
 Navštíveno 5058x 

 

 24.03.2009, 16:06 | 
jurda tak sem se dnes konecne rozhybal namontovat nove brzdy

 
 

 24.03.2009, 16:08 | 
jurda  

 24.03.2009, 16:08 | 
Kesam hm to je vše?
 

 24.03.2009, 16:09 | 
jurda  

 24.03.2009, 16:10 | 
jurda do zadu byla jeste tato moznost ale nebyly k nim predky tak sem sel komplet do ATE

 

 24.03.2009, 16:11 | 
jurda ted uz je to vse
 

 24.03.2009, 16:12 | 
Kesam jurda tak to jo :-) mám take new ate :-)
 

 24.03.2009, 17:58 | 
jurda no snad to neco vydrzi a bude trochu brzdit 
 
co je to za auto? nejak zoufale moc mi to pripomina mondeo :-D ( brzdy sem delal ted na jare a pripada mi to nejake povedome) ;)
 
Podle napravy to je peugeot 106
 

 24.03.2009, 20:19 | 
jurda ja ja je to peugeot 106 rallye
 

 24.03.2009, 20:20 | 
jurda ale u mondea je to skoro stejne akorad vetsi myslim predek
 

 24.03.2009, 20:21 | 
jurda jeste musim vymyslet jak jinak nalakovat trmeny pac ta bila se strasne spini a nevypada to hezky...
 
Měnil jsi současně kotouče i desky? Kdysi byl v tuning magazínu, v sekci dílna článek a v něm stálo ,, nikdy neměnit kotouče a desky současně" Víte o tom někdo něco? Vysvětlení znělo velmi logicky a celkem by mě zajímaly další názory.
 
Třmeny mám leskle černé s bílým nápisem Brembo. Špína na nich není vidět :o)
 

 26.03.2009, 20:42 | 
Aleshak | Upraveno: 2009-03-26 20:44:52
 jo jo Ate powerdisc taky sem minulej víkend montoval na G III a brzděj uplně suprově! 
to hifim@ni@k je lepší montovat současně nový kotouče i desky, v případě ate to ma smysl ten, že spolu dokonale spolupracujou, kotouč ma speciální povrchovou upravu a desky ate jsou na ty kotouče vyvynutý.