Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Rada ohledně Dellort DHLA 40

 o Navštíveno 6153x o
o 03.05.2009, 20:19 | Davi-RS | Upraveno: 2009-05-03 20:26:08
Potřeboval bych radu k čemu sou ty 4ry vývody? Co sou označený šipkama ?? Pište:)

foto k příspěvku  od Davi-RS



o 03.05.2009, 22:16 | Hanes
tam se nasazuje hadička podtlakového budíku a seřizují se tak k sobě jednotlivé komory, mám jedny doma tak se podívám kam to vede jestli nekecám,ale nejsem si jist že je tam mám, třeba mám jinej model
o 03.05.2009, 22:19 | Luke-Jeep
mam na broukoj totez a mam pocit ze Hanes nekeca... ale jistej si tim taky nejsu :-D
o 04.05.2009, 07:33 | Hanes
Tak jsem prohlédl ty svoje a mělo by to být tak jak jsem psal
o 04.05.2009, 11:48 | Davi-RS
Takze tam nemusi bejt tedy nic zapojenyho pri jizde?? jestli to tedy dobre chapu? nebo se na ne pak ma dat naka zaslepka? aby to nak neprisavalo?
o 04.05.2009, 14:55 | Hanes
Jasně, měla by tam být záslepka, jinak si to saje nepotřebnej vzduch.
o 04.05.2009, 18:20 | Honza2.016v
ten měkej silenblok se brzo utrhne:)

jinak neporadím, del orta vidím prvně a jsou trochu jinačí oproti weberům, tkeýr mám doma jak 40tky závodní -z let 60/70, tak 45 pro silniční provoz - nově koupený..
o 04.05.2009, 19:33 | zazaa
aby to salo vzduch tak se to musi nejdriv povolit, je tam zavit a sedlo podobne jak u odvzdusnovaku brzd takze ani takhle by to nemelo podsavat

a jinak je to opravdu na pripojeni budiku co meri podtlak kdyz se synchronizuji klapky
o 04.05.2009, 20:19 | Davi-RS
Tak dekuju moc!! zase sem o neco chytrejsi a klidnejsi:)
o 04.05.2009, 20:31 | zazaa
a dej na to trumpetky bez nich ty karbce nefunguji :)
o 04.05.2009, 20:34 | Davi-RS
uz je tam mam:) tuto je fotka jak sem je tam hned dal,a este naka rada? klidne povidej
o 04.05.2009, 21:02 | zazaa
spis jen otazka pro zajimavost ... jak je mas osazene a konfigurace motoru ?
o 04.05.2009, 21:09 | Davi-RS
Jako konfigurace myslis jaky upravy na motoru sou?
o 04.05.2009, 21:17 | tappaja
1289cm3
63 koní - série
Komplet v barvě
Ostrá vačka 280/280
Odlehcený setrvačník (o 2kg)
Odlehčená řemenice na klice o O,5kg
Snížená hlava
Tvrdší pružiny na ventilech
Vyleštěné sací a výfukové kanály
Vyleštěné sací potrubí
Dvojité karburátory Dellorto DHLA 40
Odlehčená řemenice na klice (0,5kg)
Laděné svody+komplet výfuk+mugen
Omotané svody termopáskou do 1000 stupňů
o 04.05.2009, 21:23 | Davi-RS
No vidis,nektery si to tady najdou samy:) tak presne to co vidis na prispevku pred tutim,jenom chci rict ze nechci jezdit zavody,ale mam to jenom kvuli vzhledu a svezeni:)
o 04.05.2009, 21:37 | zazaa
myslel sem osazeni tech karbcu ... spis pro zajimavost zjistuju co kdo jezdi na relativne seriovem motoru
o 04.05.2009, 21:39 | Davi-RS
jako trysky a tak,to ti presne nereknu protoze ty karbece sem takle koupil,ale vim ze jezdili na 1.3 favu,to mluvis jako o mim seriovym motoru?:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3335 sekund.