
Navštíveno 4730x


24.03.2009, 16:06 |
jurda tak sem se dnes konecne rozhybal namontovat nove brzdy


24.03.2009, 16:08 |
jurda

24.03.2009, 16:08 |
Kesam hm to je vše?

24.03.2009, 16:09 |
jurda

24.03.2009, 16:10 |
jurda do zadu byla jeste tato moznost ale nebyly k nim predky tak sem sel komplet do ATE


24.03.2009, 16:11 |
jurda ted uz je to vse

24.03.2009, 16:12 |
Kesam jurda tak to jo :-) mám take new ate :-)

24.03.2009, 17:58 |
jurda no snad to neco vydrzi a bude trochu brzdit
co je to za auto? nejak zoufale moc mi to pripomina mondeo :-D ( brzdy sem delal ted na jare a pripada mi to nejake povedome) ;)
Podle napravy to je peugeot 106

24.03.2009, 20:19 |
jurda ja ja je to peugeot 106 rallye

24.03.2009, 20:20 |
jurda ale u mondea je to skoro stejne akorad vetsi myslim predek

24.03.2009, 20:21 |
jurda jeste musim vymyslet jak jinak nalakovat trmeny pac ta bila se strasne spini a nevypada to hezky...
Měnil jsi současně kotouče i desky? Kdysi byl v tuning magazínu, v sekci dílna článek a v něm stálo ,, nikdy neměnit kotouče a desky současně" Víte o tom někdo něco? Vysvětlení znělo velmi logicky a celkem by mě zajímaly další názory.
Třmeny mám leskle černé s bílým nápisem Brembo. Špína na nich není vidět :o)

26.03.2009, 20:42 |
Aleshak | Upraveno: 2009-03-26 20:44:52
jo jo Ate powerdisc taky sem minulej víkend montoval na G III a brzděj uplně suprově!
to hifim@ni@k je lepší montovat současně nový kotouče i desky, v případě ate to ma smysl ten, že spolu dokonale spolupracujou, kotouč ma speciální povrchovou upravu a desky ate jsou na ty kotouče vyvynutý.