylo nej ale opet cena:( nechci z toho zase delat bestii jen me serou ty lehke auta treba ty hondy to je trapne kdyz mi na rozjezd trosku jede pak ho dam az nafoukam ale na zacatku si pripadam trapne:(
Hanys73 jo tech 132kw uz je zajimavejsi nez 110kw
o 19.03.2009, 07:34 | Rajdlos
predelavat podelne ulozenej motor na pricne je nesmysl, moc prace.

Staci nachipovat, udelat poradne sani, kvalitni filtr, FMIC, seriovej je blbe ulozenej v podbehu, poradne udelat pruchozi vyfuk. Dalsi veci uz jsou hazeni perel svinim.

kdyztak mrkni:
[ Link ]
o 19.03.2009, 08:39 | Skury
Rajdlos: Nenene, tos mi neměl ukazovat... Už vim, kde budu nakupovat. :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3263 sekund.