
Navštíveno 5941x


21.04.2009, 11:53 |
france | Upraveno: 2009-04-21 12:00:35
foto rychlovka mobil - takže tohle je před)) jsem zvedavej na po roce jak to bude vypadat)), pokud jsou námety tak sem s nima

rozhodně bych to složil na nějaký 18" BBS :-)
(teda, ne že bych jedny neměl v nabídce)
:-DDD
me se tyhle RS kola ale vcelku libi
navíc je auto na dennií ježdění, takže 18" kola neplánuu

21.04.2009, 13:02 |
clown kola chapu, auti libi :o) nic napadneho ..
motorizace ?
klasika 2,5 tdi 110kw - alebude se pracovat na vetšim turbu vstřicích...
asi to nechápu nebo tam vidim prostě jen sériovou A6 ? :)))
to Nismo - dyt píšu že to mám 3 dny - taykže to je pred a hledám námety....
2 Nismo.Power:
Rekl bych, ze France poridil nove auti a chce to poladit... dal teda fotky toho, jak to vypada a chce rady... pak se to za rok srovna :o)
Aha - koukam Frnace to uz naspal - pisu asi pomalu :o)

21.04.2009, 14:32 |
clown ja bych to nechal ..
na rok staci ..
pristi rok A6 3.0TDI CR :o)))
to clown - taky dobrej plán)
france: koukamze parkujes porad stejne :-D
to Kral007: jj jak jinak)

21.04.2009, 22:06 |
Rudi
hmm,no proste normal vysoka koza A6..o))
chce to bmw...o)))
jaksi nechapu tu motorizaci,jakoze zase tento srackoidni motor...
Pekny pekny, nad A6 taky posilhavam :) ikdyz v benzinu
no taky nechapu jak nekdo si muze koupit 110kw verzi 2,5TDi V6 ... vzdyt to je nejmene vydareny motor co muze byt :(
132kw uz je na tom o poznani lepe, ale i tak porad mnohem vice poruchove nez benzinova 2.8 V6 (bohuzel)

22.04.2009, 10:56 |
Kesam :-))

22.04.2009, 11:16 |
noname |
editace no hlavne bych resil neco jinyho nebo budes z okna koukat woe na travnik a prazdnej asfalt...
no chlapci dik zs ispiraci - ropu jsem chtel, s motorem sem vcelku spokojenej, oblej jsem mooc kusů, než jsem koupil, je tam nové turbo, odvetrání kliky ze 132 kW, atd... auto je v republice jen 2 roky z toho Rok stálo zabavený v leasingovce - je se všema dokladama a klíčema.... ale tpo je jedno.. jinak motor 123 kw je snad krom turba vstřiků a čerpadla stejnej co tenhle a názory na poruchovost - asi každej jak se k tomu chová.. jen pro doplnění kamarád má A6 r.v.2006 3.0 TDI a pořád se mu neco sere... takže asi jde o to kdo co koupí a jak se o to stará....
to H-Honza - máš náhradní klíč či co??
ne, jen vidim ty hromady dilu z rozrezanych koncernu co se tady po okoli naslo v posledni dobe, motory nahazeny v koupalisti na Dubici v CL atd.
Kdyz mi sem jezdi 2x tydne zakaznik ukazovat co prepravuje pro policii z akci kdy odhalili nejakou tuhle demont dilnu tak bych se proste o takovy auto bal...
to H-Honza tak to je dobrá zpráva - sežen mi prosim horní ramena z toho kopalka
čim větší TDi tim víc se to sere tam je to snad opravdu přímá úměra pokud né exponenciální :))))
tohle byl opravdu nevydařenej motor co se hlavy týče, 132kw je uplně jiná makovice takže odvětrávání ze 132 ti to nezachrání stejně jak turbo který klidně může najet 30 a kleknout..... obzvlášt pokud to auto celkově stálo 2roky tak tim se rozbíjí snad víc než když jezdí :)
no co se tyce techto motoru, tam myslim ze Satas by mohl vypravet :-)
je to presne jak pises- "asi každej jak se k tomu chová" ale mas jistotu, ze k tomuto se predchozi majitel vzdycky choval dobre?

22.04.2009, 15:08 |
Mááša do 110kW verze bych taky nešel... ale přeju hodně štěstí :) pro začátek zkus nějaký slušný 18ky a hlavně folie, to by bylo první.....
PS: taky Štěťák ;)
hlavně bych ten motor nečipoval pokud možno :) sundal bych víko a preventivně i dotáh hlavu pro kontrolu :)

22.04.2009, 18:40 |
Mááša tak dneska jsem to viděl naživo a vypadá docela zachovale... i když jsem to nestihl prozkoumat zblízka :)

22.04.2009, 19:31 |
pajp mám jednu na náhradní díly,tak kdyby si něco scháněl tak se ozvi. jsem z Mělníka.

29.04.2009, 08:20 |
Satas Ježiš samý odborníci,chlapci až budete mít tyhle agregáty za sebou rozebraný na atomy tak 40x tak nikdo z vás tu nebudete psát tyhle vaše chytra,je to furt dokola.
pár motorů 2,5TDI AFN 110kw jsem taky dělal, teda jenom vačky.Skorotchán si tedka přivezl A6-ku z německa přesně motor AFN 110kw, najeto opravdu poctivých a doložených 246000km,pravidelný servis a jeden majitel, tak jsem spráskl ruce, ale čuměl jsem jak puk, motor jak novej, vačky ani známky opotřebení, nikde nic neteče, ze spoda suchý, že by se z toho dalo jíst, samo že je možný, že to třeba bylo dělaný, ale myslim si že je to jenom o údržbě a pravidelnym servisu.Každej se diví, když si u nás koupí tenhle motor auto najeto 180000 na tachometru ve skutečnosti půl míle a všude ventiluje, že je to mrdka, že mu ve 180000 klekl motor.

29.04.2009, 22:31 |
Satas Přesně tak jak píšeš,ten co tvrdí že tenhle motor je jebka je idiot kterej ho nikdy nevidel anebo to řikal jeho kámoš mechanik kterej ho nevidel taky.Pak je lehký nad autem stočenym na 200 litrů mu nadávat když má 10x objetou zemekouli.Jinak motor neni AFN ale AKN-)))