
Navštíveno 6052x


29.04.2009, 12:40 |
Losky Ahoj pánové, koupil jsem nové pružky Eibach a je na nich taková guma, má to tam zůstat nebo to mám sundat?


29.04.2009, 12:44 |
Kesam Těžko říct to koumu prvně.
Sundat, jestli to tam k necemu je, tak aby se to netlouklo, necinkalo v krabici...

29.04.2009, 12:51 |
Losky v krabici to cinkat nemůže, každá je zvlášť:) Nikdy jsem to na pružinách neměl
nechat :) vůči korozi a poškození laku v těchto určitych místech...
ja bych to tam nechal, aspon se to tolik nbude spinit a odirat, a to budes prodavat, gumu sundas a bude to jako novy ;)

29.04.2009, 13:48 |
JR nechat
A rekne nekdo k cemu to tam je?
Po nandani na auto nejde kov na kov. U nekterejch aut se to dodava i na starsi provedeni jako dodatecny vylepseni.
Jako kdyz mas pruzinu s progresivnim ucinkem, kde jsou zavity blizko, tak pri propruzeni ta silikonova buzirka zabrani tomu, aby to slo kov na kov? Jak dlouho tam vydrzi? To se jako neprocvakne? Nebude se za ni drzet voda naopak? Pak by stacila mala prasklinka v tom komaxitu a pujde to kukat mnohem driv, ne?
bezvadně se do toho zateče voda a bude to korodovat hezky vklidu zevnitř :)) řek bych že je uplně fuk jestli to tam necháš nebo sundáš :) v miskách i na uložení stejně budeš mít nějakou pryž co to tam drží :)
Jako nismo,po naky dobe se ta guma stejne rozpadne a bude to tam k hownu...

29.04.2009, 19:39 |
Kesam Jako NP takže je to tam na pitchu :-)
Teď sem na to koukal u pružin zn.Tein a nazývají to tam jako "protihlukové návleky" ,takže já bych to tam klíďo nechal. Jen tak pro nic za nic to tam nebude.

29.04.2009, 23:02 |
Losky Se divím, že to tady nikdo na autě ještě neměl:)) Já měl V-Maxx, KW a na nich nic nebylo. Pokud vím Weitec taky ne a na Eibachách to je. No, nechám to teda tam, teď ještě zda to má být dole či nahoře, protože je to jen vždy na jednom konci pružiny. Jo, když má pružina více závitů na jedné straně, jak má být uložena? Myslím tím, že v dolní půli jich je třeba 5 a v horní 3. Viz foto, je to vidět na těch uprostřed (zadní pružiny)


30.04.2009, 00:07 |
Etien (M)
tak ted ja... :-)
ja to na pruzinach taky mel... je to tam fakt k hounu... max na transport, jak pise tapik... vsimnete si, ze na hornim obrazku je kazda ta "hadice" jinak daleko od konce priziny :-)))
No ja nevim, já to měl i na origo prušinách,a bylo to opravdu proti otírání kov na kov a a by to neskřípalo,já bych to tam nechal.

02.05.2009, 21:55 |
dedo Aj ja som to mal na Weitec-och, a nechal som to tam. Ak je to na nic nevadi, a ak nie tak som spravol dobre, aj ked si myslim ze je to na nic...

06.05.2009, 16:52 |
cila Dnes som dostal toto vyjadrenie od importertera EIBACH, nakloko aj ja si ich objednavam. Vpredu -45/-50 vzadu -35mm. Uvidime doteraz som stale mal iba Eibachy az teraz som sa dal presvedcit a neviem preco na H&R -40/-40 ale vraciam sa naspat k Eibachom.
Bužírka bývá u progresivně vinutých pružin (jiný počet závitů na koncích a uprostřed pružiny), proto aby v místech s hustším vinutím nenarážel kov na kov . Může se ozývat klepnutí , dohází v těchto místech k otlačení laku a následné korozi . Pomalu se od tohoto vinutí pružin odchází , i když má svoje výhody .

06.05.2009, 17:27 |
Losky Aha, no já to tam nechal a je to:)

06.05.2009, 17:29 |
JR Etien: Taky se vsimni, ze na prvnim obrazku jsou dve ruzny pruziny ;-)
Losky: Pruziny se montuji tak, aby napisy na nich byly normalne citelne a ne nohama vzhuru.

06.05.2009, 17:56 |
Losky JR: přesně tak, nalevo je přední pružka a napravo je zadní. Dal jsem je dobře:)) Problém je, že mi vyplivlo teď ložisko horního uložení, takže jeden tlumič musím zase vytáhnout ven:( A musím uznat, že na C3 to je pořádná pakárna:( Jedno ložisko bylo jednodílné a druhé dvoudílné. Bohužel to dobré bylo již na autě a to druhé rozpadlé jsem nevěděl, zda mistička má být přímo v uložení zasunutá a nebo na ní položená. Samo že jsem se netrefil, má být zasunutá, takže asi jedině nové zas za 1000 Kč:(