
Navštíveno 5524x

vsiml jsem si ze spoustu lidi tady vi o teto problematice hodne - dokazal by nekdo zhodnotit tuto hracku?
[ Link ] uz je to vcelku dost proverene a drtiva vetsina zakazniku si JB velice pochvaluji, hlavne zadne problemy s tim, moznost meneni map podle nalady (stock, low boost, high boost, racing), velice zajimava cena a narust vykonu. Je to vyvijene primo na muj motor a melo by to ridit vic veci nez pouhe zvyseni tlaku turbin (samozrejme ze hlavni narust bude asi tady..).
Podrobneji je toto zarizeni popsane v tomto threadu - mohl by na to nekdou veci znaly kouknout a doporucit / nedoporucit? Dekuji..
[ Link ]
rekl bych ze za ty prachy hodne zajimava vecicka, ale neumi to predstih
jinak to bere hodnoty ze vsech dulezitych cidel
tak beru zpet, vypada to, ze umi i predstih :-)
Super, takze myslis ze dobre? Jak rikam, zkusenosti jsou 99% pozitivni a je jich hodne. Vetsinou bych jezdil na low boost, high jen obcas nekde na sprintik trebas..
On mi ten vykon vcelku staci, jen by mohl byt "linearnejsi" - takhle to jede +- porad stejne, je jedno jestli ve 3 nebo 6tis tocek.. S cipkem by mel vykon linearne narustat az k omezovaci - more fun to drive:)

28.04.2009, 13:35 |
fredy jde to dat i na BMW E61 530d 218koní?
tohle urcite neee..:) je to jen na N54 - 135/335/535i..

28.04.2009, 14:01 |
fredy :( škoda
To že to jede stejně ve 3tis/ot nebo 6tis/ot je právě to nejlepší ne?Nemám turbomotor,a docela mě štve že abychdosáhl nej.krouťáku musím točit 6tis.A u turbomotoru je super,že sešlápneš a jedeš a je jedno jestli točíš 4,5,6 tis/ot..
vypadá to na klasiku powerbox :) takže jako rajdlos
crank position = umí to předstih
já bych se toho nebál, samo počítej s rychlejšim opotřebenim čehokoliv vč. motoru na autě ale to je fuck :)