Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Fávo - brzdy

 o Navštíveno 7545x o
o 28.04.2009, 14:27 | TOMIK__007
Tak jsem trochu zapracoval na zlepšení brzd, co si o tom myslíte? Předek kotouče Ferodo + desky DS Performance, zadek kotouče a desky Ferodo.

foto k příspěvku  od TOMIK__007



o 28.04.2009, 14:27 | TOMIK__007

foto k příspěvku  od TOMIK__007

o 28.04.2009, 14:27 | TOMIK__007

foto k příspěvku  od TOMIK__007

o 28.04.2009, 14:28 | TOMIK__007
předek...

foto k příspěvku  od TOMIK__007

o 28.04.2009, 14:28 | TOMIK__007 | Upraveno: 2009-04-28 14:29:08
zadek s kolem...

foto k příspěvku  od TOMIK__007

o 28.04.2009, 14:29 | TOMIK__007
předek s kolem...

foto k příspěvku  od TOMIK__007

o 28.04.2009, 14:36 | Midnite
obyč brzdy :) ale pěkné :D
o 28.04.2009, 14:36 | tappaja
Kde neni vykon, neni potreba ani brzdit. :o)))
Kazdopadne facko nema spatny brzdy a s timhle to musi bejt super. Nemas prebrzdenej zadek s tema kotoucema nebo to mas nejak zaskrceny?
o 28.04.2009, 14:43 | Thullo
Zajimavy to kazdopadne! Ale jako tappaja...?
o 28.04.2009, 16:04 | TOMIK__007
Midnite: neříkám že je to něco extra, ale myslím že lepší než série a bubny :-)

tappaja: to máš pravdu že výkon není, ale brzdy jsou základ :-) Do budoucna je v plánu udělat trochu motor, tak brzdy mužou být trochu připravený. Zadek přebržděnej není dávali tam nějakej regulátor či co.

Thullo: viz. tappaja
o 28.04.2009, 16:15 | Vencaf
konečně příklad,že tunit se dá smysluplně i u takovejch aut...
o 28.04.2009, 17:59 | Pagoš
Tohle je TUNING, chválim, paráda :)
o 28.04.2009, 18:23 | TOMIK__007
Vencaf: vím že třeba někdo řekne že to je starej pekáč, starej je, ale proč mu nedopřát, když je to koníček :-)

Pagoš: pak už jen do budoucna nechat postavit motor a budu spokojen :-)
o 28.04.2009, 18:55 | P.E.T.R
Tak možná je to starý auto, ale myslim, že bude v lepším stavu, jak polovina mnohem novějších aut. Mně se moc líbí a brzdy sou taky super. Jen tak dál.
o 28.04.2009, 18:55 | Hanys73
super! ;-)
o 28.04.2009, 19:22 | Petura
kdo brzdí, je druhej :o)))

good job!
o 28.04.2009, 21:21 | SIS
jak máš vyřešenou ruční brzdu? konkretnětně jáký lanovody si použil??
jinak brzdy gute :)
o 28.04.2009, 21:37 | DaveX
No jelikož je favorit jedno z nejhorších aut, co dnes po českých silnicí jezdí tak si každý rýpne. Ale to je prostě koníček a každý namachrovaný borec v americe nebo v lepším autu si rýpne. Prostě komu to jede rychleji je lepší, nikdo neví, ře v zákoně je 50 90 130 ale všichni chcou výkon. Takové lidi je třeba ignorovat. Máš na fávu pěkné brzdy a je to úplnš to samé, kdyby dal někdo na svém autu lepší brzdy. Hold lidi jsou chvalidupy a závistiví a s tím nic neuděláš.
o 28.04.2009, 21:38 | TOMIK__007
SIS: lanovody jsou také z GIII, jako brzdiče

foto k příspěvku  od TOMIK__007

o 29.04.2009, 07:17 | píďa363
pokud se zvolí špatný poměr předek zadek. bude auto přebržděné. Což je vlastní zkušenost. Ale jde to řešit Tiltonem a je to v pohodě, navíc si můžeš v autě nastavovat brzdný účinek zadní nápravy. Kotouče FERODO se tady v okolí Kostelece moc nemusí, v kombinaci s DS ještě jo ale jinak je to dle mého názoru oproti třeba ATE trága. Ale každopádně to na tvém autě vypadá moc pěkně. A úplně se neztotožňuju s názorem, že kde není výkon není třeba brzdit. Nejdřív je potřeba to udržet na silnici, pak zabrzdit, pak přenést výkon na vozovku a pak teprve hledat výkon :-)
o 29.04.2009, 14:21 | Dragster
TOMIK_007: Brzdy pěkné, také jsem chtěl dávat kotouče na zadek, ale nějak jsem se k tomu ještě neodhodlal. Pokud máš zájem o motor tak, mám komplet + převody + výfuk, minulý týden vše vyndáno z auta, plně funkční a nepoškozené. [ Link ]
o 29.04.2009, 16:25 | Nismo.Power
mě napadlo přesně to co tappaju :))
o 30.04.2009, 22:34 | Kesam
TOMIKU parádička palec nahoru .
o 01.05.2009, 07:18 | TOMIK__007
Kesam: díky za chválu :-)
o 01.05.2009, 10:14 | Docthor
Za mě taky super, pořád 1000x lepší vrážet peníze do auta než je někde prochlastávat a hrát automaty ne-li fetovat,palec nahoru.Paráda
o 03.05.2009, 08:32 | TOMIK__007
Docthor: díky, mám přesně ten samý názor, lepší než fet,automaty atd...
o 03.05.2009, 08:45 | xid
Urcite to vypada pod kolem o dost lepe nez bubny. Jen ja taknejak porad zastavam nazor ze pokud jsou spravne fungujici bubny tak je zbytecny davat kotouce. Ale jinak plati to co uz tu bylo receno - paradni prace
o 04.05.2009, 01:10 | Tuner#2
Tomíku moc hezký, těším se naživo v Chabrech pokud jedeš. Já snad ano.
o 04.05.2009, 09:13 | TOMIK__007
Tuner#2: díky :) Chabry bych chtěl jet, doufám že se mnou někdo od HK pojede, nechci jet sám.
o 25.05.2009, 12:31 | -Hans-
Paráda:), dával jsem ze Speedpro na Felinu 1,6 - stejný. Ferodo vrtaný kotouče a desky DS Performance. Desky vydržely asi 3000km a kotouče popraskaly.
Pak upgrade na 260 mm chlazený kotouč od AP, desky remso a paráda. Výdrž neuvěřitelná a za seriové peníze.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3278 sekund.