
Navštíveno 5473x


21.04.2009, 13:40 |
KaCzaba | Upraveno: 2009-04-21 13:43:56
Mam auto na blbnuti a dojizdeni do prace fiestu XR2,tu slabou,motor 77kW CVH16.jelikoz to docela jede,tak s tim i obcas litam rychleji.Pri jednom takovym ostrejsim svezeni kdy se motor drzel dlouhodobeji na 6t ot/min mi zdechl.Propaleny pist,talirek vyf.ventilu nikde,asi ve vane :-)
Koupil jsem jinou XR2 vymenil motor do svoji nenajel ani 200km a motor jede na tri.Treti valec nema tlaky.Sundal jsem hlavu,upaleny kousek vyf. ventilu.
Ted je otazka co to muze zpusobovat?U turbiny by bylo jednodussi docilit ochuzeni smesi diky preplnovani,u atmosfery se tomu divim,nicmene nerikam ze to neni nemozne...
muze to delat vadny vstrik?To same mohl zpusobit i na starym motoru?
Je mi jasny ze to jsou stary olitany motory,to nebudu resit,jen bych tomu do budoucna rad predesel.
Kde se nejbliz chomutova daji vyzkouset benzinovy vstriky?A muze to byt zpusobene vubec tim?Anebo kdyz jsem koukal ted na zbyle vyf ventily,je na nich vydet znamka jisteho podpaleni zespoda...nemohlo to byt zpusobene timto,ze to vice a vice podfukovalo prave timto mistem a nakonec ukapl?
Rano jde hlava na orovnani ted jdu objednat tesneni gufera ventilu,do obeda to mam doma a to akorat stihnu zabrousit ventily...
Vim,ze tady je par lidi co se zabyvaji docela dopodrobna motory.Byl bych rad,kdyby mi k tomu neco rekli.Predem dekuji
Asi bych to videl na ten vstrik taky. Nic jinyho me nenapada a jestli odesel ten samej valec/ventil, tak je to vic nez pouha nahoda.
nn vstriky jsou z toho druhyho motoru.zapomel jsem napsat ze byla ukapla i svicka.takze se mohla natavit na sedlo ventilu a tim padem to tam mohlo diky tomu shoret cele jelikoz to nedosedlo....
napad- jestli jsi nechal puvodni kabelovy svazek motoru a RJ, tak muze byt chyba tam, proste ten vstrik dava mene benalu (chyba v RJ, problem v kabelu ke vstriku?) a proto se podpaluje ventil v tom konkretnim valci
nn asi jsme to napsal spatne,neo me bylo spatne pochopeno.prvni motor dira v pistu druhy valec.druhy motor upaleny ventil a svice treti valec.listy se vstriky byla venku ted pred montazi hlavy.opticky vstriky vsechyn prasi stejne.vim,ze je to fakt jen pouze od oka,ale zjevne zadny nefunguje spatne.uz mam najeto 300km,vcera meren tlak paliva.docela malo rekl bych...necele tri bary a padalo to po vypnuti klicku dolu.takze by spatny regulator tlaku na liste?uplne jsme ho odpojil.tlacim ted permanentne 4b.jede to uplne jinak....jeste potrebuji doladit klapku,co jsme vcera cistil...mam ted vyssi volnobeh
jsou tam hydra? nebo se seřizujou ventily podložkama? je totiž možný, že by to mohla dělat malá ventilová vůle
Neni nahodou XR2i mechanicka strikacka K nebo KE-jetronic? Tam toho ridici jednotka moc neridi. Muze bejt spatny vstrikovaci cerpadlo.
Pokud byly moc teply svicky tak by meli byt slyset samozapaly po ostrejsi jizde. V tom pripade je odvaha to tavit dlouhodobe na maximum. Doporucuju kupovat svicky do Forda pouze original Motorcraft. Mnohokrat overena zkusenost, ze s nima behaj fodi motory bez problemu. Napriklad svicky Champion pro urcity motor byly teple, prestoze je Champion pro dany motor doporucoval. Tim ale nechci hanit Champion.
aha,zajimava zkusenost.jinak je to klasika el vstrik.lista 4 vstriky jako kazda strikacka EFI