
Navštíveno 8703x


06.04.2009, 20:17 |
Pluto Mám trochu problém. Když jedu, tak se mi zdá, že turbo netlačí tak, jak by mělo. Vůbec necítím ten výkon, co býval a akcelerace není to pravé. Potom na to dupnu, skoro do 5000ot to tlačí, potom zařadím a najednou turbou vůbec nefouká a už ani nezačne. Tak vypnu a zapnu klíček a zase jede, ale pořád nějak divně. Vypne to i klidně při naprosto klidné jízdě kolem 2500ot. Poprvé mi VAG řekl, že je něco se škrtící klapkou, nevím přesně, tak jsem to smazal, jel to zase projet. Opět nastala stejná situace, ale už mi to pořád háže tuto hlášku:
PLS poraďte, co by to mohlo být. Díky


06.04.2009, 20:27 |
dddd pročti si diesel power forum, sprav logy a máš po problému
mam pocit ze sme tohle resili s klaskem na A4... ale reseni si uz nepamatuju :-(

06.04.2009, 21:07 |
Pluto Oki, pořeším a zítra brnknu Kláskovi .-)
Dle mě auto padne do nouzáku a po nastartování zase v poho. Mě občas auto udělá to stejný (1,9 TDi). Mechanik mi rozhýbal nějaký táhlo od turba či co a dost pomohlo. Ale co jsem tak četl, tak většinou pomůže vyměnit ventil N75 a nebo to jsou občas zanesený lopatky turba. Pak dej určo vědět kde byla chyba.
taky bych to viděl na ventil N75
mno jelikoz jsi se v tom "hrabal" :O)) kouknul bych i na podtlakovy hadice.
Jak mas ovladany podtlaky a EGR, mas tam uz ten sdruzenej ventil nebo tam jsou jeste ty dva oddeleny ventily?
Podobny problem mi ted na Fobii RS resil kamarad, odpojoval podltlak hadici vedouci k plechovce na turbu a sledoval jestli se hybe to tahlo, melo by se snad pohybovat v rozmezi cca 1cm...

07.04.2009, 08:41 |
BALI vyčistit turbo a egr ventil a bude to šlapat zas normálně
Kamosovi tohle delala nejaka hadicka, ktera se prodrela, kdyz mu ji nepripevnili v servise po vymene rozvodu. Priznaky uplne ty samy co mas ty. Takze jako M-Honza

07.04.2009, 18:02 |
Pluto Ventily mám ty samostatné, kouknu na ně, ale auto stálo asi 6 měsíců, nic v motoru jsem nedělal a najednou toto. Snad bude stačit jen čistit a bude to OK, jen aby turbo neřeklo papa, to by byla čára přes rozpočet :-)
Jinak děkuji moc za tipy, v pátek to odzkouším
turbo koupis v inzeratech za 5000 novy, zadnej stres, vyhoda koncernu...

20.04.2009, 19:32 |
Pluto Tak zjištěno: Je zatuhlá regulace na naklápění lopatek. Prostě se ani nehne :-) Kamarád Klásek (Skoda 120 S4) se mi na to potom koukne. Když jsem mu řekl o mém problému, tak první, na co se zeptal bylo:" Nestálo to náhodou tak půl roku?". Já mu na to řekl, že to stálo 8 měsíců a jeho odpověd byla:" Tak si rozhejbel táhlo na regulaci lopatek a bude to OK". Já za něj vezmu a ejhle, nehne se ani kousek :-) Tak mě uklidnil. Ufff

23.04.2009, 03:07 |
FBS no uklidnil, jak se to vezme, vim že u 81kw starých TDI to šlo rozhejbat sprejem uvolňovačem, a u PD turbín už to moc nefunguje, alespoň u nás ve Škoda servisu tyhle zatuhlý regulace posíláme celý turba na repas a to jde do tisíců...

23.04.2009, 03:07 |
FBS dej vědět jak to dopadlo...
já mám PD, blblo to a za poslední rok od rozhýbání to fungovalo super - až teď to poslední dobou zase blbne, tak to musím nějak vyřešit
Pri kolika km to zacina blbnout? Mame 75tis a bez jedinyho problemu, tuk tuk tuk... Obcas se to protahne na dalnici, na okreskach, to je nejlepsi medicina :o)
Já mám najeto asi 190tis. km, ale vím, že už to "vyjímečně" (jednou za rok blblo) kolem 160tis., ale jinak musím zaklepat, že max. spokojenost bez jedinýho problému. Právě občasný protáhnutí na dálnici mi bylo taky řečeno, že tomu pomůže a že to nezatuhne :-) - což ovšem není moc dobrá výmluva pak pro policajty :-)))

23.04.2009, 23:05 |
Pluto JJ, Klasek říkal, že půjde ven turbo a bude rozhejbávat s pomocí autogenu. Nedělám do toho, ale prej to musí nahřát, horké rozebrat, vyčistit a potom zase nahřát a rychle za tepla složit. Jsem sám zvědav.

26.04.2009, 23:54 |
Satas Turbo a autogen??hoši tak vám nevim,turb už sem rozhejbal a rozebral dost ale autogen sem nikdy nepotřeboval.

27.04.2009, 06:35 |
Pluto Satan: :-))) Říkám, že to budu nechávat na něm, je to jeho parketa
Satas: A byly to PDckovy turba? Co jsem pochopil, tak je tam nejaka zrada, na kterou bezny metody nefungujou.

14.05.2009, 22:32 |
Pluto Tak opraveno. Fabča už zase lítá jak ďas :-) Jinak příčina: zerezlá regulace lopatek na turbu. Rozhýbáno autogenem :-) Prej
Pluto: co to cca stalo? Mam podobnej problem u italskyho JTDcka :)

14.05.2009, 23:17 |
Pluto Mě to vyšlo na 5000
aha :( diky, za tu cenu to mam slibene i v Praze