
Navštíveno 7545x

Tak jsem trochu zapracoval na zlepšení brzd, co si o tom myslíte? Předek kotouče Ferodo + desky DS Performance, zadek kotouče a desky Ferodo.

předek...


28.04.2009, 14:28 |
TOMIK__007 | Upraveno: 2009-04-28 14:29:08
zadek s kolem...

předek s kolem...

obyč brzdy :) ale pěkné :D
Kde neni vykon, neni potreba ani brzdit. :o)))
Kazdopadne facko nema spatny brzdy a s timhle to musi bejt super. Nemas prebrzdenej zadek s tema kotoucema nebo to mas nejak zaskrceny?
Zajimavy to kazdopadne! Ale jako tappaja...?
Midnite: neříkám že je to něco extra, ale myslím že lepší než série a bubny :-)
tappaja: to máš pravdu že výkon není, ale brzdy jsou základ :-) Do budoucna je v plánu udělat trochu motor, tak brzdy mužou být trochu připravený. Zadek přebržděnej není dávali tam nějakej regulátor či co.
Thullo: viz. tappaja
konečně příklad,že tunit se dá smysluplně i u takovejch aut...

28.04.2009, 17:59 |
Pagoš Tohle je TUNING, chválim, paráda :)
Vencaf: vím že třeba někdo řekne že to je starej pekáč, starej je, ale proč mu nedopřát, když je to koníček :-)
Pagoš: pak už jen do budoucna nechat postavit motor a budu spokojen :-)
Tak možná je to starý auto, ale myslim, že bude v lepším stavu, jak polovina mnohem novějších aut. Mně se moc líbí a brzdy sou taky super. Jen tak dál.
kdo brzdí, je druhej :o)))
good job!

28.04.2009, 21:21 |
SIS jak máš vyřešenou ruční brzdu? konkretnětně jáký lanovody si použil??
jinak brzdy gute :)

28.04.2009, 21:37 |
DaveX No jelikož je favorit jedno z nejhorších aut, co dnes po českých silnicí jezdí tak si každý rýpne. Ale to je prostě koníček a každý namachrovaný borec v americe nebo v lepším autu si rýpne. Prostě komu to jede rychleji je lepší, nikdo neví, ře v zákoně je 50 90 130 ale všichni chcou výkon. Takové lidi je třeba ignorovat. Máš na fávu pěkné brzdy a je to úplnš to samé, kdyby dal někdo na svém autu lepší brzdy. Hold lidi jsou chvalidupy a závistiví a s tím nic neuděláš.
SIS: lanovody jsou také z GIII, jako brzdiče

pokud se zvolí špatný poměr předek zadek. bude auto přebržděné. Což je vlastní zkušenost. Ale jde to řešit Tiltonem a je to v pohodě, navíc si můžeš v autě nastavovat brzdný účinek zadní nápravy. Kotouče FERODO se tady v okolí Kostelece moc nemusí, v kombinaci s DS ještě jo ale jinak je to dle mého názoru oproti třeba ATE trága. Ale každopádně to na tvém autě vypadá moc pěkně. A úplně se neztotožňuju s názorem, že kde není výkon není třeba brzdit. Nejdřív je potřeba to udržet na silnici, pak zabrzdit, pak přenést výkon na vozovku a pak teprve hledat výkon :-)
TOMIK_007: Brzdy pěkné, také jsem chtěl dávat kotouče na zadek, ale nějak jsem se k tomu ještě neodhodlal. Pokud máš zájem o motor tak, mám komplet + převody + výfuk, minulý týden vše vyndáno z auta, plně funkční a nepoškozené.
[ Link ]
mě napadlo přesně to co tappaju :))

30.04.2009, 22:34 |
Kesam TOMIKU parádička palec nahoru .
Kesam: díky za chválu :-)
Za mě taky super, pořád 1000x lepší vrážet peníze do auta než je někde prochlastávat a hrát automaty ne-li fetovat,palec nahoru.Paráda
Docthor: díky, mám přesně ten samý názor, lepší než fet,automaty atd...

03.05.2009, 08:45 |
xid Urcite to vypada pod kolem o dost lepe nez bubny. Jen ja taknejak porad zastavam nazor ze pokud jsou spravne fungujici bubny tak je zbytecny davat kotouce. Ale jinak plati to co uz tu bylo receno - paradni prace
Tomíku moc hezký, těším se naživo v Chabrech pokud jedeš. Já snad ano.
Tuner#2: díky :) Chabry bych chtěl jet, doufám že se mnou někdo od HK pojede, nechci jet sám.
Paráda:), dával jsem ze Speedpro na Felinu 1,6 - stejný. Ferodo vrtaný kotouče a desky DS Performance. Desky vydržely asi 3000km a kotouče popraskaly.
Pak upgrade na 260 mm chlazený kotouč od AP, desky remso a paráda. Výdrž neuvěřitelná a za seriové peníze.